دنیای وب

رشد جرایم دیجیتال و افزایش نگرانی‌های امنیتی، بازار پزشکی قانونی رایانه را تسریع خواهد کرد.

انتظار می رود بازار پزشکی قانونی کامپیوتر به دلیل رشد جرایم دیجیتال حساس و حملات تروریستی و رشد اقتصادی در کشورهای در حال توسعه افزایش یابد. پزشکی قانونی کامپیوتری که به تجزیه و تحلیل و گزارش داده های دیجیتال برای اهداف قانونی اشاره دارد، برجسته ترین بازار در بازار کلی پزشکی قانونی دیجیتال است. محاسبات قانونی در زمینه جرایم سایبری، انجام تحقیقات ساختاریافته، شناسایی حقایق پنهان برای به دست آوردن نتایج تحقیقات دقیق، بسیار فعال شده است. تکنیک‌های مختلفی که توسط محققان برای مشاهده و جستجوی فایل‌ها یا پوشه‌های پنهان، مبهم یا حذف شده استفاده می‌شود.

پزشکی قانونی کامپیوتری در مناطق توسعه یافته مانند آمریکای شمالی و اروپا به دلیل پیشرفت های تکنولوژیکی و افزایش نرخ جرایم سایبری محبوبیت زیادی به دست آورده است. با این حال، افزایش تقلب های شرکتی تقاضا برای نرم افزار پزشکی قانونی را افزایش داده است. انگلستان و سایر کشورهای اروپایی مانند ایتالیا و آلمان، با آگاهی صنایع مختلف در منطقه از امنیت و حفاظت از کامپیوترها، متوجه روند افزایشی برای پزشکی قانونی کامپیوتری شده اند. بنابراین تولیدکنندگان به دنبال محصولات و خدمات جدید برای تقویت حضور خود در بازار و برآوردن تقاضای رو به رشد هستند. پزشکی قانونی کامپیوتری همچنین در کشورهای در حال توسعه مانند هند و چین به دلیل افزایش تهدیدات دزدی دریایی و جرایم سایبری، همراه با هزینه های دولت در دیجیتالی کردن بخش هایی مانند بانکداری، اجرای قانون، امنیت و فناوری اطلاعات و غیره شهرت یافته است. . افزایش درآمد قابل استفاده و افزایش تعداد مشتریان تحصیل کرده نیز به رشد بازار منطقه کمک کرده است.

پیشنهاد اطلاعات پزشکی قانونی برای بررسی مناسب توسط سازمان های دولتی، به سرعت نرخ پذیرش آنها را در اقتصادهای توسعه یافته و پیشرفته افزایش داده است. به عنوان مثال، برای حفظ یکپارچگی، دولت‌های کشورهای مختلف منطقه مانند چین و برزیل از جمله قوانین جدیدی را بر اساس دسترسی به داده‌ها وضع کرده‌اند و در صورت تغییر در داده‌ها یا ورود نادرست در رکورد داده‌ها، مجازات‌هایی را وضع کرده‌اند. .

برای رقابت با بازیگران شناخته شده، تولیدکنندگان دیگر مانند شرکت Paraben، هوش باینری و کارآگاه دیجیتال، از جمله، قصد دارند ابزارهای محاسباتی جدیدی را برای جذب مشتریان و افزایش سهم بازار خود توسعه دهند. با این حال، بازیگران اصلی بازار مانند Access Data Group Inc.، Guidance Software، Inc. و LogRhythm Inc. برندهای تثبیت شده راه اندازی محصول، همکاری ها و گسترش کسب و کار را به عنوان استراتژی های رشد برای تقویت موقعیت خود در بازار پذیرفته اند. به عنوان مثال، در فوریه 2015، Access Data Group Inc. توسعه نسخه پیشرفته جدیدی از Sumation 5.6 را اعلام کرد که تجزیه و تحلیل موردی، پردازش کامل داده ها، و مدیریت، بررسی نهایی و مدیریت ترجمه را ارائه می دهد. هدف اصلی از انتشار این محصول، نمایش ویژگی های ارتقا یافته این نرم افزار به مشتریان، به منظور کسب محبوبیت در بازار است. با این حال، افزایش پیچیدگی دستگاه های تلفن همراه و استفاده از نرم افزارهای مبتنی بر ابر ممکن است مانع رشد بازار پزشکی قانونی دیجیتال شود.

از نظر جغرافیایی، آمریکای شمالی به عنوان بزرگترین بازار پزشکی قانونی دیجیتال ظاهر شده است. افزایش نرخ جرایم سایبری و پیشرفت های تکنولوژیکی این منطقه را برای رشد در دوره پیش بینی ایده آل می کند. با این حال، پیش‌بینی می‌شود که آسیا و اقیانوسیه بالاترین نرخ رشد را در بازار پزشکی قانونی دیجیتال داشته باشد که ناشی از افزایش جرایم اینترنتی و افزایش آگاهی مصرف‌کنندگان در فیلیپین کشورهای در حال توسعه مانند چین و هند است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا