انتخاب هتل – تنظیمات منحصر به فرد برای مسافر ایتالیایی

[ad_1]

هر منطقه و شهر اصلی ایتالیا دارای بیش از چند هتل منحصر به فرد در مکان هایی است که گردشگران را مجذوب خود می کند.

بسیاری از هتل ها در نزدیکی رستوران ها هستند یا برای راحتی کار یک رستوران جمع و جور دارند. برخی از آنها به دلیل طراحی های زیبا (معماری و دکوراسیون) و همچنین مناظر در جایی که می نشینند شناخته شده اند. در اینجا برخی از هتل های عالی به همراه توضیحات مفصل در مورد ویژگی های ویژه آنها برای کمک به مسافر که به دنبال چیزی فراتر از حالت عادی است می گردند.

سینه لوکس در آلپ های ایتالیا

La Perla Corvara ایتالیا

Inn Tyrolean Inn La Perla در Dolomites واقع در Corvara یک روستای کوهستانی دوستانه در نزدیکی مرز سوئیس واقع شده است. این خانه دارای اتاق های سنتی با مبلمان چوبی روستایی تابلوهای جلوی تزئینی و پارچه های چاپی است. هتل مانند یک مسافرخانه معمولی سوئیس است و دارای یک اتاق غذاخوری با تمام پانل های چوبی و سقف های چوبی است. دیوارها با بطری های شراب اندود شده اند. همچنین یک موزه موتورسیکلت غیرمعمول در توچال وجود دارد که دارای دوچرخه های عتیقه است! رفت و آمد مکرر با ونیز 100 مایل فاصله دارد.

مهمانان در La Perla از نمایش جسورانه Dolomites فعالیت های اسکی و اسنوبورد و همچنین پیاده روی لذت می برند.

در هوای گرم حمام ترکی جکوزی و سونا و همچنین استخر سرپوشیده در فضای باز وجود دارد. این مکان سرگرم کننده و آرامش بخش برای استراحت در طول تور شما در ایتالیا است.

Resort Mountain Vigilius تیرول جنوبی ایتالیا

این تفرجگاه در بالای کوهی در تیرول جنوبی در آلپ ها در نزدیکی مرز ایتالیا و اتریش واقع شده است. نمی خواهید کوه را رانندگی کنید؟ شما مجبور نخواهید شد زیرا این تفرجگاه فقط با کابل قابل دسترسی است – تا ارتفاع 1500 متر!

این هتل از نظر طراحی مدرن است و دارای سنگ و بتون بر روی بسیاری از چوبهای ساده است. اگر می خواهید یک کنترل از راه دور داشته باشید این مکان برای رفتن است.

هتل Grand Excelsior Vittoria Sorrento ایتالیا

این هتل در بالای صخره ای مشرف به بندر سورنتو واقع شده است. این هتل در حال حاضر از سه ویلا تشکیل شده است که هر کدام در قرن نوزدهم ساخته شده اند. این هتل بهسازی شده است اما هنوز هم طراحی اولیه خود را حفظ می کند. نقاشی های دیواری تزئین شده روی سقف برخی از سوئیت ها و مبلمان بی نظیر زیبایی و زیبایی بی نظیری را به هتل می بخشد.

دو رستوران وجود دارد. یکی یک اتاق غذاخوری سنتی قرن نوزدهم است. دیگر رستوران تراس با چشم انداز بندر عالی. میهمانان که در ماه های تابستان اقامت دارند می توانند یک شام شمع در بالکن Vitoria جایی که یک ارکستر کوچک موسیقی پخش می کند داشته باشند. هتل یک آسانسور اختصاصی برای مسافرت با مهمانان به این بندر ارائه می دهد. قایق ها نیز برای اجاره در اینجا موجود هستند.

ایل سن پیترو دی پوزیتانو پوزیتانو ایتالیا

برای کسانی که از ارتفاع نمی ترسند این هتل غیرمعمول با هر سطح از پایین شیب پایین می رود. از هر اتاق و بالکن حداکثر می توان از منظره دریا لذت برد زیرا هتل در کنار صخره با عمق تنها یک اتاق ساخته شده است. هر اتاق بالکن خاص خود را دارد. این حالت استراحت را بسیار آرام و آرام می کند.

ورودی هتل در واقع یک نمازخانه قرن هفدهم است که به San Pietro اختصاص داده شده است. در بالای هتل یک رستوران وجود دارد که غذاهای ایتالیایی را سرو می کند و منظره ای خیره کننده از خلیج سالرنو ارائه می دهد. همچنین یک استخر مجسمه ای مجزا در صخره وجود دارد. آسانسور را می توان از لابی هتل به ساحل خصوصی و نوار کوکتل کنار دریا برد.

هتل گراند کوییزانا کاپری – ایتالیا

Grand Hotel Quisisana مکانی است که بسیاری از ابرقهرمانان بازیگران و دیگر اعضای نخبه در آن پنهان می شوند. این هتل واقع در شهر معروف کاپری به دلیل طراحی قرن نوزدهم آینه های بی پایان و کف خیره کننده به خانه ثروتمندان و مشهور شباهت دارد. یک استخر و کافی نت در فضای باز وجود دارد.

هتل سزار آگوستوس کاپری ایتالیا

این هتل کلاسیک بر فراز خلیج ناپل در ارتفاعات 1000 پا قرار دارد و منظره ای بی نظیر از خلیج دارد. اتاق ها با حمام مدرن روشن و بالکن اختصاصی مطبوع هستند. در تراس رستوران نیز مشرف به خلیج است. راحتی و منظره زیبا را در یک بسته ارائه می دهد!

کاخ کاپری آناکاپری ایتالیا

این هتل با ظرافت امپراتوری روم و مناظر خیره کننده دریا است و کاخ کاپری از پذیرایی از میهمانان در اتاق های پر زرق و برق با لوستر حمام کاشی کاری مرمر و تخت سایبان استفاده می کند. لوکس در این هتل فراموشی است. حتی در خارج از هتل یک باغ خوب نگهداری می شود. یک استخر و آبگرم برای استراحت وجود دارد. هتل یک اتاق پنت هاوس و مجموعه آپارتمان به سبک برای اقامت که دارای باغ و استخر خاص خود است ارائه می دهد.

در سفر خود دومین مورد را راضی نکنید. اگر در منطقه ای که قصد بازدید از آن را دارید یک هتل منحصر به فرد در بالا مشاهده نمی کنید از منابع و جستجوهای آنلاین برای یافتن استراحتگاه های رویایی دیگر در ایتالیا استفاده کنید! انتخاب هتل و تنظیمات منحصر به فرد برای مسافر ایتالیایی

کاخ سن دومنیکو تاورمینا سیسیل ایتالیا

برای تعطیلات لوکس در سیسیل گردشگران از اقامت در کاخ سان دومینیکو لذت می برند. در تپه ای بالاتر از طورمینا قرار گرفته است و منظره ای زیبا از کوه آتشفشانی اتنا و همچنین دریای یونی را ارائه می دهد. هتل در یک صومعه قرن 15 با تراس و باغ های زیبا قرار گرفته است. اگرچه این ساختمان قدیمی است اما فضای داخلی اینگونه نیست. حمام های مرمر بسیار مناسب و مدرن و همچنین لوازم و امکانات آن بسیار مدرن است. میهمانان می توانند در طول تابستان از استراحت در استخر لذت ببرند یا در یکی از سه رستوران غذا بخورند که هر یک غذاهای متنوع و متنوعی از ایتالیایی و مدیترانه ای را سرو می کنند.

هتل ادن رم ایتالیا

هنگامی که در رم هستید بسیاری از گردشگران اقامت در هتل Eden حتی همینگوی و اینگرید برگمن را انتخاب می کنند! هتل ادن با داشتن بیش از صد اتاق از فاصله کمی دور است اما به منزله انزوا مانند مهمان ماندن در یک خانه خصوصی است. این هتل تنها چند بلوک از Steps Spanish منطقه اصلی گردشگری رم فاصله دارد.

اتاق ها کلاسیک هستند و منظره ای خیره کننده از شهر دارند. اثاث کشی آنتیک و سقف های روکش دار در یک طراحی مدرن با هم می آمیزند تا ظاهری شیک ایجاد کنند. در نزدیکی مناطق خرید عالی جاذبه ها مکان های دیدنی و رستوران ها برای ناهار خوری خوب است.

Forte Seven Hotel رم ایتالیا

هتل چهل و هفت مکانی مکانی برای دوستداران هنر با هنر ایتالیایی از قرن بیستم در هر طبقه است. اتاق ها دارای مبلمان راحت تلویزیون ماهواره ای و اتصال به اینترنت هستند. خدمات اتاق بصورت شبانه روزی در دسترس است. رستوران Atop در هتلی مشرف به روم باستان قرار دارد که میهمانان می توانند از یک شام خوشمزه مدیترانه ای لذت ببرند.

Capo d’Africa Hotel رم ایتالیا

این هتل اتاق های جادار و تزئین شده با سقف های بلند و تزیین شده با رنگ های گرم و روشن دارد. مبلمان مدرن است اگرچه این ساختمان در اوایل قرن بیستم زمانی مدرسه بوده است. محله ساکت است و یک تراس سقفی وجود دارد که مکانی عالی برای استراحت است. Coliseum چند بلوک از هتل است.

هتل گریتی پالس ونیز ایتالیا

این هتلی عالی است که زمانی کاخی در ونیز بوده است. با سن مارکو چند قدم فاصله دارد اما از غرش ترافیک به اندازه کافی فاصله دارد تا میهمانان ساکت و آرام باشند. رستوران Terrazza هتل مناظر عالی از کانال بزرگ را ارائه می دهد.

هتل Spadari al Duomo میلان ایتالیا

هتل Spadari al Duomo نام متوسط ​​را دارد – این نام مد است. طراحان غالباً در نمایشگاه های مبلمان در این هتل اقامت می کنند و آن را به مکانی محبوب برای اقامت در صنعت مد تبدیل می کنند. اتاق ها با مبلمان سفارشی و جذابیت بی نظیری دارند. برخی از اتاق ها منظره ای از کلیسای جامع Duomo را ارائه می دهند. نقاشی های معاصر زیبایی وجود دارد که روی دیوارها آویزان شده اند.

هتل بزرگ گراند میلان میلان ایتالیا

یک هتل زیبا در میلان دارای اتاق های زیبا با مبلمان آنتیک و پارچه های غنی است. تئاتر لا اسکال با یک پیاده روی کوتاه از هتل فاصله دارد.

La Sommita Relais Culti Ostuni آپولیا ایتالیا

La Sommita Relais Culti هتلی است که به بیرون به نظر نمی رسد و اتاق ها بسیار مجزا هستند. این هتل غیرمعمول است و تنها با 9 سوئیت موجود نیست زیرا به نظر می رسد هر مجموعه تنها هتل در آن است. این محل زندگی کسانی است که نیاز به انزوا دارند یا می خواهند درک کنند که زندگی در مکانی مانند استون چگونه است.

هتل Grand Continental Siena ایتالیا

Grand Hotel Continental که قبلاً اقامتگاه اشرافی داشت لوکس ترین هتل سیینا است. درست در خیابان پیاده پیازا دل کامپو در قلب Siena واقع شده است. با وجود مرمت ساختمان جزئیات اصلی باقی مانده است. هتل دارای یک سالن بزرگ رستوران عالی و نوار شراب است. اتاق ها با پوشش های دیواری منحصر به فرد پانل ها نقاشی ها و اثاثیه طراحی شده اند و همچنین از امکانات مدرن برای تلویزیون ماهواره ای و دسترسی به اینترنت استفاده می کنند.

Longarno Suites فلورانس ایتالیا

این هتل با سه هتل زیبا ظرافت مدرن را به فلورانس می افزاید. سوئیت های آپارتمانی به سبک با آشپزخانه و یخچال نیز بسیار جادار هستند. موقعیت مکانی هتل گشت و گذار در این شهر را برای بازدید کنندگان آسان می کند. خانواده ها از فضای اضافی قدردانی می کنند! تعطیلات رویایی در ایتالیا لزوماً یکنواخت نیست و شما نمی ماند!

شما می توانید تلفن های همراه و خدمات بین المللی را برای ایتالیا پیدا کنید http://www.planetomni.com. تماسهای دریافتی رایگان از همه کشورها به صورت شبانه روزی و فقط با دلار دلار 60 دلار در دقیقه! آنها تلفن و ماهواره ای را نیز اجاره می دهند و می فروشند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا