آشنایی با ایالت هاوایی (hawaii) آمریکا

هاوایی: جایی که بهشت روی زمین معنا پیدا می کند

آمریکا

تصورش را بکنید. موج های آرام و نیلگون اقیانوس آرام که به ساحل شنی سفید می خورند. نسیم ملایم و دلپذیر که عطر گل های استوایی را با خود به مشام می رساند. آسمان آبی بیکران که با ابرهای پنبه ای تزیین شده است. و شما آرام بر روی شن های گرم ساحل دراز کشیده اید و فقط صدای امواج و صدای پرندگان را می شنوید. این تصویری است که در ذهن اکثر مردم از هاوایی نقش می بندد. اما هاوایی فقط ساحل نیست خیلی بیشتر از آن است. هاوایی مملو از شگفتی های طبیعت فرهنگ بی نظیر فعالیت های هیجان انگیز و طعم های ناب است.

آمریکا

سفر من به هاوایی جایی که زندگی رنگ دیگری به خود می گیرد

آمریکا

اولین بار که به هاوایی رفتم انگار به یک دنیای دیگر پا گذاشتم. هوا گرم و مرطوب بود طوری که حس می کردم در گرمای یک حمام بخار هستم. بوی گل های استوایی و گیاهان خاص هاوایی در هوا پیچیده بود. همه چیز رنگارنگ و شاد بود از لباس مردم تا ساختمان ها و دکوراسیون مغازه ها.

جزیره اوهو: جایی که شهر و طبیعت در آغوش هم قرار می گیرند

اولین مقصد من جزیره اوهو بود جایی که شهر هونولولو مرکز ایالت هاوایی قرار دارد. هونولولو شهری شلوغ با ساختمان های بلند و زندگی شاد بود. اما در عین حال طبیعت زیبا و بکر این جزیره هم در هر گوشه و کنار قابل مشاهده بود.

وایکی کی مروارید اوهو: ساحلی که هر گردشگری را مسحور خود می کند

در وایکی کی ساحل معروف اوهو من در میان صدها گردشگر از سراسر جهان قرار گرفتم. آب نیلگون اقیانوس آرام شن های سفید و درختان نخل که در ساحل دراز کشیده بودند یک منظره زیبا و فراموش نشدنی را به وجود آورده بود. در وایکی کی امکانات برای تفریح و ورزش های آبی فراوان است. قایقرانی سوار شدن بر اسکیت یا قایق بادبانی غواصی و شنا در آب های شفاف و گرم این ساحل یک تجربه فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

پِرل هاربر: یادگاری از گذشته که انسانیت را به چالش می کشد

هر بازدید از اوهو بدون دیدن پِرل هاربر ناقص است. این پایگاه نظامی در دوره جنگ جهانی دوم مورد حمله ژاپن قرار گرفت و حادثه تکان دهنده ای را در تاریخ ایالات متحده ایجاد کرد. امروزه پِرل هاربر به یک موزه تاریخی تبدیل شده است که بازدید کنندگان را با تاریخ این حادثه و شجاعت نیروهای آمریکایی آشنا می کند. در پِرل هاربر می توانید به قایق های غرق شده در حمله ژاپن نیز نگاه کنید. بازدید از پِرل هاربر به شما کمک می کند تا تاریخ را به چشم خود ببینید و درک بهتری از اهمیت صلح و دوستی بین کشورها به دست آورید.

ماوی: جزیره ای که آرامش و طبیعت را به شما هدیه می کند

ماوی جزیره ای است که به بهشت زمین معروف است. این جزیره به خاطر سواحل زیبا آب نیلگون و مناظر خیره کننده اش مشهور است. من در ماوی روز خود را با سفر به جزیره مولی کینی شروع کردم جایی که می توانید با کوسه های سفید و دیگر حیوانات دریایی شنا کنید. ماوی همچنین محل مناسبی برای کوهنوردی و پیاده روی است. در قله کوه های ماوی می توانید از منظره زیبا و خیره کننده از سواحل و اقیانوس آرام لذت ببرید.

هاوایی: جایی که هر کس به دنبال آنچه که هست می گردد

هاوایی تنها ساحل و طبیعت نیست. این جزیره فرهنگ و سنن غنی و بی نظیری نیز دارد. مراسم سنتی هاوایی موسیقی هاوایی و رقص های هاوایی از جمله جاذبه های فرهنگی این جزیره هستند. در هاوایی شما می توانید با آداب و رسوم مردم هاوایی آشنا شوید و از فرهنگ غنی این جزیره لذت ببرید.

سفر من به هاوایی جایی که رویاها به واقعیت می پیوندند

سفر من به هاوایی یک سفر فراموش نشدنی بود. من از سواحل زیبا طبیعت بکر و فرهنگ غنی این جزیره لذت بردم. من تجربیات جدیدی به دست آوردم با مردم محلی آشنا شدم و فرهنگ های جدیدی را کشف کردم.

نکات مهم برای سفر به هاوایی

  • بهترین زمان برای سفر به هاوایی : بهترین زمان برای سفر به هاوایی از ماه آوریل تا اکتبر است. در این زمان هوا خنک و مناسب برای شنا و فعالیت های آبی است.
  • هزینه سفر : هزینه سفر به هاوایی بستگی به زمان سفر نوع هتل و فعالیت های شما دارد.
  • ویزای آمریکا : برای سفر به هاوایی به ویزای آمریکا نیاز دارید.
  • زبان : زبان رسمی هاوایی انگلیسی است.
  • واحد پول : واحد پول هاوایی دلار آمریکا است.
  • نکات مهم : به خاطر وجود فوران آتشفشان کائوآ قبل از سفر به هاوایی اطلاعات مورد نیاز را مطالعه کنید.

پرسش و پاسخ :

1. آیا هاوایی برای خانواده ها مناسب است؟
بله. هاوایی محل مناسبی برای سفر خانواده ها است. سواحل زیبا فعالیت های آبی و پارک های مفرح از جمله جاذبه های این جزیره برای خانواده ها است.

2. بهترین جزیره هاوایی برای سفر کدام است؟
انتخاب بهترین جزیره هاوایی بستگی به علاقه های شما دارد. اگر به سواحل زیبا و زندگی شاد شهر علاقه دارید اوهو بهترین انتخاب است. اگر به طبیعت بکر و آرامش علاقه دارید ماوی یا جزیره کائوآی انتخاب مناسبی است.

3. چه فعالیت هایی را می توان در هاوایی انجام داد؟
در هاوایی می توانید از فعالیت های مختلفی لذت ببرید. سواحل زیبا فعالیت های آبی کوهنوردی پیاده روی سفر به مزارع قهوه و بازدید از موزه ها از جمله این فعالیت ها هستند.

نتیجه گیری

هاوایی جایی است که می توانید از طبیعت زیبا فرهنگ غنی و فعالیت های هیجان انگیز لذت ببرید. این جزیره محل مناسبی برای سفر های رومانتیک سفر های خانوادگی و سفر های ماجراجویی است. اگر به دنبال جایی برای استراحت طراوت و تجربیات جدید هستید هاوایی بهترین انتخاب برای شما است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا