درس‌هایی از کمپین روابط عمومی رایگان Nabisco’s Free The Animals

نابیسکو قفس ها را باز کرد و شروع به پخش رسانه کرد.

در رویدادی که توجه رسانه ملی را به خود جلب کرد، نابیسکو تصمیم گرفت بسته بندی کراکر حیوانات بارنوم را تغییر دهد.

بسیاری از درس های روابط عمومی را می توان از استراتژی Nabisco آموخت.

برخی پس زمینه … شرکت کوکی ها برای از بین بردن ظاهر حیواناتی که به چرخ ها بسته شده اند، تصویر خود را تغییر داده است. اکنون آنها از یک بسته جدید با حیواناتی استفاده می کنند که به نظر می رسد در جنگل هستند و هیچ میله ای برای صحبت در مورد آنها وجود ندارد.

شرکت مادر Nabisco، Mondelez International، گفت که آنها در برابر فشارهای PETA (افراد برای رفتار اخلاقی با حیوانات) تسلیم شده اند.

بر اساس گزارش ها، PETA از سال 2016 از این شرکت خواسته است تا بسته را تغییر دهد.

CBS News گزارش داد که PETA در نامه ای به Mondelez گفت: “به دلیل وحشیگری وحشتناک در سیرک که از حیوانات استفاده می کند و مخالفت مردم با سوء استفاده از حیوانات مورد استفاده در سرگرمی، ما Nabisco را تشویق می کنیم تا پوشش های خود را به روز کند تا به حیوانات نشان دهد که می توانند در زیستگاه های طبیعی خود حرکت کنند.”

در همان زمان، PETA نام های کوکی ها، برادران رینگلینگ، بارنوم و بیلی را مجبور کرد تا حیوانات را آزاد کنند. سیرک در سال 2016 استفاده از فیل ها را به عنوان بخشی از اجراهای خود متوقف کرد و به دلیل کاهش فروش بلیت، در سال 2017 کاملاً از بین رفت.

سیرک یا نه، جعبه‌های ترقه جدید برای حذف این تصور که حیوانات در ماشین‌های مقوایی سفر می‌کنند ساخته شده‌اند تا در نمایش استفاده شوند.

نه نوجوانان و نه والدین آنها، واقعاً با نگاه کردن به بسته و خوردن محتویات، نقطه بین حیوان گره خورده، سیرک راه رفتن و ظلم به حیوانات را به هم وصل نمی کنند. این در واقع یک بازی روابط عمومی است که در آن دو برنده وجود دارد.

اول، PETA می تواند برنده شود. این سازمان و 6.5 میلیون عضو آن می توانند خوشحال شوند که بر کار یک سازمان بزرگ بین المللی دیگر تأثیر گذاشته و چهره یک برند محبوب را تغییر داده است.

با این حال، برندگان بزرگ نابیسکو و موندلز بودند. این شرکت از بسیاری جهات برنده است.

اول، از گلوله های تجاری برای جلب توجه رسانه های ملی و بین المللی استفاده کرد.

دوم، منتظر اولین فصل فروش مثل دوران مدرسه، وقت استراحت بدنم را در طول روز پر کنید تا آن را اعلام کنم. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، پوشش باید به برند در تابستان و پاییز امسال رونق بخشد.

سوم، این تصور را مطرح می‌کند که این شرکت «به‌روز» است، مطابق با نسل هزاره‌ها و دیگرانی که با هر چیزی که ارتباط نزدیکی با ظلم به حیوانات دارد مخالف هستند.

کسب‌وکارهای کوچک‌تر B2B بدون نام تجاری بیش از 100 ساله برای بازگشت، همچنان می‌توانند از بیشتر تکنیک‌های روابط عمومی Nabisco استفاده کنند.

می تواند…

• انتشار اخبار مهم در عصری که احتمالاً به بالاترین سطح پوشش رسانه ای می رسد.

• اخبار خود را در زمانی توسعه می دهد که تأثیر قابل توجهی بر مشتریان یا مشتریان و آینده آنها داشته باشد.

• بسته‌ها، خدمات و وب‌سایت‌ها را تغییر می‌دهید یا دوباره طراحی می‌کنید تا سازگاری فعلی بازار را منعکس کنند.

• ایجاد رویدادهایی با بالاترین انگیزه اجتماعی برای نشان دادن اهمیت فعلی محصول به مصرف کنندگان.

کمپین کراکرهای حیوانات Nabisco غذای خوبی برای افکار عمومی فراهم می کند و طعم خوبی نیز در آن وجود دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا