آشنایی با ایالت رود آیلند (rhode Island) آمریکا

رود آیلند: ایالتی کوچک با قلبی بزرگ

آمریکا

تصور کنید: ساحل شنی که تا چشم کار می کند ادامه دارد امواج آرام به ساحل می خورند و نسیم خنک دریا به صورتتان می وزد. خورشید به آرامی غروب می کند و رنگ آسمان را به طیف های رنگین کمانی می آراید. همین صحنه دل انگیز تصویر "رود آیلند" را در ذهن من تداعی می کند.

آمریکا

رود آیلند کوچک ترین ایالت آمریکا شاید به اندازه دیگر ایالت ها معروف نباشد اما زیبایی های پنهان و جذابیت های بی نظیری دارد که هر گردشگری را مجذوب خود می کند. این ایالت گویی یک جواهر پنهان در ساحل شرقی آمریکاست که با تاریخ غنی معماری جذاب سواحل بکر و غذاهای خوشمزه هر سلیقه ای را راضی می کند.

آمریکا

سفری به دل تاریخ

قدم زدن در خیابان های پروویدنس پایتخت رود آیلند مانند قدم زدن در گذر زمان است. خانه های قدیمی با معماری نئوکلاسیک کلیساهای تاریخی موزه های جذاب و فروشگاه های دنج همه یادآور تاریخ غنی این شهر هستند. در موزه هنر رود آیلند می توان آثار هنری از دوره های مختلف را تماشا کرد و با هنر و فرهنگ این ایالت بیشتر آشنا شد.

ساحلی رویایی دلچسب و آرام

رود آیلند گنجینه ای از سواحل دلرباست که هر کدام روحیه ای خاص را به خود جذب می کنند. ساحل نارگانست با ماسه های سفید و آب های زلال مکانی ایده آل برای آفتاب گرفتن شنا و موج سواری است. اگر به دنبال آرامش و سکوت هستید ساحل بلو لگ با ساحل سنگی و چشم انداز فوق العاده انتخابی بی نظیر است.

طعم های خوشمزه و ناب

غذاهای دریایی یکی از دلایل اصلی سفر به رود آیلند است. رستوران های ساحلی با منوهای متنوع از غذاهای دریایی تازه مثل خرچنگ میگو صدف و ماهی هر ذائقه ای را راضی می کنند. اگر به دنبال غذاهای کلاسیک آمریکایی هستید مطمئن باشید که در رود آیلند می توانید بهترین هامبورگر پیتزا و ناگت را تجربه کنید.

جزیره ای برای آرامش و تفریح

جزیره بلو یکی از جذاب ترین مقاصد رود آیلند است. این جزیره زیبا با سواحل شنی منظره های رومانتیک و اتاق های عجیب و غریب محلی آرام و پر از تفریح برای همه سنین است.

نکاتی برای سفر به رود آیلند

  • بهترین زمان سفر: بهار و تابستان به دلیل آب و هوای مطبوع و رویدادهای متعدد بهترین زمان برای سفر به رود آیلند است.
  • اقامت: از هتل های لوکس تا هتل های اقتصادی در رود آیلند انتخاب زیادی برای اقامت وجود دارد.
  • انتقال: بهترین راه برای گردش در رود آیلند استفاده از خودرو است.
  • نکات مهم: به دلیل وجود سواحل زیبا حتما لباس شنا و کرم ضدآفتاب به همراه داشته باشید.

پرسش و پاسخ

1. آیا رود آیلند ایالت گرانی است؟

رود آیلند به طور کلی ایالت گرانی نیست و هزینه زندگی در آن متوسط است.

2. آیا زبان انگلیسی تنها زبان مورد استفاده در رود آیلند است؟

بله زبان انگلیسی زبان رسمی رود آیلند است.

3. چه جاذبه های دیگری در رود آیلند وجود دارد؟

از دیگر جاذبه های رود آیلند می توان به باغ وحش رود آیلند موزه تاریخ طبیعی رود آیلند و موزه ریاضیات رود آیلند اشاره کرد.

نتیجه گیری

رود آیلند ایالتی کوچک با قلبی بزرگ است که با تاریخ غنی سواحل بکر غذاهای خوشمزه و جاذبه های متعدد هر سلیقه ای را راضی می کند. اگر به دنبال سفر آرام و پر از ماجرا هستید مطمئن باشید که رود آیلند انتخابی بی نظیر برای شما است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا