آشنایی با ایالت ماساچوست (massachusetts) آمریکا

سفر به قلب تاریخ و فرهنگ: ماساچوست ایالتی که شما را مجذوب خواهد کرد!

آمریکا

تصور کنید قدم در خیابان های سنگی و تاریخی بوستون می گذارید نسیم خنک ساحل کِیپ کد به صورت تان می خورد و با طعم لذیذ غذاهای دریایی در مارتاِز وینیارد سفره تان را رنگین می کنید.

آمریکا

ماجراجویی در ماساچوست ایالتی در شمال شرقی آمریکا سفری به قلب تاریخ فرهنگ طبیعت و غذاهای خوشمزه است. با من همراه باشید تا در سفری به این ایالت زیبا به شما نشان دهم که چرا ماساچوست جواهری درخشان در تاج ایالات متحده است.

آمریکا

بوستون جایی که تاریخ زنده است!

بوستون قلب تپنده ماساچوست یک شهر پر از زندگی و انرژی است که در هر قدم تاریخ را به شما یادآوری می کند. ساختمان های سنگی با معماری کلاسیک موزه های بی نظیر و خیابان های پر از درختان بوستون را به یک موزه زنده تبدیل کرده اند.

من همیشه عاشق قدم زدن در Freedom Trail هستم مسیر پیاده رویی که شما را به مکان های تاریخی مهمی مثل Old North Church (کلیسای قدیمی شمال) Boston Common (میدان عمومی بوستون) و Paul Revere’s House (خانه پاول ریور) می برد.

فراموش نکنید که از موزه هنرهای زیبا (Museum of Fine Arts) موزه علوم (Museum of Science) و موزه انقلاب آمریکا (Museum of the American Revolution) هم دیدن کنید.

کِیپ کد مکانی رویایی برای آرامش

اگر به دنبال مکانی آرام و دنج برای استراحت هستید کِیپ کد بهترین گزینه است. کِیپ کد شبه جزیره ای است که در جنوب شرقی ماساچوست قرار دارد و با سواحل شنی و آب های آبی رنگش معروف است.

Provincetown شهر شلوغ و پر از زندگی کِیپ کد به خاطر سواحل زیبا و گالری های هنری معروف است. در Chatham می توانید با قایق به جزیره های کوچک اطراف سفر کنید و در Nantucket از موزه های تاریخ و ساختمان های قدیمی دیدن کنید.

مارتاِز وینیارد طعم بهشت

مارتاِز وینیارد جزیره ای زیبا در نزدیکی کِیپ کد به خاطر سواحل حیرت انگیز و طبیعت زیبایش معروف است.

در مارتاِز وینیارد می توانید در ساحل استراحت کنید دوچرخه سواری کنید قایق سواری کنید و از طبیعت بکر لذت ببرید. همچنین می توانید از مزارع انگور و مزارع توت فرنگی دیدن کنید و طعم محصولات طبیعی را تجربه کنید.

نکاتی برای سفر به ماساچوست

  • بهترین زمان برای سفر به ماساچوست در فصل بهار و پاییز است هوا ملایم و سفر را لذت بخش می کند.
  • بوستون با مترو و اتوبوس قابل دسترسی است و از طریق این وسایل می توانید به مکان های مختلف شهر سفر کنید.
  • برای سفر به کِیپ کد و مارتاِز وینیارد می توانید از ماشین یا اتوبوس استفاده کنید در این مناطق وسایل نقلیه عمومی محدود است.
  • در بوستون و مناطق گردشگری هزینه زندگی بالاتر است بهتر است قبل از سفر بودجه خود را برنامه ریزی کنید.

پرسش و پاسخ

1. آیا ماساچوست مناسب برای سفر خانوادگی است؟

بله ماساچوست با موزه های کودک و پارک های بزرگ مکانی مناسب برای سفر خانوادگی است.

2. آیا ماساچوست مناسب برای خرید است؟

بله بوستون و مناطق گردشگری ماساچوست فروشگاه های متعددی دارند اما هزینه خرید در این مناطق بالاتر است.

3. بهترین غذا در ماساچوست کدام است؟

ماساچوست به خاطر غذاهای دریایی معروف است اما غذاهای فرانسوی ایتالیایی و آسیایی هم در این ایالت فراوان است.

نتیجه گیری

سفر به ماساچوست تجربه ای فراموش نشدنی است که شما را به قلب تاریخ فرهنگ طبیعت و غذاهای خوشمزه می برد. از بوستون تا کِیپ کد و مارتاِز وینیارد ماساچوست مکانی آرام زیبا و فراوان است که شما را به خود مجبور می کند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا