چگونه افراد بیشتری را از طریق رسانه های اجتماعی به کسب و کار خود جذب کنید

رسانه های اجتماعی در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته اند. با افزایش تعداد افراد آنلاین که به طور خاص شبکه های اجتماعی مجازی را انتخاب می کنند، می توانید به این فرصت عالی دسترسی داشته باشید. اما تنها ایجاد یک حساب کاربری در هر پلتفرم رسانه های اجتماعی، نتایج دلخواه را برای شما به همراه نخواهد داشت. حتی می تواند با رقبای شما باشد که مشتریان فعلی شما را سرقت می کنند. این قوانین ساده را دنبال کنید تا افراد مناسب را در راه درست نگه دارید:

  1. بدون خود تبلیغی – فقط هدایت افراد از انجمن ها به وب سایت خود، هدف مورد نظر را برای شما به ارمغان نمی آورد. برای ارائه راه حل مورد نظر، باید سوالاتی که اعضا مطرح می کنند را دریافت کنید. با قرار دادن یک لینک و داشتن نتایج یکسان برای همه، می‌توانستید از سایت حذف شوید. سعی کنید با اعضا ارتباط برقرار کنید و این یک نوع تبلیغ غیر مستقیم خواهد بود.
  2. هر روز باشید – استفاده از رسانه های اجتماعی در تبلیغ کسب و کارتان به شما این فرصت را می دهد که به طور روزانه با مشتریان یا مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید. مردم حتی بعد از ساعات کاری به شبکه های اجتماعی می پردازند، بنابراین اگر قصد دارید از این پلتفرم در ساعات خاصی از روز استفاده کنید، ممکن است بیشتر از اینکه به پروفایل کسب و کار خود کمک کنید، آسیب وارد کنید.
  3. مشتریان خود را بشناسید – از طریق رسانه های اجتماعی، می توانید کسب و کار خود را توسعه دهید. شما با ارسال به روز رسانی های مشتریان خود در شبکه های اجتماعی، تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد مشتریان خود دارید. اکنون می توانید وارد دایره داخلی شوید. تبریک به مشتریان در روز تولد آنها و همچنین در روزهای خاص دیگر اعتماد شما را جلب می کند. این اعتماد، زمانی که به دست بیاید، مشتریان شما را به شما وفادار نگه می دارد.

هر روز که می گذرد، شرکت های بیشتری به سبد خرید رسانه های اجتماعی می پرند، اما تعداد کمی از آنها تا این حد دوام دارند. اگر قبلاً این کار را برای بازاریابی شروع کرده اید، با توجه بیشتر به نیازها و خواسته های آنها، مشتریان بیشتری را به کسب و کار خود اضافه کنید. اگر مشتریان شما از خدمات راضی باشند، مشتریان بیشتری را از طریق ارجاع برای شما به دست خواهند آورد. این بدان معناست که با انجام یک مکالمه خوب برای شما، پول زیادی در تبلیغات صرفه جویی می کنید.

همیشه هنگام نوشتن برنامه از توصیه های یک متخصص بازاریابی اجتماعی استفاده کنید. GreenLionDigital با دادن تبلیغاتی که شایسته آن است به کسب و کار کوچک شما در رسانه های اجتماعی می دهد، مهارت های مناسب را به شما می دهد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا