دنیای وب

نکاتی در مورد استفاده از توییتر برای کسب و کار کوچک شما

همه ما می دانیم که میکروبلاگینگ به یک ابزار مهم در ترویج تجارت تبدیل شده است. در طول سال ها، از زمان ظهور توییتر، بسیاری از شرکت ها از این پلت فرم برای گسترش فعالیت های خود استفاده کرده اند. توییتر مطمئنا اکنون یکی از بزرگترین و مفیدترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی در اینترنت است. تقریباً هر کسب و کاری که به صورت آنلاین فروخته می شود، توییتر را به یک هدف تبدیل می کند. با این حال، متاسفانه همه شرکت ها موفق نیستند. چرا؟ این ساده است زیرا اگرچه استفاده از توییتر آسان است، اما مطمئناً قوانینی دارد که باید قبل از اینکه بتوانید نتایج خوبی از آن بگیرید، در نظر بگیرید.

بنابراین، اگر صاحب کسب‌وکار هستید و می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه از توییتر برای تبلیغ کسب‌وکار کوچک خود به درستی استفاده کنید، در اینجا چند نکته برای شما وجود دارد:

از اطلاعات کسب و کار شخصی استفاده کنید:

اگر یک کسب و کار کوچک دارید و می خواهید آن را از طریق توییتر تبلیغ کنید، دو گزینه دارید. یا از حساب شخصی خود استفاده کنید یا از یک حساب تجاری شخصی استفاده کنید. بهترین راه این است که از نمایه تجاری شخصی خود استفاده کنید و آن را از طریق نمایه شخصی خود در بین دوستان و روابط خود تبلیغ کنید. دلیل استفاده از اطلاعات شرکت این است که سایر شرکت ها بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند. یک روند در توییتر این است که شرکت ها پروفایل های سایر مشاغل را دنبال می کنند تا افق های خود را گسترش دهند. شما هم می توانید از این تکنیک بهره مند شوید!

نمایه شما همیشه به روز می شود:

درست مانند وب سایت شما و نحوه عملکرد آن در گوگل، برای نمایه توییتر شما نیز کاربرد دارد. اگر می خواهید افراد به بازدید از وب سایت شرکت شما ادامه دهند یا در غیر این صورت، باید آنها را با اخبار فعلی به روز کنید. با این حال، مطمئن شوید که هنگام فروش تبلیغات ایجاد نکنید. این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که افراد هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی برای فروش تجارت خود می توانند مرتکب شوند. به یاد داشته باشید که بیشتر مردم در آنجا به جای خرید کالا با دیگران ارتباط برقرار می کنند، بنابراین وقتی کلمه بازاریابی را ببینند، آن را به شیوه ای خودداری دریافت می کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به صورت دوستانه توییت کنید اما فالوورهای خود را جذب کنید.

پیشنهاد می دهد:

هنگامی که شروع به توییت کردن از طریق حساب شرکت خود می کنید، دنبال کنندگان شما علاقه نشان می دهند و از شما در مورد چیزهایی می پرسند. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که شرکت ها در توییتر مرتکب می شوند این است که به دنبال کنندگان خود پاسخ نمی دهند. بهترین راه برای راضی نگه داشتن فالوورها و درگیر نگه داشتن آنها این است که به سوالات آنها پاسخ دهید. به این ترتیب آنها متوجه خواهند شد که این یک انسان واقعی است که داده های آنها را مدیریت می کند و نه یک ربات.

دنبال کنندگان خود را تشویق کنید:

کمی در گوگل تحقیق کنید و ببینید کدام پروفایل ها موثرتر هستند. خواهید دانست که افرادی که کمی در مورد خود و نحوه موفقیت در کسب و کار خود اضافه کرده اند بیشترین فالوور را دارند. شما همچنین می توانید از یک تکنیک مشابه استفاده کنید اما مطمئن شوید که در آن زیاده روی نکنید. این می تواند چالش بزرگی برای فالوورهای شما باشد، اگر ببینند که شما سعی می کنید دلسرد شوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.
دکمه بازگشت به بالا