آشنایی با ایالت وایومینگ (wyoming) آمریکا

وایومینگ: جایی که کوه ها به آسمان می رسند

آمریکا

شاید تا حالا اسمش رو شنیده باشید شاید هم نه. وایومینگ ایالتی در شمال غرب آمریکا جایی که طبیعت وحشی و بکر کوه های سر به فلک کشیده و آسمان آبی و بی کران با هم یک تابلو نقاشی شگفت انگیز خلق می کنند.

آمریکا

وايومينگ با تمام سادگيش قلب هر عاشق طبیعت و ماجراجو را به خودش جذب می کند. جایی که از دل طبیعت سفر به دنیای ناشناخته آغاز می شود.

آمریکا

در جستجوی آرامش در قلب کوهستان

حرف از وایومینگ شد نمی شه از یلوستون حرفی نزد. یلوستون پارک ملی ای که با طبیعت بکر حیوانات وحشی و چشمه های آب گرم جوشانش معروفه در وایومینگ قرار گرفته. یلوستون قلب تپنده وایومینگ و جایی که آدم خودش رو در میان کوه ها چشمه های آب گرم و جنگل های بکر گم می کنه.

یلوستون دنیای شگفت انگیز از چشمه های آب گرم رنگارنگ آبشارهای با شکوه و حیات وحش بی نظیر است. چشمه "اولد فیثفول" که با انفجار ناگهانی و پرتاب آب داغ به آسمان معروفه یک آسمان رنگین کمان در این دنیای جادویی خلق می کنه. در میان پوشش گیاهی یلوستون گوزن های با شاخ های بزرگ خرس های قهوه ای و گرگ ها در آزادی زندگی می کنند.

وایومینگ قلب کوهستان را با هر نفس حس کن

گرند تتُن جایی که کوه های آسمانی و دره های سبز و شگفت انگیز با هم در آمیخته اند. کوه های گرند تتُن چهره ای فوق العاده زیبا از طبیعت وايومينگ را به نمایش می گذارند.

در ایالت وايومينگ جایی به نام دنیای وحشی وجود داره که با هوای آزاد کوه های سرسبز و جنگل های بکر تجربه جدید از طبیعت را به شما هدیه می کنه. در دنیای وحشی وایومینگ می تونید قدم در دنیای حیوانات وحشی بگذارید و از نزدیک با گوزن گرگ خرس و گاو وحشی آشنا شوید.

وایومینگ جایی که تاریخ و طبیعت در هم آمیخته اند

در وايومينگ می تونید در میان موزه های تاریخ که داستان های قوم های بومی و استقرار اولین مسکونین را در این سرزمین روایت می کنند قدم بزنید و با گذشته این ایالت آشنا شوید. موزه های وایومینگ تاریخ این سرزمین را با جزییات توصیف می کنند و شما را در مسیر گذشته ی این سرزمین حیرت انگیز هدایت می کنند.

نکات و توصیه ها برای سفر به وايومينگ

  • برای سفر به وایومینگ فصل تابستان با هوای مطلوب و آفتابی اش انتخاب مناسبی است. در این فصل می تونید از فعالیت های در فضای باز مانند کوهنوردی دوچرخه سواری و ماهیگیری لذت ببرید.
  • برای سفر به یلوستون رزرو محل اقامت و بلیط ورود به پارک از قبل ضروری است.
  • برای سفر به وایومینگ لباس های راحت و مناسب برای کوهنوردی مانند کت و کفش های مقاوم به همراه داشته باشید.
  • آب و غذا برای سفر به وایومینگ به خصوص در منطقه یلوستون ضروری است.

وایومینگ یک ایالت با چهره های متفاوت

از کوه های سر به فلک کشیده تا چشمه های آب گرم رنگارنگ وایومینگ جایی است که برای هر کس تجربه جدید را در خود نهفته داره.

پرسش و پاسخ

آیا وايومينگ ایالت بزرگی است؟

بله وايومينگ با مساحت حدود 253000 کیلومتر مربع نهمین ایالت بزرگ آمریکا محسوب می شه.

چه زبان هایی در وايومينگ رایج هستند؟

زبان انگلیسی زبان رایج در وايومينگ است.

آیا وايومينگ ایالتی امن برای سفر است؟

بله وايومينگ ایالت آرامی است و به طور کلی برای سفر امن محسوب می شه. با این حال همیشه احتیاط و رعایت نکات امنیت در سفر ضروری است.

نتیجه گیری

وایومینگ یک ایالت وحشی و بکر با چشمه های آب گرم کوه های آسمانی و جنگل های سرسبز جایی که می تونید با طبیعت یک اتصال واقعی را تجربه کنید. برای کوهنوردی ماجراجویی آرامش و رفاه وايومينگ یک مقصد بینظیر است. در این سرزمین جادویی می تونید با طبیعت به گفتگو بپردازید قلب خودتون رو به عظمت کوه ها هدیه کنید و از آرامش و زیبایی این سرزمین لذت ببرید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا