اماکن دیدنی در اسپانیا – ساراگوسا

بخشی از استان آراگون ، زاراگوزا به دوره روم باز می گردد. به گفته مورخان ، قبیله ای به نام ایبریایی ها در ساراگوزا زندگی می کردند که در آن زمان فقط یک دهکده بود. اکنون این دهکده کوچک با داشتن بسیاری از بناهای تاریخی به یک مرکز توریستی تبدیل شده و یکی از شهرهای کم جمعیت اسپانیا است. این شهر در تابستان دارای آب و هوای نیمه خشک و با دمای 40 درجه سانتی گراد است. با این حال ، این شهر تمام امکانات را برای ضرب و شتم گرمای تابستان و تور فراموش نشدنی دارد. حال بیایید به دور شهر ساراگوزا برویم:

کلیسای جامع لا Seo:

بازدید از این کلیسای جامع زیبا که بهترین نمونه از معماری معمولی گوتیک است ، باعث می شود تا هر توریستی به یک نقطه تبدیل شود. جالب است که بخشی از کلیسای جامع همچنین نمایانگر معماری رومی ، عربی و رنسانس است. این نشان می دهد که در سالهای بعد اضافه شده به کلیسای جامع. براساس سوابق تاریخی ، کلیسای جامع در سالهای 1119 تا 1520 ساخته شده است. کلیسای جامع داخلی بسیار غنی است. این موزه که بخشی از کلیسای جامع است ، دارای آثار هنری بی نظیر برخی از مشهورترین نقاشان و هنرمندان اسپانیا مانند فرانسیسکو گووا و فرانسیسکو پاویا است. برج های کلیسای جامع به صورت مجلل روشن هستند که منظره ای شگفت انگیز در شب ارائه می دهند.

کاخ مراکش:

بهترین نمونه از معماری مغرب ، اعتقاد بر این است که این کاخ توسط سلاطین عرب در قرن یازدهم ساخته شده است. سوابق تاریخی همچنین حاکی از آن است که پادشاه فردیناند یکی از باشکوه ترین تاج ها را در این کاخ نصب کرده است. این کاخ دارای حیاط داخلی ، استخرهای شنا ، مساجد و فواره ها است. این کاخ به خاطر طاق های در هم تنیده مشهور است. این کاخ بسیار زیبا با تزئینات مجلل.

کلیسای نوسترا سنورا دل پیلار:

این کلیسای جامع در سواحل رودخانه ابرو واقع شده است و در قرن شانزدهم ساخته شده است. کلیسای جامع برای بسیاری از افراد که از ساراگوزا بازدید می کنند یکی از مهمترین مقاصد مذهبی است. یک مجسمه کوچک اما بسیار زیبا از مریم باکره در این کلیسا نصب شده است. افسانه می گوید که مریم باکره وقتی در جلوی سنت جیمز ظاهر می شد در حالی که در حال آموزش ساخت کلیسا بود بر روی ستونی ایستاد. در حقیقت ، کلیسا نام خود را از ستونی که در آن مریم باکره ایستاده بود ، گرفت. قسمت داخلی کلیسای جامع حاوی برخی از نادرترین آثار هنری و عتیقههای یاد شده است. جشنواره سالانه ریحان در 12 اکتبر برگزار می شود و تعداد زیادی از گردشگران را از راه دور جذب می کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا