بازاریابی کمیسیون یا سایت وابسته چیست؟

[ad_1]

اسرار بازاریابی وابسته

امروز ، ما به راحتی می توانیم یک وب سایت خصوصی ایجاد کنیم. تا زمانی که به رایانه خود ارتباط اینترنتی دارید ، می توانید به وب سایتهایی مانند Google دسترسی پیدا کنید ، و از آنها برای ارائه الگوهای طراحی وب سایت برای ایجاد یک وب سایت شخصی ساده استفاده کنید. وب سایت به شما یک منبع منابع (URL) اختصاص می دهد تا محتوای خود را در صفحه خود ذخیره کند ، در حالی که شما می خواهید برخی از این سایت ها را نیز برای تبلیغات اضافه کنید. به این ترتیب ، فقط یک یا دو ساعت از صفحات وب شما!

اما چگونه سایت خود را مجبور می کنید کارهای بیشتری انجام دهد؟ چگونه می توان از ترافیک سودآور سایت خود استفاده کرد؟ اگر شما عضو آنلاین هستید ، چگونه افراد را به سایت خود می آورید تا وسایل خود را بخرید؟ این هم زمان می تواند دو نوع نیازهای ذکر شده در بالا را برآورده سازد ، و روش بسیار رایج بازاریابی کمیسیون (برنامه مشارکت) است. این مقاله به شما نشان می دهد که بازاریابی کمیسیون چیست ، اصول بازاریابی کمیسیون در مورد شیء و نحوه استفاده از آن اعمال می شود
بازاریابی کمیسیون برای بهره مندی از سایت شما از آن.

بازاریابی کمیسیون یا شریک چیست؟

بازاریابی وابسته نیز به شبکه بازاریابی وابسته (برنامه وابسته) ، وب سایت وابسته (سایت بازرگان آنلاین) و وب سایت وابسته (وب سایت وابسته) که بین یک توافق نامه رسیده است ، گفته می شود. در این توافق نامه مقرر شده بود که این دومی به کارمندان سابق ارائه شود و دومی نیز برای این کار کمیسیون را بپردازند. سایت های وابسته موافقت کردند که پیوندها را به سایتهای تجاری ایجاد کنند و طبق گفته دو طرف توافق کردند مبلغی را برای پرداخت هزینه دریافت کنند. بازده ها به طور کلی طبق سایت های وابسته (شرکت های تابعه) اتخاذ شده ، تعداد بازدید کنندگان به وب سایت شرکت های وابسته ، خرید یا سایر اقدامات برای تعداد مشتری ها محاسبه می شود.

برخی از آنها همچنین برای دسترسی به بنر وب سایت وابسته (بنر) برای شمارش تعداد افراد با وب سایت وابسته سازگار هستند. اصولاً تا زمانی که اعضای سایت بازرگانان وابسته بتوانند برای واگذاری هجوم مسافران یا سود آنها اقدام کنند ، وب سایت تجارت ، که مطابق توافق طرفین برای پرداخت پاداش مشخص باشد. استخدام شرکتهای تابعه (استخدام شرکتهای تابعه) نه تنها یک روش مناسب برای انجام فروش آنلاین ، بلکه یک استراتژی بازاریابی ارزان و مؤثر است. علاوه بر این ، انتخاب مناسبی برای تبلیغ سایت است.

بازاریابی کمیسیون ، حداقل سه مورد زیر:
* مشتری
سایت های وابسته
* سایت بازرگان

در سال 1996 ، آمازون (Amazon.com) ، مدیرعامل و بنیانگذار جف بیزوس (جف بزوس) بازاریابی شرکت های وابسته را به عنوان یک استراتژی بازاریابی باز شبکه چاپ و نشر تبدیل کرد. تعهدات آنلاین آمازون ، با توجه به سایت ها و مؤسسات ارجاع برای خرید کتاب یا کالاهای دیگر و تعداد کمیسیون تقسیم درآمد ، به منظور جذب وب سایت وابسته به کتابهای آمازون برای فروش آنلاین یا پیوند. سایت های وابسته فقط کارهای آمازون دیگری را برای انجام آنلاین می فروشند ، از جمله: دریافت ، جمع آوری و ارسال سفارشات به مشتریان. نتایج این برد استراتژیک برای پیوستن به آنها بیش از 500000 وب سایت نیاز دارد.

در حال حاضر ، بازاریابی کمیسیون به تعداد فزاینده ای از وب سایت ها که از انواع مختلفی از قالب استفاده می کنند ، تبدیل شده است. برای بسیاری از مشاغل الکترونیکی غیر هسته ای ، وب سایت ها برای تبدیل شدن به یک عضو خوب وابسته در تجارت الکترونیکی تلاش می کنند.

برنامه وابستگی ، فرم پرداخت شده

بازاریابی کمیسیون سه شکل پرداخت وجود دارد:

* پرداخت هر فروش (براساس فروش برای پرداخت): برنامه بازاریابی آنلاین آمازون که از طریق فروش پرداخت می شود نمونه ای معمولی است. در این فرم پرداخت ، تنها زمانی که مشتری از طریق لینک ارجاع به اعضای سایت تاجر مراجعه کرده و خرید واقعی را انجام دهد ، وب سایت وابسته پرداخت خواهد کرد. برخی از تجار ، مانند آمازون ، مطابق با درصد مشخصی از فروش های پرداخت شده ، همان خط را دارند. همچنین برای هر محصول تعدادی بازرگان وجود دارد که مبلغ مشخصی به آنها پرداخت می شود.

* پرداخت به ازای هر کلیک (پرداخت هر کلیک): در این فرم پرداخت ، وب سایت وابسته در وب سایت شرکت های وابسته و کلیک بر روی لینک کلیک کنید تا تعداد بازدید کنندگان از هزینه عضویت در شرکت را مشخص کنید. بازدید کنندگان نیازی به خرید کالاهای خوب ندارند بلکه از طریق وب سایت های وابسته نیز وارد وب سایت شرکت های وابسته می شوند و رفتار پس از آنکه تجارت هیچ ارتباطی با وب سایت عضو نداشته باشد.

* با توجه به تعداد اثبات پرداخت مبلغ پرداخت (با توجه به تعداد بخشنامه پرداخت): برای فعال کردن نحوه پرداخت شغل با توجه به تکمیل بخشنامه اینجا را کلیک کنید (به عنوان مثال ، پر کردن و ارسال فرم) تعداد بازدید کنندگان به هزینه عضویت شرکت های وابسته. این بدان معناست که تکمیل یک سایت وابسته ، بازدید کنندگان را ملزم به پر کردن اطلاعات می کند ، یعنی اطلاعاتی که می تواند به عنوان راهنمای فروش برای وب سایت شرکت های وابسته استفاده شود ، یا به عنوان فروشهایی که منجر به فروش سایر شرکت ها می شود.

مدل های پرداخت دیگری نیز وجود دارد. اصولاً ، یک برنامه بازاریابی کمیسیون ، بازرگانان بهترین رفتار خود را به عنوان مبنای پرداخت انتخاب می کنند ، سپس وقوع این رفتار ، تعداد مشتریانی را که برای اعضای وابسته پرداخت می کنند ، به سایت های وابسته خود منتقل می کنند.

بسیاری از دستمزدهای اساسی در فرم فوق از برخی روش های پرداخت غالب دیگر بدست می آیند:
* برنامه وابسته دو لایه (برنامه دو لایه): ساختار یک برنامه وابسته وابسته به دو لایه ، Amway ، Avon و سایر شرکتهای مورد استفاده در بازاریابی مستقیم چند لایه (همچنین به عنوان “شبکه بازاریابی” نیز شناخته می شود) ، توسعه ای است به نمایندگی از نمایندگان فروش که نمایندگان فروش را بفروش می رساند و از مزایایی برخوردار است. از بازاریابی) به نظر می رسد یک ساختار سازمانی است. در این مدل پرداخت ، عضویت در شرکت های وابسته نه تنها فروش از وب سایت خود ، کلیک یا گرفتن کمیسیون برای هدایت رفتار ، بلکه تکامل آن است و زنجیره آبشار تحت وب سایت وابسته ، عضو فروش ، کلیک یا دریافت کمیسیون است. برای راهنمایی رفتار.

* برنامه وابسته به درآمد باقیمانده (برنامه باقیمانده): این برنامه وابسته به شرط آنكه اعضا می توانند برای دسترسی به وب سایت وابسته ، برای خرید محصولات در وب سایت شركت یا خدمات وابسته به وب سایت شركت مراجعه كنند ، و به این ترتیب اعضای شركت های وابسته می توانند همچنان یك كمسیون باشند. بسیاری از مشتریان برای استفاده بیشتر از این برنامه وابسته ، از بازرگانان آنلاین درآمد معمولی (مانند هزینه خدمات ماهانه) دریافت می کنند.

علاوه بر این ، بسته به تعداد برنامه های وابسته برای پرداخت ، چند پیشنهاد وجود دارد. شرکت ها این برنامه ها را اجرا می کنند (همچنین به عنوان یک برنامه ترافیک پرداخت در هر بازدید شناخته می شوند) تنها با توجه به تبلیغات بنری که بازدید کنندگان برای پرداخت یک کمیسیون به یک عضو می کنند. این سبک معمولاً دقیقاً مانند تبلیغات و بازاریابی تجاری سنتی به ساختار بازاریابی وابسته مجهز نیست. در مقایسه با تبلیغات سنتی ، بازاریابی شبکه ای وابسته تنها وقتی یک عضو تجاری نتایج مطلوب را تولید می کند ، ویژگی بازرگان مجاز است.

در حالی که تبلیغ کنندگان ، تبلیغات سنتی (به عنوان مثال ، که در تبلیغات تلویزیونی و تعدادی از تبلیغات بنر آنلاین مشاهده می کنید) نسبتاً خطرناک تر است. زیرا در الگوی تبلیغاتی سنتی ، مقرون به صرفه بودن برای تبلیغات نامشخص است. اگر آگهی شما بیشتر از مزایای هزینه های تبلیغاتی شرکت است و تبلیغ ، حتی اگر کار کند ، اما اگر مزایای تبلیغات از هزینه تبلیغات باشد ، این شرکت فقط می تواند به سرنوشت استعفا دهد. در بازاریابی کمیسیون ، تجارت آنلاین فقط هنگام پرداخت هزینه برای تبلیغات معتبر است. بنابراین ، این به طور قابل توجهی خطر برای تبلیغ کنندگان را کاهش می دهد. دقیقا به همین دلیل ، شخصی دوست دارد وب سایت های تبلیغاتی را منعقد کند ، برای پیوستن به بازاریابی وابسته ، روش تبلیغ مستقیم برای یافتن تبلیغ کننده بسیار آسان تر است.

چگونه می توان بازاریابی کمیسیون یا وابسته را مدیریت کرد؟

از نظر مفهومی ، بازاریابی کمیسیون ، بسیار ساده به نظر می رسد ، با این حال ، برای اطمینان از عملکرد صاف ، افراد باید در پشت صحنه کارهای زیادی انجام دهند. برای اینکه اعضای وابسته واقعاً مبلغ کمیسیون را درک کنند ، شخصی باید وب سایتهایی را که اعضای آنها از وضعیت واقعی وب سایت وابسته بازدید کرده اند ، ردیابی کند.

بسته به مدلهای پرداخت مختلف ممکن است لازم باشد:

* عضویت وابسته در یک سایت خاص و کلیک کردن برای وارد کردن تعداد سایتهای تجاری
* اعضا از طریق پیوندهای وب سایت به وب سایت وابسته و سایت خرید آنلاین یا انجام فعالیتهای دیگر از تعداد مشتریان مورد انتظار
* در اعضای وابسته وب سایت وابسته ، تعدادی از آگهی های بنر ارسال شده است

علاوه بر این ، بازرگانان و شرکت های وابسته بین اعضای توافق نامه اصلی برای اطمینان از اینکه دومی یک کمیسیون را دریافت می کنند اطمینان دارند.

این که آیا وب سایت یک بازرگان برای استخدام شرکت های وابسته یا شرکت های وابسته برای تعیین اینکه چه کسی به برنامه های بازاریابی وابسته خود علاقه مند است ، کار زیادی انجام می شود. با این حال ، هنوز هم بسیاری از شرکت ها وجود دارند که وقت خود را برای مدیریت اعضای خود می گیرند و مستحق آن هستند ، بنابراین ، خستگی ناپذیر مانند آمازون ، قدرت طرفدار آن است. اگرچه این شرکت ها به طور کامل در حال بازاریابی این برنامه هستند و کنترل کامل بر کمیسیون پرداخت شده به موقع را دارند ، اما هنوز هم قادر به جذب تعداد زیادی از حق رای دادن هستند.

از آنجا که شرایط عضویت آنها صفر ریسک یا هزینه صفر است ، یعنی شرکت های وابسته می توانند برای کسب درآمد فقط برای انجام یک کار خوب به وب سایت ها لینک دهند. با این حال ، برای بسیاری از وب سایت ها ، جذب اعضای یا پیوستن به وب سایت های تجاری وابسته بخشی از یک کار وقت گیر و هولناک است. صاحبان وب سایت و بسیاری از آنها اعتماد کمی به محاسبه کمیسیون میزان سایت های تجاری دارند.

آیا به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی کمیسیون هستید؟ CK Fang بیش از 3 سال در سایت های بازاریابی وابسته است. او خالق “بازاریابی وابسته چیست یا سایت وابسته چیست” ، که اطلاعاتی را در مورد آنچه در اختیار شما قرار می دهد تهیه می کند بازاریابی وابسته.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا