آب شیرین کن دریایی (شیرین سازی آب دریا)

شرکت آتیه انرژی تلاش (سهامی خاص) با بهره گیری از علم روز و با بهره گیری از افراد ماهر، متعهد، مجرب، علمی و همچنین طراحی و ساخت بالا در زمینه پروژه های فرآوری آب و فاضلاب آماده ارائه خدمات زیر می باشد: متقاضیان شایسته

آب شیرین کن دریایی

* طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی سیستم های پردازش اسمز دریایی (RO) *

برای مشاهده و خرید محصولات بر روی شرکت آب شیرین کن کلیک کنید.

ویژگی های کلیدی تجهیزات تصفیه آب دریایی (تصفیه آب) شرکت آتیه انرژی تلاش

  1. از غشاهای پلی آمید TFC برای آب دریا استفاده کنید که انرژی کمتری مصرف می کنند و نمک زیادی را حذف می کنند.
  2. فشار سوئیچ های FRP با دو قطر 4 و 8 سانتی متر و محدوده فشار 1200 psig
  3. پمپ های سانتریفیوژ فشار قوی Super Duplex در صنایع تصفیه آب دریایی استفاده می شود.
  4. در نظافت دریایی، از یک سیستم بازیافت برای بازیافت انرژی استفاده می شود تا انرژی کمتری مصرف شود.

دستگاه تصفیه آب دریایی

با توجه به اینکه TDS دریا بالاست و دریا یکی از سخت ترین آب هاست، بنابراین باید در طراحی و ساخت سیستم تصفیه آب شیرین کن که برای مشتری ساخته می شود دقت شود تا در بهترین حالت ممکن باشد. راه ممکن . بنابراین زمانی که تجهیزات تصفیه آب دریایی کار می کنند کمترین مشکل را در مورد تجهیزات خواهیم داشت.

نمک زدایی دریایی (شیرین کن دریایی)

پدال تمیز کردن دست

هزینه تجهیزات فقط صد و دویست میلیون است. این دستگاه دارای مخزن 5 لیتری زیرین بوده و با هر بار پر شدن حداقل 3000 بار مخزن قابل تعویض به صورت دستی می باشد.

شستن دستها

به عنوان مثال، سیستم پیش تصفیه یک تصفیه خانه آب دریا باید طوری طراحی شود که از ورود آلاینده های میکروبی، جلبک ها و زباله های بزرگ معلق در آب به مخزن جلوگیری کند.

حتی در انتخاب تجهیزات پمپ نیز بسیار دقت کرد که پس از مدتی به بدنه پمپ آسیبی وارد نشود و مشکلی برای تجهیزات ایجاد نشود. آتیه انرژی تلاش معمولا پمپ های سوپرپلکس را برای نظافت دریایی عرضه می کند. از آنجایی که آب دریا سنگین است و نمک زیادی در آن وجود دارد، باعث زنگ زدگی پمپ می شود که پمپ های سوپرداپلکس مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی دارند.

سیستم نمک زدایی آب دریا
سیستم نمک زدایی آب دریا

موضوع دیگری که در طراحی تصفیه خانه آب دریا باید مورد توجه قرار گیرد، انتخاب فشار مناسب برای پمپ کف و پمپ ورودی است. با توجه به اینکه اصل عملکرد تصفیه آب اسمز معکوس بر اساس فشار اسمزی است، بنابراین برای افزایش طول عمر ممبران و تولید آب در هر ممبران، فشاری که می خواهیم به ممبران وارد کنیم سفر باید انجام می شد. خوب.

برای مشاهده نتایج روی تصفیه آب صنعتی کلیک کنید.

یکی دیگر از مواردی که در بحث طراحی باید مورد توجه قرار گیرد، انتخاب صحیح تعداد دستکش است – هر چه تعداد دستکش بیشتر باشد، مواد باقی مانده بیشتر است و مواد لازم نیست در طول روز و خروجی وجود داشته باشد. تعداد غشاها گرفته شد تا در کوتاه مدت جایگزین غشاها نشود – باید سعی کنیم هزینه نگهداری آب دریا را به حداقل برسانیم.

در زمینه بهره برداری از کارخانه نظافت دریایی، سرویس و نگهداری باید به درستی انجام شود.

  • ماده ای که باید به آب تزریق شود باید از بهترین کیفیت برخوردار باشد.
  • فیلتر شنی و فیلتر کربن پیوسته.
  • فیلتر میکرون باید به موقع بررسی یا تعویض شود.
  • استفاده از مواد خوب برای جلوگیری از آلودگی غشاها و….

در محصولاتی که مصرف آب در آنها بهینه است و از سیستم های آبیاری قطره ای استفاده می شود، می توان با رقیق کردن آب دریا با دستگاه، محصول خوبی تولید کرد – با توجه به اینکه منطقه جنوبی کشور دارای زمین های حاصلخیز است اما از کمبود آب رنج می برد. کمک زیادی می کند.

لازم به ذکر است که استفاده از تجهیزات تصفیه آب دریا تنها یک راه حل کوتاه مدت است و با توجه به سطح ملی این مشکل، مصرف آب در اینجا باید به درستی در کشور و برای جلوگیری از مصرف آب تنظیم شود. صنعت. به خصوص در بخش کشاورزی که مصرف آب و مصرف آب بالاست.

قیمت فروش دستگاه آب
قیمت فروش دستگاه آب

پس اول از همه باید در تمام صنایعی که روی آب کار می کنند استفاده از آب را اصلاح کنیم تا بتوانیم کمترین میزان آب را تامین کنیم.

به عنوان مثال، یک سیستم تصفیه آب باید تحت یک سیستم انتقال فشار باشد تا حداقل تکرار آب را داشته باشد. همچنین در صنعتی که با آب کار می کنیم، از آب و فاضلاب از راه دور استفاده می کنیم و با تمیز کردن و استفاده مجدد در ابتدای فرآیند، آن را بازیافت می کنیم. به دلیل خطر کمبود آب که جهان را تهدید می کند، اگر آن را به درستی بخوریم، می توانیم به آینده امیدوار باشیم، در غیر این صورت بلایای جبران ناپذیری رخ خواهد داد.

برای اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت انواع تجهیزات نظافت دریایی با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید. 02188420878

منبع :

منبع در سایت آب شیرین کن دریایی (شیرین سازی آب دریا) | atie-energy.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا