آیا عجایب طبیعی است یا بهشت ​​جزیره؟ Paxos و اجاره تعطیلات!

[ad_1]

واکنش شما وقتی متوجه می شوید که یک جزیره زیبا روی زمین وجود دارد که می تواند احساس آسمان را به شما منتقل کند؟ این فقط شما و شما را شگفت زده خواهد کرد من عاشق برنامه ریزی سفر برای کشف زیبایی های کشف نشده این جزیره هستم. این جزیره پاکسوس است که یک جزیره یونانی یونان با وسعت کمی در حدود هفت تا چهار مایل است.

این مکان محبوب برای همه این افراد است که می خواهند در آغوش زیبایی طبیعی ساکت بمانند. بنابراین اگر قصد سفر خانوادگی یا تعطیلات عاشقانه را دارید این جزیره را امتحان کنید. سواحل سنگریزه مطمئناً شما را با ظرافت بهم می زند؛ آب فیروزه شما را آرام می کند. و باغ های زیتون شما را با زیبایی آنها در آغوش می گیرند. به طور کلی آرامش را در همه جای این جزیره می توانید پیدا کنید – از صخره ها گرفته تا درختان زیتون غارهای دریایی گرفته تا سواحل بی ثبات و از بندرگاه ها تا اجاره ویلا.

اطلاعات بیشتر در مورد جزیره و اجاره تعطیلات

این جزیره به دلیل وجود توریستی فیلترشکن هنوز خراب نشده است. جمعیت خاصی از مردم را که در اینجا مسافرت می کنند پیدا خواهید کرد مخصوصاً افرادی که به دنبال انزوا هستند. Paxos با برخورداری از آرامش و زیبایی منظره بهترین مکان برای خانواده ها و زوج ها است. اگر قصد سفر به Paxos را دارید باید با کشتی از کورفو بیاید. هیچ فرودگاهی وجود ندارد و این ممکن است دلیل زیبایی بکر و آرام آن باشد.

پس از رسیدن به این جزیره دیگر نیازی به نگرانی از ماندن ندارید. این جزیره کوچک دارای تعدادی آپارتمان ویلا با تمام امکانات لوکس است. آنها می توانند راحتی و آزادی را برای گذراندن زمان با کیفیت در انزوا مناسب با شریک زندگی تان فراهم کنند. به علاوه می توانید زندگی مدیترانه یونان را تجربه کنید در یکی از اجاره ویلا بمانید. به نظر می رسد فرهنگ یونان در رانت های داخل و خارج نقش برجسته ای دارد. دیوارهای شسته شده سفید گلدان های سنگی تیرهای چوبی و مبلمان سنگی نمادی مناسب برای فرهنگ یونان است.

این اجاره های تعطیلات به گونه ای طراحی شده اند که با راحتی کامل نشاط و آرامش به شما می دهند. هر ویلا جدا از دیگری است و در نزدیکی سواحل واقع شده است. بنابراین می توانید به طور مستقیم از محل اجاره خود از یک منظره ساحلی لذت ببرید. همچنین می توانید از پنجره اتاق خود زیبایی زیبایی را ببینید که در آن می توانید اطراف درختان زیتون را در همه جا پیدا کنید.

در اینجا هتلی برای اقامت پیدا نمی کنید. این بدان معنا نیست که ویلا هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. شما می توانید هر اجاره تعطیلات را با قیمت بسیار مناسب رزرو کنید. شما یک استخر بزرگ ویلایی دارید. شما می توانید گزینه ای را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد و بتواند در بودجه شما لوکس باشد.

پارک آبی وجود ندارد و هیچ بار وجود ندارد – فقط مناظر آرام و دیدنی در آنجا. با این حال می توانید میخانه های سنتی را در آنجا پیدا کنید تا مقداری غذای یونانی را امتحان کنید. سه دهکده اصلی بندر – لاکا لوگوس و گیاوس نیز در آنجا هستند تا در بهترین حالت زیبایی تاریخی به شما نشان دهند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا