خانواده

سریال کره ای عاشقانه مدرسه ای

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی ؛ K-Drama عاشقانه چی ببینیم؟

از گذشته تا به امروز، سریال‌های مدسه‌ای کره‌ای بسیار محبوب بوده‌اند. از این رو این گفتار را به بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی اختصاص داده‌ایم.

فیلم و سریال‌های کره‌ای از ایام قدیم تاکنون طرفداران خود را بین مردم داشته‌اند و حتی بعضی از آنها در تلویزیون‌های ملی کشورهای خاورمیانه و شرقی همچون ایران پخش شده‌اند. اما جدا از اینکه سریال‌های جومونگ و دونگی ما را با دنیای سریال‌های کره‌ای آشنا کردند، کیدرامایی‌ها از دیرباز طرفداران سریال‌های مدرسه‌ای همچون پسران برتر از گل و یا رویای بلند بوده‌اند.

از این رو‌، ما سعی کرده‌ایم در این مقاله فهرستی از بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی در طول تاریخ کره آماده کنیم. برخی از برترین سریال کره ای دبیرستانی شما را به دنیای نوستالژیک کره‌ای برده و برخی دیگر از آنها جزو جدیدترین سریال کره ای مدرسه ای هستند. با ما همراه باشید تا بهترین سریال کره ای دبیرستانی را به شما معرفی کنیم.

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی

اینکه صنعت فیلم و سریال کره روز به روز درحال پیشرفت است، شکی نیست و در سال گذشته دیدیم که فیلم انگل، یکی از بهترین فیلم های کره ای، چگونه تمام جوایز اسکار را درو کرد و سر فیلم‌های هالیوودی و آمریکایی بی‌کلاه ماند. یا سریال وینچنزو که اخیرا در جهان سر و صدا به پا کرد، نمونه‌ای از بهترین سریال های کره ای 2021 است که نشان داد این سری سریال‌ها در جهان طرفداران خود را پیدا کرده‌اند.

با این حال، این دلیل نمی‌شود که برخی از سریال‌های قدیمی ژانر مدرسه‌ای جالب نباشند. از این رو، لیست برترین سریال کره ای دبیرستانی شامل سریال‌های قدیمی و جدید است و ما سریال‌های نوستالژیکی همچون پسران برتر از گل را نیز در این مقاله قرار داده‌ایم. حال به سراغ بهترین سریال کره ای دبیرستانی می‌رویم. ادامه مطلب را از دست ندهید!

True Beauty

  • سال پخش: 2020
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، درام
  • کارگردان: کیم سانگ هیوب (Kim Sang Hyub)
  • بازیگران: مون گایونگ (Moon Ga Young)، چا اون وو (Cha Eun Woo)، هوانگ این یوپ (Hwang In-Yeop)

زیبای حقیقی را می‌توان یکی از بهترین سریال های کره ای مدرسه ای دانست و کارگردان آن قبلا سریال های دونگی و تو فوق العاده ای را کارگردانی کرده است. به علاوه، از ستارگان این سریال می‌توان به چا اون وو اشاره کرد. داستان این سریال درباره‌ی یک دختر دبیرستانی 18 ساله به نام  Im Jukyung است که نسبت به همه چیز دید مثبتی دارد به جز چهره خود.

وی از اینکه در مکانی بدون آرایش دیده شود، می‌ترسد و به همین خاطر، به یک میکاپر عالی تبدیل شده است و همه او را به عنوان یکی از زیباترین دختران کلاس می‌شناسند. اما در این میان‌، یکی از خوشگل‌ترین پسران کلاس (با بازی چا اون وو) که خیلی از دخترها او را دوست دارند، او را بدون آرایش دیده است. این دو در کنار هم داستان این برترین سریال کره ای دبیرستانی را رقم می‌زنند و اگر شما به این ژانر علاقه‌مند هستید، زیبای حقیقی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن 2021

Extraordinary You

  • سال پخش: 2019
  • ژانر: فانتزی، کمدی، عاشقانه
  • کارگردان: کیم سانگ هیوپ (Kim Sang Hyub)
  • بازیگران: کیم هه یون (Kim Hye Yoon)، لی جه ووک (Lee Jae Wook)،

به طرفداران سریال‌های فانتزی پیشنهاد می‌کنیم این بهترین سریال کره ای دبیرستانی را از دست ندهند! داستان این سریال روایت‌گر دانش آموزی 17 ساله است که در خانواده ثروتمندی زندگی می‌کند. به علاوه، وی از یک بیماری قلبی دائم العمر رنج می‌برد و به زودی می‌میرد. او که می‌داند نامزد رسمی‌اش به وی علاقه‌ای ندارد، سعی می‌کند به دنبال عشق واقعی برود.

اما در این میان متوجه می‌شود که او و تمام اطرفیانش شخصیت‌های یک کتاب کمیک هستند و اتفاقاتی که رخ می‌دهد توسط یک نویسنده نوشته می‌شود. این سریال یکی از بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی است و می‌توان آن را تا حدودی شبیه به سریال دبلیو دانست.

بیشتر بخوانید: ترسناک ترین فیلم های 2021

Love Alarm

  • سال پخش: 2019-2021
  • ژانر: کمدی، درام، عاشقانه
  • کارگردان: لی نا جونگ (Lee Na Jung)
  • بازیگران: کیم سو هیون (Kim So Hyun)، جانگ گارام (Jung Ga Ram)

سریال آلارم عشق را نه تنها می‌توان بهترین سریال کره ای دبیرستانی حساب کرد، بلکه جزو بهترین سریال های کره ای نتفلیکس نیز محسوب می‌شود. کارگردان این سریال قبلا دو سریال معروف و پیشنهادی مبارزه در راهم و مرد خوب را کارگردانی کرده است و این اثر او نیز توانست بین کیدرامایی‌ها محبوب شده و فصل دوم آن نیز ساخته شود.

داستان این جدیدترین سریال کره ای مدرسه ای که امسال فصل دوم آن نیز از نتفلیکس پخش شد، درباره یک مثلث عشقی دو دوست صمیمی با یک دختر است که یکی از پسرها تلاش می‌کند تا بفهمد آیا علاقه دوستش واقعی است یا خیر.

در این سریال برنامه عشق‌یابی وجود دارد که هرکس در فاصله 10 متری به شما احساس داشته باشد، می‌تواند آن را تشخیص دهد. دو کاراکتر اصلی در مدرسه بسیار محبوب هستند اما هر دوی آنها در گذشته سختی‌های زیادی را کشیده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم این سریال کره ای دبیرستانی جدید را از دست ندهید!

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های عاشقانه 2021

Dream High

  • سال پخش: 2011
  • ژانر:  کمدی، موزیکال، عاشقانه
  • کارگردان: لی اونگ بوک (Lee Eung bok)
  • بازیگران: بائه سوزی (Bae Suzy)، کیم سو هیون (Kim Soo hyun)، اوک تکیون (Ok Taec yeon)، آیو (IU)

هرچند بیش از 10 سال از پخش سریال رویای بلند 1 می‌گذرد، اما این سریال نوستالژی را می‌توان همچنان بهترین سریال کره ای دبیرستانی دانست. حضور بازیگرانی همچون سوزی، کیم سو هیون و اوک تکیون موجب می‌شود حتی بعد از گذشت اینهمه سال، اسم سریال جزو محبوب‌های کیدراما باشد.

داستان این سریال درباره 6 دانش آموز دبیرستانی است که در یک دبیرستان موسیقی تحصیل می‌کنند و هر کدام داستان منحصر به فرد خود را دارند. آنها در این مدرسه تلاش می‌کنند تا به ستارگان پاپ تبدیل شوند. هرچند فصل دوم این سریال نیز ساخته شد، اما داستان آنها از یکدیگر مجزا است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

Live On

  • سال پخش: 2020
  • ژانر: عاشقانه، درام
  • کارگردان: کیم سانگ وو (Kim Sang Woo)
  • بازیگران: جونگ دابین (Jung Da Bin)، هوانگ مین هیون (Hwang Min Hyun)، نو جونگ هیون (Noh Jong Hyun)

سریال پخش زنده از دیگر بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی است که توسط کارگردان سریال مدرسه‌ای تو فوق العاده‌ای و آجوشی من، کیم سانگ وو، ساخته شده است. این مینی سریال داستان بک هورانگ، زیباترین و محبوب‌ترین دختر مدرسه را بیان می‌کند.

اما او با تمام معروفیتی که دارد، دوستان چندانی ندارد چرا که شخصیت وی بسیار مغرور است.اما بعد از اینکه یکی از مخفی‌ترین رازهایش به طرز عجیبی به‌صورت آنلاین آشکار شد، او تلاش می‌کند تا وارد قسمت برادکست شود و بفهمد چه کسی این کار را کرده است.

با اینکه این سریال در 8 قسمت تهیه شده، ولی داستان لذت‌بخش آن مردم را به بی‌خیالی دعوت می‌کند و می‌تواند برای بینندگان زیادی جزو بهترین سریال های کره ای مدرسه ای محسوب شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کمدی 2021

Who Are You: School

  • سال پخش: 2015
  • ژانر: عاشقانه، درام، معمایی
  • کارگردان: بک سانگ هون (Baek Sang-Hoon)
  • بازیگران: کیم سو هیون (Kim So Hyun)، نام جو هیوک (Nam Joo Hyuk)، یوک سونگجه (Yook Sung Jae)

سریال مدرسه 2015 همانطور که از اسمش نیز مشخص است، یکی از بهترین سریال های کره ای مدرسه ای است. اما این سریال همانند دیگر سریال‌های مدرسه‌ای معمولی نیست و داستانی رازالود دارد.

داستان این سریال درباره دوخواهر دوقلو است که بسیار شبیه همدیگر هستند. ماجرا از آنجایی شروع می‌شود که یکی از خواهران به طرز مرموزی گم می‌شود و خواهر دیگر که خاطراتش را فراموش کرده، به جای دیگری اشتباهی گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های 2021

Angry Mom

  • سال پخش: 2015
  • ژانر: کمدی، درام، خانوادگی
  • کارگردان: چویی بیونگ گیل (Choi Byung-gil)
  • بازیگران: کیم هی سان (Kim Hee Sun، کیم یو جونگ (Kim Yoo-jung)، جی هیون وو (Ji Hyun-woo)

مامان عصبانی از دیگر سریال‌های جذاب خانوادگی است که می‌توان گفت سبک آن کمی متفاوت‌تر از دیگر سریال‌های مدرسه‌ای است. داستان این سریال درباره مادری (جو کانگ جا) با بازی کیم هی سان است که متوجه می‌شود دخترش در مدرسه مورد آزار و اذیت بقیه قرار می‌گیرد. او بخاطر این خشونت‌ها، تصمیم می‌گیرد به مدرسه برود و برای محافظت از دخترش، با همکلاسی‌های او روبرو شود.

در واقع، جو کانگ جا در زمان دبیرستان خودش، یکی از سرسخت‌ترین و شیطان‌ترین دانش آموزان بوده است اما او را بخاطر بارداری در سال‌های آخر دبیرستان بیرون می‌اندازند. به همین خاطر تصمیم می‌گیرد که برای دخترش مادر خوبی باشد و مسئولیت بچه را گردن بگیرد.

با این حال، به نظر می‌رسد او چندان هم در تصمیمی که گرفته موفق نیست تا اینکه متوجه اذیت و آزارهایی می‌شود که دخترش در مدرسه تحمل می‌کند. هرچند این سریال جزو جدیدترین سریال کره ای مدرسه ای نیست، ولی جزو بهترین‌های کره‌ای محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های چینی

Sky Castle

  • سال پخش: 2018
  • ژانر: کمدی، خانوادگی، درام
  • کارگردان: جو هیون تاک (Jo Hyun-Tak)
  • بازیگران: یوم جانگ آه (Yum Jung ah)، لی ته ران (Lee Tae ran)

قلعه آسمان از جمله سریال‌های کره‌ای است که بسیار پرفروش بوده و توانسته امتیاز 9.2 را در MDL از آن خود کند. در نگاه اول، شاید فکر کنید که این سریال در دسته سریال‌های مدرسه‌ای و دبیرستانی قرار نمی‌گیرد، اما به نظر می‌رسد سیستم واقع گرایانه آموزشی کره جنوبی، به خصوص در طبقه ثروتمندان در این سریال به تصویر کشیده شده است.

در این سریال، خانواده‌های سوپر ثروتمند کره را می‌بینید که در قلعه آسمان، یک محله برتر ثروتمندان زندگی می‌کنند. مادران بلندپرواز این خانواده‌ها تلاش می‌کنند تا خانواده آنها بهترین باشند و فرزندانشان را در بهترین دانشگاه ها پذیرش کنند و به نوعی آنها را تبدیل به شاهزاده کنند.

اما در این میان یکی از خانواده‌ها مجبور می‌شوند از آن محله بروند و به جای آنها، خانواده‌ای سطح پایین در آن خانه ساکن می‌شوند. این مسئله برای دیگر ساکنان قلعه اسکای جای تعجب دارد. به همین خاطر یکی از این مادران تصمیم می‌گیرد با ماجراجویی راز آنها را بفهمد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2021

Boys Over Flowers

  • سال پخش: 2009
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، درام
  • کارگردان: جون کی سانگ (Jeon Ki-sang)
  • بازیگران: گو هه سون (Gu Hye Seon)، لی مین هو (Lee Min Ho)، کیم هیون جونگ (Kim Hyun Joong)

بیش از 12 سال از پخش این سریال نوستالژیک می‌گذرد و به جرئت می‌توان گفت پسران برتر از گل بلیط ورود افراد زیادی به دنیای کیدراما بوده است. داستان این درام نوستالژیک، درباره دختر فقیری است که بورسیه یک دبیرستان عالی می‌شود. اما زمانی که وارد آن دبیرستان می‌شود، متوجه می‌شود اکثر دانش آموزان آنجا از خانواده‌های ثروتمند هستند.

در این میان، توجه او به گروهی از پسران جمع می‌شود که F4 نام دارند و یکی از آنها (لی مین هو)، پسر رئیس دبیرستان است. مدتی نمی‌گذرد که این دختر با شجاعت‌ها و حاضرجوابی‌هایش، تبدیل به هدفی برای این پسران می‌شود تا او را اذیت کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

The Heirs

  • سال پخش: 2013
  • ژانر: درام، عاشقانه، کمدی
  • کارگردان: کانگ شین هیو (Kang Shin Hyo)
  • بازیگران: لی مین هو (Lee Min Ho)، پارک شین هه (Park Shin Hye)، کیم وو بین (Kim Woo Bin)

وارثان از دیگر سریال‌های کره‌ای قدیمی است که همچنان دیدن آن برای افراد خسته‌کننده نیست. هرچند داستان پسر پولدار و دختر فقیر و همینطور مخالفت خانواده‌ها برای ازدواج در دنیای کیدراما تبدیل به یک کلیشه شده است، اما وارثان با داشتن بازیگرانی همچون لی مین هو، پارک شین هه و کیم وو بین همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده و جزو بهترین سریال های کره ای مدرسه ای است.

داستان این سریال درباره پسر دوم خانواده ثروتمند کیم است که خارج از کشور درس می‌خواند تا اینکه اتفاقاتی می‌افتد و او تصمیم می‌گیرد به کره برگردد. سر انجام او در دوراهی عشق و وظایف خانوادگی قرار  می‌گیرد و باید از بین این دو یکی را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

Moment at Eighteen

  • سال پخش: 2019
  • ژانر: درام
  • کارگردان: شیم نا یون (Shim Na Yeon)
  • بازیگران: اون سونگ وو (Ong Seong Wu)، کیم هیانگ گی (Kim Hyang Gi)، شین سونگ هو (Shin Seung Ho)، کانگ کی یونگ (Kang Ki Young)

لحظه‌ای در 18 سالگی از دیگر بهترین سریال های کره ای مدرسه ای است که دیدن آن را به شما توصیه می‌کنیم. داستان این سریال درباره پسری است که به تازگی به یک مدرسه جدید نقل مکان کرده است. وی در بیان کردن احساساتش مشکل دارد و معمولا اوقات خود را تنهایی سپری می‌کند.

این مجموعه دبیرستانی داستان این پسر و برخی از همکلاسی‌هایش را بیان می‌کند و به مشکلات دانش آموزان در زمان دبیرستان می‌پردازد. در این میان، معلمی را خواهیم دید که سعی می‌کند این دانش آموزان را درک کرده و به آنها کمک کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

Reply 1988

  • سال پخش: 2015
  • ژانر: کمدی، دوستانه، خانوادگی
  • کارگردان: شین وون هو (Shin Won Ho)
  • بازیگران: لی هه ری (Lee Hye-ri)، پارک بوگوم (Park Bo-gum)، گو کیونگ پیو (Go Kyung-pyo)

یکی دیگر از سریال‌های کره‌ای محبوب با ژانر مدرسه‌ای، پاسخ به 1988 است. این سریال داستان پنج دوست را بیان می‌کند که از دوران کودکی با هم بزرگ شده‌اند. این مجموعه عمدتاً قسمت آخر سالهای نوجوانی آنها از 1988 تا 1989 و قطعه هایی از 1994-1995 و 2016 را شامل می‌شود. محتوای کلی این سریال دوستی، خانواده و عشق اول است. بنابراین اگر از طرفداران سریال‌های کلاسیک هستید، پاسخ به 1988 برای شما گزینه مناسبی است.

لیست بهترین سریال های کره ای مدرسه ای به پایان رسید. ما در این گفتار سعی کردیم بهترین‌ها را انتخاب کنیم اما مطمئنا تعداد بهترین سریال‌های این ژانر بیشتر از این موارد است. در آخر، به دوستداران صنعت سینمای کره پیشنهاد می‌کنیم مقالات بهترین فیلم های کره ای 2021، بهترین فیلم های کره ای 2020 و بهترین سریال های کره ای 2020 را نیز در تکراتو مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین سریال های 1400
  • بهترین سریال های 2021
  • بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021
  • بهترین سریال های HBO در سال 2021
  • بهترین سریال های ترکی 2021
  • بهترین سریال های عاشقانه 2021

.

منبع: klook

نظر شما در خصوص بهترین سریال های کره ای مدرسه ای چیست؟ به نظر شما چه سریال‌های دیگری می‌توانند در این لیست باشند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

 






آیا به سریال کره ای مدرسه ای علاقه دارید؟ کره جنوبی با موفقیت در ژانر مدرسه‌ای، توانسته است طرفداران بسیاری از سرتاسر جهان کسب کند. قطعا سریال کره ای دبیرستانی، در ژانرهای مختلف خوشایند است که کارگردانان هنوز در این حیطه مشغول به کارند. با ما همراه باشید تا با لیست سریال تینیجری کره ای آشنا شوید.

سریال کره ای دبیرستانی به دلیل داشتن داستان جذاب، عاشقانه‌های زیبا و بازیگران با استعداد، طرفداران بسیاری جذب می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سریالهای کره ای ژانر مدرسه ای این است که شما با دیدن هر قسمت، بلافاصله، قسمت بعدی را نیز می‌بینید. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به بک‌گراند (Background) سریال اشاره کرد که رنگ و لعاب خاصی دارد و همین موضوع باعث جذابیت اثر می‌شود. اگر شما نیز علاقمند به این موضوع هستید، با معرفی لیست بهترین سریال تینیجری کره ای همراه ما باشید.

فهرست مطالب

فهرست بهترین سریال های کره ای دبیرستانی

در این بخش از مقاله می‌توانید لیست بهترین مجموعه های کره ای دبیرستانی را تماشا کنید.

1. سریال کره ای مدرسه ای همه ما مرده ایم (All Of Us Are Dead)

  • سال ساخت: 2022
  • کارگردان: کیم نام سو (Kim Nam Soo)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.5
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 12
  • ستارگان: جی هو پارک، چان یونگ یو، یی هیون چو، پارک سولومون

در این بخش از مقاله به معرفی سریال کره ای دبیرستانی ۲۰۲۲ ترسناک می‌رسیم. سریال همه ما مرده‌ایم در ژانر زامبی و ترسناک ساخته شده است. شاید از نظر شما کمی کلیشه‌ای باشد اما با این حال اثر بسیار مهیجی است. داستان آن در مدرسه‌ای اتفاق می‌افتد که دانش آموزان با کنجکاوی یک دانش آموز در آزمایشگاه زیست شناسی به زامبی تبدیل می‌شوند. حال دانش آموزانی که از این قضیه جان سالم به در برده‌اند، در حال تلاش هستند که این مشکل را حل کنند. با ما همراه باشید تا با لیست مجموعه های تینیجری کره ای آشنا شوید.

2. زیبای حقیقی (True Beauty)

سریال کره ای مدرسه ای 2022 / بهترین سریال های کره ای مدرسه ای

  • سال ساخت: 2020
  • کارگردان: سانگ هیوب کیم (Sang Hyub Kim)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 8.1
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 16
  • ستارگان: مون گا یونگ، چا یون وو، هانگ این یوپ، یو نا پارک

در این بخش از معرفی سریال کره ای عاشقانه دبیرستانی جدید به سریال جذاب زیبای حقیقی می‌رسیم. داستان آن در رابطه با دختری است که به دلیل صورت زشتی که دارد، از طرف هم‌سالان مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. او مدرسه‌اش را عوض می‌کند، با این تفاوت که او با هنر آرایش، صورت خود را تغییر می‌دهد و به یک دختر زیبا تبدیل می‌شود. در همین حین یکی از هم‌کلاسی‌هایش راز او را می‌فهمد. مجموعه کره ای کمدی زیبای حقیقی به قدری جذاب است که نمی‌توان لحظه‌ای چشم از آن برداشت. این مجموعه یکی از بهترین های کره است.

3. سریال کره ای مدرسه ای پسران فراتر از گل (Boys Over Flowers)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه دبیرستانی

  • سال ساخت: 2009
  • کارگردان: جیان کی سانگ (Jeon Ki-sang)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.9
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 25
  • ستارگان: کو هائه سون، لی مین هو، کیم هیون جونگ، کیم بام

پسران فراتر از گل از بهترین سریال های کره ای عاشقانه دبیرستانی است که در سال 2009 منتشر شد و سبکی ژاپنی دارد زیرا بر اساس مانگایی با همین نام اثر یوکو کومیو (Yoko Kamio) ساخته شده است. پسران فراتر از گل توانست در زمینه تماشای مخاطبان بسیار موفق عمل کند و تبدیل به پدیده ای فرهنگی در کشور کره شود. نقش گو جون پیو بازیگر محبوب لی مین هو باعث شد که او محبوبیت جهانی پیدا کند.

داستان درباره دختری به نام گوم جاندی است که وضع مالی ضعیفی دارد و مجبور است برای امرار معاش کار کند. او روزی برای تحویل سفارشی به مدرسه شینهوا مدرسه اعیانی برود. او صاحب سفارش را در حال خودکشی می‌یابد و او را نجات می‌دهد. این مسئله باعث می‌شود که جاندی عضو افتخاری مدرسه شود اما همه چیز مطابق میل او پیش نمی‌رود.

4. پاسخ به 1988 (Reply 1988)

سریال کره ای دبیرستانی قدیمی

  • سال ساخت: 2015
  • کارگردان: شین وون هو (Shin Won-ho)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 9.2
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 20 + 1 مخصوص
  • ستارگان: لی هایه ری، ریو جون یئول، گو کیونگ پیو، پارک بو گوم

سریال کره ای دبیرستانی قدیمی پاسخ به 1988 در سال 2015 ساخته شد. این مجموعه تلوزیونی سومین بخش از سری پاسخ شبکه tvN است که پیش از آن سریال های پاسخ به 1997 و 1994 نیز ساخته شده بودند. پاسخ به 1988 توانست ستایش های فراوانی از جانب مخاطبان و منتقدان دریافت کند و هنوز هم پس از گذشت 7 جز مجموعه های خوب کره محسوب می‌شود. این اثر جز بهترین سریال‌های کره ای با امتیاز بالا است.

این سریال در سال 1988 اتفاق می‌افتد و داستان پنج دوست با خانواده هایشان را بیان می‌کند که در یک محله واقع در شمال سئول زندگی می‌کنند. اگرچه پاسخ به 1988 داستانی خیالی دارد اما شخصیت های آن براساس اشخاص واقعی ساخته شده است.

5. سریال کره ای مدرسه ای انتقام شیرین (Sweet Revenge)

جدیدترین سریالهای کره ای ژانر مدرسه ای / سریال کره ای عاشقانه دبیرستانی جدید

  • سال ساخت: 2017
  • کارگردان: سو وون تا (Seo Won Tae)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.2
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 22
  • ستارگان: سو هیون آن، مین هیوک جی، ساموئل کیم، جی رو سونگ

در این بخش از معرفی لیست سریال تینیجری کره ای به مجموعه انتقام شیرین می‌رسیم. داستان مجموعه در رابطه با دانش آموزی به نام هو گو هی است. هو گو هی یک برنامه جدید در گوشی خود پیدا می‌کند که به او پیشنهاد می‌دهد، چگونه از کسی که نامش را می‌برد انتقام بگیرد. انتقام شیرین یکی از بهترین مجموعه های کره ای دبیرستانی محسوب می‌شود که ژانر فانتزی نیز دارد. هو گو هی دست بر روی یاداشتی می‌زند که از هرکسی که نامش بر روی آن نوشته شده است، می‌تواند انتقام بگیرد.

6. آلارم عشق (Love Alarm)

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: لی نا جونگ (Lee Na Jeong)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 6.8
  • تعداد فصل: 2
  • تعداد قسمت: 14
  • ستارگان: کیم سو هیون، سونگ کانگ، گا رام جونگ، گو مین سی

در این بخش از معرفی بهترین سریال های تینیجری کره ای به آلارم عشق می‌رسیم. این مجموعه داستان یک مثلث عاشقانه را به تصویر می‌کشد. برنامه‌ای وجود دارد که اگر شخصی از فاصله ده متری به شما احساسی داشته باشد، آن را شناسایی می‌کند. در این بین دختری به نام کیم سو هیون در داستان وجود دارد که بسیار زیبا و باهوش است. او برعکس ظاهر شادش، درگذشته بسیار سختی کشیده است و در کنار عمه‌اش زندگی می‌کند. آلارم عشق یکی از پرطرفدارترین های فهرست مجموعه های تینیجری کره ای محسوب می‌شود.

7. سریال کره ای مدرسه ای ماجراهای پرستار مدرسه (The School Nurse Files)

  • سال ساخت: 2020
  • کارگردان: کیونگ می لی (Kyoung Mi Lee)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 6.4
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 6
  • ستارگان: یو می جانگ، نام جو هیوک، شیم دال جی، دایلان لوک

در این بخش از معرفی لیست سریالهای کره ای تینیجری به مجموعه جذاب و تخیلی، ماجراهای پرستار مدرسه می‌رسیم. آن یون یونگ، پرستار مدرسه است که می‌تواند هیولاهایی را ببیند که از باقی‌مانده آرزوهای انسان‌ها ساخته می‌شوند. در همین حین معلمی به نام هونگ این پیو که معلمی چینی است، متوجه اتفاقات عجیبی در مدرسه می‌شود.

8. لحظه ای در هجده سالگی (Moment At Eighteen)

  • سال ساخت: 2019
  • کارگردان: نا یون شیم (Na Yeon Shim)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.6
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 16
  • ستارگان: سونگ وو اونگ، هیانگ کی کیم، سونگ هو شین

در این بخش از معرفی سریال تینیجری کره ای به مجموعه جذاب و عاشقانه لحظه‌ای در هجده سالگی می‌رسیم. داستان مجموعه در رابطه با فردی به نام چوی جون وو است. چوی جون وو پس از انتقالی از مدرسه، به محیط آموزشی جدیدی می‌آید. او در بیان احساسات خود ناتوان است و زندگی خود را در تنهایی می‌گذراند. در همین حین چوی جون وو با فردی به نام یو سو بین آشنا می‌شود که شاگرد ممتاز مدرسه است. یو سو بین علاقه دارد که مستقل شود اما با این حال، تحت کنترل شدید مادرش است.

9. سریال کره ای مدرسه ای کلاس دروغ (Class Of Lies)

  • سال ساخت: 2019
  • کارگردان: یونگ ایل سونگ (Yong ll Sung)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.8
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 16
  • ستارگان: دونگ جو جانگ، سو یون هان، تا وون سوک، جون یونگ لی

در این بخش از معرفی سریالهای کره ای ژانر مدرسه ای به مجموعه جذاب و معمایی، کلاس دروغ می‌رسیم. داستان سریال در رابطه با وکیلی است که شهرت خود را به دلیل یک قتل مدرسه‌ای، از دست داده است. حال او به عنوان معلم وارد دبیرستان شده است تا راز بین دانش آموزان را کشف کند. با ما همراه باشید تا با مجموعه های دبیرستانی کره ای 2021 آشنا شوید.

10. تو فوق العاده ای (Extraordinary You)

  • سال ساخت: 2019
  • کارگردان: سانگ هیوب کیم (Sang Hyub Kim)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.8
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 32
  • ستارگان: کیم هیو یون، ریم رو وون، جا ووک لی، نا یون لی

در این بخش از معرفی سریال کره‌ای مدرسه ای به سریال عاشقانه تو فوق‌العاده‌ای می‌رسیم. داستان سریال در رابطه با دانش آموزی به نام یون دان اوه است. یون دان اوه در یک خانواده ثروتمند به دنیا آمده است و از بیماری قلبی رنج می‌برد، به طوری که، به زودی می‌میرد. او به طور اتفاقی متوجه می‌شود که خود و اطرافیانش، تنها شخصیت‌های داستانی هستند که توسط نویسنده درحال نگارش است. او بعد از فهمیدن این ماجرا، تصمیم می‌گیرد که سرنوشت خودش را تغییر دهد.

11. سریال تینیجری کره ای پخش زنده (Live On)

  • سال ساخت: 2020-2021
  • کارگردان: کیم سانگ وو (Kim Sang Woo)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.4
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 8
  • ستارگان: دا بین جانگ، مین هیون هوانگ، جانگ هیون نوه، یانگ هیو جی

در این بخش از معرفی مجموعه کره ای دبیرستانی به سریال عاشقانه پخش زنده می‌رسیم. داستان سریال در رابطه با دختری به نام بک هو رانگ است که زیبایی او زبان‌زد مدرسه شده است. او علاوه بر مدرسه، در فضای مجازی نیز به خاطر چهره زیبایش معروف است. بک هو رانگ برخلاف زیبایی‌اش، شخصیت مغروری دارد و به همین دلیل دوستی نیز ندارد. او رازی را مخفی می‌کند که فردی از این راز باخبر می‌شود و قصد دارد که افشایش کند. به همین دلیل بک هو رانگ عضو پخش زنده مدرسه می‌شود تا آن شخص را پیدا کند.

12. وارثان (The Heirs)

 

  • سال ساخت: 2013
  • کارگردان: بو سونگ چول (Bu Sung Chul)، کانگ شین هی (Kang Shin Hyo)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.5
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 20
  • ستارگان: لی مین هو، پارک شین هی، وو بین کیم، کیم جی وون

در این بخش از معرفی مجموعه کره ای ژانر مدرسه ای به مجموعه عاشقانه و معروف وارثان می‌رسیم. داستان سریال در رابطه با پسری به نام کیم تان است. کیم تان پسر دوم رئیس گروه ثروتمند امپراتوری است. او به دلیل فرزند دوم بودن رئیس، مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. پس تصمیم می‌گیرد که مادر واقعی‌اش را پیدا کند. در همین حین دختری وارد زندگی‌اش می‌شود که عاشق او می‌شود. اگر به سریال تینیجری کره ای علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنم که حتما این مجموعه را تماشا کنید.

13. سریال تینیجری کره ای صدای جادو (The Sound of Magic)

  • سال ساخت: 2022
  • کارگردان: کیم سیانگ یون (Kim Seong-yoon)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.7
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 6
  • ستارگان: جی چانگ ووک، چوی سونگ ایون، هوانگ این یوپ، جو هان چول

یکی از سریال های مدرسه ای کره ای 2022 صدای جادو است که براساس وبتونی به نام آناراسومانارا (Annarasumanara) ساخته شد. تمرکز سریال بر شعبده باز و جادوگر عجیبی به نام ری ایول است.

داستان درباره دختری دبیرستانی به آه یی است که هوش بالایی دارد و به درس خواندن علاقه شدیدی دارد. او زندگی خوبی ندارد زیرا پدرش طلبکار است و آه یی مجبور شده در سن کم بار سنگینی را به دوش بکشد. آه یی همواره آرزو دارد زودتر بزرگ شود و از این‌که نمی‌تواند به خاطر مشکلات مالی به دانشگاه غمگین است. او جادوگر عجیب ری ایول را ملاقات می‌کند و ری ایول تصمیم می‌گیرد به او آموزش دهد تا بتواند زندگی آه یی را نجات دهد.

‌14. رویای بزرگ (Dream High)

  • سال ساخت: 2011
  • کارگردان: لی ایونگ بوک (Lee Eung-bok) و کیم سیانگ یون (Kim Seong-yoon)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.6
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 16 + 1 مخصوص
  • ستارگان: به سوزی، اوک تک یون، کیم سو هیون، هام ایون جونگ، جانگ وو یونگ، آی‌یو

سریال کره ای دبیرستانی عاشقانه کمدی رویای بزرگ از آثار مهم این لیست است که طرفداران زیادی دارد و به خاطر بازیگران محبوبش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سریال دیگری به نام رویای بزرگ 2 نیز ساخته شده که به نوعی دنباله همین مجموعه با بازیگرانی متفاوت است.

داستان درباره شش دانش آموز در دبیرستانی است که رویای بزرگی دارند و می‌خواهند روزی جز آیدل های کی‌پاپ شوند. در طول سال‌های تحصیل خود آن‌ها کنار هم یاد می‌گیرند که چگونه مهارت های خوانندگی، نوشتن متن آهنگ، رقص و روحیات فردی خود را ارتقا دهند. کم کم این دوستان احساساتی به هم پیدا می‌کنند و می‌فهمند که همه آن‌ها نقاط ضعف و قوتی دارند که باید همواره از هم حمایت کنند.

15. سریال تینیجری کره ای شهادت دروغ سلیمان (Solomon’s Perjury)

  • سال ساخت: 2016
  • کارگردان: کانگ ایل-سو (Kang Il-soo)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.4
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 12
  • ستارگان: کیم هیون سو، جانگ دون یون، سو هو جین، سو یونگ جو

سریال کره ای مدرسه ای عاشقانه و کمدی شهادت دروغ سلیمان در سال 2016 براساس رمانی ژاپنی با همین نام اثر میوکی میابه (Miyuki Miyabe) ساخته  و طی 1 فصل و 12 قسمت پخش شد. جالب است بدانید که فیلمی ژاپنی با همین نام نیز از رمان منتشر شد.

داستان این سریال درباره دانش آموزی نخبه است که روز کریسمس کشته می‌شود. دقیقا در زمانی که همه گمان را بر این می‌برند که این دانش آموز خودکشی کرده، دانش آموز دیگری ادعا می‌کند که شاهد قتل او بوده است. شاهد قتل خیلی زود طی تصادفی کشته می‌شود. این اخبار دانش آموزان مدرسه را می‌ترساند و بی‌قرار می‌کند. تا جایی که سعی می‌کنند خود دادگاهی برای رسیدن به حقیقت و عدالت برقرار کنند.

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم سریال‌های کره‌ای با ژانر مدرسه‌ای را بررسی کنیم. سریال‌های کره‌ای شهرت خاص خود را دارند و این ژانر در بین نواجوانان و جوانان، طرفداران بسیاری دارد. شما علاقمند به کدام سریال تینیجری کره ای هستید؟ اگر از مطالب این مقاله خوشتان آمد، حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


بهترین مینی سریال های کره ای ؛ عاشقانه، کمدی، مدرسه ای، تاریخی

بهترین مینی سریال های کره ای مخاطبان بسیاری دارد. امروز بهترین های آن ها در ژانرهای عاشقانه، کمدی، مدرسه ای، تاریخی و غیره را  معرفی خواهیم کرد، با ما باشید.

فرهنگ پاپ کشور کره جنوبی چند وقتی است که توانسته مخاطبان گسترده‌ای را از سرتاسر جهان به خود جذب نماید. درحقیقت بدون هیچ لغزشی می‌توان گفت که اکنون این فرهنگ جهانی شده است و رقیب بالقوه برای فرهنگ آمریکایی محسوب می‌گردد. فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای یکی از جنبه‌ها و عناصری است که درجهت جهانی شدن فرهنگ کره‌ای نقش به‌سزایی داشته است. نشان به آن نشان که در کشور ما محبوبیت فرهنگ کره‌ای مرهون سریال‌های جذاب ساخته این کشور بوده است.

بسیاری از ما ایرانی‌ها با سریال‌های کره‌ای رابطه خوبی داشته و مخاطب فعال آن می‌باشیم. بنابراین پرداختن به این مسئله خالی از لطف نیست. با اینحال با توجه به آنکه ممکن است افراد وقت زیادی مانند گذشته نداشته باشند، دیدن سریال‌های طولانی میسر نباشد. با اینحال اگرچه اکثر سریال‌های کره‌ای که ما می‌شناسیم، بسیار بلند هستند.

اما تعداد زیادی مینی سریال کره‌ای وجود دارد که جذابیتش کمتر از دیگر سریال‌های ساخت این کشور نیست. در همین راستا تلاش خواهیم کرد در این مقاله به شما برخی از بهترین مینی سریال‌ های کره ‌ای ، بهترین مینی سریال کره ‌ای عاشقانه ، بهترین مینی سریال کمدی کره ای و دیگر سریال‌های کوتاه جذاب این کشور را به شما معرفی نماییم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2022

بهترین مینی سریال های کره ای ؛ عاشقانه، کمدی، مدرسه ای، تاریخی

 

View this post on Instagram

 

A post shared by رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر (@figar_ir)

اگر طرفدار نمایش‌ها و سریال‌های کره‌ای هستید، اما وقت دیدن سریال‌های اغلب بلند این کشور را ندارید. مایوس نشوید. چراکه باید این مژده را به شما بدهیم که تعدادی کثیری از مینی سریال‌های کره‌ای وجود دارد که قطعا از دیدن آنها پشیمان نخواهید شد. ما در طول نوشتار تلاش خواهیم کرد بهترین مینی سریال های کره ای را به شما معرفی نماییم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس 2022

You Drive Me Crazy!

بهترین مینی سریال های کره ای ؛ عاشقانه، کمدی، مدرسه ای، تاریخی

داستان این سریال درباره شخصیت‌هایی به نام هان اون-سونگ (نام اصلی بازیگر لی یو-یونگ است) و کیم را-وان (کیم سئون-هو است که دوستانی صمیمی هشت ساله هستند اما روابط عالی میان آنها پس از آنکه برای نخستین بار یک شب را کنار هم می‌گذرانند، تغییر پیدا کرده و همه چیز عوض می‌شود.

این مینی سریال تنها دو اپیزود دارد که هر اپیزودش تنها نیم ساعت است و برای دیدن تمام این سریال تنها به یک ساعت نیاز دارد. این سریال که در ژانر کمدی قرار دارد به گفته بسیاری بهترین مینی سریال کمدی کره ای شناخته شده است.

اکنون پس از صحبت درباره مینی سریال You Drive Me Crazy! در ادامه معرفی بهترین مینی سریال های کره ای اکنون می‌خواهیم درباره سریال Secret Queen Makers به صحبت بپردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای مدرسه ای 

Secret Queen Makers

بهترین مینی سریال های کره ای ؛ عاشقانه، کمدی، مدرسه ای، تاریخی

داستان این سریال درباره دختری بسیار درس‌خوان و انزواطلب می‌باشد که بعدا مشخص می‌شود بسیار زیبا نیز است. در طول داستان ما مواجه با 6 کارکرد اصلی مرد هستیم که در تلاشند با کمک به دختر دل او را بربایند.

این سریال دارای 7 اپیزود است که هر اپیزود آن نیز 15 دقیقه بیشتر زمان ندارد. بنابراین برای دیدن کل آن تنها نیاز به 1 و 45 دقیقه وقت است. این سریال که به مانند نمایش قبلی یک سریال کمدی است. به نظر بسیاری از دوست‌داران متعصبش بهترین مینی سریال کمدی کره ای می‌‌باشد. اما فارغ از هر گونه تعصبی جذابیت این سریال آنقدری هست که ان را جزو فهرست برترین مینی سریال های کره ای در سال 2021 قرار دهیم.

پس از صحبت درباره سریال Secret Queen Makers اکنون درصدد آن هستیم که در ادامه معرفی بهترین مینی سریال های کره ای به معرفی سریال جذاب دیگری به نام Queen of the Ring بپردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کره ای تاریخی

Queen of the Ring

داستان این سریال در مورد دختری به نام نان هی (کیم سول گی) است که به خودش باور ندارد زیرا احساس می‌کند، نسبت به دیگران زشت تر است. یک روز اما او حلقه رازآلود خانوادگی را پیدا می‌کند که به کمک آن با پسری به نام سی- گان (هیو-سئوپ) آشنا می‌شود. این پسر بسیار خوش‌تیپ بوده و شخصیت خونسردش ایده‌آل شخصیت اصلی داستان می‌باشد.

این سریال دارای 6 اپیزود است که هر اپیزود 30 دقیقه‌ای می‌باشد. بنابراین برای دیدن کل آن تنها شما نیاز به سه ساعت وقتی دارید. به نظر بسیاری از منتقدان این فیلم فانتزی-عاشقانه بهترین مینی سریال کره‌ ای عاشقانه تابه‌حال ساخته شده است. بنابراین دیدن آن ابدا خالی از لطف نیست.

پس از صحبت درباره سریال Queen of the Ring اکنون در ادامه معرفی بهترین مینی سریال های کره ای می‌خواهیم درباره نمایش پر مخاطب Seven First Kisses به صحبت بپردازیم. در ادامه نوشتار ما را دنبال نمایید.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

Seven First Kisses

این سریال درباره مین سو جین (لی چو هی) کارمند فروشگاه Lotte Duty Free است که قبلا هرگز در رابطه‌ای نبوده است.  یک روز او با الهه روابط عاشقانه یعنی چیو جی-وو ملاقت می‌کند.

این دوست به او کمک می‌کند بهترین شریک را برای اولین بوسه از میان هفت مرد انتخاب نماید. این هفت مرد شامل یک میلیاردر مذهبی (لی جون-گی)، یک رئیس رمانتیک (پارک هائه-جین) یک مامور مخفی جذاب (جی چانگ-ووک) ، یک دوست قدیمی که از دختر جوانتر بوده (کای) ، یک وارث تشکیلات خانوادگی (اوک تائک-یئون) یک پسر دخترکش (لی جونگ- سوک) و در نهایت یک نویسنده با روحی آزاد و رها که دائما درحال سفر است، می‌باشد.

این سریال شامل اپیزود است که هر اپیزود 9 تا 12 دقیقه زمان دارد و برای دیدن کل آن شما تنها نیاز به صرف 1 ساعت و نیم وقت دارید. همانطور که از تم داستان مشخص است با ما سریالی عاشقانه مواجهیم که به نظر بسیاری مخاطبان متعصب شریال بهترین مینی سریال کره ای عاشقانه می‌باشد. اگر نخواهیم این گفته را تایید کنیم اما قاطعا می‌توان این سریال با داستانی بدیع و جالب را در فهرست برترین مینی سریال های کره ای در سال 2021 قرار دهیم..

پس از صحبت درباره سریال Seven First Kisses اکنون در ادامه معرفی بهترین مینی سریال های کره ای قصد آن را داریم که درباره سریال The Boy Next Door به صحبت بپردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)

The Boy Next Door

داستان این سریال درباره دو دانشجو کالج به نام پارک کیو تائه (چو وو شیک) و سونگ گی جائه (جانگ کی-یونگ) است که در همسایگی هم زندگی می‌کنند و اصلا باهم خوب نبوده و یکجوریا از هم تنفر دارند. پس از یک اتفاق این دو پسر مجبور می‌شوند با هم زندگی کنند.

آنها در همین اثنا متوجه می‌شوند که هر دو با دختری به نام کیم مین-آه دوست می‌باشند. پس از این اتفاق آنها در موقعیت‌های خنده‌دار و شرم‌آور با دوست مشترکشان مواجه می‌شوند که منجر به دانستن این موضوع می‌شود که آنها هر دو همجنگسرا بوده و یکدیگر را دوست می‌دارند.

این سریال دارای 15 اپیزود است که هر اپیزود 6 دقیقه‌ای است. به همین دلیل برای دیدن کل این سریال شما به 1 ساعت نیم زمان نیاز دارید. این سریال با داستانی جالب و البته جلب کننده قطعا در فهرست هترین مینی سریال‌های کره‌ای در سال 2021 قرار می‌گیرد.

اکنون پس از صحبت درباره سریال The Boy Next Door می‌خواهیم درباره سریال Page Turner به بحث بنشینیم. برای آشنایی با تمام مینی سریال‌های جذاب کره‌ای ما را در ادامه نوشتار دنبال نمایید.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کره ای کمدی

Page Turner

داستان این سریال درباره یک اعجوبه پیانو به نام یون یو سول (کیم سو هیون) است که پس از یک تصادف رانندگی نابینا می‌شود. او پس از این حادثه تلاش می‌کند تا زندگی خود را با کمک جونگ چا سیک (جیسو) همکارش و سئو جین موک (شین جائه-ها) رقیب قدیمی و دوست امروزش سروسامان داده و با وجود معلولیتش به کاری که عاشقانه آن را دوست می‌دارد، ادامه دهد.

این سریال دارای 3 اپیزود است که هر اپیزود یک ساعته می‌باشد. برای دیدن کل آن شما باید 3 ساعت زمان صرف نمایید. این سریال که روایتی جذاب از پشتکار، تلاش و نوع دوستی پیام جز از خودگذشتگی، عشق و تلاش ندارد. به همین جهت دیدن آن خالی از لطف نخواهد بود.

پس از صحبت درباره سریال Page Turner می‌خواهیم در ادامه بحث درباره بهترین مینی سریال های کره ای به بحث درباره نمایش جذاب One Sunny Day بشینیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای کمدی

One Sunny Day

داستان این سریال درباره کیم جی-هو (سو جی-ساب) مرد دل شکسته است که برای یک پروژه کاری به جزیره ججو سفر کرده و در این جزیره دائما با دختری به نام کیم –ی-وون برخوردار می‌کند. در طی حادثی هر دوی آنها مورد سرقت قرار می‌گیرند و مرد کیف پول و زن موبایلش را از دست می‌دهد. آنها مجبور هستند.که در یک خانه بخوابند. آنها به‌دلیل نداشتن کیف پول و موبایل به شدت به یکدیگر وابسته می‌گردند. این ارتباط نزدیک باعث آن می‌شود که این دو زن و مرد عاشق یکدیگر شوند.

این سریال دارای 10 اپیزود است که هر کدام از قسمت‌ها 12 دقیقه‌ای می‌باشد. بنابراین برای دیدن کل آن شما نیاز دارید که دو ساعت وقت صرف نمایید. این سریال عاشقانه به دلیل داستان جذاب و خلاقانه‌اش قطعا جزوه بهترین‌ها در فهرست مینی سریال‌های کره‌ای خواهد بود.

پس از صحبت درباره سریال One Sunny Day اکنون در ادامه بحث بهترین مینی سریال‌ های کره ای قصد آن را داریم که درباره مینی سریال تاریخی Splash Splash Love به صحبت بپردازیم. ما را در ادامه همراهی نمایید.

بیشتر بخوانید: بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای

Splash Splash Love

دن بی (کیم سول-گی) دانش آموز دبیرستانی است که توانایی آن را دارد که در روزهای بارانی به هر مکانی که می‌خواهد، منتقل شود. دن-بی که تحت فشار آزمون‌ها برای دانشگاه است نمی‌تواند فشارها را تحمل کرده و خود به دوران چوسان منتقل می‌سازد. در آنجا او با لی دو (یون دو جون) آشنا می‌شود. این شخصیت یک پادشاه جوان در دوران چوسان است که به دلیل خشکسالی و شیوع یک بیماری همه‌گیر در وضعیت دشواری قرار دارد.

این سریال 2 دو قسمت دارد که هر کدام از قسمت‌ها 1 ساعت و ده دقیقه‌ای است. بنابراین برای دیدن کل این سریال نیاز است که شما دو ساعت بیست دقیقه زمان صرف نمایید. این سریال فانتزی-تاریخی قطعا شما را بر صفحه نمایشگر میخکوب خواهد کرد و از دیدن آن لذت خواهید برد. بدون هیچ تردیدی این سریال جزوه بهترین مینی سریال‌های کره‌ای تاریخی می‌باشد.

پس از صحبت درباره سریال Splash Splash Love اکنون در ادامه معرفی بهترین مینی سریال های کره ای قصد آن را داریم به بحث در ارتباط با مینی سریال Be Positive بنشینیم. ما را در ادامه همراهی نمایید.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای تاریخی

Be Positive

داستان این سریال درباره هوان دونگ یک دانشجوی سال آخر سینما است که پروژه پایانی دانشگاه او کارگردانی یک فیمل است. فیلمنامه او یک جایزه بزرگ را از آن خود می‌کند اما هنگام تلاش برای نهایی کرده فیلم، او با مشکلی سخت روبرو می‌گردد. در همین راستا او از دوست دختر سابقش هی هیونگ می‌خواهد که نقش اصلی فیلمش را ایفا کند. این دختر از درخواست کارگردان جوان متعجب شده اما در هر صورت با او موافقت می‌کند و فیلم این کارگردان با موفقیت به پایان می‌رسد.

این سریال 6 اپیزود دارد که هر کدام از این قسمت‌ها 10 دقیقه‌ای است. بنابراین برای دیدن کل آن شما تنها باید 1 ساعت زمان بگذارید. این سریال جذاب که موضوعش بسیار جدید و جالب است یکی از بهترین مینی سریال‌هایی خواهد شد که تا به حال دیده‌اید.

اکنون پس از صحبت درباره سریالBe Positive در ادامه معرفی بهترین مینی سریال های کره ای قصد آن را داریم درباره یکی دیگر مینی سریال‌های جذاب کره‌ای به نام Puck به صحبت بپردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ترکی 2022

Puck

داستان این مینی سریال درباره جون-مان است که به دلیل بدهی‌های همسر سابقش چاره‌ای جز کار کردن و خدمت کردن به رئیس یک باند تبهکار ندارد. اگرچه او شخصیت آرام و صمیمی دارد اما مجبور می‌شود به‌عنوان شرخر کار کند. او برای دریافت بدهی از مربی هاکی روی یخ، به تیم هاکی می‌پیوندد.

این سریال تنها دو اپیزود دارد که هر کدام از اپیزودها یک ساعت و دقیقه زمان می‌برند. به همین دلیل برای تماشای کل این سریال شما تنها نیاز به صرف دو ساعت و بیست دقیقه زمان دارید. این سریال که برای طرفداران سریال‌ها و فیلم‌های ورزشی قطعا جذاب‌تر خواهد بود. به دلیل داستان بدیع و هیجان‌انگیزش در لیست بهرتین مینی سریال های کره ای قرار خواهد گرفت.

اکنون پس از صحبت درباره سریال Puck در ادامه معرفی بهترین مینی سریال های کره ای قصد آن را داریم درباره سریال Another Parting به بحث بنشینیم. برای دانستن جزئیات پیرامون این سریال ادامه مطلب را دنبال نمایید.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای 2022

Navillera

مینی سریال کره ای ناویلرا یکی از زیباترین و متفاوت‌ترین داستان‌های ممکن را دارد و یکی از بهترین مینی سریال های کره ای برای یافتن امید در زندگی است. سریال همچو پروانه بیانگر داستان انسان‌هایی است که به دنبال آرزوهایشان می‌روند، زیرا زندگی فقط یک‌بار اتفاق می‌افتد.

شیم دوک چول یک پستچی بازنشست 70 ساله است که وقتی متوجه می‌شود به آلزایمر دچار شده تصمیم می‌گیرد رویای همیشگی زندگی‌اش را دنبال کند و رقص باله بیاموزد. روزی خیلی اتفاقی در یک آکادمی رقص، لی چه روک را ملاقات می‌کند.

رقاص 23 ساله‌ای که بخاطر مادرش که در اثر بیماری و زمانی که چه روک کوچک بود، فوت کره است باله را انتخاب کرده است. او با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند و به فکر کنار گذاشتن باله است. چه روک و دوک چول در کنار هم آهسته آهسته زندگی را با دیدگاهی متفاوت تجربه می‌کنند. پدربزرگ باله یاد می‌گیرد و چه روکی که همیشه تنها بود حالا این پیرمرد 70 ساله را پدربزرگ عزیز خود می‌داند. اما آیا پدربزرگ می‌تواند قبل از پیش‌روی بیماری آلزایمرش به رویای خود یعنی رقصیدن باله برسد؟

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های چینی 2022

Another Parting

داستان این سریال درباره مرد و زنی به نام‌های سئو این گوک و وانگ جی وون است که در آخرین لحظات زندگی خود و در این روز مخصوص با هم زمان را می‌گذرانند. مرد قصد آن را دارد که کارهای خطرناک انجام داده و تا ته خط برود و زن برعکس دنبال آن است که از لحظه لحظه باقی‌مانده لذت تام و تمام را ببرد.

این سریال پنج اپیزود دارد. هر اپیزود ده دقیقه‌ای است و بنابراین برای دیدن کل این سریال شما تنها نیاز به صرف 50 دقیقه دارید. همانطور که در طرح داستان بیان کردیم این سریال بر پایه ایده‌ای بسیار خلاقانه طراحی شده است که داستان و رویدادهای آن قطعا شما را مجذوب خواهد کرد.

اکنون پس از صحبت درباره سریال Another Parting در ادامه معرفی بهرین مینی سریال های کره ای قصد آن را داریم که درباره مینی سریال جذاب دیگری به نام We Broke Up به بحث بنشینیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

We Broke Up

داستان این سریال درباره یک نوازنده به نام کانگ سئونگ یون و یک دانشجو به نام ساندرا پارک است که روابط عاشقانه خود را به پایان رسانده و از هم جدا شده‌اند. با اینحال آنها زندگی مشترک خود را در یک خانه ادامه داده و تلاش می‌کنند با شیوه جدید زندگی همدیگر کنار بیایند.

این سریال 10 اپیزود دارد که هر کدام از این قسمت 15 دقیقه‌ای است. به همین جهت برای دیدن کل این سریال شما باید تنها دو ساعت و نیم وقت بگذارید.

این سریال جذاب برای کسانی که جزئیات روابط عاشقانه، دعواها و کشمکش‌ها زوجین جذاب است، می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد. علاوه‌بر داستان جالب و بدیع این مینی سریال می‌توانیم به دیالوگ‌ها تاثیرگذار و گاها خنده‌دار شخصیت‌ها اشاره کنیم که همگی بر جذابیت داستان افزوده‌اند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV)

The Sweet Blood

این سریال در مورد یون سو یک خون آشام 118 ساله است که از سمت مادری انسان و از سمت پدری خون آشام است. یون سو توانایی‌های یک خون آشام را دارد اما می‌خواهد زندگی یک انسان معمولی را داشته باشد. خون آشام‌ها در قرن بیست و یکم تکامل یافته‌اند.

آن‌ها دیگر با گاز گرفتن گردن آدم‌ها خون انسان‌ها را نمی‌نوشند. حالا در دبیرستان یون سو، دختری بها نام مورو چنان خون شیرینی دارد که نظر خون آشام ها را به خود جلب می‌کند. آیا او غریزه خود را دنبال خواهد کرد یا عشقش مانع از این کار می‌شود؟

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کمدی خارجی

Love Alarm

در این سریال کره ای عاشقانه مدرسه ای یک نرم افرار موبایل با توسعه‌دهنده ناشناس وجود دارد که با آن می‌توانید هرکسی که در فاصله ده متری به شما احساسی دارد و واقعا عاشقتان است را تشخیص دهید!

کیم جو جو (با بازی کیم سوهیون) دختری زیبا و باهوش است که دختری بسیار شاد به نظر می‌رسد اما او در کودکی والدین خود را از دست داده و همراه با خانواده خاله‌اش زندگی می‌کند. از طرفی هوانگ سان اوه (سونگ کانگ) معروف‌ترین دانش آموز محبوب و ثروتمند مدرسه است که به کیم جو جو علاقه دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین مینی سریال های 2022

Breakup Probation A Week

گا رام و سون جه که در حال آماد شدن برای ازدواج هستند، دچار سانحه رانندگی می‌شوند. در این تصادف سون جه به کما می‌رود و گا رام جان خود را از دست می‌دهد. گا رام پس از ترک این جهان خود را در مکانی ناشناخته می‌بیند، جایی که از مردی به نام X (عزرائیل) پیشنهاد عجیبی از دریافت می‌کند: “یک فرصت برای نجات سون جه به تو می‌دهم، باید در عرض یک هفته از او جدا شوی.” گا رام  پس از قبول کردن این پیشنهاد به هفته قبل از تصادف برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های مشابه see

Soundtrack #1

در مینی سریال موسیقی متن شماره 1 با بازی پارک هیونگ شیک و هان سو هی که یکی از بهترین مینی سریال های کره ای عاشقانه جدید لیست ما است، دختر و پسری که 20 سال است صمیمی ترین دوستان هم بوده اند، بنا به دلایلی باید دو هفته در یک خانه زندگی کنند. اما دیگر نمی‌توانند احساساتی را که بین آن‌ها شکوفا می‌شود هنگام شروع زندگی مشترک نادیده بگیرند و همه چیز در زندگیشان عوض می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های تاریخی

One More Time

این سریال به تکامل عشق و انسان می‌پردازد. تان در ابتدا مردی ناامید و شکست‌خورده با مشکلاتی بی‌پایان است اما به‌مرور او زندگی متفاوتی را تجربه می‌کند. تناسخ از اصلی‌ترین کهن‌الگوهای شرق است و سریال توجه مطلوبی به این موضوع می‌کند که بافرهنگ کره بسیار همخوانی دارد.

داستان سریال در رابطه با  یو تاک رهبر و خواننده یک گروه به نام One More Time است. او این گروه را از زمان جوانی خودساخته و حفظ کرده است. حالا بعد از ده سال گروه کم‌کم رونقش را ازدست‌داده و درآمد گروه نیز کاهش‌یافته است.

تان تصمیم می‌گیرد با یک لیبل موسیقی قرارداد ببندد. او تسلیم شرایط شده است اما یک جهش زمانی ناخواسته، به او اجازه می‌دهد تا در زمان سفر کند و دوست‌دخترش را دوباره به‌دست بیاورد.

Persona

یکی دیگر از بهترین مینی سریال های کره ای پرسونا است. در این سریال بازیگران محبوبی همچون جی یون لی، با دونا، پارک هه سو به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال به ۴ قسمت تقسیم می‌شود. مجموعه عشق، کلکسیونر، بوسه برن و راه‌رفتن در شب نام اپیزودهای مختلف این مینی سریال است.

این سریال 4 قسمتی از 4 قسمت مجزا تشکیل شده است و هر قسمت شخصیت‌پردازی مجزا و زیبایی دارد. این سریال بی‌نظیر می‌کوشد با ارائه داستان‌های متفاوت شما را وادار کند یک چیز جدید احساس کنید. پرسونا، نمایش جنبه‌های مختلف بشریت است

بیشتر بخوانید:

  • بهترین سریال های ومپایری جهان
  • بهترین سریال های ایرانی
  • بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان
  • بهترین سریال های طنز ایرانی
  • بهترین سریال های سیتکام
  • بهترین سریال های اکشن
  • بهترین سریال های ابرقهرمانی

.

منبع: annyeongoppa

نظر شما درباره بهترین مینی سریال های کره ای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

 





نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا