املاک دبی برای فروش – سرمایه گذاری در املاک اماراتی

[ad_1]

سرمایه گذاری | فروش

دبی با ظهور تحولات مهم معماری و پروژه های بلندپروازانه یک شبه ، به یک آهنربای جهانی برای املاک و مستغلات تبدیل شده است. از آنجا که بازار همچنان رو به رشد است و تقاضا بیش از عرضه است ، زمان آن رسیده است که بیگانگان در این شهر پر جنب و جوش و سرگرم کننده سرمایه گذاری کنند.

در مارس 2006 قانون آزادسازی به تصویب رسید که به خارجی ها اجازه می دهد 99 سال اجاره یا زمین های آزاد را در مناطق خاص اجاره دهند. سهام آزاد یا اجاره به سرمایه گذار خارجی مزایای بسیاری را می دهد. دارندگان می توانند در صورت تمایل ملک خود را در دبی بفروش یا اجاره دهند. پتانسیل سرمایه گذاری زیاد است ، با تقاضای زیاد برای اجاره کوتاه مدت و بازدهی حدود 10٪. دبی مالیات بر درآمد را شامل نمی شود ، از جمله مواردی که از اجاره املاک و مستغلات حاصل می شود. علاوه بر عدم وجود مالیات بر سود سرمایه. پیش بینی می شود که جمعیت دبی طی 5 سال آینده دو برابر شود و این باعث افزایش تقاضای اجاره می شود. املاک خریداری شده به منظور لیزینگ می تواند به عنوان دارایی با درآمد دراز مدت در نظر گرفته شود. مالکان ملزم به زندگی در امارات متحده عربی نیستند و بسیاری از شرکت های مدیریت املاک محلی و بین المللی از جمله Colliers International ، Cluttons ، Asteco و JG Management Properties وجود دارند که می توانند هنگام دوری صاحبان از این ملک مراقبت کنند. در صورت پیروی از مراحل خاص ، می توان از ویژگیها به عنوان وراثت نیز استفاده کرد.

در اینجا برخی از محبوب ترین پروژه های املاک و مستغلات در دبی ارائه شده است (و بسیاری از آنها برای خانواده هایی که دسترسی به استخرهای شنا و سایر امکانات مسکونی دارند ، جوامع دیواری را فراهم می کند):

  • چشمه ها: ویلاهای 3 تا 5 خوابه ، واقع در جاده شیخ زاید را ارائه می دهد.
  • دشت ها: در نزدیکی دبی مدیا سیتی واقع شده است و شامل 3 تا 7 اتاق خواب ویلا دو طبقه است.
  • Emirates Hills: یک پروژه لوکس در سطح جهانی متشکل از ویلاهای آزاد واقع در نزدیکی دبی مدیا سیتی و باشگاه گلف امارات.
  • عربستان رانچ: جمعی از ویلاها و خانه های آزاد در دقایقی از دبی و جبل علی فاصله دارند اما آنها در بیابان واقع شده اند و امکان دسترسی به کلوپ دبی پولو و مرکز سوارکاری را فراهم می کنند.
  • دبی مارینا: آپارتمان های لوکس و ویلا با منظره دریا را ارائه می دهد.
  • The Greens: این نزدیکی زمین گلف امارات است و آپارتمانهای مدرن و کم طبقه مدرن را که در استودیوها ، آپارتمانهای یک ، دو و سه خوابه موجود است ، ارائه می دهد.
  • سایر مناطق آینده و آینده شامل: بیزینس خلیج ، پالم جمیرا ، جزایر جمیرا ، پارک جمیرا ، فوجان و دبی تایلند است.

سرمایه گذاری در بازار پویا و پرتحرک دبی بسیار ساده است. تنها مقاله مورد نیاز یک توافقنامه فروش نسبتاً مستقیم است. در صورت لزوم ، خارجی ها می توانند برای تأمین بودجه اقدام کنند. وام دهندگان عمده دبی ، که در وام مسکن تخصص دارند ، امور مالی و دارایی هستند. در هنگام خرید ملک توصیه می شود از وکالت کمک گرفته و از امضای قرارداد رسمی اطمینان حاصل کنید ، به خصوص در صورت خرید در بازار ثانویه. خرید مستقیم از توسعه دهنده (مانند Emaar یا Nakheel) که ممکن است 1-3٪ هزینه تبدیل را بپردازد بسیار معمولی و ممکن است. معمول است که علاوه بر اقساط ، پیش پرداخت را نیز با پرداخت اقساط نهایی پرداخت کنید. پس از اتمام ، ملک باید در اداره زمین دبی ثبت شود. هزینه ثبت زمین معادل 1.5 درصد از قیمت خرید ملک وجود دارد. مالکان همچنین باید انتظار داشته باشند که سالانه هزینه نگهداری ملک را بپردازند که مواردی مانند هرگونه لوله کشی لازم یا تعمیرات برقی ، پاکیزگی سایت و امنیت را در بر می گیرد.

خرید خانه در خارج از کشور یک تصمیم مهم است. لازم است که در مورد همه جوانب سرمایه گذاری بالقوه تحقیق شود و فقط با نمایندگان معتبر املاک و مستغلات برخورد شود زیرا هیچ خرید سازمانی در دبی وجود ندارد. از جمله نمایندگان مشهور املاک و مستغلات که از شهرت خوبی در دبی برخوردارند می توان به Better Homes ، GoWealthy ، Re-Max و Landmark Properties اشاره کرد. بازار املاک و مستغلات دبی احتمالاً در آینده قابل پیش بینی رونق خواهد یافت. دبی یک مقصد بین المللی پررونق است که از سطح بالایی از زندگی ، زندگی بدون مالیات و جامعه جهانی امن و مطمئن برخوردار است و آن را به مکانی ایده آل برای سرمایه گذاری تبدیل می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا