اختلاف ساعت ایران و کانادا ونکوور

وقتی خورشید در تهران غروب می کند در ونکوور طلوع می کند!

ایران | ساعت

همیشه فکر می کردم که ساعت ها فقط برای اینکه وقت را به ما یادآوری کنند وجود دارند. تا اینکه سفر به ونکوور را تجربه کردم و متوجه شدم که تفاوت ساعت ها می تواند دنیای جدیدی را به روی ما باز کند.

ایران | ساعت

تصور کنید که شما در تهران هستید صبحانه می خورید و با دوستان خود در مورد برنامه های روزانه صحبت می کنید. همزمان در ونکوور خورشید غروب می کند و مردم به خانه می روند.

ایران | ساعت

این موضوع به طور ناگهانی سفر ما را به یک ماجراجویی جدید تبدیل کرد. به این فکر کنید که می توانید در صبح یک روز در تهران با خانواده خود تماس بگیرید و با صدای خنده و شادی آنها روزتان را آغاز کنید.

سپس با یک تلفن همراه با دوستانتان در ونکوور تماس بگیرید و از ماجراجویی های آنها در طبیعت شنیده و با آنها همراه شوید.

این تفاوت ساعت مناسبتی را برای ما به وجود آورد تا با هر دو طرف زمین ارتباط برقرار کنیم و لحظات شاد و به یاد ماندنی را با هم تجربه کنیم.

سفر در زمان به ونکوور!

هنگامی که به ونکوور رسیدیم دنیایی جدید در انتظار ما بود. با تفاوت ساعت ۸ ساعت و نیم با تهران ما به طور غیر منتظره به "سفر در زمان" رسیده بودیم. در صبح تهران ما در ونکوور با خورشید غروب و هوای خنک روبرو شدیم و با گذشت هر روز این تفاوت به ما حس جدیدی را ارائه می کرد.

با این تفاوت زمان ما در هر لحظه به یک دنیای جدید قدم می گذاشتیم. در یک طرف زمین مردم به کار و زندگی روزمره مشغول بودند و در طرف دیگر ما با طبیعت بی نظیر ونکوور آشنا شدیم. با تفاوت ساعت و این اتصال فرا جغرافیایی ما به یک نوع "هم زمان بودن در دو زمان" دست یافتیم که تجربه جدیدی را برای ما به وجود آورد.

ماجراجویی در ونکوور

ونکوور با منظره های فریبنده و زیبایی خیره کننده ما را به خود جذب کرد. در روز اول با صعود به قله "گرانت" نمای پانورامایی شهر و اقیانوس را به چشم دیدیم. هوای خنک و بوی طبیعت ما را به خواب و آرامش دعوت کرد.

در روز های بعد با پیاده روی در مناطق سبز شهر و بازدید از باغ های زیبا و زیستگاه حیوانات وحشی از زیبایی طبیعت لذت بردیم. ما در روز های گرم با قایق در آب های آرام اقیانوس کوه سر زدیم و با دیدن دلفین ها و پرندگان دریایی شور و شوق ما دوچندان شد.

شهر ونکوور با ساختمان های مدرن و موزه های زیبا و بزرگ و با فضاهای سبز و پارک های زیبا یک دنیای پر از انرژی و زیبایی را برای ما به وجود آورد. ما با پیاده روی در خیابان های شهر و خرید از فروشگاه های معروف حس زندگی در یک شهر پیشرفته و مطمئن را تجربه کردیم.

غذاها و مزه های ونکوور!

در ونکوور مزه های جدید و غذاهای رنگارنگ ما را به یک ماجراجویی طعم تبدیل کرد. ما با طعم مزه های جدید در رستوران های لوکس و کافی شاپ های دنج لحظات شاد و دلنشینی را تجربه کردیم.

ما در رستوران های دریایی با چشم انداز اقیانوس از ماهی های تازه و میگو های خوشمزه لذت بردیم. در کافی شاپ های دنج با قهوه های خوش طعم و شیرینی های محبوب کانادایی به خواب و آرامش رسیدیم.

غذاهای چینی و ژاپنی و کره ای با طعم های خاص خود ما را به سفری در مزه های آسیایی برد. ما با هر غذا و هر طعم به یک دنیای جدید قدم گذاشتیم و با تجربه مزه های جدید خاطرات شیرینی را در ذهن خود ثبت کردیم.

نکات عملی برای سفر به ونکوور

  • سفر در زمان را فراموش نکنید: با تفاوت ساعت ۸ ساعت و نیم با تهران در هنگام برنامه ریزی برای تماس با خانواده و دوستان در تهران یا ایران و همچنین برنامه ریزی برای بازدید از مکان های جدید یا خرید از فروشگاه ها به تفاوت ساعت توجه کنید.
  • برای سفر به ونکوور بهترین زمان برای سفر در بهار و تابستان است. در این زمان هوا مطبوع و خورشید در آسمان درخشش دارد و برای پیاده روی و بازدید از جاذبه های توریستی مناسب است.
  • اگر می خواهید از کشور های دیگر نیز بازدید کنید وقت کافی برای سفر خود در نظر بگیرید. ونکوور به عنوان یک مرکز حمل و نقل مهم می تواند شما را به سفر به کشور های دیگر نیز هدایت کند.

سوالات متداول

1. آیا برای سفر به ونکوور به ویزای توریستی نیاز است؟

بله برای سفر به کانادا و ونکوور به ویزای توریستی نیاز است.

2. هزینه سفر به ونکوور چقدر است؟

هزینه سفر به ونکوور به عوامل مختلفی مانند زمان سفر نوع هتل نوع پرواز و نحوه سفر بستگی دارد.

3. بهترین راه برای جابجایی در ونکوور کدام است؟

در ونکوور راه های مختلفی برای جابجایی وجود دارد. شما می توانید از اتوبوس مترو تاکسی یا ماشین اجاره ای استفاده کنید.

نتیجه گیری

سفر به ونکوور تجربه جدیدی را برای ما به وجود آورد و ما با کشف دنیای جدید و فرهنگ جدید به لحظات شیرینی و به یاد ماندنی رسیدیم. تفاوت ساعت ما را به یک نوع "سفر در زمان" تبدیل کرد و ما با تجربه این تفاوت زمان در هر لحظه به یک دنیای جدید قدم گذاشتیم.

ما با تفاوت زمان و این اتصال فرا جغرافیایی به یک نوع "هم زمان بودن در دو زمان" دست یافتیم که تجربه جدیدی را برای ما به وجود آورد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا