وبلاگ نویسی برای کسب درآمد – افزودن سود به اینترنت

وبلاگ نویسی دستی ساده ترین دسترسی به دنیای بازاریابی اینترنتی و مزایای اینترنت است. همچنین این بخش سریعترین رشد را دارد. بسته به منبع، تنها 70 میلیون یا بیش از 100 میلیون وبلاگ وجود دارد. مهم نیست – اعداد ارگانیک هستند زیرا هر روز ده ها هزار نفر وبلاگ های جدیدی راه اندازی می کنند.

 

نام وبلاگ چیست؟

 

بیشتر وبلاگ ها تمایل دارند سرگرم کننده، خانواده محور یا مبتنی بر دانش باشند. اغلب این فقط یک دفترچه خاطرات آنلاین از مبارزات روزانه زندگی شخصی است که او می خواهد با جهان به اشتراک بگذارد. دیگران وبلاگی را به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با خانواده راه‌اندازی می‌کنند — معمولاً با رمز عبور محدود. دیگران می خواهند مهارت ها یا دانش خود را در یک زمینه به اشتراک بگذارند. مورد دوم توجه و خلاقیت کسانی را که عاشق پول درآوردن هستند به خود جلب کرده است.

 

وبلاگ اصلی شروع به یک فضای تجاری رایگان برای انتشار اطلاعات کرد. دیگر نه. خرده فروش اینترنتی Savvy به زودی متوجه شد که این یک شکل موفق از بازاریابی است و به زودی تبلیغات در وبلاگ ها ظاهر شد.

 

وبلاگ نویسی یک تجارت آنلاین است. آن را به عنوان یک نشریه مجازی، به عنوان یک مجله یا گزارش هفتگی / که یک موضوع یا موضوع واحد را پوشش می دهد، در نظر بگیرید. اگر محتوا خوب باشد، بازدیدکنندگان برای خواندن مقالات جدید برمی گردند. مانند هر نشریه خوب، آگهی صورتحساب را پرداخت می کند و مبلغ باقیمانده را در حساب بانکی شما قرار می دهد – گاهی تا پنج رقم در ماه!

 

آهنگ آژیر پول فریبنده است و مهمترین چیز در مورد وبلاگ نویسی این است که تقریباً هر کسی می تواند آن را انجام دهد — می دانم که بچه های شش و هفت ساله بیشتر از پول درآوردن انجام می دهند. افراد در هر سنی کنار می کشند. با درآمد شگفت انگیز جای تعجب نیست که در سراسر جهان هجوم وبلاگ ها برای کسب درآمد وجود دارد. نکات زیر را در نظر بگیرید:

 

دسترسی آسان: اگر پول آواز پری دریایی است، پس مانترا «هر که می تواند آن را انجام دهد» معیار کرال آهنگ است. منحنی یادگیری به اندازه راه اندازی فروشگاه آنلاین خودتان نیست، اما اگر هدف نهایی شما این است، وبلاگ مکان خوبی برای کوتاه کردن دندان های شما است. در دنیای آفلاین، داشتن رستوران لذیذ خود مانند شروع با یک رستوران داغ است.

 

توان مالی:مانند یک کانون، وبلاگ نویسی آسان است – sheesh! حتی به صورت رایگان! بله، شما می توانید بدون صرف هزینه، وبلاگ نویسی آنلاین را شروع کنید. پلتفرم هایی مانند بلاگر و وردپرس رایگان هستند (توجه داشته باشید: نسخه رایگان وردپرس اجازه تبلیغات را نمی دهد). “وب سایت های رایگان” را در گوگل جستجو کنید و لیستی از بسیاری دیگر را خواهید یافت. یک “مدل ساخته شده برای شما” گزینه هایی را ارائه می دهد که به این معنی است که شما مجبور نیستید راه اندازی یک وب سایت یا یادگیری یک زبان سایبری جدید را یاد بگیرید. نه پولی برای پرداخت به مدیر وب سایت وجود دارد، نه هزینه ای برای پرداخت هاست. ساده تر از این نمی توانست باشد.

 

مدیریت آسان بک آفیس: می‌توانید زمانی را صرف کنید تا با همه گزینه‌هایی که می‌توانید برای برجسته کردن وبلاگتان ایجاد کنید آشنا شوید. خوبی این موضوع این است که وقتی در اینترنت اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردید، می توانید بعداً به دفتر خود بروید و طراحی و سایر عناصر وبلاگ خود را تنظیم کنید، مانند نظرات، تبلیغات، رسانه های اجتماعی. اجتماعی. آموزش های آنلاین زیادی وجود دارد که به شما در شغل جدیدتان کمک می کند. قبل از اینکه متوجه شوید، به زبان های دیگر در مورد ترافیک، پول، خانه ها و پلتفرم های مجازی، موتورهای جستجو، عنکبوت ها و ربات ها صحبت خواهید کرد.

 

پول: می توانید بلافاصله شروع به کسب درآمد کنید. انتظار نداشته باشید که در نمودار دسیبل WOW به رتبه های برتر برسید! اما در یک روز خوب می توانید از پنجره به بیرون نگاه کنید و وعده کامیونی را ببینید که پول در راه شما می چرخد. خوبی این است که وقتی شروع به کسب چند دلار از اینجا و آنجا می کنید، انگیزه شما بالا می رود، مهارت های شما بهبود می یابد و پول شما افزایش می یابد.

 

زمان دوستانه: اکثر افرادی که به اینترنت به عنوان یک منبع درآمد بالقوه نگاه می کنند، شغل دارند و آن را می خواهند

 

الف. درآمد و درآمد اضافی و

ب. یک شبکه مالی امن ایجاد کنید.

ج. بسیاری می خواهند این شغل را ترک کنند

 

اقدام به. اگر این بیشترین کاری است که می توانید انجام دهید، یک ساعت در روز را اختصاص دهید، و در مسیر عضله سازی خود در اینترنت هستید. آنچه نیز مهم است تغییر نظر است. با اختصاص تنها یک ساعت در روز، شما دست به کار خواهید شد و شروع به ساخت IQ بازاریابی اینترنتی خود خواهید کرد و طرح های جدید قدرت مغز را به وجود می آورید. ماموران مخفی در حال ظهور هستند.

 

جای تعجب نیست که ده ها هزار نفر از وبلاگ ها برای کسب درآمد استفاده می کنند – این چیزی بیش از یک سرگرمی است!

 

وبلاگ نویسی مبارک!

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا