موارد منع مصرف و احتیاط در استفاده از قهوه سوپریم گانودرما

گانودرما لوسیدوم که به آن قارچ رِیشی قرمز هم میگویند، طعم آن طعم قهوه را عمیق تر کرده و فواید آن برای سلامت تقویت میشود.Ganoderma lucidum گانودرما لوسیدوم به عنوان پادشاه گیاهان شناخته شد.ه است. که به علت داشتن منابع بالای آنتی اکسیدان ها و خواص ضدالتهابی فواید بسیار زیادی برای سلامت کلی بدن دارد.قارچ گانودرما حاوی تری ترپنوئیدها و پلی ساکاریدهاست. این ترکیبات آداپتوژن یا سازش زا هستند. قدمت قارچ گانودرما به هزاران سال قبل و چین باستان باز میگردد.

انواع قهوه گانودرما دکتر بیز؛ آشنایی و تفاوت آن‌ها | بیزما مگ

 

این محصول به سختی یافت و تولید میشود. کارشناسان کشاورزی و صنایع غذایی سالهاست که بر روی این ماده تحقیق میکنند و خواص بیشماری در مورد آن یافته اند.

این قارچ به دلیل وجود فراوان عناصر فعال و آنتی اکسیدانها بسیار مفید میباشد.گانودرما لوسیدوم هزاران سال در فرهنگ سنتی آسیای مورد استفاده قرار گرفته و معنی نام آن به زبان چینی قدرت معنوی است.ژاپنی ها به آن رِیشی به معنی پادشاه گیاهان میگویند. خرید قهوه فوری سوپریم دکتر بیز را از مراکز معتبر و نمایندگی های اصلی این شرکت انجام دهید.

از آنجا که قهوه به سرعت جذب بدن می شود؛ به جرات میتوان گفت ترکیب قارچ گانودرما لوسیدوم همراه با باکیفیت ترین قهوه دنیا برترین و خوشمزه ترین روش مصرف آن است.

قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز چیست؟

کافه سوپریم با قارچ گانودرما یک قهوه کامل برای انرژی زایی در هر زمانی از روز است. این قهوه ملایم و طعم دار فواید کامل قهوه را داشته و خیلی راحت و سریع آماده می شود.

بعلاوه، قهوه گانودرما سوپریم حاوی جینسینگ است که در همه جای دنیا بخاطر طعم و فواید آن مورد استفاده قرار می گیرد. گانودرما لوسیدوم دیگر ماده موجود در این قهوه هستند.

Supreme Coffee (قهوه گانودرما سوپریم) یک قهوه مغذی و خامه ای در ترکیب با فواید جینسینگ، همچنین قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز یک قهوه سبک و ملایم با طعم خامه ای و شیرین است.این قهوه بعنوان نوشیدنی برای صبح زود یا سرحال شدن در اواسط روز فوق العاده است.

قهوه فوق مغذی در ترکیب با جینسینگ و قارچ گانودرما

کافئین در بسیاری از گیاهان یافت می شود که بیش از 60 نوع می باشد، از جمله دانه قهوه، گوارانا، چای، کاکائو و … که دلیل تلخی طعم این گیاهان بخاطر وجود کافئین می باشد.

کافئین در بسیاری از گیاهان یافت می شود که بیش از 60 نوع می باشد، از جمله دانه قهوه، گوارانا، چای، کاکائو و … که دلیل تلخی طعم این گیاهان بخاطر وجود کافئین می باشد.

به این دلیل قهوه پرمصرف ترین نوشیدنی جهان شناخته می شود. که دارای طعم و عطر شگفت انگیزی است و از طرفی هم حاوی کافئین می باشد، که یک نشاط آور قوی است.

برخی از خواص کافئین

دانشمندان پی برده اند که مصرف کافئین همراه با قند می تواند برای حافظه به شدت مفید است، همچنین با مصرف روزانه کافئین از بیماری پارکینسون بدور بماند.

مصرف کافئین مشکلات موجود در ارتباط با افزایش سن و نیز بروز آلزایمر را بشدت پایین می آورد، همینطور کافئین با متعادل سازی کارکرد مغز از مشکلات حرکتی و زوال عقلی جلوگیری می کند.

کافئین احساس فردی خوب بودن، شادابی، انرژی، هوشیاری و اجتماعی بودن را در فرد تقویت می کند. قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز از سوی شرکت تعیین میشود.

بسیاری از مطالعات اپیدمیولوژیکی که در انسان ها آزمایش شد.ه نمایانگر این است که مصرف روزمره همراه با دوز مناسبی از کافئین، امکان ابتلا شدن به بیماری آلزایمر مخصوصا در افراد سالخورده را نیز کاهش میدهد.

کافئین دارای مقادیر بالای آنتی اکسیدان است به همین دلیل می تواند نقش حفاظتی در برابر استرس اکسیداتیو در بیماری آلزایمر انجام دهد.قهوه به علت داشتن کافئین و مزه و عطر آن يكي از محبوب ترین نوشیدنی ها در دنیا ست.

کافئین که به طور طبیعی در بیش از ۶۰ نوع گیاه از جمله دانه قهوه ، گوارانا ، چاي ، کاکائو و….. یافت میشود و همین کافئین است که سبب ایجاد طعم تلخی میگردد. مصرف همزمان کافئین و قند میتواند براي حافظه مفید باشد.

بین مصرف کافئین و بیماري پارکینسون رابطه عکس وجود دارد به عبارت دیگر مصرف کافئین از احتمال بروز بیماري پارکینسون جلوگیري میکند.مصرف کافئین اختلالات شناختی در رابطه با افزایش سن و نیز بروز بیماري آلزایمر را کاهش میدهد .

جینسینگ

این ماده یک طعم تُند و طبیعی به قهوه داده و بصورت طبیعی حاوی فیتوکمیکال هاست.

خواص جینسینگ

جینسینگ نام گیاهی شناخته شده و ارزشمند است. طبع این گیاه گرم و خشک است. این گیاه به علت خواص بیشماری که دارد، از سالیان دور تاکنون از این گیاه استفاده های متعددی می شود.خانه اصلی این گیاه ارزشمند در نقاط شرقی آسیا و شمال آمریکا است.

پر اهمیت ترین و پرخاصیت ترین قسمت جینسینگ ریشه این گیاه است، فواید آن عبارتند از:

افزایش کاربرد حافظه
درمان و کاهش استرس
آرامبخش
پیشگیری و درمان مشکلات جنسی
درمان ناتوانی، سستی و دیگر علائم ناشی از افزایش سن
کاهش قند و کلسترول خون
افزایش طول عمر

موارد منع مصرف قارچ گانودرما برای کسانی که به صورت روزانه این قارچ را مصرف می کنند از اهمیت زیادی برخوردار بوده و افراد باید در کنار آگاهی از فواید و خواص درمانی آن، از موارد منع مصرف آن نیز مطلع باشند.

یکی از گونه های گیاهی بسیار محبوب در طب شرقی جهت درمان بسیاری از بیماری ها، قارچ گانودرما است که از خواص مهم آن می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن و مبارزه با انواع سرطان ها اشاره نمود.

این قارچ پرخاصیت به منظور بهبود سلامتی و طول عمر افراد در کشورهای چین، ژاپن و برخی دیگر از کشورهای آسیایی استفاده می شود. در کشور ما نیز این قارچ به دلیل خواص معجزه آسایی که دارد اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

رنگ گانودرما قهوه ای تیره بوده و بافت خارجی آن براق و چوب مانند می باشد. ترکیبات فعال متعددی از پلی ساکاریدها، استرول های گیاهی، انواع ویتامین ها، آنتی اکسیدان و … در این قارچ نهفته است. با وجود این که اشکال مختلف آن درمطالعات سلولی، حیوانی و انسانی مورد آزمایش قرار گرفته اند اما در برخی موارد مصرف آن با بدن سازگاری ندارد. در ادامه با موارد منع مصرف قارچ گانودرما آشنا خواهیم شد.

موارد منع مصرف قارچ گانودرما کدامند؟

عارضه خاصی تا به امروز برای مصرف قارچ گانودرما از سوی سازمان غذا و دارو و بهداشت جهانی مطرح نشده است. در هر صورت بهتر است که قبل از مصرف با عوارض جانبی آن آشنا شوید. معمولا بیشترین عوارض جانبی آن پس از مصرف طولانی مدت گزارش شده اند. برخی از موارد منع مصرف قارچ گانودرما که شایع هستند عبارتند از:

حالت تهوع
بی خوابی
اسهال
یبوست
جوش
خونریزی بینی
خشک شدن دهان

هشدارهایی که در مورد مصرف قارچ گانودرما وجود دارند

اگر شما در یکی از شرایط زیر قرار دارید بهتر است که قبل از مصرف گانودرما ابتدا با پزشک معالج خود مشورت کنید:

اگر برای بیماری های خاصی تحت درمان با شیمی درمانی هستید و یا داروهای ایمنی را مصرف می کنید.اگر فشار خون شما بالا است و داروهای کاهنده فشار خون نظیر وارفارین یا کومادین مصرف می کنید.مصرف گانودرما می توانید در صورتی که در دوران بارداری قرار دارید برای شما ضرر داشته باشد.

یکی دیگر از موارد منع مصرف گانودرما در دوران شیردهی است. اگر در این دوران قرار دارید از مصرف گانودرما اجتناب نمایید زیرا گانودرما می تواند برای کودک شما مضر می باشد.اگر مبتلا به ترومبوسیتوپنی هستید دوز بالای قارچ گانودرما ممکن است خطر خونریزی را در شما افزایش دهد.

در صورتی که پزشک شما وقت عمل جراحی برایتان تعیین نموده از دو هفته قبل باید مصرف کافه موکا دکتر بیز را کنار بگذارید زیرا موجب افزایش خونریزی خواهد شد.مصرف قارچ گانودرما برای افراد زیر دوازده سال توصیه نمی شود.یکی از موارد منع مصرف گانودرما در مورد فشار خون بالا است.

کسانی که فشار خون پایینی دارند نباید این قارچ را مصرف کنند زیرا شرایط افت فشار آنها بدتر خواهد شد.مصرف قارچ گانودرما به عنوان یک مکمل درمانیپس از این که از موارد منع مصرف قارچ گانودرما آگاهی یافتید بهتر است که با نحوه مصرف و دوز آن نیز آشنا شوید.

مصرف قارچ گانودرما نیز همانند مکمل های دارویی باید مطابق با شرایط سنی، وضعیت سلامتی فرد و جنسیت صورت گیرد. در صورتی که دوز بالایی از این گونه گیاهی را مصرف کنید قطعا شاهد مجموعه ای از عوارض جانبی خواهید بود که می توانند سلامت شما را تهدید کرده و خطراتی نیز برایتان داشته باشد.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا