آشنایی با ایالت های آمریکا

سفری به دل آمریکا: آشنایی با ایالت های این سرزمین پهناور

آمریکا

آمریکا

همیشه به آمریکا فکر می کردم به آن سرزمین رویاها به آن جاده های بی انتها به آن آسمان آبی و دلنشین. یک روز بالاخره تصمیمم را گرفتم و سوار بر هواپیما راهی سفری شدم که قرار بود از آن همه چیز یاد بگیرم از فرهنگ و تاریخ و مردم و طبیعت از هر چیزی که آمریکا را به آن سرزمین رویایی تبدیل کرده است. در طول این سفر با خودم فکر کردم چقدر خوب است که تجربیاتم را با شما هم به اشتراک بگذارم شاید روزی شما هم مثل من راهی این سرزمین پهناور شوید.

آمریکا

از ساحل اقیانوس تا کوه های بلند: کالیفرنیا

آمریکا

اولین توقفم کالیفرنیا بود ایالتی که همیشه از دیدن فیلم ها و سریال ها به چشمم می آمد. حرف از کالیفرنیا که می شود ساحل Santa Monica اولین تصویری است که به ذهن من می آید. خورشید گرم ساحل شنی امواج آبی اسکیت برد سواران با موهای بلند و عینک های کلاه دار فروشندگان خیابانی با غذاهای رنگارنگ فواره موزیکال و چرخ و فلک که به آرامی در آسمان می چرخد. در کالیفرنیا هالیوود هم وجود دارد ستاره ها و سینماها و جشنواره ها . Disneyland و Universal Studios هم برای من مثل رویاست .

سرزمین موزیک و کباب : تگزاس

در تگزاس Rodeo و موسیقی Country و کلاه های cowboys و کباب های چربی دار و جشنواره های Wild West هستند. San Antonio و Houston و Dallas هر کدام به نوعی طعم خاص تگزاس را در خود جذب کرده اند. در تگزاس حس آزادی را باید تجربه کرد.

شهر زنده : نیویورک

وقتی به منهتن و Central Park میرسیم نیویورک خود را نشان می دهد. برج های بلند و خیابان های شلوغ و مردم با لباس های شیک و فروشگاه های لوکس و موزه های زیبا . نیویورک پر از انرژی و حیات است. Times Square با تابلوهای نورانی و Broadway با نمایش های براق و Wall Street با برج های شیشه ای و Central Park با سبزی دلنشین و موزه های معروف مثل MoMA و Met همه و همه در یک شهر به نام نیویورک.

با تاریخ و طبیعت سفر کنید: واشنگتن دی. سی.

واشنگتن دی. سی. به عنوان پایتخت ایالات متحده پر از تاریخ و موزه ها و بنای یادبود و مکان های سیاسی است. کاخ سفید و کنگره و موزه تاریخ طبیعی و موزه هولوکاست و موزه هوا و فضا و بنای یادبود لینکلن و بنای یادبود واشنگتن و موزه Smithsonian و موزه هنر آمریکایی و موزه هنر ملی و موزه فولر و موزه فراماسونری و موزه خانه سفید و موزه پست و موزه آتش نشانی و موزه پلیس و موزه انقلاب و موزه اسلحه خانه ملی و موزه موج صوتی و موزه آرامگاه جفرسون و موزه آرامگاه لینکلن و موزه آرامگاه واشنگتن و موزه آرامگاه روזוولت و موزه آرامگاه کن ندی و موزه آرامگاه جکسون و موزه آرامگاه ایزنهاور و موزه آرامگاه جورج واشنگتن فقط چند مکان از بین صدها موزه در واشنگتن دی. سی. هستند.

قلب آمریکا : ایالت میانه

در ایالت میانه حس واقعی آمریکایی را تجربه می کنید. جاده های بی انتها و چمنزارهای سبز و مزارع گندم و شهرهای کوچک با خانه های دنج و مردم مهربان . در این ایالت موزه های تاریخ و موزه های طبیعی و موزه های کشاورزی و موزه های هنر و موزه های علم و موزه های صنعتی و موزه های مذهبی و موزه های سربازی و موزه های ملی وجود دارد.

حیات وحش و طبیعت بکر : آلاسکا

در آلاسکا حس طبیعت و حیات وحش را به طور کامل احساس می کنید. خرس های قطبی و گوزن شمالی و روباه قطبی و گرگ و مشک گاو و حیوانات دیگر در این سرزمین وحشی حضور دارند. دره های یخچالی و کوه های بلند و دریاچه های بزرگ و جنگل های بکر همه و همه در آلاسکا وجود دارند.

سفری پر از تجارب

هر ایالت آمریکا به نوعی جذابیت خاص خود را دارد. سفر به آمریکا سفر به یک دنیای جدید است دنیایی پر از تجربه دنیایی پر از اطلاعات دنیایی پر از احساس دنیایی پر از رنگ و بو و مزه.

نکات عملی برای سفر به آمریکا

  • ویزای آمریکا را از قبل تهیه کنید.
  • بلیط هواپیما و اقامتگاه را از قبل رزرو کنید.
  • نقشه ایالات متحده را همیشه همراه خود داشته باشید.
  • انگلیسی خود را تقویت کنید زیرا در اغلب مکان ها زبان انگلیسی استفاده می شود.
  • پول آمریکایی (دلار) با خود ببرید و بهتر است از قبل از کارت های اعتباری خود اطمینان حاصل کنید.
  • لباس مناسب برای آب و هوا و فعالیت های مختلف با خود ببرید.
  • به قوانین کشور و ایالت توجه کنید.

پرسش و پاسخ

1. آیا برای سفر به آمریکا به ویزا نیاز دارم؟

بله برای سفر به آمریکا به ویزای آمریکا نیاز دارید.

2. بهترین زمان برای سفر به آمریکا کدام زمان است؟

بهترین زمان برای سفر به آمریکا به ایالت و فصل سفر وابسته است. بهتر است قبل از سفر اطلاعات لازم را درباره آب و هوای مناطق مختلف جمع آوری کنید.

3. چگونه می توانم به طور ارزان به آمریکا سفر کنم؟

برای کاهش هزینه سفر می توانید در فصل کم توریست با پروازهای ارزان و با اقامت در هتل های ارزان سفر کنید. همچنین می توانید از سایت های فروش بلیط و هتل با تخفیف استفاده کنید.

نتیجه گیری نهایی

سفر به آمریکا تجربه ای فراموش نشدنی است. هر ایالت با فرهنگ و طبیعت خاص خود لحظه های زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. با کمی برنامه ریزی و اطلاعات می توانید سفر به آمریکا را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا