املاک دوستدار محیط زیست در اسپانیا

محیط زیست

برو به محیط – سازگار با محیط زیست – سیاره را نجات دهی – گرمایش جهانی. تمام کلمات ما به خوبی می دانیم مگر اینکه 5 سال در این ماه زندگی کرده باشید. همه در حال پریدن روی سبد خرید و ارائه محصولات و خدمات سبز هستند. اما چقدر سبز است و آیا فقط یک ژست نمادین محبوبیت است؟ ما در مورد امکان ساخت ویلاهای سبز و سازگار با محیط زیست در اسپانیا پس از اینکه به طور اتفاقی به اشتباه از همسرم سؤال کردم چگونه می خواهد خانه جدید خود را بسازد بررسی کردیم. او پاسخ داد: سازگار با محیط زیست.

این دو کلمه در یک سفر هزاران مایل در سراسر اروپا و ساعتهای بی شماری در جستجوی وب آغاز شد تا دریابم چگونه می توانم خانه رویایی را بسازم. در ابتدا فهمیدم که خانه دوستدار محیط زیست فقط یک خانه غارنشین است … من هرگز تصور نمی کردم که در آن خانه یا ساخت یک خانه غار بنشینم یا اینکه آنها دارای لوله های ضخیم تری بوده اند یا بخاری های خورشیدی را پیشنهاد داده اند … یک معامله بزرگ انتظار داشتم طبق استاندارد در در حقیقت در حال حاضر اخذ منبع جایگزین برای گرمایش آب در اسپانیا قانونی است حتی یکی از شرکت ها خانه را به عنوان دوستدار محیط زیست طبقه بندی کرد زیرا گرمایش حاوی ترموستات است.

دو سال بعد پس از تضمین تنها حق ساخت با سیستم ICF با کیفیت بالا آلمان اولین دو ویلای جدید سازگار با محیط زیست در اسپانیا را برای مشتریان شروع کردیم و قرار است بسیاری از ویلا ها از سال آینده آغاز شود. سود شگفت انگیز بود متأسفانه این بدان معنی است که خانه رویایی همسرم مدتی است که به حالت تعلیق درآمده است اما کار و نگرش ما نسبت به همه چیزهای سبز تغییر یافته است. ما سیستم گرمایش زمین گرمایی انرژی خورشیدی سیستم های خاکستری خاکستری سیستم های صرفه جویی در مصرف آب در فضای باز و در فضای باز توربین های بادی نکات سخت افزاری سیستم های روشنایی را که قبلاً نمی دانستم ارائه می دهیم و حتی توالت های بدون آب (هیات داوران هنوز هم در آن هستند این با من است)) همه اینها برای اینکه ویلاهای دوستدار محیط زیست ما در اسپانیا تا حد ممکن اقتصادی باشند. نکته بسیار مهم در مورد سیستم های سازگار با محیط زیست سرعت و مقادیر بافر آنهاست. یک ویلا به سبک سنتی با 100 متر مربع در 10 روز ساخته می شود! هفته ها هزینه کار را صرفه جویی کنید و بدین ترتیب هزینه این ویژگی های سازگار با محیط زیست جدید را با مساوی مساوی یا حتی ارزانتر از ویلاها و پرتوهای سنتی وارد کنید. مقادیر عایق شگفت انگیز هستند و حتی از عایق صوتی فوق العاده ای نیز برخوردار هستند (اگر نوجوان های پر سر و صدا مانند ما وجود داشته باشد).

وقتی برای اولین بار این سیستم را به یک معمار معرفی کردیم او با صراحت به این پیشنهاد نگاه کرد و لبخندی را که در اسپانیا مشاهده می کنید لبخند زد وقتی می دانید فکر می کنید عصبانی هستید و پس از تجربه این شیدایی سرکوب شده در طی یک دوره طولانی با سن زیاد – شاید پیر نباشد اما سن من – باشه معماران قدیمی! سرانجام با یک مهندس جوان پرشور روبرو شدیم که همانطور که انجام دادیم سیستم را باور و پذیرش می کند. ما مجموعه ای از برنامه ها را تهیه کردیم و آنها را به ساختمان شهرداری محلی ارسال کردیم و پروژه را برای ارزیابی در اختیار بانک قرار دادیم. تالار شهر از این ایده خوشحال شد و بانک پروژه بیش از 40٪ آنچه را برای مشتری پرداخت کردیم ارزیابی کرد! اکنون این می تواند ارتباط بسیاری با این واقعیت داشته باشد که ما سازندگان ارزان قیمت هستیم اما مدیر به ما گفت که آنها خانه هایی با فاکتورهای سازگار با محیط زیست نسبت به خانه های سنتی در حال ایجاد هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا