خانواده

سریال کره ای مدرسه ای عاشقانه و کمدی

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی ؛ K-Drama عاشقانه چی ببینیم؟

از گذشته تا به امروز، سریال‌های مدسه‌ای کره‌ای بسیار محبوب بوده‌اند. از این رو این گفتار را به بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی اختصاص داده‌ایم.

فیلم و سریال‌های کره‌ای از ایام قدیم تاکنون طرفداران خود را بین مردم داشته‌اند و حتی بعضی از آنها در تلویزیون‌های ملی کشورهای خاورمیانه و شرقی همچون ایران پخش شده‌اند. اما جدا از اینکه سریال‌های جومونگ و دونگی ما را با دنیای سریال‌های کره‌ای آشنا کردند، کیدرامایی‌ها از دیرباز طرفداران سریال‌های مدرسه‌ای همچون پسران برتر از گل و یا رویای بلند بوده‌اند.

از این رو‌، ما سعی کرده‌ایم در این مقاله فهرستی از بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی در طول تاریخ کره آماده کنیم. برخی از برترین سریال کره ای دبیرستانی شما را به دنیای نوستالژیک کره‌ای برده و برخی دیگر از آنها جزو جدیدترین سریال کره ای مدرسه ای هستند. با ما همراه باشید تا بهترین سریال کره ای دبیرستانی را به شما معرفی کنیم.

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی

اینکه صنعت فیلم و سریال کره روز به روز درحال پیشرفت است، شکی نیست و در سال گذشته دیدیم که فیلم انگل، یکی از بهترین فیلم های کره ای، چگونه تمام جوایز اسکار را درو کرد و سر فیلم‌های هالیوودی و آمریکایی بی‌کلاه ماند. یا سریال وینچنزو که اخیرا در جهان سر و صدا به پا کرد، نمونه‌ای از بهترین سریال های کره ای 2021 است که نشان داد این سری سریال‌ها در جهان طرفداران خود را پیدا کرده‌اند.

با این حال، این دلیل نمی‌شود که برخی از سریال‌های قدیمی ژانر مدرسه‌ای جالب نباشند. از این رو، لیست برترین سریال کره ای دبیرستانی شامل سریال‌های قدیمی و جدید است و ما سریال‌های نوستالژیکی همچون پسران برتر از گل را نیز در این مقاله قرار داده‌ایم. حال به سراغ بهترین سریال کره ای دبیرستانی می‌رویم. ادامه مطلب را از دست ندهید!

True Beauty

  • سال پخش: 2020
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، درام
  • کارگردان: کیم سانگ هیوب (Kim Sang Hyub)
  • بازیگران: مون گایونگ (Moon Ga Young)، چا اون وو (Cha Eun Woo)، هوانگ این یوپ (Hwang In-Yeop)

زیبای حقیقی را می‌توان یکی از بهترین سریال های کره ای مدرسه ای دانست و کارگردان آن قبلا سریال های دونگی و تو فوق العاده ای را کارگردانی کرده است. به علاوه، از ستارگان این سریال می‌توان به چا اون وو اشاره کرد. داستان این سریال درباره‌ی یک دختر دبیرستانی 18 ساله به نام  Im Jukyung است که نسبت به همه چیز دید مثبتی دارد به جز چهره خود.

وی از اینکه در مکانی بدون آرایش دیده شود، می‌ترسد و به همین خاطر، به یک میکاپر عالی تبدیل شده است و همه او را به عنوان یکی از زیباترین دختران کلاس می‌شناسند. اما در این میان‌، یکی از خوشگل‌ترین پسران کلاس (با بازی چا اون وو) که خیلی از دخترها او را دوست دارند، او را بدون آرایش دیده است. این دو در کنار هم داستان این برترین سریال کره ای دبیرستانی را رقم می‌زنند و اگر شما به این ژانر علاقه‌مند هستید، زیبای حقیقی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن 2021

Extraordinary You

  • سال پخش: 2019
  • ژانر: فانتزی، کمدی، عاشقانه
  • کارگردان: کیم سانگ هیوپ (Kim Sang Hyub)
  • بازیگران: کیم هه یون (Kim Hye Yoon)، لی جه ووک (Lee Jae Wook)،

به طرفداران سریال‌های فانتزی پیشنهاد می‌کنیم این بهترین سریال کره ای دبیرستانی را از دست ندهند! داستان این سریال روایت‌گر دانش آموزی 17 ساله است که در خانواده ثروتمندی زندگی می‌کند. به علاوه، وی از یک بیماری قلبی دائم العمر رنج می‌برد و به زودی می‌میرد. او که می‌داند نامزد رسمی‌اش به وی علاقه‌ای ندارد، سعی می‌کند به دنبال عشق واقعی برود.

اما در این میان متوجه می‌شود که او و تمام اطرفیانش شخصیت‌های یک کتاب کمیک هستند و اتفاقاتی که رخ می‌دهد توسط یک نویسنده نوشته می‌شود. این سریال یکی از بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی است و می‌توان آن را تا حدودی شبیه به سریال دبلیو دانست.

بیشتر بخوانید: ترسناک ترین فیلم های 2021

Love Alarm

  • سال پخش: 2019-2021
  • ژانر: کمدی، درام، عاشقانه
  • کارگردان: لی نا جونگ (Lee Na Jung)
  • بازیگران: کیم سو هیون (Kim So Hyun)، جانگ گارام (Jung Ga Ram)

سریال آلارم عشق را نه تنها می‌توان بهترین سریال کره ای دبیرستانی حساب کرد، بلکه جزو بهترین سریال های کره ای نتفلیکس نیز محسوب می‌شود. کارگردان این سریال قبلا دو سریال معروف و پیشنهادی مبارزه در راهم و مرد خوب را کارگردانی کرده است و این اثر او نیز توانست بین کیدرامایی‌ها محبوب شده و فصل دوم آن نیز ساخته شود.

داستان این جدیدترین سریال کره ای مدرسه ای که امسال فصل دوم آن نیز از نتفلیکس پخش شد، درباره یک مثلث عشقی دو دوست صمیمی با یک دختر است که یکی از پسرها تلاش می‌کند تا بفهمد آیا علاقه دوستش واقعی است یا خیر.

در این سریال برنامه عشق‌یابی وجود دارد که هرکس در فاصله 10 متری به شما احساس داشته باشد، می‌تواند آن را تشخیص دهد. دو کاراکتر اصلی در مدرسه بسیار محبوب هستند اما هر دوی آنها در گذشته سختی‌های زیادی را کشیده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم این سریال کره ای دبیرستانی جدید را از دست ندهید!

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های عاشقانه 2021

Dream High

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای

  • سال پخش: 2011
  • ژانر:  کمدی، موزیکال، عاشقانه
  • کارگردان: لی اونگ بوک (Lee Eung bok)
  • بازیگران: بائه سوزی (Bae Suzy)، کیم سو هیون (Kim Soo hyun)، اوک تکیون (Ok Taec yeon)، آیو (IU)

هرچند بیش از 10 سال از پخش سریال رویای بلند 1 می‌گذرد، اما این سریال نوستالژی را می‌توان همچنان بهترین سریال کره ای دبیرستانی دانست. حضور بازیگرانی همچون سوزی، کیم سو هیون و اوک تکیون موجب می‌شود حتی بعد از گذشت اینهمه سال، اسم سریال جزو محبوب‌های کیدراما باشد.

داستان این سریال درباره 6 دانش آموز دبیرستانی است که در یک دبیرستان موسیقی تحصیل می‌کنند و هر کدام داستان منحصر به فرد خود را دارند. آنها در این مدرسه تلاش می‌کنند تا به ستارگان پاپ تبدیل شوند. هرچند فصل دوم این سریال نیز ساخته شد، اما داستان آنها از یکدیگر مجزا است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

Live On

  • سال پخش: 2020
  • ژانر: عاشقانه، درام
  • کارگردان: کیم سانگ وو (Kim Sang Woo)
  • بازیگران: جونگ دابین (Jung Da Bin)، هوانگ مین هیون (Hwang Min Hyun)، نو جونگ هیون (Noh Jong Hyun)

سریال پخش زنده از دیگر بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی است که توسط کارگردان سریال مدرسه‌ای تو فوق العاده‌ای و آجوشی من، کیم سانگ وو، ساخته شده است. این مینی سریال داستان بک هورانگ، زیباترین و محبوب‌ترین دختر مدرسه را بیان می‌کند.

اما او با تمام معروفیتی که دارد، دوستان چندانی ندارد چرا که شخصیت وی بسیار مغرور است.اما بعد از اینکه یکی از مخفی‌ترین رازهایش به طرز عجیبی به‌صورت آنلاین آشکار شد، او تلاش می‌کند تا وارد قسمت برادکست شود و بفهمد چه کسی این کار را کرده است.

با اینکه این سریال در 8 قسمت تهیه شده، ولی داستان لذت‌بخش آن مردم را به بی‌خیالی دعوت می‌کند و می‌تواند برای بینندگان زیادی جزو بهترین سریال های کره ای مدرسه ای محسوب شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کمدی 2021

Who Are You: School

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای

  • سال پخش: 2015
  • ژانر: عاشقانه، درام، معمایی
  • کارگردان: بک سانگ هون (Baek Sang-Hoon)
  • بازیگران: کیم سو هیون (Kim So Hyun)، نام جو هیوک (Nam Joo Hyuk)، یوک سونگجه (Yook Sung Jae)

سریال مدرسه 2015 همانطور که از اسمش نیز مشخص است، یکی از بهترین سریال های کره ای مدرسه ای است. اما این سریال همانند دیگر سریال‌های مدرسه‌ای معمولی نیست و داستانی رازالود دارد.

داستان این سریال درباره دوخواهر دوقلو است که بسیار شبیه همدیگر هستند. ماجرا از آنجایی شروع می‌شود که یکی از خواهران به طرز مرموزی گم می‌شود و خواهر دیگر که خاطراتش را فراموش کرده، به جای دیگری اشتباهی گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های 2021

Angry Mom

  • سال پخش: 2015
  • ژانر: کمدی، درام، خانوادگی
  • کارگردان: چویی بیونگ گیل (Choi Byung-gil)
  • بازیگران: کیم هی سان (Kim Hee Sun، کیم یو جونگ (Kim Yoo-jung)، جی هیون وو (Ji Hyun-woo)

مامان عصبانی از دیگر سریال‌های جذاب خانوادگی است که می‌توان گفت سبک آن کمی متفاوت‌تر از دیگر سریال‌های مدرسه‌ای است. داستان این سریال درباره مادری (جو کانگ جا) با بازی کیم هی سان است که متوجه می‌شود دخترش در مدرسه مورد آزار و اذیت بقیه قرار می‌گیرد. او بخاطر این خشونت‌ها، تصمیم می‌گیرد به مدرسه برود و برای محافظت از دخترش، با همکلاسی‌های او روبرو شود.

در واقع، جو کانگ جا در زمان دبیرستان خودش، یکی از سرسخت‌ترین و شیطان‌ترین دانش آموزان بوده است اما او را بخاطر بارداری در سال‌های آخر دبیرستان بیرون می‌اندازند. به همین خاطر تصمیم می‌گیرد که برای دخترش مادر خوبی باشد و مسئولیت بچه را گردن بگیرد.

با این حال، به نظر می‌رسد او چندان هم در تصمیمی که گرفته موفق نیست تا اینکه متوجه اذیت و آزارهایی می‌شود که دخترش در مدرسه تحمل می‌کند. هرچند این سریال جزو جدیدترین سریال کره ای مدرسه ای نیست، ولی جزو بهترین‌های کره‌ای محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های چینی

Sky Castle

  • سال پخش: 2018
  • ژانر: کمدی، خانوادگی، درام
  • کارگردان: جو هیون تاک (Jo Hyun-Tak)
  • بازیگران: یوم جانگ آه (Yum Jung ah)، لی ته ران (Lee Tae ran)

قلعه آسمان از جمله سریال‌های کره‌ای است که بسیار پرفروش بوده و توانسته امتیاز 9.2 را در MDL از آن خود کند. در نگاه اول، شاید فکر کنید که این سریال در دسته سریال‌های مدرسه‌ای و دبیرستانی قرار نمی‌گیرد، اما به نظر می‌رسد سیستم واقع گرایانه آموزشی کره جنوبی، به خصوص در طبقه ثروتمندان در این سریال به تصویر کشیده شده است.

در این سریال، خانواده‌های سوپر ثروتمند کره را می‌بینید که در قلعه آسمان، یک محله برتر ثروتمندان زندگی می‌کنند. مادران بلندپرواز این خانواده‌ها تلاش می‌کنند تا خانواده آنها بهترین باشند و فرزندانشان را در بهترین دانشگاه ها پذیرش کنند و به نوعی آنها را تبدیل به شاهزاده کنند.

اما در این میان یکی از خانواده‌ها مجبور می‌شوند از آن محله بروند و به جای آنها، خانواده‌ای سطح پایین در آن خانه ساکن می‌شوند. این مسئله برای دیگر ساکنان قلعه اسکای جای تعجب دارد. به همین خاطر یکی از این مادران تصمیم می‌گیرد با ماجراجویی راز آنها را بفهمد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2021

Boys Over Flowers

  • سال پخش: 2009
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، درام
  • کارگردان: جون کی سانگ (Jeon Ki-sang)
  • بازیگران: گو هه سون (Gu Hye Seon)، لی مین هو (Lee Min Ho)، کیم هیون جونگ (Kim Hyun Joong)

بیش از 12 سال از پخش این سریال نوستالژیک می‌گذرد و به جرئت می‌توان گفت پسران برتر از گل بلیط ورود افراد زیادی به دنیای کیدراما بوده است. داستان این درام نوستالژیک، درباره دختر فقیری است که بورسیه یک دبیرستان عالی می‌شود. اما زمانی که وارد آن دبیرستان می‌شود، متوجه می‌شود اکثر دانش آموزان آنجا از خانواده‌های ثروتمند هستند.

در این میان، توجه او به گروهی از پسران جمع می‌شود که F4 نام دارند و یکی از آنها (لی مین هو)، پسر رئیس دبیرستان است. مدتی نمی‌گذرد که این دختر با شجاعت‌ها و حاضرجوابی‌هایش، تبدیل به هدفی برای این پسران می‌شود تا او را اذیت کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

The Heirs

  • سال پخش: 2013
  • ژانر: درام، عاشقانه، کمدی
  • کارگردان: کانگ شین هیو (Kang Shin Hyo)
  • بازیگران: لی مین هو (Lee Min Ho)، پارک شین هه (Park Shin Hye)، کیم وو بین (Kim Woo Bin)

وارثان از دیگر سریال‌های کره‌ای قدیمی است که همچنان دیدن آن برای افراد خسته‌کننده نیست. هرچند داستان پسر پولدار و دختر فقیر و همینطور مخالفت خانواده‌ها برای ازدواج در دنیای کیدراما تبدیل به یک کلیشه شده است، اما وارثان با داشتن بازیگرانی همچون لی مین هو، پارک شین هه و کیم وو بین همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده و جزو بهترین سریال های کره ای مدرسه ای است.

داستان این سریال درباره پسر دوم خانواده ثروتمند کیم است که خارج از کشور درس می‌خواند تا اینکه اتفاقاتی می‌افتد و او تصمیم می‌گیرد به کره برگردد. سر انجام او در دوراهی عشق و وظایف خانوادگی قرار  می‌گیرد و باید از بین این دو یکی را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

Moment at Eighteen

  • سال پخش: 2019
  • ژانر: درام
  • کارگردان: شیم نا یون (Shim Na Yeon)
  • بازیگران: اون سونگ وو (Ong Seong Wu)، کیم هیانگ گی (Kim Hyang Gi)، شین سونگ هو (Shin Seung Ho)، کانگ کی یونگ (Kang Ki Young)

لحظه‌ای در 18 سالگی از دیگر بهترین سریال های کره ای مدرسه ای است که دیدن آن را به شما توصیه می‌کنیم. داستان این سریال درباره پسری است که به تازگی به یک مدرسه جدید نقل مکان کرده است. وی در بیان کردن احساساتش مشکل دارد و معمولا اوقات خود را تنهایی سپری می‌کند.

این مجموعه دبیرستانی داستان این پسر و برخی از همکلاسی‌هایش را بیان می‌کند و به مشکلات دانش آموزان در زمان دبیرستان می‌پردازد. در این میان، معلمی را خواهیم دید که سعی می‌کند این دانش آموزان را درک کرده و به آنها کمک کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

Reply 1988

  • سال پخش: 2015
  • ژانر: کمدی، دوستانه، خانوادگی
  • کارگردان: شین وون هو (Shin Won Ho)
  • بازیگران: لی هه ری (Lee Hye-ri)، پارک بوگوم (Park Bo-gum)، گو کیونگ پیو (Go Kyung-pyo)

یکی دیگر از سریال‌های کره‌ای محبوب با ژانر مدرسه‌ای، پاسخ به 1988 است. این سریال داستان پنج دوست را بیان می‌کند که از دوران کودکی با هم بزرگ شده‌اند. این مجموعه عمدتاً قسمت آخر سالهای نوجوانی آنها از 1988 تا 1989 و قطعه هایی از 1994-1995 و 2016 را شامل می‌شود. محتوای کلی این سریال دوستی، خانواده و عشق اول است. بنابراین اگر از طرفداران سریال‌های کلاسیک هستید، پاسخ به 1988 برای شما گزینه مناسبی است.

لیست بهترین سریال های کره ای مدرسه ای به پایان رسید. ما در این گفتار سعی کردیم بهترین‌ها را انتخاب کنیم اما مطمئنا تعداد بهترین سریال‌های این ژانر بیشتر از این موارد است. در آخر، به دوستداران صنعت سینمای کره پیشنهاد می‌کنیم مقالات بهترین فیلم های کره ای 2021، بهترین فیلم های کره ای 2020 و بهترین سریال های کره ای 2020 را نیز در تکراتو مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین سریال های 1400
  • بهترین سریال های 2021
  • بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021
  • بهترین سریال های HBO در سال 2021
  • بهترین سریال های ترکی 2021
  • بهترین سریال های عاشقانه 2021

.

منبع: klook

نظر شما در خصوص بهترین سریال های کره ای مدرسه ای چیست؟ به نظر شما چه سریال‌های دیگری می‌توانند در این لیست باشند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

 






آیا به سریال کره ای مدرسه ای علاقه دارید؟ کره جنوبی با موفقیت در ژانر مدرسه‌ای، توانسته است طرفداران بسیاری از سرتاسر جهان کسب کند. قطعا سریال کره ای دبیرستانی، در ژانرهای مختلف خوشایند است که کارگردانان هنوز در این حیطه مشغول به کارند. با ما همراه باشید تا با لیست سریال تینیجری کره ای آشنا شوید.

سریال کره ای دبیرستانی به دلیل داشتن داستان جذاب، عاشقانه‌های زیبا و بازیگران با استعداد، طرفداران بسیاری جذب می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سریالهای کره ای ژانر مدرسه ای این است که شما با دیدن هر قسمت، بلافاصله، قسمت بعدی را نیز می‌بینید. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به بک‌گراند (Background) سریال اشاره کرد که رنگ و لعاب خاصی دارد و همین موضوع باعث جذابیت اثر می‌شود. اگر شما نیز علاقمند به این موضوع هستید، با معرفی لیست بهترین سریال تینیجری کره ای همراه ما باشید.

فهرست مطالب

فهرست بهترین سریال های کره ای دبیرستانی

در این بخش از مقاله می‌توانید لیست بهترین مجموعه های کره ای دبیرستانی را تماشا کنید.

1. سریال کره ای مدرسه ای همه ما مرده ایم (All Of Us Are Dead)

سریالهای کره ای ژانر مدرسه ای / سریال کره ای دبیرستانی ۲۰۲۲

  • سال ساخت: 2022
  • کارگردان: کیم نام سو (Kim Nam Soo)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.5
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 12
  • ستارگان: جی هو پارک، چان یونگ یو، یی هیون چو، پارک سولومون

در این بخش از مقاله به معرفی سریال کره ای دبیرستانی ۲۰۲۲ ترسناک می‌رسیم. سریال همه ما مرده‌ایم در ژانر زامبی و ترسناک ساخته شده است. شاید از نظر شما کمی کلیشه‌ای باشد اما با این حال اثر بسیار مهیجی است. داستان آن در مدرسه‌ای اتفاق می‌افتد که دانش آموزان با کنجکاوی یک دانش آموز در آزمایشگاه زیست شناسی به زامبی تبدیل می‌شوند. حال دانش آموزانی که از این قضیه جان سالم به در برده‌اند، در حال تلاش هستند که این مشکل را حل کنند. با ما همراه باشید تا با لیست مجموعه های تینیجری کره ای آشنا شوید.

2. زیبای حقیقی (True Beauty)

سریال کره ای مدرسه ای 2022 / بهترین سریال های کره ای مدرسه ای

  • سال ساخت: 2020
  • کارگردان: سانگ هیوب کیم (Sang Hyub Kim)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 8.1
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 16
  • ستارگان: مون گا یونگ، چا یون وو، هانگ این یوپ، یو نا پارک

در این بخش از معرفی سریال کره ای عاشقانه دبیرستانی جدید به سریال جذاب زیبای حقیقی می‌رسیم. داستان آن در رابطه با دختری است که به دلیل صورت زشتی که دارد، از طرف هم‌سالان مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. او مدرسه‌اش را عوض می‌کند، با این تفاوت که او با هنر آرایش، صورت خود را تغییر می‌دهد و به یک دختر زیبا تبدیل می‌شود. در همین حین یکی از هم‌کلاسی‌هایش راز او را می‌فهمد. مجموعه کره ای کمدی زیبای حقیقی به قدری جذاب است که نمی‌توان لحظه‌ای چشم از آن برداشت. این مجموعه یکی از بهترین های کره است.

3. سریال کره ای مدرسه ای پسران فراتر از گل (Boys Over Flowers)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه دبیرستانی

  • سال ساخت: 2009
  • کارگردان: جیان کی سانگ (Jeon Ki-sang)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.9
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 25
  • ستارگان: کو هائه سون، لی مین هو، کیم هیون جونگ، کیم بام

پسران فراتر از گل از بهترین سریال های کره ای عاشقانه دبیرستانی است که در سال 2009 منتشر شد و سبکی ژاپنی دارد زیرا بر اساس مانگایی با همین نام اثر یوکو کومیو (Yoko Kamio) ساخته شده است. پسران فراتر از گل توانست در زمینه تماشای مخاطبان بسیار موفق عمل کند و تبدیل به پدیده ای فرهنگی در کشور کره شود. نقش گو جون پیو بازیگر محبوب لی مین هو باعث شد که او محبوبیت جهانی پیدا کند.

داستان درباره دختری به نام گوم جاندی است که وضع مالی ضعیفی دارد و مجبور است برای امرار معاش کار کند. او روزی برای تحویل سفارشی به مدرسه شینهوا مدرسه اعیانی برود. او صاحب سفارش را در حال خودکشی می‌یابد و او را نجات می‌دهد. این مسئله باعث می‌شود که جاندی عضو افتخاری مدرسه شود اما همه چیز مطابق میل او پیش نمی‌رود.

4. پاسخ به 1988 (Reply 1988)

سریال کره ای دبیرستانی قدیمی

  • سال ساخت: 2015
  • کارگردان: شین وون هو (Shin Won-ho)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 9.2
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 20 + 1 مخصوص
  • ستارگان: لی هایه ری، ریو جون یئول، گو کیونگ پیو، پارک بو گوم

سریال کره ای دبیرستانی قدیمی پاسخ به 1988 در سال 2015 ساخته شد. این مجموعه تلوزیونی سومین بخش از سری پاسخ شبکه tvN است که پیش از آن سریال های پاسخ به 1997 و 1994 نیز ساخته شده بودند. پاسخ به 1988 توانست ستایش های فراوانی از جانب مخاطبان و منتقدان دریافت کند و هنوز هم پس از گذشت 7 جز مجموعه های خوب کره محسوب می‌شود. این اثر جز بهترین سریال‌های کره ای با امتیاز بالا است.

این سریال در سال 1988 اتفاق می‌افتد و داستان پنج دوست با خانواده هایشان را بیان می‌کند که در یک محله واقع در شمال سئول زندگی می‌کنند. اگرچه پاسخ به 1988 داستانی خیالی دارد اما شخصیت های آن براساس اشخاص واقعی ساخته شده است.

5. سریال کره ای مدرسه ای انتقام شیرین (Sweet Revenge)

جدیدترین سریالهای کره ای ژانر مدرسه ای / سریال کره ای عاشقانه دبیرستانی جدید

  • سال ساخت: 2017
  • کارگردان: سو وون تا (Seo Won Tae)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.2
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 22
  • ستارگان: سو هیون آن، مین هیوک جی، ساموئل کیم، جی رو سونگ

در این بخش از معرفی لیست سریال تینیجری کره ای به مجموعه انتقام شیرین می‌رسیم. داستان مجموعه در رابطه با دانش آموزی به نام هو گو هی است. هو گو هی یک برنامه جدید در گوشی خود پیدا می‌کند که به او پیشنهاد می‌دهد، چگونه از کسی که نامش را می‌برد انتقام بگیرد. انتقام شیرین یکی از بهترین مجموعه های کره ای دبیرستانی محسوب می‌شود که ژانر فانتزی نیز دارد. هو گو هی دست بر روی یاداشتی می‌زند که از هرکسی که نامش بر روی آن نوشته شده است، می‌تواند انتقام بگیرد.

6. آلارم عشق (Love Alarm)

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: لی نا جونگ (Lee Na Jeong)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 6.8
  • تعداد فصل: 2
  • تعداد قسمت: 14
  • ستارگان: کیم سو هیون، سونگ کانگ، گا رام جونگ، گو مین سی

در این بخش از معرفی بهترین سریال های تینیجری کره ای به آلارم عشق می‌رسیم. این مجموعه داستان یک مثلث عاشقانه را به تصویر می‌کشد. برنامه‌ای وجود دارد که اگر شخصی از فاصله ده متری به شما احساسی داشته باشد، آن را شناسایی می‌کند. در این بین دختری به نام کیم سو هیون در داستان وجود دارد که بسیار زیبا و باهوش است. او برعکس ظاهر شادش، درگذشته بسیار سختی کشیده است و در کنار عمه‌اش زندگی می‌کند. آلارم عشق یکی از پرطرفدارترین های فهرست مجموعه های تینیجری کره ای محسوب می‌شود.

7. سریال کره ای مدرسه ای ماجراهای پرستار مدرسه (The School Nurse Files)

  • سال ساخت: 2020
  • کارگردان: کیونگ می لی (Kyoung Mi Lee)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 6.4
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 6
  • ستارگان: یو می جانگ، نام جو هیوک، شیم دال جی، دایلان لوک

در این بخش از معرفی لیست سریالهای کره ای تینیجری به مجموعه جذاب و تخیلی، ماجراهای پرستار مدرسه می‌رسیم. آن یون یونگ، پرستار مدرسه است که می‌تواند هیولاهایی را ببیند که از باقی‌مانده آرزوهای انسان‌ها ساخته می‌شوند. در همین حین معلمی به نام هونگ این پیو که معلمی چینی است، متوجه اتفاقات عجیبی در مدرسه می‌شود.

8. لحظه ای در هجده سالگی (Moment At Eighteen)

  • سال ساخت: 2019
  • کارگردان: نا یون شیم (Na Yeon Shim)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.6
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 16
  • ستارگان: سونگ وو اونگ، هیانگ کی کیم، سونگ هو شین

در این بخش از معرفی سریال تینیجری کره ای به مجموعه جذاب و عاشقانه لحظه‌ای در هجده سالگی می‌رسیم. داستان مجموعه در رابطه با فردی به نام چوی جون وو است. چوی جون وو پس از انتقالی از مدرسه، به محیط آموزشی جدیدی می‌آید. او در بیان احساسات خود ناتوان است و زندگی خود را در تنهایی می‌گذراند. در همین حین چوی جون وو با فردی به نام یو سو بین آشنا می‌شود که شاگرد ممتاز مدرسه است. یو سو بین علاقه دارد که مستقل شود اما با این حال، تحت کنترل شدید مادرش است.

9. سریال کره ای مدرسه ای کلاس دروغ (Class Of Lies)

  • سال ساخت: 2019
  • کارگردان: یونگ ایل سونگ (Yong ll Sung)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.8
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 16
  • ستارگان: دونگ جو جانگ، سو یون هان، تا وون سوک، جون یونگ لی

در این بخش از معرفی سریالهای کره ای ژانر مدرسه ای به مجموعه جذاب و معمایی، کلاس دروغ می‌رسیم. داستان سریال در رابطه با وکیلی است که شهرت خود را به دلیل یک قتل مدرسه‌ای، از دست داده است. حال او به عنوان معلم وارد دبیرستان شده است تا راز بین دانش آموزان را کشف کند. با ما همراه باشید تا با مجموعه های دبیرستانی کره ای 2021 آشنا شوید.

10. تو فوق العاده ای (Extraordinary You)

  • سال ساخت: 2019
  • کارگردان: سانگ هیوب کیم (Sang Hyub Kim)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.8
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 32
  • ستارگان: کیم هیو یون، ریم رو وون، جا ووک لی، نا یون لی

در این بخش از معرفی سریال کره‌ای مدرسه ای به سریال عاشقانه تو فوق‌العاده‌ای می‌رسیم. داستان سریال در رابطه با دانش آموزی به نام یون دان اوه است. یون دان اوه در یک خانواده ثروتمند به دنیا آمده است و از بیماری قلبی رنج می‌برد، به طوری که، به زودی می‌میرد. او به طور اتفاقی متوجه می‌شود که خود و اطرافیانش، تنها شخصیت‌های داستانی هستند که توسط نویسنده درحال نگارش است. او بعد از فهمیدن این ماجرا، تصمیم می‌گیرد که سرنوشت خودش را تغییر دهد.

11. سریال تینیجری کره ای پخش زنده (Live On)

  • سال ساخت: 2020-2021
  • کارگردان: کیم سانگ وو (Kim Sang Woo)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.4
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 8
  • ستارگان: دا بین جانگ، مین هیون هوانگ، جانگ هیون نوه، یانگ هیو جی

در این بخش از معرفی مجموعه کره ای دبیرستانی به سریال عاشقانه پخش زنده می‌رسیم. داستان سریال در رابطه با دختری به نام بک هو رانگ است که زیبایی او زبان‌زد مدرسه شده است. او علاوه بر مدرسه، در فضای مجازی نیز به خاطر چهره زیبایش معروف است. بک هو رانگ برخلاف زیبایی‌اش، شخصیت مغروری دارد و به همین دلیل دوستی نیز ندارد. او رازی را مخفی می‌کند که فردی از این راز باخبر می‌شود و قصد دارد که افشایش کند. به همین دلیل بک هو رانگ عضو پخش زنده مدرسه می‌شود تا آن شخص را پیدا کند.

12. وارثان (The Heirs)

 

  • سال ساخت: 2013
  • کارگردان: بو سونگ چول (Bu Sung Chul)، کانگ شین هی (Kang Shin Hyo)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.5
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 20
  • ستارگان: لی مین هو، پارک شین هی، وو بین کیم، کیم جی وون

در این بخش از معرفی مجموعه کره ای ژانر مدرسه ای به مجموعه عاشقانه و معروف وارثان می‌رسیم. داستان سریال در رابطه با پسری به نام کیم تان است. کیم تان پسر دوم رئیس گروه ثروتمند امپراتوری است. او به دلیل فرزند دوم بودن رئیس، مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. پس تصمیم می‌گیرد که مادر واقعی‌اش را پیدا کند. در همین حین دختری وارد زندگی‌اش می‌شود که عاشق او می‌شود. اگر به سریال تینیجری کره ای علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنم که حتما این مجموعه را تماشا کنید.

13. سریال تینیجری کره ای صدای جادو (The Sound of Magic)

  • سال ساخت: 2022
  • کارگردان: کیم سیانگ یون (Kim Seong-yoon)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.7
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 6
  • ستارگان: جی چانگ ووک، چوی سونگ ایون، هوانگ این یوپ، جو هان چول

یکی از سریال های مدرسه ای کره ای 2022 صدای جادو است که براساس وبتونی به نام آناراسومانارا (Annarasumanara) ساخته شد. تمرکز سریال بر شعبده باز و جادوگر عجیبی به نام ری ایول است.

داستان درباره دختری دبیرستانی به آه یی است که هوش بالایی دارد و به درس خواندن علاقه شدیدی دارد. او زندگی خوبی ندارد زیرا پدرش طلبکار است و آه یی مجبور شده در سن کم بار سنگینی را به دوش بکشد. آه یی همواره آرزو دارد زودتر بزرگ شود و از این‌که نمی‌تواند به خاطر مشکلات مالی به دانشگاه غمگین است. او جادوگر عجیب ری ایول را ملاقات می‌کند و ری ایول تصمیم می‌گیرد به او آموزش دهد تا بتواند زندگی آه یی را نجات دهد.

‌14. رویای بزرگ (Dream High)

  • سال ساخت: 2011
  • کارگردان: لی ایونگ بوک (Lee Eung-bok) و کیم سیانگ یون (Kim Seong-yoon)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.6
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 16 + 1 مخصوص
  • ستارگان: به سوزی، اوک تک یون، کیم سو هیون، هام ایون جونگ، جانگ وو یونگ، آی‌یو

سریال کره ای دبیرستانی عاشقانه کمدی رویای بزرگ از آثار مهم این لیست است که طرفداران زیادی دارد و به خاطر بازیگران محبوبش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سریال دیگری به نام رویای بزرگ 2 نیز ساخته شده که به نوعی دنباله همین مجموعه با بازیگرانی متفاوت است.

داستان درباره شش دانش آموز در دبیرستانی است که رویای بزرگی دارند و می‌خواهند روزی جز آیدل های کی‌پاپ شوند. در طول سال‌های تحصیل خود آن‌ها کنار هم یاد می‌گیرند که چگونه مهارت های خوانندگی، نوشتن متن آهنگ، رقص و روحیات فردی خود را ارتقا دهند. کم کم این دوستان احساساتی به هم پیدا می‌کنند و می‌فهمند که همه آن‌ها نقاط ضعف و قوتی دارند که باید همواره از هم حمایت کنند.

15. سریال تینیجری کره ای شهادت دروغ سلیمان (Solomon’s Perjury)

  • سال ساخت: 2016
  • کارگردان: کانگ ایل-سو (Kang Il-soo)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی (IMDb): 7.4
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 12
  • ستارگان: کیم هیون سو، جانگ دون یون، سو هو جین، سو یونگ جو

سریال کره ای مدرسه ای عاشقانه و کمدی شهادت دروغ سلیمان در سال 2016 براساس رمانی ژاپنی با همین نام اثر میوکی میابه (Miyuki Miyabe) ساخته  و طی 1 فصل و 12 قسمت پخش شد. جالب است بدانید که فیلمی ژاپنی با همین نام نیز از رمان منتشر شد.

داستان این سریال درباره دانش آموزی نخبه است که روز کریسمس کشته می‌شود. دقیقا در زمانی که همه گمان را بر این می‌برند که این دانش آموز خودکشی کرده، دانش آموز دیگری ادعا می‌کند که شاهد قتل او بوده است. شاهد قتل خیلی زود طی تصادفی کشته می‌شود. این اخبار دانش آموزان مدرسه را می‌ترساند و بی‌قرار می‌کند. تا جایی که سعی می‌کنند خود دادگاهی برای رسیدن به حقیقت و عدالت برقرار کنند.

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم سریال‌های کره‌ای با ژانر مدرسه‌ای را بررسی کنیم. سریال‌های کره‌ای شهرت خاص خود را دارند و این ژانر در بین نواجوانان و جوانان، طرفداران بسیاری دارد. شما علاقمند به کدام سریال تینیجری کره ای هستید؟ اگر از مطالب این مقاله خوشتان آمد، حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


سینما و تلویزیون کره توجه ویژه‌ای به ژانر کمدی دارد و بخش عمده‌ای از آثار کره‌ای با چاشنی طنز همراه هستند. تماشای چند سریال کره ای کمدی تاثیر بسزایی در تغییر روحیه شما دارد، پس در این مطلب با معرفی سریال های کمدی کره ای با ما همراه باشید.

سریال های کمدی کره ای همواره مورد توجه طیف وسیعی از مخاطبان هستند و طرفداران بسیاری دارند. آثار کره‌ای معمولا خانوادگی بوده و با ژانر کمدی و طنز تلفیق می‌شوند. سریال های طنز کره ای نیز آثار شیرین و جذابی هستند که با خلق فضای کمدی و خانوادگی، لحظات شاد و مفرحی را برای بیننده رقم می‌زنند. در چند سال اخیر نیز عناوین جذابی ساخته شده است که هریک از آنها در زمان خود مخاطبان و طرفداران بسیاری داشته‌اند. سریال‌های کره‌ای عموما برای مخاطبان ایرانی از جذابیت خاصی برخوردار هستند و تاکنون نیز آثار طنز بسیاری به زبان فارسی دوبله و پخش شده است. به همین بهانه در ادامه این مقاله سینمایی از پلازا برترین سریال کره ای طنز را به شما معرفی خواهیم کرد، پس این مقاله را از دست ندهید.

سریال طنز کره ای

آنچه در ادامه می‌خوانید

برترین سریال های کمدی کره ای

در این بخش بهترین سریال های طنز کره ای را به شما معرفی کرده و هریک را به صورت مختصر مورد بررسی قرار می‌دهیم. با فهرست بهترین سریال های کره ای خنده دار همراه ما بمانید.

1. سریال پاسخ به 1988 ، بهترین سریال کره ای کمدی

سریال کره ای کمدی مدرسه ای / سریال های طنز کره ای

  • سال ساخت: 2015
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 9.2
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • کارگردان: شین وون هو (Shin Won-ho)
  • بازیگران: هایری، پارک بو گوم، ریو جون یول، گو کیونگ پیو

بدون شک سریال ریپلای 1988 یکی از بهترین سریال های طنز کره ای است. این درام زیبا زندگی 5 خانواده را دنبال می‌کند که در یک خیابان در محله‌ای به نام سانگموندونگ در سئول زندگی می‌کنند. سریال پاسخ به 1988 نگاهی نوستالژیک به سال 1988 و زندگی مردم در آن سال‌ها را دارد. این درام درباره عشق، دوستی، وفاداری، ازخودگذشتگی و زندگی روزمره 5 خانواده و فرزندانشان است که بی‌شک یکی از زیباترین سریال‌های تاریخ کی‌دراما محسوب می‌شود.

2. سریال طنز و تاریخی کره ای آقای ملکه (Mr. Queen)

سریال های کره ای در ژانر کمدی

  • سال ساخت: 2020-2021
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.8/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • کارگردان: یون سونگ شیک (Yoon Sung-Sik)
  • بازیگران: شین هه سان، کیم جونگ-هیون

سریال های کره ای در ژانر کمدی را با یک سریال کره ای تاریخی کمدی ادامه می‌دهیم. یکی از سریال های طنز کره ای 2021 که توانست به خوبی جای خود را در دل بینندگان باز کند، سریال آقای ملکه است. این سریال خنده دار کره ای از دسامبر 2020 تا فوریه 2021 هر شنبه و یکشنبه از شبکه tvN به روی آنتن می‌رفت. سریال آقای ملکه هفتمین سریال پریننده تاریخ شبکه‌های کابلی است. برخی آن را بهترین سریال کره ای طنز شبکه tvN می‌دانند، زیرا موفق شده پنجمین سریال پربیننده در تاریخ این شبکه باشد.

سریال آقای ملکه در مورد سرآشپز مردی معروف به نام جانگ بونگ-هان از عصر حاضر است. او پس از یک سقوط و برخورد سرش به زمین چشم باز می‌کند و خود را در بدن ملکه چئورین در دوران پوسان می‌یابد. حالا او باید در قصر به عنوان همسر پادشاه زندگی کند و راهی برای بازگشت به زمان حال پیدا کند اما این کار ساده نخواهد بود!

3. سریال سقوط روی تو (Crash Landing on You)

سریال های کره ای خنده دار

  • سال ساخت: 2019-2020
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.7/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: لی جئونگ هیو (Lee Jeong-hyo)
  • بازیگران: هیون بین، سون یه-جین، سو جی هی، لی مین یانگ

در فهرست سریال های کره ای جدید 2020 سریال سقوط روی تو را داریم. این سریال، که با نام سریال فرود اضطراری روی تو نیز شناخته می‌شود، یک سریال کره ای طنز و عاشقانه 2020 با رگه‌هایی از ماجراجویی است. این سریال از شبکه tvN کره جنوبی و شبکه نتفلیکس پخش شد. این سریال جوایز بسیاری را از آن خود کرد و سومین سریال پربیننده کره جنوبی در تاریخ شبکه‌های کابلی تلویزیون است.

سریال کره ای کمدی عاشقانه سقوط روی تو در مورد زنی است که هنگام پرواز با پاراگلایدر در سئول، درگیر یک طوفان می‌شود و در کره شمالی فرود می‌آید. یک افسر کره شمالی او را پیدا می‌کند و به او پناه می‌دهد. اگر از مشتاقان سریال های طنز کره ای باشید، حتما تا الان این سریال را تماشا کرده‌اید.

4. سریال خنده در وایکیکی (Laughter in Waikiki)، از بهترین سریال های کره ای خنده دار

برترین سریالهای کمدی کره ای

  • سال ساخت: 2018
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.6/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • کارگردان: لی چانگ-مین (Lee Chang-min)
  • بازیگران: کیم جونگ-هیون، لی یی-کیونگ، سون سئونگ-ون

سریال خنده در وایکیکی با نام‌های مختلفی، از جمله به وایکیکی خوش آمدید، شناخته می‌شود. نام این سریال در فهرست برترین سریال های طنز کره ای همیشه حضور دارد. سریال خنده در وایکیکی در سال 2018 هر دوشنبه و سه‌شنبه از شبکه JTBC به روی آنتن می‌رفت. محبوبیت این سریال به حدی زیاد بود که برخی آن را خنده دارترین سریال کره ای جدید می‌دانستند و بدین ترتیب عوامل تصمیم گرفتند فصل دوم آن را نیز بسازند.

داستان این سریال، که از بهترین سریال های طنز کره ای است، در مورد 3 مرد جوان است. دونگ گو آرزو دارد کارگردان شود، جون کی یک بازیگر ساده است که رویای ستاره شدن را در سر می‌پروراند، و دو شیک نیز آرزو دارد یک فیلمنامه‌نویس موفق شود. بازیگران این سه نقش به ترتیب کیم جون-هیونگ، لی کی کیونگ و سون سئونگ ون هستند.

سریال خنده در وایکیکی 2 یکی از بهترین سریال های کمدی کره ای 2019 است که در دنباله سریال خنده در وایکیکی ساخته شد. این سریال هر دوشنبه و سه‌شنبه، از مارس تا می 2019، از شبکه KST پخش می‌شد.

5. سریال کره ای کمدی دفترچه زندان

  • سال ساخت: 2017
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.5
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: شین وون هو (Shin Won-ho)
  • بازیگران: پارک هه سو، جونگ کیونگ هو، جونگ هه این، لی کیو هیونگ

دفترچه زندان سریالی گیرا است که حول محور زندگی محکومین پشت میله‌ها، خانواده هایشان و افسران وظیفه شاغل در کانون اصلاح و تربیت می‌چرخد. این فیلم بر داستان یک ستاره بیس بال به نام کیم جه هیوک متمرکز است که پس از اینکه خواهرش را از حمله جنسی نجات می‌دهد، به تجاوز محکوم می‌شود.

کیم جِه‌یوک، بازیکن بیسبال، یک شبه به خاطر دفاع از خواهرش در برابر تجاوز جنسی به زندان فرستاده شد، درست چند روز قبل از اینکه او برای پیوستن به بوستون رد ساکس به ایالات متحده پرواز کند. شاید با خواندن خلاصه داستان این سریال فکر کنید با عنوانی درام و تلخ رو به رو هستید اما قطعا سخت در اشتباهید، کافی است 2 یا 3 قسمت از این سریال کره ای کمدی را تماشا کنید تا مثل ما این سریال برای همیشه در فهرست سریال های طنز کره ای شما قرار بگیرد.

6. سریال کمدی کره ای زن قوی بونگ سون (Strong Woman Bong-soon)

  • سال ساخت: 2017
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.2/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16+1
  • کارگردان: لی هیونگ-مین (Lee Hyung-min)
  • بازیگران: پارک بو-یونگ، پارک هیونگ-سیک، جی سو

یکی از محبوب‌ترین و برترین سریال های کره ای خنده دار، سریال زن قوی بونگ سون است. این سریال محصولی از شبکه JBTC است که در سال 2017 از این شبکه پخش می‌شد. محوریت داستان سریال بر زنی با نیروی فوق انسانی است که این قدرت، مشکلات زیادی برایش درست می‌کند. پس بیراه نیست اگر این سریال را بهترین سریال کره ای طنز بدانیم. سریال زن قوی بونگ سون یکی از برترین سریال‌ها در تاریخ شبکه‌های کابلی است.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
کی پاپ چیست؟ چرا موسیقی پاپ کره ای محبوب شد؟

زینب عظیمی27 تیر 1401 19:30
بهترین گروه های کیپاپ دنیا ؛ پرطرفدارترین گروه های …

فاطمه دارابی25 خرداد 1401 18:30

7. سریال کره ای کمدی کشیش آتشین

  • سال ساخت: 2019
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.2/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 40
  • کارگردان: میون-وو لی (Myoungwoo Lee)
  • بازیگران: کیم نام-گیل، کیم سونگ-کیون و گو جون

سریال کشیش آتشین (The Fiery Priest) شاید برترین سریال کمدی کره ای این فهرست برای خیلی‌ها محسوب می‌شود که تلفیقی از ژانر کمدی و جنایی است. قسمت اول این سریال جذاب در سال 2019 از شبکه SBS کره جنوبی پخش شد و روزهای جمعه و شنبه هر هفته بر روی آنتن می‌رفت. این سریال یکی از پرمخاطب‌ترین و برترین سریال های طنز کره ای در سال 2019 اعلام شد که به موفقیت تجاری دست پیدا کرد. این عنوان همچنین بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و به عنوان یک سریال ارزشمند قلمداد شد. اغراق نیست اگر این سریال را بهترین سریال کمدی کره ای در سال 2019 بنامیم.

داستان سریال کره ای طنز کشیش آتشین درباره یک کشیش به نام «کیم هه ایل» است که دچار اختلالات عصبی می‌شود. این کشیش به همراه دو دوست خود که یکی افسر پلیس و دیگری نیز دادستان است، تصمیم دارند قاتل یک کشیش سالخورده را پیدا کنند. این سه نفر برای پیدا کردن قاتل دچار چالش‌های بسیاری می‌شوند.

8. سریال کافه پرنس، از بهترین سریال های کمدی عاشقانه کره ای

  • سال ساخت: 2007
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.2/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 17
  • کارگردان: لی یون-جان (Lee Yoon-jung)
  • بازیگران: یون اون هه، گونگ یو، لی سان گیون و چی جانگ

سریال کافه پرنس (Coffee Prince) نیز یک سریال کمدی کره ای است که در زمان پخش محبوبیت بسیاری در میان مخاطبان داشت. این سریال برای اولین بار در سال 2007 از شبکه MBC کره جنوبی پخش شد و دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته بر روی آنتن می‌رفت. این عنوان نیز تلفیقی از ژانر کمدی، درام و عاشقانه است که با خلق فضایی رمانتیک و در عین حال کمدی، لحظات شیرینی را برای مخاطب رقم می‌زند. سریال کافه پرنس بر اساس یک رمان با همین نام ساخته شده است و به همین دلیل در زمان پخش، طرفداران بسیاری داشت.

داستان سریال کافه پرنس درباره دختری جوان به نام «گو یون چان» است که ظاهر پسرانه دارد و اکثر مردم نیز فکر می‌کنند که او واقعا پسر است. یون چان برای امرار معاش دائما در حال کار است و شغل‌های بسیاری را امتحان کرده است. او روزی به طور اتفاقی با پسری به نام «چون هان کیول» آشنا می‌شود که خانواده ثروتمند و سرشناسی دارد. خانواده چون هان اصرار شدیدی بر ازدواج پسرشان دارند و او را با دخترهای مختلفی آشنا می‌کنند. روزی چون هان از گو یون خواهش می‌کند تا نقش دوست همجنس‌گرای او را برای خانواده‌اش بازی کند. در این میان اتفاقات جالب بسیاری برای آنها می‌افتد که مسیر زندگی‌شان را متحول می‌سازد.

9. سریال کمدی کره ای منشی کیم چشه؟

  • سال ساخت: 2018
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.2/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: پارک جون-هوآ (Park Joon-hwa)
  • بازیگران: پارک سئو جون و پارک مین یونگ

سریال منشی کیم چشه؟ (What’s Wrong with Secretary Kim) نیز یک سریال طنز کره ای دیگر است که ترکیبی از ژانر کمدی و عاشقانه بوده و طرفداران بسیاری دارد. این سریال بر اساس رمانی با همین نام ساخته شده که در سال 2013 منتشر شد و محبوبیت بسیاری پیدا کرد. سریال منشی کیم چشه؟ برای اولین بار از شبکه TVN کره جنوبی پخش شد و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته به روی آنتن می‌رفت. این عنوان یکی از برترین سریال های طنز کره ای است که در زمان پخش مخاطبان بسیاری داشت.

داستان سریال کره ای کمدی منشی کیم چشه؟ درباره مردی به نام «لی یونگ جون» است که یک شرکت خانوادگی بزرگ دارند و او نیز در این شرکت به عنوان معاون رئیس کار می‌کند. دختری به نام «کیم می سو» سال‌ها است که به عنوان منشی در این شرکت کار می‌کند، اما روزی تصمیم به استعفا می‌گیرد و همه چیز در زندگی خودش و رییس منظبط و حساسش تغییر می‌کند. تماشای این سریال کمدی کره ای با بازی پارک مین یونگ و پارک سئو جون را ار دست ندهید.

10. سریال باغ مخفی

  • سال ساخت: 2010-2011
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.2/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • کارگردان: شین وو-چول (Shin Woo-chul)
  • بازیگران: ها جی-وون، هیون بین، یون سانگ هیون و کیم سارانگ

سریال باغ مخفی (Secret Garden) نیز یک سریال کره ای طنز بوده که تلفیقی از ژانر فانتزی و عاشقانه است. قسمت اول این سریال در نوامبر 2010 از شبکه SBS کره جنوبی به نمایش درآمد و پخش آن نیز تا ژانویه 2011 ادامه یافت. سریال باغ مخفی در رتبه‌بندی سریال‌های برتر به موفقیت بزرگی دست یافت و منتقدان نیز نقدهای مثبتی نسبت به این سریال داشتند. این عنوان جوایز مختلفی در جشنواره جوایز SBS و چهل و هفتمین دوره جوایز هنری Baeksang دریافت کرد و یکی از سریال‌های موفق و پرطرفدار سال 2010 محسوب می‌شود، که با کمی چشم‌پوشی می‌توانیم آن را بهترین سریال کره ای طنز 2010 بنامیم. این سریال در قالب طنز و کمدی، دارای نکات اخلاقی و آموزنده بسیاری است که در نهایت بیننده را به تامل و تفکر دعوت می‌کند.

داستان سریال باغ مخفی درباره یک زن بدل‌کار و یک مدیر عامل مرکز خرید است که روزی به صورت اتفاقی وارد یک باغ مخفی می‌شوند و جسم این دو با یکدیگر عوض می‌شود. پس از این اتفاق زندگی و سرنوشت آنها دگرگون می‌شود و هریک راه تازه‌ای در پیش می‌گیرند.

11. سریال کره ای طنز زیبایی حقیقی (True Beauty)

  • سال ساخت: 2020-2021
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.1/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: کیم سانگ-هیوپ (Kim Sang-hyeop)
  • بازیگران: مون گا یونگ، لی گو ایون، چا اون وو، لی سونگ وو، هوانگ این-یئوپ

اسامی سریال های کمدی کره ای را با یک سریال کمدی عاشقانه کره ای 2021 ادامه می‌دهیم. سریال کمدی کره ای مدرسه ای زیبایی حقیقی بر یک دختر نوجوان دبیرستانی تمرکز دارد. او که به دلیل چهره خود مورد آزار و اذیت دیگران قرار گرفته، هنر آرایشگری را می‌آموزد و بدین ترتیب در مدرسه جدیدش به زیباترین دختر مدرسه شهرت می‌یابد. اما آیا این محبوبیت دروغین ادامه خواهد یافت؟

سریال کمدی کره ای دبیرستانی زیبایی حقیقی از دسامبر 2020 تا فوریه 2021 هر چهارشنبه و پنجشنبه به روی آنتن شبکه tvN می‌رفت. این سریال کره ای طنز در ایران نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

12. سریال خواستگاری تجاری (A Business Proposal)

  • سال ساخت: 2022
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.1
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها:  12
  • کارگردان: پارک سئون هو (Park Seon Ho)
  • بازیگران: آن هیو سوپ، کیم سه جونگ، کیم مین کیو، سئول این آه

در این سریال کمدی کره ای ، کانگ ته مو (آن هیو سوپ) تنها وارث یک شرکت بزرگ است. پدربزرگش که نگران است نوه‌اش تنها بماند، اصرار دارد هرطور که شده او را تشویق به ازدواج کند. ته مو که از قرارهای ازدواج و آشنا شدن با دخترهای مختلف خسته شده، تصمیم می‌گیرد با اولین کسی که دید ازدواج کند. در همین حین شین هاری که یکی از کارمندهای شرکت ته مو است، به اصرار دوستش یونگ سو (سئول این آه)، بجای او به قرار ازدواجی می‌رود که زندگی‌اش را برای همیشه تغییر می‌دهد. هاری برای منصرف کردن ته مو از ازدواج با دوستش، با ظاهر و شخصیتی کاملا متفاوت سر قرار حاضر می‌شود، بی‌خبر از اینکه کارهای عجیبش باعث می‌شود ته مو به او علاقه‌مند شود. حالا هاری باید راهی برای پوشاندن تمام دروغ‌هایش پیدا کند.

13. سریال کره ای خنده دار افسانه دریای آبی (Legend of Blue Sea)

  • سال ساخت: 2016
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.1
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها:  20
  • کارگردان: جین هیوک (Jin Hyuk)
  • بازیگران: لی مین هو، جون جی هیون، شین وون هو

در این سریال کمدی کره ای ، یک پری دریایی از دوره چوسون به سئول امروزی می‌رسد، جایی که او با یک کلاهبردار که ممکن است با گذشته این پری مرتبط باشد، ملاقات می‌کند.

این سریال بر داستان عشق شیم چئونگ (جون جی هیون)، یک پری دریایی و هیو جون جه (لی مین هو)، یک کلاهبردار حرفه‌ای متمرکز است. با داستانی از تولد دوباره، سرنوشت، عشق نافرجام و ماجرایی ناتمام از دوران چوسون، سریال افسانه دریای آبی با ماجراهایش یکی از خنده دار ترین سریال های کمدی کره ای است که تماشای آن در هر دوره‌ای همچنان می‌تواند لذت‌بخش باشد.

14. سریال سلول های یومی (yumi’s cells)

  • سال ساخت: 2021-2022
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.2
  • تعداد فصل‌ها: 2
  • تعداد قسمت‌ها:  28
  • کارگردان: لی سانگ یوب (Lee Sang yeob)
  • بازیگران: کیم گو ایون، آن بو هیون، پارک جین یانگ، لی یو بی

این سریال بر اساس وبتونی به همین نام، داستان یومی (کیم گو اون)، یک کارمند اداری معمولی را از منظر سلول‌های مغزی در سرش روایت می کند که هر فکر، احساس و عمل او را کنترل می‌کنند. یومی یک زن معمولی است. سلول عشق او در پی شوک یک رابطه شکست خورده به کما می‌رود و سریال سلول های یومی رشد و دگرگونی او را به تصویر می‌کشد که سلول‌هایش سخت تلاش می‌کنند تا سلول عشق را بیدار کنند و یک زندگی شاد برای یومی بسازند.

در فصل اول سریال ماجرای عشق بین یومی و گو وونگ را می‌بینیم. گو وونگ ( آن بو هیون)، یک توسعه دهنده بازی و یک مهندس با استعداد است. اگرچه وونگ زیاد اهل احساسات نیست و بیشتر سلول‌هایش بر اساس منطق و فرمول‌های ریاضی عمل می‌کنند، اما سعی می‌کند با شخصیت ساده و صادق خود سلول عشق یومی را بیدار کند. در فصل دوم این سریال کمدی کره ای ، یومی پس از جدایی از گو وونگ، رابطه جدیدی را با همکارش بابی (جین یانگ) آغاز می‌کند، اما پس از مدتی آن‌ها بنا به اتفاقاتی دچار مشکلاتی می‎شوند و یومی با بحران متفاوتی در رابطه‌اش با بابی رو به رو می‌شود.

15. سریال سام سون دوست ‌داشتنی من

  • سال ساخت: 2005
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: کیم یون-چال (Kim Yoon-cheol)
  • بازیگران: کیم سون-آه، هیون بین، جونگ ریو وون و دنیل هنی

سریال سام سون دوست داشتنی من (My Lovely Sam Soon) یک سریال کمدی کره ای با تلفیق ژانر عاشقانه است که در زمان پخش طرفداران بسیاری داشت. این سریال جذاب برای اولین بار در سال 2005 از شبکه MBC کره جنوبی پخش شد و چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته بر روی آنتن می‌رفت. این عنوان یکی از محبوب‌ترین سریال های کمدی کره ای محسوب می‌شود که جوایز بسیاری از جمله جایزه هنری پکسانگ را دریافت کرد. منتقدان نیز نقدهای مثبتی نسبت به این سریال داشتند و معتقد بودند که بخش عمده جذابیت این سریال به دلیل تمرکز بر زندگی یک زن تنها در اواخر دهه 20 سالگی اوست.

در ادامه معرفی سریال کره ای کمدی عاشقانه “سام سون دوست داشتنی من” باید از داستان آن برایتان بگوییم. این سریال درباره دختری به نام «سام سون» است که تبحر خاصی در شیرینی‌پزی و کیک‌پزی دارد. سام سون بعدازظهر کریسمس، نامزد خود را با دختر دیگری می‌بیند و بلافاصله از او جدا می‌شود. در همان روز به طور اتفاقی در سرویس بهداشتی مردانه با پسری جوان و خوش‌تیپ به نام «هیون جین» مواجه می‌شود که برای رستوران خود به دنبال یک کیک‌پز حرفه‌ای می‌گردد. سام سون در رستوران هیون جین استخدام می‌شود و به تدریج رابطه عاشقانه‌ای میان آنان شکل می‌گیرد. اما همه چیز به همین سادگی و شیرینی نیست و این دو درگیر مشکلات و چالش‌های بسیاری می‌شوند.

16. سریال پسران برتر از گل

  • سال ساخت: 2009
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 25
  • کارگردان: جون کی سانگ (Jeon Ki-sang)
  • بازیگران: کو هائه سان، لی مین هو، کیم هیون‌-جونگ و کیم بوم

سریال پسران برتر از گل (Boys Over Flowers) یکی از برترین سریال های طنز کره ای است که در زمان پخش طرفداران بسیاری داشت و با استقبال خوبی مواجه شد. این سریال برای اولین بار از شبکه KBS2 پخش شد و با تلفیقی از ژانرهای کمدی، درام و عاشقانه توانست بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان دریافت کند. جالب است بدانید که این عنوان، چهارمین سری از سریال پسران برتر از گل است که سری اول آن به صورت انیمه در ژاپن و سری دوم و سوم آن نیز در تایوان ساخته شد. اما سری چهارم آن از قسمت‌های پیشین، جذاب‌تر بود و طرفداران بیشتری داشت. تماشای این سریال به علاقه‌مندان سریال های طنز کره ای توصیه می‌شود. این سریال در زمان پخش خود با بازی لی مین هو بهترین سریال کره ای طنز نام گرفت.

داستان سریال پسران برتر از گل درباره یک دختر دبیرستانی به نام «گوم جاندی» است که خانواده‌اش از قشر ضعیف جامعه هستند و همگی در یک خشک‌شویی کار می‌کنند. روزی جاندی برای تحویل سفارش یک مدرسه سرشناس و مهم به نام «مدرسه شینهوا» به آنجا می‌رود و شخصی را در بالای پشت‌بام می‌بیند که می‌خواهد خودکشی کند. جاندی سریعا خودش را به او می‌رساند و نجاتش می‌دهد، اما عکس‌های این ماجرا خیلی زود در همه جا منتشر شد. جاندی پس از این اتفاق به «دختر اعجوبه» شناخته و به عنوان عضو افتخاری در این مدرسه اشرافی ثبت‌نام شد. با ورود جاندی به این مدرسه همه چیز دستخوش تغییر قرار می‌گیرد و اتفاقات جالبی برای این دختر ساده و خوش قلب می‌افتد.

17. سریال کره ای طنز من ربات نیستم

  • سال ساخت: 2018-2017
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 32
  • کارگردان: جونگ دائی-یون (Jung Dae-yoon)
  • بازیگران: یو سئونگ هو، چائه سو بین و آم کی جون

سریال من ربات نیستم (I’m Not a Robot) نیز یک سریال کمدی کره ای است که با ژانر علمی-تخیلی، فانتزی و رمانتیک ترکیب شده است. این سریال برای اولین بار در سال 2017 از شبکه MBC کره جنوبی به نمایش درآمد و پخش آن نیز تا سال 2018 ادامه یافت. این سریال در زمان پخش مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار گرفت و بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. این مجموعه نیز یک کمدی شیرین و جذاب است که گزینه پیشنهادی خوبی برای طرفداران این ژانر محسوب می‌شود. این سریال را می‌توان بهترین سریال کره ای طنز در این ژانر دانست.

داستان سریال من ربات نیستم درباره مردی به نام «کیم مین کیو» بوده که مدیر داخلی یک شرکت است، اما به دلیل حساسیت نسبت به آدم‌ها باید جدا از آنها زندگی کند. او زمانی که با انسان‌ها تماس داشته باشد، تنگی نفس می‌گیرد و پوستش قرمز می‌شود. در این میان نابغه‌ای یک ربات طراحی کرده است که قرار است برای آزمایش اولیه به منزل کیم مین کیو فرستاده شود. اما باتری این ربات خراب می‌شود و تیم سازنده مجبور می‌شود نسخه پیشین آن را برای تست بفرستد.

18. سریال کره ای کمدی شخصیت یک مرد محترم

  • سال ساخت: 2012
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • کارگردان: شین وو-چول
  • بازیگران: جانگ دونگ-گون، کیم هانئول، کیم سو-رو و کیم مین جونگ

سریال شخصیت یک مرد محترم (A Gentleman’s Dignity) نیز یکی دیگر از محبوب‌ترین سریال های کره ای خنده دار جذاب این فهرست محسوب می‌شود که طرفداران بسیاری در کره جنوبی دارد. این سریال برای اولین بار از شبکه SBS پخش شد و روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته به نمایش در می‌آمد. این مجموعه دومین اثر شین وو-چول در این فهرست است که پس از اتمام سریال باغ مخفی و با همکاری عوامل همان سریال، آن را کلید زد. این عنوان در زمان پخش توانست توجه عمده مخاطبان را به خود جلب کند و مانند سریال قبلی شین وو-چول، به سریالی محبوب و پرمخاطب تبدیل شود.

سریال شخصیت یک مرد محترم روایتگر داستان زندگی عاطفی و شکست‌های چهار شخصیت مجزا در 40 سالگی آنها است. در طول این سریال شاهد سرگذشت کاراکترهای جذابی هستیم که اکنون هر کدام یک شخصیت مهم هستند. داستان‌های عاشقانه و شکست‌های این چهار نفر بسیار جالب بوده و فضای کمدی شیرینی را برای مخاطب خلق می‌کنند.

19. سریال رییس کیم، از برترین سریال های طنز کره ای

  • سال ساخت: 2017
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.9
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • کارگردان: لی اون جین (Lee Eun Jin)
  • بازیگران: نام گونگ مین، لی جون هو، نام سانگ می، کیم سئون هو

رئیس کیم یک نابغه حسابدار عجیب و غریب و پر زرق و برق است که کارهای غیرقانون برای موکلانش می‌کند و سعی می کند پول کافی برای سفر به خارج از کشور پس انداز کند تا اینکه به طور تصادفی توسط یکی از معروف ترین شرکت های کره استخدام می‌شود. او قصد دارد بزرگترین دزدی خود را انجام دهد و از شرکت پول بگیرد در حالی که با مشکلات مختلفی روبرو می‌شود، به همکارانش نزدیکتر می‌شود و شروع به دلبستگی به زندگی کاری می‌کند و در همین حین داستان سریال کره ای کمدی رییس کیم به خنده دارترین روش ممکن پیش می‌رود.

20. سریال شاهزاده زیر شیروانی

  • سال ساخت: 2012
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.7
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • کارگردان: شین یون سوب (Shin Yoon-sub)
  • بازیگران: هان جی مین، پارک یو چان، جونگ یو می، لی ته سونگ

در ماجرای این سریال کره ای خنده دار ، ولیعهد یی گاک متوجه می شود که از سلسله چوسان به سئول امروزی منتقل شده است. او با هونگ سه نا، که شباهت زیادی به همسر مرده اش دارد، ملاقات می‌کند و مصمم است که معمای 300 ساله مرگ او را با کمک شباهت خودش به نوه مدیر عامل شرکت، جایی که سه نا کار می‌کند، حل کند. یی گاک فرض می کند که هویت جدیدش برای نزدیک ماندن به سه نا دلیلی دارد. آیا ولیعهد می‌تواند یک شرکت مدرن را برای یافتن راهی برای بازگشت به دوره زمانی خود هدایت کند؟

21. سریال ستاره های دنباله دار (Shooting Stars)

  • سال ساخت: 2022
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.7
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها:  16
  • کارگردان: لی سو هیون (Lee Soo Hyun)
  • بازیگران: کیم یونگ ده، لی سونگ کیونگ، لی جونگ شین

سریال ستاره های دنباله دار یک داستان عاشقانه و کمدی درباره بازیگری معروف به نام گونگ ته سونگ (کیم یونگ ده) است که با اوه هان بیول (لی سونگ کیونگ)، مدیر تیم روابط عمومی آژانس استارفورس اینترتینمنت، رابطه‌ای مابین عشق و نفرت را تجربه می‌کند. این دو نفر از دوران دانشگاه همدیگر را می‌شناسند و با اینکه بخاطر یکسری اتفاقات کمی باهم مشکل دارند، اما تمام تلاش خود را می‌کنند که راه حلی برای موفقیت چه در کار و چه در عشق پیدا کنند. ستاره های دنباله دار از سریال های کمدی کره ای جدید و پر از شخصیت‌های گوناگون است و تماشای آن برای افرادی که به دنیای سرگرمی،زندگی بازیگران در پشت دوربین و اتفاقاتی که در زندگی واقعی آن‌ها رخ می‌دهد علاقه دارند سرگرم‌کننده خواهد بود.

22. سریال او زیبا بود (She Was Pretty)؛ از بهترین سریال های کمدی کره ای

  • سال ساخت: 2015
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.6
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها:  16
  • کارگردان: جونگ دائه یون (Jung Dae-yoon)
  • بازیگران: پارک سئو جون، هوانگ جونگ اوم، چوی شی وون

در ادامه لیست بهترین سریال های کمدی کره ای به سریال او زیبا بود می‌رسیم. وقتی جی سونگ جون و کیم هی جین دوستان دوران کودکی، پانزده سال بدون هیچ خبری از هم جدا می‌شوند. این دو در نهایت دوباره همدیگر را ملاقات می‌کنند، درحالی که کیم هی جین (هوانگ جونگ ایوم) که زمانی زیبا بود، تبدیل به دختری بی دست و پا و غیرجذاب شده و جی سونگ جون (پارک سو جون) که در کودکی حسابی تپل و غیرجذاب بود به مردی بسیار خوش تیپ و موفق تبدیل شده است. جی سونگ جون که در تمام این سال‌ها به دنبال هی جین عشق اول خود بوده است، می‌تواند حالا بدون توجه به ظاهر او، همچنان دوستش داشته باشد؟

23. سریال لویی پادشاه خرید، از بهترین سریال های کمدی کره ای

  • سال ساخت: 2016
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.5
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: لی سانگ یوب (Lee Sang Youb)
  • بازیگران: سئو این گوک، نام جی هیون، یون سانگ هیون، ایم سه می

لویی ( سئو این گوک) جوانی ثروتمند و عاشق خرید کردن است. طی یک حادثه تصادف، گم می‌شود درحالی که حافظه خود را از دست داده است. او با دختری ساده و روستایی به نام بوک شیل (نام جی هیو) آشنا می‌شود که برای پیدا کردن برادرش به سئول آمده. این دو تلاش می‌کنند درکنار تمام مشکلات و سختی‌ها از یکدیگر محافظت کنند و برادر بوکشیل را پیدا کنند.

24. سریال کره ای طنز گونگ شیم زیبا

  • سال ساخت: 2016
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.4
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • کارگردان: بک سو چان (Baek Soo-chan)
  • بازیگران: نام گونگ مین، بانگ مینا، اون جون وان، سئو هیو ریم

گونگ شیم (بانگ مینا) به دلیل رفتار اطرافیانش، همیشه احساس می‌کند که تحت سایه خواهر بزرگترش گونگ می (سئو هیو ریم) قرار گرفته است. گونگ می زیبا، که در یک شرکت حقوقی درجه یک کار می‌کند، نان آور خانواده می‌شود، در حالی که گونگ شیم، که زشت و بی دست و پا به حساب می‌آید، بیکار است.

این سریال کره ای کمدی درباره داستان عشق دو خواهر و دو مرد است. خواهر بزرگتر همه چیز دارد از جمله ظاهر زیبا و خواهر کوچکتر فقط دل گرمی و اشتیاق دارد. یکی از مردان در یک آپارتمان روی پشت بام زندگی می‌کند و مرد دیگر از خانواده‌ای ثروتمند است.

25. سریال کره ای کمدی مدرسه ای بوسه شیطنت آمیز

  • سال ساخت: 2010
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.1/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: هوانگ این-روی (Hwang In-roi)
  • بازیگران: جانگ سو مین، کیم هیون جونگ، لی تائه سانگ و لی سی یونگ

در معرفی سریال کره ای کمدی عاشقانه بوسه شیطنت‌آمیز (Playful Kiss) که در زمان پخش مخاطبان بسیاری داشت باید بگوییم که این سریال برای اولین بار از شبکه MBC کره جنوبی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته به نمایش درمی‌آمد و بسیار پرطرفدار بود. این عنوان در 12 کشور مختلف در آسیا فروخته شد و تقریبا 3.400.000 دلار فروش داشت و به یکی از سریال‌های محبوب آن زمان و بهترین سریال کره ای طنز در آن سال تبدیل شد. سریال بوسه شیطنت‌آمیز به دلیل محبوبیت بین‌المللی، پس از اتمام در 7 قسمت کوتاه و حدودا 8 دقیقه‌ای ساخته و در یوتیوب منتشر شد.

داستان سریال بوسه شیطنت‌آمیز درباره یک دختر نوجوان به نام «او هانی» بوده که عاشق یکی از پسران مدرسه به نام «سونگ جو» شده، اما پسر به او توجهی ندارد. او هانی در مدرسه به عنوان یک دختر زشت، احمق و شاگرد آخر شناخته می‌شود. اما او هانی روزی دست به تغییر و تحول می‌زند و جز شاگرد اول‌های مدرسه می‌شود. پس از آن به سونگ جو ابراز علاقه می‌کند، اما این پسر از او هانی متنفر است. سونگ جو پسری جذاب است که همه در مدرسه به او توجه دارند. اما او هانی دست از تلاش برنمی‌دارد و…

سخن آخر

در این مقاله به معرفی بهترین سریال های طنز کره ای پرداختیم و لیست خنده دار ترین سریال های کره ای را برای شما فراهم کردیم. شما تاکنون کدامیک از سریال های معرفی شده در این مقاله را تماشا کرده‌اید؟ به نظر شما بهترین سریال های کمدی کره ای کدام عناوین هستند؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا