برترین های کسب و کارساختمان و مسکن

معرفی آجر نما قرمز

 بررسی آجر نما قرمز | انواع و قیمت آن

آجر قرمز یکی از متداول ترین آجرها از لحاظ رنگی، بعد از آجر زرد می باشد. مدل های مختلفی از انواع آجرهای نما و دیوارچینی در طیف رنگ قرمز، از بازه رنگی روشن تا تیره، تولید می شوند. قیمت آجر نما قرمز، بسته به نوع آن متفاوت است. خوشبختانه در فروشگاه اینترنتی ایران نیاز می توانید انواع آجر نمای قرمز را به قیمت کارخانه و با کیفیت دلخواه خود، خریداری کنید. در ادامه راهنمای شما برای خرید و معرفی این محصول هستیم.

ابعاد آجر نما قرمز | قیمت آجر سوراخ دار قرمز

استعلام فوری قیمت آجر نما قرمز اصفهان، مشهد، تهران و…

قیمت آجر نما قرمز با توجه به مدل های مختلف و سایر پارامترها ثابت نمی باشد. برای استعلام دقیق قیمت آن کافیست با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. پارامترهای بسیاری بر قیمت ، تهران، مشهد و… تاثیرگذار است که در لیست زیر می توانید این پارامترها را مشاهده کنید:

  • نوع آجر قرمز نما
  • ابعاد آجر نما قرمز
  • متراژ پروژه
  • شهر پروژه
  • هزینه ارسال بار

اما ایران نیاز با حذف واسطه ها انواع آجر نما قرمز را به قیمت درب کارخانه به فروش می رساند. شما خریداران گرامی در هر کجای ایران می توانید از نزدیکترین کارخانه آجر قرمز اصفهان، تهران، مشهد و… به محل، سفارش خود را ثبت نمایید.

قیمت آجرنما قرمز به صورت قالبی محاسبه می شود یا متری؟

قیمت آجر نسوز نما چگونه محاسبه می شود؟ پاسخ این سوال بستگی به نوع آجر نمای قرمز دارد. معمولا قیمت آجر قرمز سنتی، سفال، نسوز و تیغه به صورت قالبی بیان شده و قیمت آجر نما قرمز تزئینی به صورت متری محاسبه می شود.

شما مشتریان گرامی ایران نیاز جهت کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با موجودی انبار، لیست قیمت آجرنما قرمز، محاسبه تعداد قالب در هر متراژ، نحوه ارسال بار و… کافیست روی دکمه تماس سبز رنگ کلیک کرده و سوالات خود را از کارشناسان فروش ایران نیاز بپرسید.

انواع آجر قرمز نمای ساختمان با قیمت درب کارخانه

آجر نما قرمز در ایران نیاز دارای تنوع زیادی در ابعاد، طرح ها و طیف رنگی متنوعی می باشد. اگر قصد استفاده از نما آجر قرمز را دارید می توانید در ادامه انواع آجرنما قرمز را مشاهده کنید.

آجر قرمز نسوز

آجر انگلیسی (آجر قرمز نسوز) دارای طیف رنگی از قرمز روشن تا تیره در ایران نیاز به فروش می رود. رایج ترین ابعاد این آجر موارد زیر می باشد:

  • ۲٫۵×۷×۳۳ (ابعاد آجر داخل عکس)
  • ۲٫۵×۵٫۵×۲۶

آجر قرمز قزاقی

آجر قرمز قزاقی یکی از پر فروش ترین آجرها در فروشگاه ایران نیاز می باشد. ابعاد آجر قزاقی داخل عکس ۵×۱۰×۲۰ می باشد. اما در ابعاد زیر نیز می توانید این آجر را به قیمت درب کارخانه سفارش دهید:

آجر نما قرمز رسی

آجر رسی قرمز یکی از با کیفیت ترین نمونه های آجر نما در ایران نیاز است که در نمای خارجی از آن بسیار استفاده می شود. شما عزیزان می توانید این آجر را همین الان در ابعاد و طرح های دیگه سفارش دهید.

آجر قرمز کف

آجر کف قرمز دارای انواع مختلفی همچون نسوز، قزاقی، رسی و… می باشد که در ایران نیاز همه اینا قابل سفارش است. کافیست از طریق دکمه سبز رنگ با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

آجر قرمز رستیک

آجر رستیک قرمز که در واقع یکی از پر طرفدارترین طرح های انواع آجر نما می باشد به قیمت درب کارخانه و با کیفیت بالا به فروش می رود. این طرح از آجر را می توانید در انواع آجرهای نسوز و قزاقی سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

آجر سوراخ دار قرمز

آجر قرمز لفتون با توجه به نوع کاربری آن دارای کیفیت ها و ابعاد مختلفی می باشد. به طور مثال از آجر لفتون چهار طرف نما برای نمای ساختمان نیز استفاده می شود و برای پشت کار می توانید از آجرهای درجه ۲ استفاده کنید.

در ایران نیاز نیز می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود آجر سوراخ دار قرمز را در کیفیت ها و ابعاد مختلف خریداری نمایید؛ همچنین لیست قیمت آجر قرمز ۱۰ سوراخ به تاریخ روز و درب کارخانه در ایران نیاز وجود دارد. برای مشاهده می توانید از طریق دکمه منو وارد صفحه آجر لفتون شوید.

با توجه به کاربردها و استفاده های زیادی که آجر قرمز نما دارد، شما می توانید آن را برای انواع نماهای مدرن و کلاسیک ساختمانی به کار ببرید. در ادامه انواع نمای ساختمان با آجر قرمز در مدل های مختلف را می توانید مشاهده نمایید.

نمونه پروژه های نمای آجر قرمز با بیشترین تنوع

 برای نماهای سنتی معمولا از آجر قزاقی استفاده می شود. جهت استعلام قیمت آجر قرمز سنتی و محاسبه هزینه ارسال بار، از طریق دکمه تماس با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید.

همانطور که در ابتدا اشاره شد، آجر نمای قرمز ایران نیاز دارای بیشترین تنوع از لحاظ طیف رنگی می باشد. شما مشتریان گرامی می توانید آجر قرمز نما را از روشن ترین درجه رنگی (پرتقالی، حنایی و…) تا تیره ترین درجه های رنگی (جگری، زرشکی، شرابی و…) به صورت تک یا رندوم از ما بخرید.

این آجر پر فروش و پر طرفدار در طرح ها و ابعاد بسیار متنوعی نیز تولید می شود که از جمله آن ها می توان به کرکره ای، مربعی (۲۰*۲۰ و ۱۰*۱۰)، ال، دور ستونی، پا ستونی و… اشاره کرد.

کاربردهای آجر نمای قرمز چیست؟

 خرید انواع نما آجر قرمز نما و کف از ایران نیاز با مزایای زیادی همراه است.

 آجرهای قرمز با توجه به نوع و کاربردهای متفاوتی که دارند در نمای ساختمان، کف فرش و دیوارچینی می توان از آنها استفاده کرد. آجر نسوز قرمز، سنتی، رستیک و… از پرطرفدارترین رنگ های آجر می باشند. از این آجرها در نمای خارجی، رستوران ها و… بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند. کافیست با بازی رنگ ها، چیدمان و خلاقیت نمای منحصر به فردی را ایجاد نمایید.

کاربرد آجر قرمز در ساختمان سازی و دیوار چینی

از متداول ترین انواع آجر های قرمز برای دیوار کشی و ساختمان سازی می توان به آجر بهمنی قرمز و تیغه اشاره کرد.

 ساختمان سازی و نمای ساختمان با آجر قرمز

 تیغه چینی با آجر قرمز سفال تیغه

 “رنگ آجر نمای قرمز به دلیل وجود اکسید آهن در خاک آن می باشد که با توجه به نوع خاک معدن، نحوه پخت و درجه حرارت کوره دارای طیف رنگی متفاوتی است. اگر به دنبال با کیفیت ترین و متنوع ترین محصولات آجر قرمز سنتی، نسوز، سوراخ دار ومی باشید، همین حالا با کارشناسان فروش ایران نیاز تماس بگیرید.

کاربرد آجرقرمز در نمای داخلی

 نمای آجر قرمز با آجر دکوراتیو

 نمای آجر قرمز در آشپزخانه

  نمای داخلی اتاق خواب با آجرقرمز

 طراحی نمای کافی شاپ با آجر نسوز قرمز

کاربرد آجر قرمز در کف فرش

 نمای داخلی کف با آجر قرمزنما

  استفاده از آجر نما قرمز ۲۰*۲۰ برای کف سازی

 نمای آجر قرمز کف فرش با ابعاد و اندازه های ۲۰*۲۰، ۱۰*۱۰ و ۱۵*۱۵ در ایران نیاز تولید و به فروش می رسد.

کاربرد آجرنما قرمز برای باربیکیو

 ساخت باربیکیو با آجر قرمز نسوز نما

 برای ساخت باربیکیو آجری یکی از مناسب ترین نوع آجرنمای قرمز، آجر نسوز است. آجر نسوز قرمز دارای طیف رنگی متنوعی است که به صورت رندوم یا انتخابی می توانید آن را از ایران نیاز سفارش دهید.

قیمت آجر قرمز نسوز به درب کارخانه می باشد که تنها با یک تماس با کارشناسان فروش می توانید از قیمت آن مطلع شوید.

خرید آجر قرمز نما و کف از ایران نیاز به صورت مستقیم از درب کارخانه

وب سایت ایران نیاز به عنوان یک مرکز معتبر برای خرید آجر قرمز نما و کف در ایران، ارائه دهنده متنوع ترین ابعاد آجر نما قرمز که دارای طیف رنگی و طرح های مختلف از این نوع آجر است، می باشد. از آنجایی که در این مجموعه دست شما برای انتخاب محصول مد نظر خود باز است، از مزایای زیر نیز برخوردار می شوید:

  • خرید آجر قرمز به قیمت درب کارخانه؛
  • ضمانت کیفیت و درجه یک بودن محصول؛
  • ارسال به موقع و سریع بار به سراسر نقاط کشور؛
  • پشتیبانی همه جانبه واحد فروش از زمان ثبت خرید تا تحویل آن؛
  • امکان تسویه از طریق درگاه پرداخت امن و آنلاین

 آجر نمای قرمز ایران نیاز دارای بیشترین تنوع می باشد.

 از دیگر مزایای خرید آجر قرمز سنتی، نسوز، لفتون واز ایران نیاز، ارسال بار به سراسر نقاط کشور در سریع ترین زمان ممکن است. این مجموعه در واقع در سراسر ایران با نمایندگی و کارخانه های متعدد همکاری دارد که باعث می شود برای خریداران آجر نمای قرمز اصفهان، قم، مشهد، ورامین، رشت، یزد و… بار از نزدیک ترین کارخانه و به موقع ارسال شود.

واضح است که با توجه به موقعیت مکانی مشتریان و میزان سفارش آن ها، هزینه های ارسال بار کارخانه آجر قرمز قم، تهران، ورامین، و… متفاوت است که هزینه ارسال آن به عهده مشتری بوده و در صورت تمایل مشتری ارسال آن و هماهنگی ها توسط مجموعه ایران نیاز صورت می گیرد.

محصولات جانبی آجر

اگر برای نمای آجر قرمز خود نیاز به محصولات جانبی دارید، روی محصولات زیر کلیک کنید.

پودر بندکشی آجر

چسب آجر

محلول شستشوی آجر

محلول نانو

سوالات متداول مشتریان

قیمت آجر قرمز نما چقدر می باشد؟

✅ عوامل مختلف بسیاری همچون فاصله کارخانه تا پروژه، رنگ، تعداد آجر قرمز و… در تعیین قیمت آجر نما قرمز موثر می باشد، اما برای اطلاع از قیمت دقیق آجر و به تاریخ روز کافیست در ایران نیاز با کارشناس فروش تماس بگیرید.

نحوه ارسال بار آجر قرمز چگونه می باشد؟

✅ در صورت تمایل مشتری ارسال بار آجر به سراسر نقاط کشور به عهده ایران نیاز است که هماهنگی های آن توسط مجموعه ما انجام می شود، اما هزینه ارسال بار به عهده مشتری می باشد.

چگونه متوجه شویم آجر قرمز نما ایران نیاز شوره نمیزند؟

✅ وجود شوره در آجر به علت ملات استفاده برای نصب آن است که در اثر تبخیر آب رسوب می کند و روی سطح آجر ظاهر می شود. برای تشخیص ضد شوره بودن آجرهای قرمز آن را درون سطل آب قرار دهید و بگذارید کاملا خیس شود. سپس آن را در یک محیط مرطوب مانند یخچال قرار دهید تا مشخص شود که آجر شوره می زند یا خیر؟

منبع : ایران نیاز

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا