خانواده

بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون

ساعت هوشمند زیر دو میلیون

پس از حضور گسترده و فعال گوشی‌های هوشمند در زندگی انسان، اکنون شاهد قدرت گرفتن ساعت‌های هوشمند یا اسمارت واچ‌ها (Smart Watch) در زندگی خود هستیم. امروزه افراد مختلف در رده‌های سنی گوناگون تمایل دارند که از ساعت هوشمند استفاده کنند. خوشبختانه این گجت‌های پوشیدنی با محدوده‌های قیمتی متنوعی وارد بازار می‌شود و از این رو اقشار مختلف جامعه می‌توانند از این ابزارها استفاده کنند و نهایت لذت را ببرند. یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌های این ساعت‌ها، ساعت هوشمند زیر دو میلیون تومان است.

در این مطلب تصمیم داریم به بررسی بهترین مدل‎های ساعت هوشمند تا دو میلیون بپردازیم. در صورتی که شما هم قصد دارید یک ساعت هوشمند مناسب، باکیفیت و مقرون به صرفه خریداری کنید و هدفتان این است که بهترین ساعت هوشمند زیر دو میلیون را انتخاب کنید، پیشنهاد می‌شود که تا پایان با ما همراه شوید. هدف ما این است که امکان خریدی هوشمندانه، درست و آگاهانه را برای شما فراهم کنیم.

برای خرید ساعت هوشمند زیر دو میلیون به چه نکاتی توجه کنم؟

اولین سوالی که خیلی از مشتریان در ذهن دارند این است که برای خرید ساعت هوشمند باید چه نکاتی را مد نظر داشته باشند؟ بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان چه خصوصیتی دارد؟ آیا اصلاً با دو میلیون تومان بودجه می‌شود یک ساعت ماندگار و خوب خریداری کرد؟ پاسخ ما به این پرسش مثبت است. ساعت هوشمند زیر دو میلیون هم از نظر کارایی و هم از نظر ماندگاری، واقعاً مناسب و عالی است. کافی است هنگام خرید ساعت هوشمند زیر دو میلیون نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

1. سازگاری و هماهنگی با گوشی‌های هوشمند شما

قبل از اینکه بخواهید برای خرید ساعت هوشمند زیر دو میلیون اقدام کنید، مطمئن شوید که این ساعت با گوشی هوشمند شما سازگاری و همخوانی دارد. در صورتی که چنین قابلیتی  وجود داشته باشد، می‌توانید از قابلیت‌های این ساعت مثل نوتیفیکیشن‌های مربوط به پیام‌ها و رسانه‌های اجتماعی بهره‌مند شوید.

به عنوان مثال اپل واچ با اتصال به آیفون می‌تواند تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های خود را در اختیار شما بگذارد. برخی می‌گویند که اپل واچ (Apple Watch) به اندروید متصل نمی‌شود. این در حالی است که امکان اتصال اپل واچ به اندروید هم هست ولی با این کار دیگر امکان دریافت  پیامک یا قابلیت iMessage را از دست خواهید داد.

2. طول عمر باتری و نحوه شارژ شدن آن

یکی دیگر از فاکتورهای مهم و حیاتی که برای خرید ساعت هوشمند زیر دو میلیون باید مد نظر داشته باشید، میزان دوام و شارژ باتری است. اکثر ساعت‌های هوشمند با شارژ کامل، یک تا دو روز دوام می‌آورند. البته یک سری فعالیت‌ها مثل تماس صوتی باعث می‌شود که عمر باتری کاهش یابد. برخی از مچ‌بندهای هوشمند و دستبندهای سلامت هستند که خیلی راحت بیش از یک ماه دوام می‌آورند.

البته یکی از نکاتی که باید مد نظر داشته باشید این است که اگر ساعت هوشمند خود را به گوشی وصل نکنید، چندین روز شارژدهی خواهد داشت. مثلاً برخی از ساعت های هوشمند زیر دو میلیون بدون اتصال به گوشی تا 5 روز هم شارژدهی دارند.

در صورتی که تمایل دارید ساعت هوشمندتان را در جاهای مختلف شارژ و از آن استفاده کنید، باید مدل‌های بخرید که از قابلیت شارژ بی‌سیم یا وایرلس پشتیبانی کند. همچنین باید در هنگام خرید ساعت هوشمند به طول عمر باتری توجه جدی داشته باشید.

3. صفحه نمایش

یکی دیگر از نکاتی که اغلب کاربران در هنگام خرید ساعت هوشمند به آن توجه دارند، صفحه نمایش اسمارت واچ است. باید دقت کنید که نمایشگر ساعت شما لمسی و باکیفیت باشد تا بتوانید در هنگام استفاده از اسمارت واچ خود راحت باشید. در اکثر ساعت‌های هوشمند، از صفحه نمایش LCD یا AMOLED استفاده شده است. این نوع نمایشگر، تصویر باکیفیتی ارائه می‌دهد ولی نقطه ضعفش آن است که مقدار قابل توجهی از شارژ باتری را مصرف می‌کند.

4. مقاومت در برابر آب و گرد و  غبار

در هنگام خرید ساعت هوشمند دو میلیونی و زیر دو میلیون دقت داشته باشید که این ساعت تا چه اندازه در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت دارد. ممکن است ساعت از دست شما رها شود و داخل آب بیفتد یا در اثر وزش باد، گرد و غبار به داخل آن نفوذ کند. اگر گجت مقاومی نداشته باشید، فوراً آسیب می‌بیند.

5. مدل طراحی و زیبایی

قطعاً زیبایی و طراحی ساعت هوشمند هم جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برای کاربران دارد و اصلاً خیلی از کاربران اسمارت واچ را تنها به خاطر زیبایی آن خریداری می‌کنند. البته در کنار زیبایی، سعی کنید به فناوری‌ها و سایر قابلیت‌ها هم توجه کنید تا محصولی بخرید که در مجموع مفید و متناسب با نیازهای شما باشد.

همچنین در مورد خرید لوازم جانبی محصول هم فکر کنید. وقتی قصد خرید ساعت هوشمند زیر دو میلیون را دارید، ببینید که آیا لوازم جانبی آن مثل بند، کاور و گلس در بازار وجود دارد؛ چون در غیر این صورت برای پیدا کردن لوازم جانبی مجبور هستید که کلی جستجو کنید.

6. حسگرهایی که در آن به کار رفته است

برخی از افراد، به حسگرها و ردیاب‌های تناسب اندام و سلامتی که در ساعت‌های هوشمند به کار رفته است، اهمیت خاصی می‌دهند و جایگاه ویژه‌ای برای این سنسورها قائل هستند. ساعت‌های هوشمند، مسائل مربوط به سلامتی شما را به خوبی تذکر می‌‌دهند و ردیابی می‌کنند. خیلی از افراد بعد از خرید اسمارت واچ به مشکلات سلامتی خودشان پی بردند و برای درمان اقدام کردند.

بنابراین اگر می‌خواهید با ساعت هوشمند به بیماری‌ها و مشکلات سلامتی خود پی ببرید، لازم است که حتماً به حسگرها و ردیاب‌های ساعت هوشمند مورد نظر خود توجه ویژه داشته باشید. حسگرهایی مثل قند خون، فشار خون، ضربان قلب، اکسیژن خون، پایش خواب و گام‌شمار معمولاً در بهترین ساعت های هوشمند زیر دو میلیون تعبیه شده است.

7. امکان فارسی شدن منوی ساعت هوشمند

وجود امکان فارسی شدن منو هم از دیگر مسائلی است که برای برخی از کاربران مهم است. اگر تمایل دارید که حتماً اعلان‌ها (نوتیفیکیشن‌ها) و پیام‌ها را به زبان فارسی بخوانید، لازم است از پشتیبانی ساعت هوشمند از زبان فارسی اطمینان حاصل کنید.

8. قابلیت تماس صوتی و مکالمه

این  ویژگی هم برای خیلی از کاربران اهمیت دارد. اگر شما هم می‌خواهید ساعت هوشمند زیر دو میلیون خریداری کنید، ابتدا اطمینان حاصل کنید که ساعت هوشمندی که مد نظر شماست، از قابلیت تماس صوتی پشتیبانی می‌کند.

9. امکان نصب اپلیکیشن‌های مختلف روی ساعت هوشمند

قبل از خرید ساعت هوشمند حتماً بررسی کنید که چه برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی روی این ساعت نصب می‌شود. در صورتی که تمایل دارید برنامه خاصی روی ساعت خود نصب کنید، بررسی این مسئله اهمیت بالایی دارد؛ چون ممکن است آن ساعت امکان نصب آن برنامه را نداشته باشد.

چرا خرید ساعت هوشمند زیر دو میلیون؟

بسیاری از کاربران دنبال یک ساعت هوشمند قدرتمند، به‌روز و البته مقرون به صرفه هستند. پیشنهاد ما به این دسته از مشتریان گرامی، خرید بهترین ساعت های هوشمند زیر دو میلیون است. سوال این است که چرا این ساعت‌ها مناسب هستند؟ مگر چه خصوصیت‌هایی دارند؟

1. تمام انتظارات ما از یک ساعت هوشمند را برآورده می‌کنند

اولین مزیت خرید ساعت هوشمند دو میلیونی این است که تمام انتظارات ما از یک ساعت هوشمند را برآورده می‌کند. نگاهی به ساعت‌های هوشمندی که در بالای صفحه معرفی شده است بیندازید و خصوصیات آن‌ها را با دقت ببینید. این ساعت‌ها هم کارایی خوبی دارند و هم کلیه انتظاراتی که داریم را برآورده می‌کنند.

2. مقرون به صرفه است

اجازه دهید که بخشی از تجربیات خود را با شما در میان بگذاریم. بسیاری از مشتریان در گذشته به برند اهمیت می‌دادند و هنگام خرید محصول فقط تمایل داشتند که محصول برند خوب و درجه یکی داشته باشد. در دنیای امروز، این سنت دارد به تدریج از بین می‌رود. ما می‌توانیم محصولی باکیفیت و درجه یک خریداری کنیم و بابت آن هزینه‌ای مناسب و سازگار با شرایط اقتصادی خود بپردازیم. با خرید بهترین ساعت های هوشمند زیر دو میلیون قطعاً محصولی باکیفیت، کارآمد و مقرون به صرفه در اختیار خواهید داشت.

3. معمولاً لوازم جانبی این ساعت‌های هوشمند موجود است

واردکنندگان لوازم  جانبی که می‌دانند ساعت های هوشمند زیر دو میلیون فروش خوبی در بازار ایران دارند، سعی می‌کنند لوازم جانبی این محصولات را در مدل‌های مختلف وارد کشور کنند تا کاربران هم بتوانند از این لوازم جانبی به بهترین شکل بهره‌مند شوند.

با ما، خرید بهترین ساعت های هوشمند زیر دو میلیون را تجربه کنید

تمام تلاش مسئولان فروشگاه اینترنتی ساعت هوشمند این است که محصولاتی ارزشمند، باکیفیت و درجه یک را به مشتریان خود عرضه کنند. ما تلاش می‌کنیم که بهترین مدل‌های ساعت هوشمند را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار دهیم. رمز اصلی قیمت مناسب در این فروشگاه، حذف واسطه‌ها است. در این صفحه کلکسیونی کامل و کم‌نظیر از انواع ساعت هوشمند زیر دو میلیون عرضه شده است. پس از انتخاب، محصول در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

در صورتی که تمایل دارید برای ساعت هوشمند خود لوازم جانبی خریداری کنید، کافی است به صفحه مربوط به لوازم جانبی ساعت هوشمند مراجعه کنید. در این صفحه انواع و اقسام لوازم جانبی با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه شده است. در صورتی که در مورد خرید ساعت هوشمند، نظر، پرسش یا انتقادی دارید، کافی است در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.


بهترین ساعت هوشمند برای اندروید و آیفون را معرفی کرده‌ایم که با قیمت بین ۱ تا ۱۲ میلیون تومان قابلیت‌های متعدد را در کنار استایلی مدرن برای شما به ارمغان می‌آورند.

ساعت‌های هوشمند به واسطه قابلیت‌های گسترده از برقراری تماس و نظارت بر سلامت کاربر گرفته تا پایش حرکات ورزشی و کیفیت خواب، با استقبال گسترده‌ای از سوی کاربران مواجه شده‌اند. این استقبال باعث شده شرکت‌های کوچک و بزرگ دنیا به تولید انواع و اقسام ساعت‌های هوشمند روی بیاورند که نتیجه آن عرضه صدها مدل با قیمت و قابلیت‌های مختلف است.

در این شرایط پیدا کردن ساعتی با کیفیت که با نیازها و بودجه شما سازگار باشد، چندان کار ساده‌ای نیست و به همین خاطر درجه راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند را تهیه کرده است. مدل‌های معرفی شده در این راهنما بر اساس قیمت، کارایی، طراحی، جنس بدنه، نرم افزار و سطح رضایت کاربران انتخاب شده‌اند و بی شک می‌توانید مدل مورد نظر خود را از بین انها پیدا کنید.

معیارهای خرید بهترین ساعت هوشمند

پیش از آنکه سراغ فهرست بهترین ساعت هوشمند برویم باید با معیارهای مهم در انتخاب اسمارت واچ آشنا شویم:

  • طراحی: فارغ از اینکه ساعت هوشمند یا معمولی به دست ببندید نخستین موردی که در آن جلب توجه می‌کند طراحی است. زبان طراحی این گجت‌ها را می‌توان به دو دسته اصلی چارگوش و گرد تقسیم کرد که هر کدام از آنها نیز در انواع ساده و اسپرت عرضه می‌شوند. انتخاب از بین این مدل‌ها سلیقه‌ای است؛ هرچند اگر اپل واچ را به عنوان بهترین ساعت هوشمند انتخاب کنید خبری از مدل گرد نیست.
  • جنس بدنه: در ساعت‌های هوشمند معمولا از پلاستیک، سرامیک، فلز و آلومینیوم استفاده می‌شود که مقاومت دو مدل آخر بهتر از پلاستیک است. از طرف دیگر وزن ساعت‌های فلزی به مراتب بیشتر از مدل‌های آلومینیومی و پلاستیکی است.
  • نوع نمایشگر: در ساعت‌های هوشمند هم مثل موبایل‌ها معمولا از پنل‌های IPS و OLED استفاده می‌شود. پنل OLED به خاطر سطح روشنایی و خوانایی بالاتر طرفداران بیشتری دارد اما قیمت مدل‌های مجهز به آن هم بالاتر است.
  • نرم‌افزار: پراکندگی در دنیای اسمارت‌واچ از موبایل بیشتر است. در کنار WearOS گوگل که روی بسیاری از ساعت‌ها نصب شده، اپل و سامسونگ ساعت‌های خود را با سیستم‌عامل‌های WatchOS و تایزن روانه بازار می‌کنند. هواوی و آنر هم از سیستم عامل اختصاصی خود به نام LiteOS بهره می‌برند. اگر از کاربران آیفون هستید، اپل واچ مناسبترین گزینه برای شماست اما در غیر این صورت بهتر است قید آن را بزنید.
  • حسگرها: اکثر ساعت‌ها از پایش حرکات ورزشی، گام‌شمار و ضربان قلب پشتیبانی می‌کنند اما موارد دیگری مثل نوار قلب، GPS و پایش سطح اکسیژن تنها در برخی مدل‌های فهرست بهترین ساعت هوشمند به کار رفته‌اند و حین انتخاب باید به آن توجه داشته باشید.

بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون

شیائومی Mibro Lite

میبرو (Mibro) از زیربرندهای شیائومی است که ساعت‌های معدود اما با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای را شامل می‌شود. میبرو لایت یکی از این ساعت‌ها است که با صفحه‌ای گرد و طراحی جذاب بهترین ساعت هوشمند ارزان است. نمایشگر امولد این ساعت هوشمند با ابعاد ۱.۳ اینچی، وضوح مطلوب ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسلی دارد. حاشیه‌های اندک نمایشگر ظاهری مدرن به آن بخشیده است.

بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون قابلیت‌هایی مثل سازگاری با گوشی‌های اندروید و iOS، سنجش فشار و اکسیژن خون (SpO2)، پایش ۲۴ ساعته ضربان قلب، رهگیری ۱۵ فعالیت ورزشی و شارژدهی طولانی دارد. این ساعت با گواهی IP68 تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم است.

  • قیمت: یک میلیون تومان
  • نمایشگر: ۱.۳ اینچی امولد با وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل
  • باتری: ۲۳۰ میلی آمپر ساعت با شارژدهی تا ۸ روزه
  • مقاومت در برابر آب: تا عمق ۵۰ متر با گواهی IP68
  • سیستم عامل: اندروید
  • وزن: ۴۸ گرم

بهترین ساعت هوشمند تا ۲ میلیون

امیزفیت GTS 2 Mini

بهترین ساعت هوشمند

امیزفیت از برندهای خوش‌نام بازار اسمارت‌واچ است که مدل‌های متنوع و مقرون به صرفه‌ای را راهی بازار کرده. بهترین ساعت هوشمند تا ۲ میلیون این برند، امیزفیت GTS 2 Mini نام دارد که نمایشگر ۱.۵۵ اینچی AMOLED آن محتوا را با عمق رنگ مطلوب و وضوح قابل‌توجه ۳۰۱ پیکسل بر اینچ به تصویر می‌کشد.

این نمایشگر حالت همیشه روشن هم دارد و با فعال کردن آن می‌توانید مثل یک ساعت عادی، تاریخ و ساعت را بدون روشن کردن صفحه نمایش ببینید.

این ساعت از نظر سخت‌افزاری به ژیروسکوپ، قطب نما، حسگر نور محیط، فشار سنج، شتاب سنج ۶ محوره، GPS و گلوناس مجهز است و بدون نیاز به موبایل می‌تواند فعالیت‌های مختلف ورزشی را رهگیری کرده و کالری مصرفی را نشان دهد.

پایش ۲۴ ساعته ضربان قلب و رهگیری خواب از دیگر مزایای بهترین ساعت هوشمند تا ۲ میلیون است. از نکات منفی هم باید به عدم پشتیبانی از زبان فارسی، رابط کاربری کند و فقدان قابلیت پاسخ به تماس دریافتی اشاره کرد.

امیزفیت در ساخت این ساعت از آلومینیوم استفاده کرده و به همین خاطر وزن آن از ۲۵ گرم فراتر نمی‌رود؛ با این حال تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم است.

  • قیمت: ۲ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۱.۵۵ اینچی امولد با وضوح ۳۰۶ در ۳۵۴ پیکسل
  • باتری: ۲۲۰ میلی آمپر ساعت با شارژدهی ۱۴ روزه
  • مقاومت در برابر آب:  تا عمق ۵۰ متر با گواهی IP68
  • سیستم عامل: اختصاصی
  • وزن: ۱۹.۵ گرم

بهترین ساعت هوشمند تا ۳ میلیون

شیائومی Mi Watch

شیائومی Mi Watch یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند در این رده قیمتی است که با تکیه بر GPS داخلی و پشتیبانی از گلوناس، شما را از همراه داشتن موبایل برای رهگیری حرکات ورزشی بی‌نیاز می‌سازد.

این ساعت طراحی دایره‌ای زیبایی دارد که روی آن نمایشگری ۱٫۳۹ اینچی با قابلیت تنظیم خودکار سطح روشنایی قرار گرفته.

یکی از دلایل انتخاب این مدل به عنوان بهترین ساعت هوشمند تا ۳ میلیون قابلیت‌های سنجش فشار خون و سطح اکسیژن خون است که در بسیاری از مدل‌های دیگر به دلیل تحریم در ایران فعال نیست.

شیائومی Mi Watch شارژدهی فوق‌العاده‌ای هم دارد. باتری ۴۲۰ میلی‌آمپرساعتی حتی با فعال بودن نمایشگر همیشه روشن، پایش خواب و رهگیری حرکات ورزشی با GPS شارژ کافی را برای ۲ هفته فراهم می‌کند.

می واچ قابلیت رهگیری ۱۷ حرکت ورزشی از جمله پیاده‌روی، دو و شنا را دارد. از نظر سلامتی هم پایش خواب، نظارت بر ضربان قلب و ارائه توصیه‌هایی برای کاهش استرس از طریق تنفس صحیح از ویژگی‌های آن است.

  • قیمت: ۳ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۱.۳۹ اینچی امولد با وضوح ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل
  • باتری: ۴۲۰ میلی آمپر ساعت با شارژدهی ۱۴ روزه
  • مقاومت در برابر آب: تا عمق ۵۰ متر با گواهی IP68
  • سیستم عامل: اختصاصی
  • وزن: ۳۲ گرم

امیزفیت تی‌رکس پرو

بهترین ساعت هوشمند مقاوم

اگر اهل ورزش هستید یا به ساعت‌های اسپرت مثل جی‌شاک و گارمین علاقه دارید، امیزفیت تی‌رکس پرو برای شما ساخته شده. این مدل از بهترین ساعت هوشمند ویژگی‌های مشابه گارمین را با قیمتی به مراتب کمتر در اختیارتان می‌گذارد.

امیزفیت تی‌رکس پرو با استاندارد نظامی 810G قادر به تحمل دمای بالای ۷۰ درجه تا منفی ۴۰ سانتی گراد، مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع ۱.۲ متری و شوک حرارتی و همچنین عدم نفوذ آب تا عمق ۱۰۰ متری است.

این ساعت با بهره‌گیری از GPS داخلی توانایی رهگیری ۱۰۰ حرکت ورزشی و شناسایی خودکار ۸ تمرین متفاوت را دارد. به این موارد باید پایش اکسیژن و ضربان قلب را اضافه کرد.

از دیگر مزایای تی‌رکس باید به باتری ۳۹۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژدهی مطلوب ۲۰ روزه و GPS داخلی اشاره کرد. در صورتی که GPS به صورت مداوم فعال باشد شارژدهی ۴۰ ساعت خواهد بود. امیزفیت تی‌رکس پرو مثل اغلب ساعت‌‌های هم‌رده از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند.

  • قیمت: ۳.۷ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۱.۳ اینچی امولد با وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل
  • باتری: ۳۹۰ میلی آمپر ساعت با شارژدهی ۱۸ روزه
  • مقاومت در برابر آب: تا عمق ۱۰۰ متر با گواهی نظامی MIL-STD-810G
  • سیستم عامل: اختصاصی
  • وزن: ۵۹ گرم

بهترین ساعت هوشمند تا ۵ میلیون

سامسونگ گلکسی واچ ۴

بهترین ساعت هوشمند برای اندروید گلکسی واچ ۴ است که با مجموعه‌ای قابلیت‌ها و رابط کاربری روان روانه بازار شده است. این ساعت در دو مدل ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری تولید شده اما مدل دیگری با عنوان گلکسی واچ ۴ کلاسیک هم داریم که بدنه‌ای فلزی دارد و از بزل یا حلقه مکانیکی چرخان در اطراف نمایشگر برخوردار است.

گلکسی واچ ۴ بر خلاف مدل‌های قبلی به سیستم عامل Wear OS گوگل مجهز شده و با انبوهی از اپ‌های گوگل پلی سازگاری دارد. رابط کاربری سامسونگ هم امکان نصب تعداد بسیار زیادی از واچ‌های فیس‌های جذاب را به شما می‌دهد.

گلکسی واچ ۴ نه تنها از قابلیت‌های رایج ساعت‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند بلکه ویژگی‌های دیگری نظیر تشخیص سقوط ناگهانی کاربر، سنجش قند خون، ثبت نوار قلب، تحلیل میزان عضله و چربی، میزان آب و ترکیب بدنی را هم دارد. هرچند برخی ویژگی‌ها از جمله قابلیت ECG و سنجش فشار خون در ایران فعال نیست. این ساعت حتی با ارائه توصیه‌های مناسب نقش مربی شما را نیز بر عهده می‌گیرد.

  • قیمت: ۴.۶ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۱.۴ اینچی سوپر امولد با وضوح ۴۵۰ در ۴۵۰ پیکسل (مدل ۴۴ میلی‌متری)
  • باتری: ۳۶۱ میلی آمپر ساعت با شارژدهی ۴۰ ساعت
  • مقاومت در برابر آب: تا عمق ۱۰۰ متر با گواهی نظامی MIL-STD-810G
  • سیستم عامل: Wear OS
  • وزن: ۳۰ گرم

گلکسی واچ اکتیو ۲

ساعت هوشمند زیر ۵ میلیون تومان

گلکسی واچ اکتیو ۲ در دو نسخه ۴۰ و ۴۴ میلیمتری تولید شده که به لطف بدنه آلومینیومی وزن آنها از ۳۰ گرم فراتر نمی‌رود اما در عین حال از استاندارد نظامی 810G پشتیبانی می‌کنند که به معنی مقاومت بسیار بالا در شرایط مختلف است.

هر دو مدل از نمایشگر با کیفیت سوپر AMOLED بهره می‌برند که محتوا را در تمام شرایط با وضوح و شفافیت بالایی به نمایش گذاشته و با لایه گوریلا گلس +DX محافظت می‌شود. این مدل از بهترین ساعت هوشمند به سیستم عامل تایزن مجهز شده که روان است اما نسبت به Wear OS اپ‌های کمتری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

  • قیمت: ۴.۸ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۱.۴ اینچی سوپر امولد با وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل (مدل ۴۴ میلی‌متری)
  • باتری: ۳۴۰ میلی آمپر ساعت با شارژدهی ۴۰ ساعت
  • مقاومت در برابر آب: تا عمق ۱۰۰ متر با گواهی نظامی MIL-STD-810G
  • سیستم عامل: تایزن
  • وزن: ۴۴ گرم

ساعت هوشمند تا ۸ میلیون

اپل واچ SE

هرچند ساعت‌های سامسونگ، هواوی و آنر با iOS سازگاری دارند اما اگر جزو کابران آيفون باشید، اپل واچ بهترین ساعت هوشمند برای شماست. در بین ساعت‌های اپل مقرون به صرفه‌ترین گزینه در حال حاضر اپل واچ SE است که به لطف سیستم عامل watchOS 7 از اکثر قابلیت‌های نرم‌افزاری اپل‌واچ سری ۷ برخوردار است. فقدان قابلیت نوار قلب است هم قابل چشم پوشی است چرا که در ایران اساسا فعال نیست.

نمایشگر اولد با روشنایی ۱۰۰۰ نیت مشاهده صفحه زیر نور مستقیم را هم آسان می‌کند. پردازنده دو هسته‌ای S5 و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی نیز رابط کاربری روان و دسترسی به اپ‌های متعدد را تضمین می‌کنند.

  • قیمت: ۸ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۱.۷۸ اینچی LTPO OLED با رزولوشن ۴۴۸ در ۳۶۸ پیکسل (مدل ۴۴ میلی‌متری)
  • باتری: شارژدهی ۱۸ ساعت
  • مقاومت در برابر آب: تا عمق ۵۰ متر
  • سیستم عامل: watchOS 7.0
  • وزن: ۳۶ گرم

بهترین ساعت هوشمند بالای ۱۰ میلیون

اپل واچ سری ۷؛ بهترین ساعت هوشمند برای آیفون

در نهایت نوبت به بهترین ساعت هوشمند برای آیفون می‌رسد که اپل واچ سری ۷ است. ساعت‌های اپل با قاب مستطیلی و طراحی چشم نواز در همان نگاه اول از مدل‌های دیگر قابل تشخیص هستند و اپل واچ سری ۷ هم از این قضیه مستثنی نیست.

این ساعت در دو نسخه ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه شده که به ترتیب از نمایشگرهای ۱.۶۹ و ۱.۹ اینچی رتینا با وضوح و کیفیت حیرت‌انگیز برخوردارند. این پنل‌های بزرگ مشاهده اطلاعات صفحه و تنظیم منو را آسان می‌کند. بدنه آلومینیومی ساعت نیز وزن ناچیزی دارد که در استفاده طولانی مدت باعث خستگی دست نمی‌‌شود.

رابط کاربری نرم و روان اپل واچ سری ۷ قابلیت‌های متعددی را در اختیارتان می‌گذارد. هرچند شارژدهی همان ۱۸ ساعت مدل SE است اما باتری این ساعت با تکیه بر شارژ سریع به سرعت پر می‌شود. حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی اپل واچ سری ۷ تقریبا دو برابر مدل‌های اندرویدی است و امکان ذخیره انبوهی موزیک را به شما می‌دهد.

  • قیمت: ۱۱ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۱.۹ اینچی رتینا با رزولوشن ۴۸۴ در ۳۹۶ پیکسل (مدل ۴۵ میلی‌متری)
  • باتری: شارژدهی ۱۸ ساعت با شارژ سریع
  • مقاومت در برابر آب: تا عمق ۵۰ متر
  • سیستم عامل: watchOS 8.0
  • وزن: ۵۱ گرم

سوالات متداول

بهترین ساعت هوشمند ۲۰۲۲ کدام است؟

اپل واچ ۷ با ثبت نوار قلب، تشخیص سقوط کاربر، سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون، شارژ سریع، رهگیری فعالیت‌های ورزشی و پایش خواب دقیق، بهترین ساعت هوشمند ۲۰۲۲ است.

بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون تومان کدام است؟

شیائومی میبرو لایت با نمایش اعلان فارسی، رهگیری ورزش، پایش ضربان قلب، فشار و اکسیژن خون، پایش خواب، گام‌شمار و محاسبه کالری مصرفی.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی کدام است؟

شیائومی Mi Watch با شارژدهی فوق‌العاده، GPS داخلی، سنجش فشار و اکسیژن خون، رهگیری ۱۷ حرکت ورزشی، محاسبه کالری مصرفی، نمایش اعلان فارسی.


نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا