روند توسعه اپلیکیشن موبایل در سال 2017

با ظهور فناوری تلفن همراه، مصرف کنندگان در دنیای امروز در حال حرکت هستند. اکنون مردم از نظر فناوری بسیار باهوش شده اند و تصور دنیای اطراف خود بدون گوشی های هوشمند غیرممکن است. از رزرو هتل گرفته تا رزرو بلیط، خرید بانکی، رزرو تاکسی گرفته تا فاکتورهای حمل و نقل، تقریباً همه چیز از طریق یک برنامه تلفن همراه در دسترس ماست. بله، با رونق صنعت موبایل، تقاضا برای اپلیکیشن های موبایل در حال گسترش است. مردم شروع به درک مزایای استفاده از بسیاری از برنامه های مختلف تلفن همراه کرده اند و این توضیح می دهد که چرا برنامه های تلفن همراه امروزه بسیار مهم هستند.

در حالی که سال 2016 به یک سال فعالیت برای صنعت توسعه موبایل تبدیل شده است، انتظار می رود این روند در سال 2017 نیز ادامه یابد. بنابراین بیایید نگاهی گذرا به برخی از روندهای برتر توسعه اپلیکیشن موبایل در سال 2017 بیندازیم:

کاربرد فناوری های ترکیبی: فناوری برنامه ترکیبی مشابه هر برنامه موبایلی است که در تلفن خود یا در فروشگاه اسباب بازی پیدا می کنید. اینها مانند برخی از برنامه های جالبی هستند که با فناوری های مختلف وب مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت ساخته شده اند، جایی که می توانید بازی کنید یا با افراد در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید، عکس بگیرید، کار خود را سازماندهی کنید، سلامت خود را زیر نظر داشته باشید و عملکرد خود را انجام دهید. خیلی بیشتر. این برنامه‌ها می‌توانند به برخی از قابلیت‌های دستگاه شما مانند ارتباط از دست رفته، دوربین، گالری، پیام‌ها و غیره دسترسی داشته باشند و مانند یک دستگاه رفتار کنند.

برنامه eGovernace: دولت هند آماده است تا رویای «هند دیجیتال» خود را به واقعیت تبدیل کند و این همان چیزی است که زنگ‌ها را برای شرکت‌های توسعه اپلیکیشن موبایل به صدا در می‌آورد. دولت اخیراً تعدادی اپلیکیشن موبایل از آموزش گرفته تا کشاورزی و بهداشت و درمان و دولت الکترونیک راه اندازی کرده است و قصد دارد در سال های آینده اپلیکیشن های مشابهی را راه اندازی کند.

کاربرد تجاری: برنامه کاربردی سازمانی یک برنامه کاربردی تجاری است که به سازمان در حل مشکلات مربوط به کسب و کار کمک می کند. نمونه‌های رایج این برنامه‌ها عبارتند از سیستم‌های صورت‌حساب خودکار، سیستم‌های بازاریابی ایمیلی، فرآیندهای پرداخت، مدیریت محتوا، ERP، مدیریت منابع انسانی، سیستم‌های پیام رسانی و همکاری و غیره. شرکت های توسعه اپلیکیشن موبایل اکنون به تدریج به سمت محاسبات ابری حرکت می کنند. این آخرین روند در توسعه نرم‌افزار سازمانی است، که در آن شرکت‌ها بخشی یا تمام زیرساخت‌های خود را در انواع محاسبات مبتنی بر اینترنت (ابر) که مستقیماً به رایانه‌ها و دستگاه‌های تحویل داده شده به اینترنت تحویل داده می‌شوند، می‌فروشند.

برنامه های کاربردی مجهز به GPS: کاربردهای سیستم موقعیت یاب جهانی (GPS) امروزه در حال رشد هستند. این به تعیین موقعیت مکانی شخص، سفر از یک مکان به مکان دیگر، نظارت بر جابجایی کالاهای ما، ایجاد نقشه جهانی و غیره کمک می کند. برخی از شرکت‌های بزرگ توسعه برنامه‌های تلفن همراه به طور کامل بر ایجاد برنامه‌های ردیابی GPS بسیار دقیق متمرکز هستند که در سراسر جهان در بسیاری از صنایع استفاده می‌شوند. مین، هواپیما، نیروی دریایی و حتی ارتش.

اپلیکیشن پیام: روند توسعه اپلیکیشن های پیام رسان موبایلی جایگزین شکل سنتی پیام های متنی شده است. برنامه‌های پیام‌رسانی با کاربری آسان مانند WhatsApp، Snapchat، Hike و Viber، نه تنها پیام‌رسانی رایگان ارائه می‌دهند، بلکه امکان تماس‌های تلفنی، تماس‌های عکس و گزینه‌های اشتراک‌گذاری فایل را نیز فراهم می‌کنند. با این حال، با توجه به روندهای فناوری سال 2017، ربات های چت به عنوان شکل جدید برنامه های پیام رسانی در نظر گرفته می شوند.

اپلیکیشن پرداخت موبایلی: کیف پول های دیجیتال آخرین هستند توسعه اپلیکیشن موبایل روندهای سال 2017. به جای اینکه مجبور باشید در پیشخوان فروشگاه پرداخت کنید یا مجبور باشید کارت اعتباری را بکشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تلفن هوشمند خود را تکان دهید یا آن را روی دستگاه فشار دهید تا پرداخت شما انجام شود! این اپلیکیشن تمامی اطلاعات مربوط به پرداخت ها و کارت های اعتباری را ذخیره می کند. فقط کارت اعتباری یا نقدی خود را به حساب Google خود متصل کنید و اجازه دهید این برنامه پرداخت شگفت انگیز بقیه کارها را انجام دهد!

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا