بازرگانیبرترین های کسب و کار

انواع ابزار کاشت ناخن و کارایی هرکدام

برای اینکه بخواهید کاشت ناخن انجام دهید لازم است آشنایی لازم با مواد کاشت ناخن و ابزارهای مخصوص آن آشنایی داشته باشید. آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس به بررسی این لوازم می پردازد تا هنرجویان عزیز با نام ابزار و نوع کار آن آشنا شوند. برای خرید ابزار کاشت ناخن کلیک کنید.

ابزار | اسم وسایل کاشت ناخن با عکس

۱–    کاتر چیست؟

کاتر وسیله ای است که با آن بعد از چسباندن تیپ ها قد آن را کوتاه می کنیم. لطفا در زمانیکه ناخن مواد روی آن دارد، از کاتر برای کوتاهی آن استفاده نکنید.

۲–    تیپ های مخصوص کاشت چیست؟

آموزشگاه آرایشگری از این تیپ ها که به شکل های ساده و اشکال گوناگون است، برای اسکلت و پایه کار طراحی و کاشت ناخن استفاده می کنیم و به وسیله آنها شکل و قد کاشت را اجرا می کنیم.

۳–    چسب تیپ

ما با چسب کاشت ناخن تیپ ها را به نوک ناخن می چسبانیم و در بعضی از طراحی ناخن  می توانیم نیز استفاده نماییم.

۴–    نیپر یا گوشت گیر چیست؟

وسیله ای است مانند قیچی ولی با نوکی کوتاه که با آن بعد از مانیکور (دورتراشی) گوشت های اضافه را می گیریم.

۵–    پودر کاشت چه کارایی دارد؟

در رنگ های مختلفی وجود دارد که با آن مواد کار کاشت ناخن را انجام می دهیم. کاشت ناخن با انواع در بازار قابل تهیه است.

۶–    لیکوئید چیست؟

محلولی است حلال که با آن می توانیم پودرها را به صورت خمیر برداشته و با آن موادگذاری انجا م دهیم و در دو رنگ یاسی و بی رنگ در بازار موجود است.

۷–    پرایمر چیست؟

پرایمر محلولی است تقریبا کمی چرب ولی رقیق که به وسیله آن ما قبل از موادگذاری برروی صدف استفاده می کنیم تا چربی صدف ناخن از بین برود تا مواد ما خوب جذب صدف ناخن شود و هوا نگیرد.

۸–    ضد قارچ چیست؟

ضد قارچ محلول است بسیار رقیق که ما بعد از آماده کردن زمینه ناخن آن را به صدف ناخن می زنیم تا از بروز قارچ جلوگیری گردد.

۹–    پوشر چیست؟

وسیله ای است که هم از نوع فلزی و هم چوبی آن را در بازار به فروش می رسانند. آموزشگاه آرایشگری زنانه ما معمولا از نوع فلزی آن برای آموزش به هنرجویان در دوره های آموزشی حرفه ای کاشت و طراحی ناخن  استفاده می کند. لازم به ذکر است تمامی مواد با رعایت بهداشت و استریل شده برای هنرجویانی که می خواهند ناخن کار بین المللی بشوند، به صورت رایگان حین آموزش قابل استفاده است.

۱۰–    ظرف پدیکور و مانیکور

این ظرف ها در اشکال مختلف در بازار موجود است که برای کارهای مانیکور و پدیکور استفاده می شود.

۱۱–    دستگاه یووی و دستگاه ال ای دی

این دستگاه هم در شکل های مختلفی در بازار موجود است و از یک لامپه تا چهار لامپه تولید شده است. دستگاه یووی ساده و فن دار و تایمر دار در مدل های متفاوت موجود می باشد و حدودا تایم یووی در خشک کردن مواد ژل تا دو دقیقه می باشد. جهت اطلاعات بیشتر از خرید دستگاه لاک خشک کن کنید.
دستگاه ال ای دی که همان کارایی را دارد در خشک کردن مواد ژل تایم کمتری می برد.

۱۲–    قلم موی کاشت

قلم موی کاشت دارای شماره بندی مختلف می باشد که از شماره سرتخت ۶ و ۸ و ۱۰ برای موادگذاری پودری مناسب است و از قلم موهای سرگرد هم از شماره ۵ تا ۱۲ بسیار استفاده می گردد و در انواع کاشت و طراحی ناخن مناسب می باشد.

۱۳–    پمپ لیکوئید چیست؟

ظرفی است در دار که در آن ماندگاری لیکوئید زیاد است. لیکوئید مانند استون اسید آن می پرد و بهتر است در ظرف های مخصوص ریخته شود تا در مصرف لیکوئید شما صرفه جویی شود. حتی این پمپ برای استون هم قابل استفاده است.

۱۴–    فینگر و دست مفصلی

فینکرها، انگشت های مصنوعی هستند که برای تمرین کاشت ناخن از آنها استفاده می شود. در دو مدل مختلف در بازار موجود می باشد که یک مدل آن تیپ درونش نصب می شود و دیگری فورمر زیر آن قرار می گیرد.
هردو کارایی تمرین کاشت ناخن را دارند.

۱۵–    لاین اوت

لاین اوت محلولی است که ما بعد از زدن ضد قارچ و قبل از زدن پرایمر در ترمیم هایتان استفاده می کنیم. این محلول برای از بین بردن خط ترمیم می باشد.

۱۶–    فورمر

فورمرها در بازار اشکال گوناگونی دارند و اصلی و غیر اصل آنها هم موجود است. برای استفاده در کار کاشت ناخن سعی کنید از فورمرهای مارک استفاده کنید تا کارتان زیبایی خوبی داشته باشد.
فور کارایی شبیه تیپ دارد و در زیر نوک ناخن نصب می شود.

۱۷–    پینک کاتر

وسیله ای است که با آن می توانید خط لبخند را در کار کاشت یا پودر ایجاد کنید و کسانی که ایجاد خط لبخند برایشان سخت است با این وسیله به راحتی می توانند آن را ایجاد کنند.

۱۸–    پینچ

وسیله ای است به شکل انبر که در کار کاشت ناخن به پهلوی صدف ناخن تا امتداد نوک ناخن نصب می شود تا فرم جمع شدن را بعد از موادگذاری به کارمان بدهیم تا پهن نشود. برای کسانی که ناخن های پهنی دارند استفاده مفیدی دارد.

۱۹–    قلم موی طراحی

این قلم موها را در لوازم تحریری می توانید به راحتی تهیه کنید. قلم مو های ۳ صفر و ۴ صفر و سرتخت ۴ و سرکج ۴ برای طراحی اکرولیک بسیار مناسب است.

۲۰–    رنگ اکرولیک

این رنگها هم در لوازم تحریری ها قابل تهیه هستند. حلال آب هستند و می توانید از آنها برای طراحی ناخن استفاده نمایید.

۲۱–    کلینزر

محلولی است که بعد از مراحل کاشت ژل و طراحی از آن استفاده می شود.

۲۲–    پیل آف

پیل آف برای زمانی به کار می رود که بخواهیم لاک یا طراحی ماربل انجام دهیم. مانند لاک است و قبل از دیزاین آن را به دور گوشت ناخن می زنیم.

۲۳–    دستگاه  سرسوهان

دستگاهی که آموزشگاه آرایشگری زنانه ما در کاشت ناخن استفاده می کنیم حتما باید موتور قوی داشته باشد و در حین کار داغ نکند. دستگاه هایی که دور موتورشان ۳۵ تا ۳۶ هزار دور در دقیقه است و به اسامی گوناگونی در بازار موجود است مناسب هستند. این دستگاه ها در دندانپزشکی ها هم استفاده می شود.

البته ارزان تر از این دستگاه ها هم در بازار موجود است ولی اگر به دنبال دستگاه بادوام هستید نوع خوب آن را خریداری کنید.
در مورد سرسوهان ها هم باید گفت که از نوع کاغذی تا فویل الماس آن نیز می توانید خرید کنید. سعی کنید سرسوهانی بگیرید که چندین سال کارایی داشته باشد و در آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس تهرانپارس از بهترین نوع آن برای تمرین هنرجویان استفاده می شود.

۲۴–    ضدعفونی لوازم با دکونکس

محلول دکونکس به تنهایی محلولی است بسیار قوی برای ضدعفونی کردن سرسوهان ها و ابزار فلزی و جلوگیری از بیماری های ایدز، هپاتیت و ….. به کار می رود. هنرجویان عزیز مد نظر داشته باشید که لوازمتان حتما ضد عفونی و بهداشتی باشد که در راه زیبایی دچار مریضی های جسمی غیر قابل جبران نشوید.

۲۵–    سوهان فرم دهنده

از این سوهان ها ما برای شکل دادن نوک ناخن استفاده می کنیم که در سه نوع نیز می باشد. زبر – نرمال و نرم. استفاده از هر نوع بستگی به نوع کار شما دارد.

۲۶–    بافر

بافر هم در سه نوع قابل استفاده است: زبر – نرمال و نرم. این وسیله زمانی استفاده می شود که کارمان را اجرا نکردیم و مواد تراشی را هم انجام می دهیم ولی سطح ناخن زیر می باشد. لذا با بافر سطح آن را صیقلی و صاف می کنیم.

۲۷–    پولیش ناخن

پولیش هم وسیله ای است که سطح پلاستیکی دارد. ما بعد از بافر زدن از آن استفاده می کنیم و این وسیله باعث می شود برق روی ناخن بیفتد و اگر نواقصی داشته باشد قابل دیدن با پولیش است که آن را اصلاح کنیم.

۲۸–    لاک های معمولی

در بازار انواع و اقسام لاک ها موجود است و همین طور در رنگهای مختلف که هر خانمی را جذب می کند را انجام دهید. یک سری از آنها در ظروف کوچکی می باشد و سر آن سوزنی می باشد که بیشتر برای دیزاین استفاده می شود. برای تمرین می توانید از این نوع لاک ها نیز استفاده نمایید.

در صورت داشتن ابهام یا نظر در قسمت زیر بیان کنید تا آموزشگاه آرایشگری زنانه شرق تهران در اسرع وقت به شما پاسخ دهد. زمان مطالعه: 14 دقیقه

آنچه در این مقاله می‌خوانید

برای راه‌اندازی سالن ناخن یا شروع کار ناخن‌کاری نیاز به شناختن وسایل کاشت ناخن دارید. در واقع شناخت وسایل کاشت ناخن و کاربرد آنها، مهم‌ترین اصل در ناخن‌کاری است و بدون آگاهی از جدیدترین ابزار و وسایل روز، ناخن‌کاری بی‌تجربه شناخته می‌شوید که همیشه به دنبال مشتری است.

ابزار کاشت ناخن به دو دسته کلی ابزار و مواد تقسیم می‌شود. در ادامه لیست کامل وسایل کاشت ناخن و مهم‌ترین ابزار برای هنر ناخن‌کاری معرفی خواهد شد تا با شناخت بیشتری، دست به خرید بزنید. قلم و کاغذهایتان را آماده کنید که وقت نوشتن لیست خرید رسیده است.

  1. ابزار بسترسازی یا مانیکور ناخن

مرحله اول کاشت ناخن، آماده کردن سطح ناخن است که به آن بسترسازی گفته می‌شود. در بسترسازی، سطح ناخن صیقل داده می‌شود و کوتیکول‌ها و پوست‌های اضافی ناخن برداشته می‌شود تا مواد به خوبی روی صدف ناخن قرار بگیرند. برای این کار، به ابزارهای گوناگونی نیاز دارید که مهم‌ترینشان در ادامه آمده است.

هر ناخن‌کار حرفه‌ای و کاربلدی چند ناخن‌گیر برای کاربردهای گوناگون و کوتاه کردن ناخن‌ها دارد. یادتان باشد که ناخن‌گیر دست و پا باید اندازه‌های متفاوتی داشته باشند.

برای شکل دادن به ناخن، باید سوهان دستی مناسبی داشته باشید. این کار به کیفیت نهایی کار، کمک زیادی خواهد کرد. سوهان‌ها بنا به سختی و نرمی خود، درجه‌های مختلفی دارند که با عددی مشخص می‌شوند. سوهان‌های سمباده‌ای دو طرف دارند که می‌توانند درجه زبری متفاوتی داشته باشند.

در وسایل کاشت ناخن، سوهان برقی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. سوهان‌های برقی سری‌های گوناگونی دارند که هر کدام قسمتی از ناخن را بسترسازی می‌کنند.

باعث نرم شدن سطح صدف ناخن می‌شود تا پرایمر بهتر روی سطح ناخن بنشیند. بافرها نیز دارای درجات سختی متفاوتی هستند که برای صیقل دادن ناخن استفاده می‌شوند.

کوتیکول لایه‌ای پوست مرده روی ناخن است. برای داشتن یک کاشت عالی، باید کوتیکول‌ها به طور کامل عقب بروند. زیرا علاوه بر اینکه سطح ناخن گسترده‌تر می‌شود، طرح‌ها نیز زیباتر دیده می‌شوند. پوشرها یا عقب‌زن‌ها ابزاری هستند که این کوتیکول‌ها را عقب می‌زنند و در دو نوع چوبی و فلزی وجود دارند.

به کمک نیپر می‌توانید کوتیکول‌هایی را که بعد از استفاده از عقب‌زن یا پوشر باقی مانده‌اند یا پوست‌های اضافه ناخن در هنگام مانیکور را جدا کنید. البته در استفاده از نیپر باید احتیاط بسیار زیادی به خرج داد؛ زیرا ممکن است پوست ناخن کنده و زخمی شود.

قیچی ناخن برای دورگیری کوتیکول و برداشتن پوست‌های مرده به کار می‌رود. این قیچی‌ها دارای سری نازک مخصوصی‌اند و در برابر ضربه حساس‌اند.

پد کلینزر، دستمالی بدون پرز است که برای تمیز کردن سطح ناخن از چربی و رطوبت به کار می‌رود و ناخن را برای موادگذاری و لاک ژل آماده می‌سازد. این پد باید با مایع مخصوصی به نام کلینزر آغشته شود.

برای تمیز کردن سطح ناخن بعد از سوهان‌کشی، از فرچه یا برس ناخن استفاده می‌شود. این برس‌ها برای تمیز کردن زیر ناخن‌ها هم استفاده می‌شود.

  1. ابزار کاشت ناخن

بعد از بسترسازی کامل ناخن، باید مواد کاشت یا لاک ژل روی ناخن قرار بگیرد. اما علاوه بر مواد اولیه کاشت، نیاز به ابزارهایی برای موادگذاری دارید.

برای بلندتر کردن ناخن‌ها و موادگذاری روی آن، از تیپ پلاستیکی استفاده می‌کنند که روی ناخن چسبیده می‌شود. بعد از گذاشتن تیپ، باید با سوهان به آن شکل مدنظر را داد. تیپ‌ها اندازه‌های متفاوتی دارند که بنا به سلیقه و سایز ناخن مشتری استفاده می‌شود. (آموزش )

برای چسباندن تیپ یا انواع و اقسام وسایل طراحی، به چسب ناخن نیاز خواهید داشت.

برای کوتاه کردن تیپ‌، از کاتر مخصوص ناخن استفاده می‌شود.

به‌جز تیپ، برای بلند کردن ناخن‌ها می‌توان از فرمر نیز استفاده کرد. فرمر برچسب‌های بزرگی هستند که زیر لبه آزاد ناخن چسبیده می‌شوند و سپس روی آن‌ها موادگذاری می‌شود. بعد از موادگذاری باید فرمرها را از سطح ناخن جدا کرد. (آموزش )

برای ترکیب لیکوئید با پودر کاشت، نیاز به ظرف مخصوصی به نام گوده دارید. گوده‌ها در جنس‌های مختلف سرامیکی، شیشه‌ای یا پلاستیکی موجودند که نوع پلاستیکی توصیه نمی‌شود. پمپ لیکوئید نیز ظرفی دردار و دارای پمپ است که از پریدن و آلودگی لیکوئید جلوگیری می‌کند.

به کمک قلم کاشت می‌توان مواد را روی ناخن قرار داد و به آن شکل داد. قلم‌های کاشت سایزها و شکل‌های متفاوتی دارند. کاشت ژل و کاشت پودر، هرکدام قلم مخصوص خود را دارند.

برای  تمیز کردن انواع قلم به کار می‌رود. این محلول، تمامی مواد و ذرات بین موهای قلم‌مو را جدا می‌کند و عمر قلم را بالا می‌برد. برای تمیز کردن قلم‌ها، هیچ‌گاه از استون استفاده نکنید.

این دو دستگاه، برای خشک کردن لاک ژل به کار می‌روند. لاک ژل‌ها در دستگاه LED زودتر از دستگاه uv خشک می‌شوند. علاوه بر این، دستگاه‌های LED عمر بیشتری دارند و به همین خاطر گران‌ترند. البته دستگاه‌های جدیدی وجود دارند که هر دو نوع نور UV و LED را دارند و می‌توانید بنا به نیاز خود، هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید.

  1. مواد کاشت

اصلی‌ترین وسایل مورد نیاز کاشت ناخن، مواد‌ی است که برای کاشت استفاده می‌کنید.

برای جلوگیری از قارچ زدن ناخن و از بین بردن آلودگی‌های سطح ناخن، از ضدقارچ استفاده می‌شود. ()

برای اینکه رطوبت و چربی سطح ناخن کاهش داده شود تا لاک ژل یا پودر، به‌خوبی روی سطح ناخن بنشیند از پرایمر استفاده می‌شود. علاوه بر این، پرایمر باعث چسبندگی بیشتر لاک ژل یا پودر روی سطح ناخن می‌شود و دوام کار را بالاتر می‌برد.

به عنوان لایه‌ای میان بستر ناخن و مواد یا لاک ژل قرار می‌گیرد و از زرد شدن ناخن‌ها جلوگیری می‌کند. بیس کت‌ ژل برای لاک ژل و بیس کت معمولی برای لاک‌‌های معمولی کاربرد دارند. یس کات ناخن چیست

برای دوام و ماندگاری و جلوه بخشیدن به ناخن‌ها، باید از تاپ کت استفاده شود. تاپ‌کت‌های ژل در دو نوع و وجود دارند.

لیکوئید با پودر کاشت ترکیب می‌شود تا ماده کاشت برای موادگذاری تهیه شود. لیکوئیدهایی که دیر خشک می‌‌شوند، برای مبتدیان مناسب‌تر است؛ زیرا می‌توانند زمان بیشتری را برای فرم‌دهی مواد بگذارند. البته پودرهای دیپ نیازی به ترکیب با لیکوئید ندارند و استفاده از آن‌ها بسیار راحت است.

پودرهای کاشت رنگ‌های متفاوتی دارند که هرکدام کاربرد خاصی دارد. پودرها در دو دسته ترکیب با لیکوئید سالنی و پودر دیپ بدون لیکوئید جای می‌گیرد. پودرهای کاشت رنگ‌های متفاوتی دارند که مهم‌ترینشان در ادامه توضیح داده خواهد شد.

  1. پودر کاشت : این پودر بی‌رنگ است و برای کاشت فول‌گلس و طرح‌های شیشه‌ای مناسب است. همچنین کسانی که دوست دارند ظاهر ناخن طبیعی خود را حفظ کنند اما ناخن‌هایی محکم داشته باشند، از پودر کاشت کلییر استفاده می‌کنند.
  1. پودر کاشت سفید: این پودر برای کاور کردن کامل ناخن مناسب است و در کاشت فرنچ دائم، کاشت گریم و طراحی گل‌ برجسته کاربرد دارد.
  2. پودر کاشت هلویی: برای کاشت بیبی بومر یا کاور کامل ناخن استفاده می‌شود. البته رنگ‌های دیگر پودر کاشت نیز وجود دارند.

: پودرهای دیپینگ نیازی به ترکیب با لیکوئید ندارد. برای استفاده از این پودرها باید بعد از استفاده از بیس کت، انگشت را در قوطی پودر دیپینگ فرو کرد و در دستگاه، ناخن‌ها را خشک کرد. پودر دیپینگ رنگ‌های مختلف و مدل‌های حرارتی، اکلیلی و نئون نیز دارد.

لاک ژل، نوعی لاک است که دوام بسیار بالایی دارد و در دستگاه uv خشک می‌شود. لاک ژل را می‌توان روی ناخن طبیعی یا پودر کاشت استفاده کرد. خود لاک ژل‌ها نیز به انواع ، اکلیل‌دار یا شاین، دیسکو، نئون، و حرارتی تقسیم می‌شوند که می‌توانید بنا به سلیقه خود، دست به انتخاب بزنید.. (؟)

کوتیکول ریموور یا پاک‌کننده کوتیکول، نوعی محلول است که با نرم کردن کوتیکول، عقب زدن آن با نیپر را بسیار آسان می‌سازد.

برای نرم و مرطوب کردن کوتیکول‌های دست از روغن کوتیکول استفاده می‌شود. این روغن آخرین مرحله از کاشت است که باعث می‌شود ناخن‌ها تقویت شوند.

نوعی از کاشت است که نیازی به لیکوئید ندارد و ژل مستقیماً روی ناخن طبیعی یا فرمر و تیپ قرار می‌گیرد. در مقایسه با پودر ژل، پلی ژل روش سالم‌تری برای کاشت ناخن محسوب می‌شود. در کل، وسایل کاشت ناخن با ژل کمی متفاوت ‌از لوازم کاشت ناخن پودری است.

پیش از استفاده از پلی ژل، باید از باندرژل استفاده کرد تا چسبندگی کار بالاتر رود. درواقع می‌توان گفت که باندرژل نوعی پرایمر است که برای کاشت ژل انجام می‌شود و باید در دستگاه uv خشک شود.

برای ایجاد طرح‌های گوناگون روی ناخن، نیاز به لوازم و ابزار خاصی دارید. البته این ابزار، به لیست زیر محدود نمی‌شود و در ادامه مهم‌ترین ابزار لازم برای طراحی ناخن آورده شده است.

برای طراحی روی ناخن باید از قلم‌های مخصوصی استفاده کرد. برای مثال، جهت نقطه‌گذاری از قلم ، برای طرح‌های سه‌بعدی از و برای طرح‌های آبرنگی از ستفاده می‌شود. البته قلم‌ها به این موارد محدود نمی‌شوند و انواع مختلف قلم بادبزنی، گرد، آمبره، سرکج و… وجود دارد. (معرفی )

پودرهای طراحی دارای انواع متفاوتی اعم از کروم (برای آینه‌ای کردن ناخن)، پ (دانه‌های درشت‌تر از پودر کروم)،، و پولکی وجود دارد. ()

به‌جای کشیدن طرح‌ها روی ناخن، می‌توان از انواع استیکر و استفاده کرد که به راحتی روی ناخن می‌چسبد. () لنزهای ناخن طرح‌های مختلفی دارند؛ برای مثال ، ، ، ، و .

برای انتقال طرح‌های شابلون فلزی، از استفاده می‌شود. (در مقاله ، و همچنین ن، به طور کامل این قسمت‌ها را توضیح داده‌ایم).

نوار طراحی، نوارهای چسب‌دار کوچکی هستند که به راحتی روی ناخن می‌چسبند و طراحی‌‌های گوناگون را ممکن می‌سازند.

این لاک ژل‌ها خاصیت کشسانی بالایی دارند و برای طراحی‌ خط‌های صاف یا خلاقانه روی ناخن استفاده می‌شوند.

با استفاده از چسب ناخن یا نوچی لاک ژل، می‌توان انواع نگین، زنجیر و استیکرهای سیلیکونی را روی ناخن چسباند. برای دیدن انواع پک‌های دیزاین کنید.

  1. ابزار جانبی کاشت ناخن

آ برای طرح‌های چشم‌گربه‌ای و کهکشانی به کار می‌رود و نیاز به لاک ژل‌های مغناطیسی دارد.

برای تسلط بیشتر ناخن‌کار بر دست مشتری، نیاز به زیردستی ناخن است.

هنگام سوهان کشیدن و کار با پودر، وجود یک فن زیر دست برای پراکندن ذرات ناشی از سوهان‌کشی لازم است.

نیل آف‌های کلیپسی روشی آسان برای ریموو لاک ژل هستند و تنها کافی است پنبه‌های آغشته به استون را درون نیل آف قرار داد و آن را روی ناخن‌ها گذاشت.

یکی از راه‌های ریموو کردن لاک ژل، استفاده از استون صددرصد و فویل یا نیل آف است.

گرد ناخن‌ها بعد از سوهان‌کشی و همچنین بوی لیکوئید، باعث آسیب رسیدن به ریه ناخن‌کار و چشمان او می‌شود. به همین منظور حتماً از دستکش و ماسک استفاده کنید.

برای انکه این ست وسایل کاشت ناخن را به راحتی با خود حمل کنید، نیاز به کیفی دارید که برای این کار طراحی شده باشد.

سؤالات متداول:

وسایل موردنیاز کاشت ناخن با پودر چیست؟

پودر کاشت، لیکوئید، قلم کاشت،‌سوهان برقی و دستی، نیپر، پوشر، تیپ یا فرمر، تاپ ژل و بیس کت.

وسایل کاشت ناخن را از کجا تهیه کنیم

شما می‌توانید برای خرید انواع لاک ژل، ابزار مانیکور، لوازم طراحی و انواع پودر دیپ به صفحه اصلی وب‌سایت مراجعه کنید. یادتان باشد که هیچ‌گاه قیمت را اولویت اصلی خود قرار ندهید و به این فکر کنید که قرار است چندین سال از این وسایل استفاده کنید.

ابزار کاشت ناخن چیست

تیپ، چسب ناخن، کاتر، فرمر، گوده، پمپ استون، قلم کاشت، دستگاه uv

لیست وسایل کاشت ناخن چیست

ناخن‌گیر، سوهان دستی، سوهان برقی، بافر، عقب‌زن، نیپر، قیچی، کلینزر، تیپ، چسب ناخن، فرمر، گوده، پمپ استون، قلم شور، دستگاه uv،  ضدقارچ، پرایمر، بیس کت، تاپ کت، لیکوئید، پودر کاشت، لاک ژل، پاک‌کننده کوتیکول، روغن کوتیکول، پلی ژل، باندر ژل، انواع قلم طراحی، پودرهای دیزاین، لنز و استیکر، ابزار دیزاین، ، استون صد درصد، ماسک و عینک

نمایش بیشتر

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا