بازاریابی رسانه های اجتماعی: آیا تمرین سلامت کل نگر شما آماده است؟

همه ما در مورد نعمت های شگفت انگیزی که رسانه های اجتماعی می توانند به درگاه کسب و کار ما بیاورند شنیده ایم، اما ارزیابی اینکه آیا، چه زمانی و چگونه می توان رسانه های اجتماعی را در فرآیندهای سنتی ارتباط با مشتری خود ادغام کرد، می تواند دشوار باشد. چگونه آماده می شوید و روی چه چیزی باید تمرکز کنید؟ به عنوان نقطه شروع، سوالات زیر را از خود بپرسید:

چرا به بازاریابی رسانه های اجتماعی فکر می کنم؟ من برای انجام چه چیزی تلاش می کنم؟

آیا قصد دارید شهرت خود را تثبیت یا افزایش دهید؟ افزایش فروش؟ آیا علاقه مند به گوش دادن، دادن و اشتراک گذاری در یک مکالمه هستید؟ به وضوح تعریف شده است اهداف تاکتیک ها و معیارهای مربوطه را نشان دهد.

آیا مخاطب هدف من از رسانه های اجتماعی استفاده می کند؟

از بهترین مشتریان خود بپرسید که آیا آنلاین هستند و در آنجا چه می کنند. آنها چقدر در توییتر، فیس بوک، فلیکر، تریپ ادوایزر، یوتیوب فعال هستند. آیا آنها در Foursquare چک این می کنند؟ آیا آنها وبلاگ می خوانند / ایجاد می کنند؟ آیا آنها قبل از مراجعه به کلینیک به صورت آنلاین خرید می‌کنند یا درمان‌های تحقیقاتی را انجام می‌دهند و آیا بعد از آن بررسی می‌کنند؟ آیا آنها هر روز ایمیل می فرستند و دریافت می کنند؟

آیا زیرساختی در اختیار دارم که از تلاش های بازاریابی اجتماعی من پشتیبانی کند؟

شرکت در شبکه های اجتماعی به خودی خود یک هدف نیست، یک هدف است به معنای رسیدن به هدف، بخشی جدایی ناپذیر از یک طرح کلی است. اگر من عاشق خواندن توییت‌های شما یا خلاصه پروفایل لینکدین شما هستم، می‌خواهم شما را بررسی کنم. سایت اینترنتی. آیا وب سایت شما به وضوح و بلافاصله به من نشان می دهد که راه حلی برای مشکل من دارید؟ آیا شما یک فرم انتخاب و ارائه یک محصول اطلاعاتی رایگان در ازای آدرس ایمیل من دارید؟ شما لیست پستی یکی از مهمترین دارایی های شماست

آیا خطرات رسانه های اجتماعی را در نظر گرفته ام و آیا آنها قابل کنترل هستند؟

آیا از سایر پزشکان کلینیک خرید دارید؟ آیا کارکنان شما در هیئت مدیره هستند و آیا خط مشی هایی برای هدایت استفاده از رسانه های اجتماعی آنها در نظر گرفته اید؟ آیا استراتژی رسانه های اجتماعی به خوبی آماده کرده اید؟ آیا می توانید بازخوردهای منفی را بشنوید و با مهارت به آنها پاسخ دهید؟ آیا برای بازگشت سرمایه درازمدت و تا حدودی مبهم آماده هستید؟ آیا منابع کافی پشت سر خود دارید؟

آیا می توانم به صورت آنلاین حضور اجتماعی داشته باشم یا می توانم یک مدیر جامعه را از میان کارکنان خود استخدام کنم؟

بالاتر از همه اینها یک حوزه اجتماعی است. شما باید ارتباط خوبی داشته باشید و باید مردم را دوست داشته باشید تا بتوانید این کار را انجام دهید، بنابراین اینجا جایی برای کوچک شدن بنفشه نیست. شما همچنین باید معتبر و ثابت باشید، بنابراین پس از شروع، مطمئن باشید که می توانید تلاش های خود را ادامه دهید.

پس از چراغ سبز، تلاش شما شروع می شود کم اهمیت (یعنی یک کانال، با فرکانس ارسال بسیار قابل کنترل) و بالاتر از همه، با آن شروع کنید استماع: قبل از اینکه به عنوان مشارکت کننده شرکت کنید، به عنوان ناظر شرکت کنید. هنگامی که شروع به مشارکت کردید، مطمئن شوید ارزش افزوده به گفتگو آن خزنده فروشنده نباشید که هر بار فریاد ME ME ME می زند.

رسانه‌های اجتماعی پدیده‌ای هستند که می‌توانند باقی بمانند، و هر چه بیشتر و بیشتر مشتریان و مشتریان آنلاین می‌شوند، تقاضا برای کسب‌وکارهای ما نیز بیشتر می‌شود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا