این کاربر به علت تخلفات محرز تعلیق می باشد شاد یعنی چی

ایسنا/قزوین معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار قزوین گفت: اگر مدارس دانش آموزان را به استفاده از برنامه‌های خارجی جایگزین شبکه شاد ملزم کنند، این امر تخلف محرز است.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، افت تحصیلی احتمالی در آینده را خروجی ویروس منحوس کرونا در حوزه آموزش دانست و اظهار کرد: اگر مدارس دانش آموزان را به استفاده از برنامه‌های خارجی جایگزین شبکه شاد ملزم کنند، این امر تخلف محرز است و در صورت شناسایی حتما با مدارس متخلف برخورد خواهد شد.

وی افزود: شبکه شاد با اینترنت رایگان در شرایط فعلی که آموزش حضوری امکان پذیر نیست برای رفاه حال دانش آموزان و عدالت در امر آموزش از سوی وزارت آموزش و پرورش تدارک دیده شده و مدیران و معلمان مدارس نباید به اجبار محصلان را به سمتی سوق دهند که مجبور به صرف هزینه‌های زیاد برای خرید اینترنت شوند زیرا هستند دانش آموزانی که توان پرداخت چنین هزینه‌هایی را ندارند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار قزوین گفت: میزان رعایت مدارس سراسر استان در رابطه با عدم حضور دانش آموزان ۱۰۰ درصد است و مود تخلفی نداشته‌ایم علاوه بر این میزان رعایت از سوی آموزشگاه‌های خصوصی نیز بالای ۹۶ درصد گزارش شده است.

حبیبی خاطرنشان کرد: میزان رعایت محدودیت‌های اعلام شده از شروع طرح هوشمند محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی کرونایی در حوزه‌های علمیه و نماز جمعه ۱۰۰ درصد بوده است و چهارشنبه هر هفته ستاد مقابله با کرونا در استان دستورالعمل اجرایی را به شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان ابلاغ می‌کند.

وی تصریح کرد: درصد رعایت محدویت‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ادارات، سازمان‌ها و مردم ۹۶ درصد بوده به صورتی که به سه مدیر اخطار شفاهی دادیم و سه مدیر را به جهت عدم رعایت برخی موازین بهداشتی توقیف کتبی کردیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار قزوین گفت: از ابتدای شروع طرح هوشمند محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی میزان رعایت محدویت‌های بهداشتی ابلاغی در حوزه‌های تجاری، بازرگانی و خدماتی ۹۵ درصد بوده است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا