اقامت در ژاپن

زمزمه ی سکوت در قلب توکیو: سفری به سرزمین خورشید تابان

اپ

"توکیو" . فقط شنیدن این نام همین اسم قلبم را به تپش می اندازد. خیابان های شلوغ و پر از زندگی بنای های مدرن و آسمان خراش های غول آسا آداب و رسوم خاص غذاهای خوشمزه و طبیعت بکر … همه اینها در ذهنم به هم آمیخته و مرا به یک سفر جذاب دعوت می کنند. سفر به ژاپن حرف برای گفتن زیاد دارد. حرفی که باید در ذهن بماند و زبان به زبان منتقل شود. اما من می خواهم تجربه شخصی خودم را با شما در میان بگذارم. تجربه ای که از لابه لای خیابان های توکیو آغاز شد و با طعم سوشی و چای سبز و حس صلح و آرامش در معابد سنتی ژاپن به اوج خود رسید.

اپ

قدم زدن در دل شهر

اپ

هنگامی که در هوای سرد و رطوبت زیاد توکیو قدم می زنید صدای ترافیک موسیقی مغازه ها و خنده و گفتگوی مردم یک هارمونی خاص را ایجاد می کند. شهر توکیو از هر طرف که به آن نگاه کنید با مخلوطی از قدیمی و جدید سنتی و مدرن شلوغ و آرام به شما جذاب و منحصر به فرد نشان می دهد. خیابان ها پر از مغازه ها و رستوران ها است که هر کدام به سبک خود به شما محصول و خوراکی ارائه می دهند.

تجربه آداب و رسوم ژاپنی

آداب و رسوم ژاپنی جزء جذاب ترین بخش های سفر به این کشور است. از سلام کردن با کمان گرفتن تا نشستن در معابد سنتی با آداب خاص همه و همه تجربه ای جدید و خاطره انگیز را برای شما به ارمغان می آورد. البته لازم به ذکر است که مردم ژاپن به آداب و رسوم خود ارادت خاصی دارند و از توریست ها انتظار دارند که به آن ها احترام بگذارند.

طعم سوشی و چای سبز

غذا در ژاپن یک هوای تازه و تجربه جدید است. سوشی رامِن تِمپورا و غذاهای دیگر با طعم و رایحه خاص خود سفر شما را غنی تر می کنند. چای سبز ژاپنی که در هر گوشه ای از کشور می توان آن را پیدا کرد با طعم و رایحه شگفت انگیز خود احساس آرامش و انرژی جدیدی به شما می دهد.

سفر به کوه فوجی

کوه فوجی قله معروف و زیبای ژاپن از هر نقطه ای از کشور دیده می شود. سفر به کوه فوجی تجربه ای بی نظیر از طبیعت بکر و منحصر به فرد ژاپن است. پیاده روی در جاده های کوهستانی و تماشای منظره زیبا و خاطره انگیز از قله فوجی احساس آرامش و اتصال به طبیعت را در شما ایجاد می کند.

نکاتی برای سفر به ژاپن

  • بهترین زمان برای سفر به ژاپن فصل بهار و پاییز است. در این فصل ها هوا مطلوب و طبیعت زیبا و رنگارنگ است.
  • ژاپن کشوری گران است. بنابراین قبل از سفر بودجه خود را تعیین کنید.
  • زبان ژاپنی مختلف از زبان انگلیسی است. بنابراین یادگیری چند کلمه و عبارت ژاپنی می تواند به شما کمک کند.
  • ژاپن کشوری امن و با آداب و رسوم خاص است. به آداب و رسوم محلی احترام بگذارید و از آداب و رسوم خود دوری کنید.

پرسش و پاسخ

1. هزینه سفر به ژاپن چقدر است؟
هزینه سفر به ژاپن بستگی به زمان سفر مدت سفر نوع اقامت و سبک سفر شما دارد. به طور متوسط یک سفر هفته ای به ژاپن برای دو نفر حدود 4000 دلار هزینه دارد.

2. بهترین زمان برای سفر به ژاپن چه زمانی است؟
بهترین زمان برای سفر به ژاپن فصل بهار و پاییز است. در این فصل ها هوا مطلوب و طبیعت زیبا و رنگارنگ است.

3. آیا زبان انگلیسی در ژاپن رواج دارد؟
زبان انگلیسی در ژاپن به طور گسترده استفاده نمی شود. بنابراین یادگیری چند کلمه و عبارت ژاپنی می تواند به شما کمک کند.

نتیجه گیری

سفر به ژاپن تجربه ای فراموش نشدنی است. این کشور با طبیعت بکر و آداب و رسوم خاص خود جذابیت بی نظیری را برای توریست ها به ارمغان می آورد. از خیابان های شلوغ و پر از زندگی توکیو تا معابد سنتی و کوه فوجی هر نقطه ای از ژاپن داستانی برای گفتن دارد. داستانی که در ذهن شما برای همیشه حک می شود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا