املاک و مستغلات استانبول و آنچه را که می توان از آن انتظار داشت

[ad_1]

وقتی کسی در مورد استانبول می شنود اولین ایده هایی که به ذهنمان خطور می کند تاریخ آنهاست مساجد عظیم بازارها و البته خیابان های قدیمی که شامل برخی از بهترین مکان ها برای تجربه غذاهای معتبر ترکی است. باقلوا یک دسر سنتی ترکیه در استانبول ردیابی شد!

این شهر مانند ترکیه گذشته ای پویا و طولانی را در پشت سر خود بررسی می کند. این شهر در گذشته با عنوان بیزانس یا قسطنطنیه شناخته می شد در زمانی که امپراطوران مسیحی حکومت می کردند این شهر تنها در قرن سیزدهم در استانبول مدرن شد که قبایل مهاجران ترک قسطنطنیه را به خانه خود و محل قدرت امپراتوری عثمانی بعدی که تقریباً بر کل خاورمیانه بالکان در جنوب حاکم بود تبدیل شدند. تا شاخ آفریقا. با گسترش امپراتوری عثمانی این شهر نیز گسترش یافت. قبایل ترک که در اوایل قبیله های عشایری خود از اوراسیا بودند به زودی به بیزانس تخریب شده حمله کردند و پس از یک کارزار موفقیت آمیز محمود دوم یکی از تأثیرگذارترین سلاطین عثمانی با موفقیت با موفقیت قسطنطنیه را به دست گرفت و آن را به یک مرکز اسلامی هنر ادبیات و البته پایتخت امپراتوری عثمانی تبدیل کرد که در دو قرن ادامه خواهد یافت. دو مورد بعدی

بنابراین مانند تاریخچه در پشت فرمانداران شهر تاریخی در پشت زندگی اقتصادی و فعالیت در شهر وجود دارد. عجیب ترین قسمت آن قسمت شرقی شهر است در سراسر تنگه بسفر که با ساختارهای قرون وسطایی روکش شده است بقایای گذشته است و میدان اسب سواری را که زمانی اینجا بود فراموش نکنید یک مجتمع عظیم که قبلاً برای برگزاری مسابقات ورزشی و بخصوص ماشین مسابقه ای استفاده می شده است. با این حال املاک و مستغلات استانبول در قسمت غربی واقع شده است که نسخه مدرن این شهر است و استانبول را به یک منطقه شهری واقعی تبدیل می کند. آنها به طور انبوه به طور همزمان با شهرهای مدرن مالی جهان تولید و سازماندهی می شوند حاشیه غربی با آب و هوای مدیترانه ای مه صبحگاهی و البته دریای آبی بسفر بسیار زیبا و راحت است!

املاک و مستغلات فروشی در استانبول در درجه اول در این منطقه قرار دارد. از آسمان تا آپارتمان های مسکونی که 3-4 اتاق خواب مرکز خرید و آپارتمان های هتل کامل و با مبلمان و مبلمان با کیفیت بالا دارند بخش غربی بهترین استاندارد زندگی را در هر مکانی که می توانید در اوراسیا پیدا کنید در عین حال که یک تجربه توریستی شدید را هنگام فرود در بخش شرقی به شما ارائه می دهد.

من مطمئن هستم که هر سرمایه گذار که به استانبول می آید قبل از تصمیم گیری در مورد هر پروژه ای برای سرمایه گذاری مستقیماً اطلاعات کسب می کند. استانبول طیف گسترده ای از خواص را ارائه می دهد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا