بازار املاک و مستغلات Pune – Tech City

[ad_1]

پونه به دلیل موقعیت استراتژیک خود با موفقیت به عنوان بهترین مرکز برای چند ملیتی ظاهر شده است. این شهر در حومه ماهاراشترا در بخش املاک و مستغلات خود رونق را تجربه می کند. با وجود کندی جهانی تقاضا برای املاک مسکونی و تجاری در پونه افزایش یافته است. این Tech City تا همین اواخر هرگز به بازار املاک و مستغلات آورده نشده است و امروز به یکی از مهمترین مقصد املاک و مستغلات تبدیل شده است.

برخی از دلایل مهم که منجر به افزایش املاک و مستغلات در پونه می شود پایین بودن نرخ بهره توسط بانک ها نزدیکی آن به بمبئی پتانسیل عظیم رشد زیرساخت های عالی شرایط آب و هوایی خوب و موارد دیگر است. این پایتخت فرهنگی ماهاراشترا از اسم شناخته شده ای به عنوان یک مرکز آموزشی برخوردار است زیرا تعداد زیادی کالج و مؤسسات آموزشی معتبر را در خود جای داده است. دانش آموزانی از سراسر کشور در این شهر جمع می شوند و این باعث افزایش تقاضا برای انواع املاک مسکونی مانند آپارتمان خانه آپارتمان و غیره می شود.

رونق صنعت IT در وهله اول باعث افزایش تقاضا برای املاک و مستغلات در شهر می شود و همین امر در مورد توسعه شهر پونه نیز صادق است. علاوه بر ایجاد چندین تأسیسات تجاری در سطح شهر مانند مراکز دفاتر زیرساختهای سطح جهانی و غیره نیاز به ایجاد فضای زندگی بیشتر است. متخصصان شاغل در صنایع IT و BPO شهر که نیاز به ساخت انواع مختلف ملک مسکونی دارند نیز باید اسکان داده شوند و به این ترتیب تقاضا برای مسکن افزایش می یابد.

صنعت املاک و مستغلات پون حتی در دوران رکود اقتصادی تحت تأثیر قرار نگرفت و حتی قیمت ها کاملاً پایدار بود. در آن زمان قیمت بسیار ناچیزی افت کرده بود و با رونق بازار در حال بهبود همه آنها رو به افزایش است. تقاضا برای املاک و مستغلات در هر دو بخش مسکونی و تجاری افزایش یافته است تا جایی که از عرضه بیشتر است. بازار املاک و مستغلات در پونه یکی از فعال ترین در غرب هند و همچنین یکی از سریعترین رشد است. سرمایه گذاری های بیشتر و بیشتر توسط پیشرو توسعه دهندگان املاک و مستغلات و بازیکنان محلی املاک و مستغلات و شرکت های چند ملیتی که پا به پای شهر می گذرانند انجام می شود.

پروژه های مسکن ارزان قیمت نیز در محدوده سطح شهر برنامه ریزی شده است. تمرکز این مناطق مرزی به دلیل بالا بودن ارزش سرمایه و ارزش اجاره افزایش یافته است و مشخص است که توسعه دهندگان املاک و مستغلات با آغوش باز از فرصت استفاده می کنند. تقاضا برای مسکن با بودجه متوسط ​​دائماً شاهد روند صعودی در پونه است. براساس برآوردها پونه برای تأمین نیازهای مسکن جمعیت باید سالانه بیش از 50000 ملک مسکونی ایجاد کند. دولت ماهاراشترا به طرح های مختلف املاک و مستغلات مانند شهرک های یکپارچه توسط بازیکنان خصوصی تحت الگوی PPP اشاره کرده است.

برخی از پروژه ها شامل شهر پارک آمانورا توسط شهر گروه است. Greensville Sky Villas و شهر زمرد در خرادی پارک Regent’s Banner توسط Gera؛ Bloomfield در Ampegaon توسط شرکت های آمیت Princeton on the Under از املاک Kumar؛ پیکاسو در hadabsar از املاک و مستغلات کومار و دیگران.

بونی که به عنوان آکسفورد شرقی شناخته می شود هم اکنون مرکز توسعه با تعداد زیادی از IT و پروژه های مسکن آینده است. اینک از لحاظ سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات رقیبی برای Silicon Valley در هند بنگلور است. پونه زمانی به عنوان بهشت بازنشسته شناخته می شد یک حومه آرام با فضای سبز سرسبز آب و هوای سالم و محیط های عاری از آلودگی. با این حال اکنون هویت خود را به عنوان یک شهر آرام رها کرده است و آماده است تا به مقاصد IT مانند بنگلور و حیدرآباد نزدیک شود.

ملکه Deccan بانی یک شهر جهانی است که در آینده به وجود آمده است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا