آشنایی با ایالت پنسیلوانیا (pennsylvania) آمریکا

سفری به قلب آمریکا: پنسیلوانیا جایی که تاریخ و طبیعت در هم می آمیزند

آمریکا

همیشه به دنبال مقصدی متفاوت برای سفر بودم جایی که هم طعم تاریخ را بچشم و هم در طبیعت بکر غرق شوم. مغزم مدام در حال جستجو بود تا سفری پر از ماجراجویی و آرامش را برای خودم رقم بزند. تا اینکه چشمم به پنسیلوانیا ایالت قلب آمریکا افتاد.

آمریکا

پنسیلوانیا ایالتی سرسبز و تاریخی مثل کتابی باز شده است که هر صفحه آن داستانی برای گفتن دارد. از شهرهای پرجنب و جوش گرفته تا روستاهای آرام و دلنشین پنسیلوانیا هر آنچه را که یک مسافر برای داشتن سفری فراموش نشدنی نیاز دارد در خود جای داده است.

آمریکا

فیلاдельفیا شهر استقلال

اولین توقف ما فیلاдельفیا شهر استقلال آمریکا بود. قدم زدن در خیابان های آجر فرش و تماشای ساختمان های تاریخی مثل Liberty Bell و Independence Hall احساس غرور و افتخار عجیبی را در من ایجاد کرد. انگار تاریخ در این شهر زنده است و با هر قدم بر روی سنگ فرش های قدیمی صدای ناقوس استقلال را در گوشم می شنیدم.

غرور تاریخی در پنسیلوانیا

در دل فیلاдельفیا موزه های فوق العاده ای مثل موزه هنر فیلاдельفیا و موزه تاریخ آمریکا وجود دارد که هر کدام در نوع خود تاریخی با شکوه را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهد. برای من که علاقه زیادی به تاریخ و هنر دارم گذراندن وقت در این موزه ها تجربه ای فراموش نشدنی بود.

پنسیلوانیا سرزمینی سرسبز و دلنشین

پس از تجربه تاریخ در فیلاдельفیا به سمت شمال پنسیلوانیا حرکت کردیم. با گذر از مناطق کوهستانی طبیعت با تمام زیبایی هایش خودنمایی کرد. منظره جنگل های پهن برگ رودخانه های خروشان و دامنه های پوشیده از چمنزار در چشم من منظره ای فراموش نشدنی ساخت.

هارسیبرگ شهر جذاب با طعم تاریخ

سفر به پنسیلوانیا بدون بازدید از هارسیبرگ پایتخت ایالت کامل نمی شود. هارسیبرگ شهری کوچک و دنج است که با موزه های تاریخ و قلعه های قدیمی طعم گذشته را به ما چشاند.

پیاده روی در جنگل های باغ وحش پنسیلوانیا

در غرب پنسیلوانیا باغ وحش فوق العاده ای به نام "Pennsylvania Game Commission" وجود دارد که با منظره های طبیعی شگفت انگیزش منظره ای منحصر به فرد را به من هدیه کرد. پیاده روی در جنگل های باغ وحش و مشاهده حیوانات وحشی در محیط طبیعی لحظات فراموش نشدنی را برای من به ارمغان آورد.

دره شامپین جایی برای دیدن معجزه طبیعت

دره شامپین در شمال پنسیلوانیا با آبشارهای منحصر به فرد و منظره های طبیعی فوق العاده من را به خود مفتون کرد. پیاده روی در این دره و تماشای آبشارهای زیبا احساس آرامش و شگفتی را در من ایجاد کرد.

پنسیلوانیا یک بهشت برای علاقه مندان به غذا

در طول سفر به پنسیلوانیا از طعم غذاهای محلی لذت بردم. از سوسیس و کالباس های معروف پنسیلوانیا تا پیتزاهای چرب و خوشمزه در هر گوشه از این ایالت طعم غذا من را به خود جذب می کرد.

نکات عملی برای سفر به پنسیلوانیا

بهترین زمان برای سفر به پنسیلوانیا

بهترین زمان برای سفر به پنسیلوانیا به علاقه شما به آب و هوا بستگی دارد. اگر به هوای گرم و آفتابی علاقه دارید فصل تابستان را برای سفر انتخاب کنید. در فصل پاییز نیز پنسیلوانیا با رنگ آمیزی برگ درختان منظره ای فوق العاده زیبا را به نمایش می گذارد.

حمل و نقل در پنسیلوانیا

حمل و نقل در پنسیلوانیا با اتومبیل خیلی راحت است. البته می توانید از اتوبوس یا قطار نیز استفاده کنید.

اقامت در پنسیلوانیا

در پنسیلوانیا اقامتگاه های مختلفی مثل هتل متل و خانه های اجاره ای وجود دارد. با توجه به بودجه و انتخاب شما می توانید اقامتگاه مناسب خود را انتخاب کنید.

پرسش و پاسخ

1. بهترین شهر برای گذراندن وقت در پنسیلوانیا کدام است؟

فیلاдельفیا برای علاقه مندان به تاریخ و هنر هارسیبرگ برای طعم گذشته و Pittsburgh برای علاقه مندان به طبیعت شهرهای جذابی برای گذراندن وقت در پنسیلوانیا هستند.

2. بهترین غذا برای چشیدن در پنسیلوانیا کدام است؟

سوسیس و کالباس های معروف پنسیلوانیا پیتزاهای چرب و خوشمزه و غذاهای آلمانی مثل Pretzels از بهترین غذاها برای چشیدن در پنسیلوانیا هستند.

3. چگونه می توان به پنسیلوانیا سفر کرد؟

می توانید با پرواز به فرودگاه بین المللی فیلاдельفیا یا فرودگاه بین المللی Pittsburgh و سپس با اتوبوس یا قطار به شهرهای دیگر پنسیلوانیا سفر کنید. همچنین می توانید با اتوبوس یا قطار مستقیم از شهرهای دیگر آمریکا به پنسیلوانیا سفر کنید.

جمع بندی

سفر به پنسیلوانیا تجربه ای غنی و فراموش نشدنی را برای من به ارمغان آورد. از تماشای شهرهای پر از تاریخ و موزه های فوق العاده تا پیاده روی در جنگل های باغ وحش و تماشای آبشارهای منحصر به فرد در هر گوشه از این ایالت منظره ای زیبا و جدید در انتظار من بود. اگر به دنبال سفری پر از ماجراجویی و آرامش هستید پنسیلوانیا را به شما توصیه می کنم.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا