با ویزای انگلیس کجا میشه رفت

با ویزای انگلیس دنیا رو فتح کن!

گل

گل

تصورش رو بکن: قدم زدن روی سنگفرش های قدیمی لندن گم شدن در پیچ و خم های کوچه های باریک ادینبورگ رقصیدن زیر آسمان آبی و آفتابی جنوب انگلستان و خوردن یک صبحانه انگلیسی کامل در کنار ساحل. همه اینها و خیلی چیزهای دیگه با یک ویزای انگلیس در دسترس شماست!

گل

انگلستان نه فقط یک کشور بلکه یک دریچه به دنیای جذاب پر از تاریخ فرهنگ و زیبایی های طبیعی است. با ویزای انگلیس شما به بیشتر از یک کشور دسترسی دارید. شما به اروپا و تمام جذابیت هایش راه پیدا می کنید.

گل

اما خب اول از همه باید یه سوال مهم رو پاسخ بدیم:

ویزای انگلیس چطور به دست میاد؟

این سوال خیلی مهمه چون بدون پاسخ به اون هیچ سفری در کار نیست. برای گرفتن ویزای انگلیس چند تا مرحله رو باید پشت سر بزارید. اول از همه باید با توجه به هدف سفرتون (گردشگری تحصیل کار و …) نوع ویزای مناسب رو انتخاب کنید. بعد از تکمیل فرم درخواست مدارک لازم رو آماده کنید و هزینه ویزا رو پرداخت کنید. در نهایت به مصاحبه در سفارت انگلیس در کشور خودتون برید. با گذشتن از تمام این مراحل می تونید ویزای انگلیس رو به دست بیارید و برای یک سفر فراموش نشدنی آماده شید.

اولین قدم اولین لحظه اولین نفس

فرض کنید که شما به هدف خودتون رسیدید و ویزای انگلیس رو در دست دارید! حالا وقتشه که از آسمان انگلیس به زیر نگاه کنید و خودتون رو برای یک سفر فراموش نشدنی آماده کنید.

اولین قدم انتخاب مقصد! انگلیس پر از شهرهای زیبا و مکان های تاریخی و طبیعی فوق العاده است.

لندن: قلب تپنده انگلیس

اولین محل رویا و خاطره برای خیلی ها شهر لندن است. لندن با موزه های معروف قلعه برج لندن مجتمع تاریخی وست مینستر پل تاور بریج و خیلی جاذبه های دیگه شما رو در زمان به سرعت پیش می بره و با تاریخ و فرهنگ این شهر آشنا تون می کنه.

نکاتی که باید به یاد داشته باشید:

  • برای گشت و گذار در شهر استفاده از مترو خیلی راحت و ارزان تر از تاکسی است.
  • در موزه های لندن روزهای معینی از هفته ورود رایگان است.
  • فراموش نکنید که برای خوردن فست فود به یک فود تراک در کنار خیابان سر بزنید.

ادینبورگ: شهر جادویی و قدیمی

ادینبورگ با قلعه قدیمی خیابان های باریک و خانه های قدیمی و مجتمع تاریخی شما رو در یک دنیای فانتزی فرو می بره. با پیاده روی در خیابان های این شهر می تونید از معماری و تاریخ این شهر لذت ببرید.

نکاتی که باید به یاد داشته باشید:

  • حواستون به باد باشه چون ادینبورگ خیلی باد خیز هست!
  • برای دیدن مناظر زیبا از قلعه ادینبورگ بازدید کنید.
  • از موزه هنر مدرن ادینبورگ بازدید کنید.

سفر به جنوب انگلیس: خورشید ساحل و طبیعت

جنوب انگلیس با سواحل زیبا مزارع سبز و شهرهای کوچک جایی مناسب برای استراحت و لذت بردن از طبیعت است.

نکاتی که باید به یاد داشته باشید:

  • برای دیدن سواحل زیبا به کنت ساسکس یا دِوون سفر کنید.
  • در شهر بریتِنی از موزه های مختلف و مناطق تاریخی بازدید کنید.
  • به باغ گیاهشناسی در شهر ایدن برای دیدن گل های رنگارنگ سر بزنید.

خاطرات حسی که همیشه میمونه

سفر به انگلیس فقط یک سفر نیست بلکه یک تجربه است. تجربه ای که میتونه شما رو با تاریخ فرهنگ طبیعت و مردم این کشور آشنا کنه.

اما خب برای اینکه این تجربه واقعا فراموش نشدنی باشه چند نکته کوچک رو همیشه به یاد داشته باشید:

  • قبل از سفر برای خودتون یک برنامه ریزی داشته باشید و جاذبه های مهم رو در برنامه تون قرار بدید.
  • در طول سفر از هر لحظه لذت ببرید و عکس های زیادی بگیرید.
  • بعد از سفر خاطرات تون رو با دوست و آشنا ها تون به اشتراک بگذارید و با عکس ها و داستان های سفر تون اونا رو هم به این سفر فراموش نشدنی دعوت کنید.

سوالات و پاسخ ها

1. برای سفر به انگلیس به چه میزان پول نیاز داریم؟

هزینه سفر به انگلیس به عوامل متعددی مثل مدت سفر نوع هتل نوع غذا و حمل و نقل بستگی داره. اما به طور کلی برای یک سفر هفت روزه حداقل ١٠٠٠ پوند نیاز دارید.

2. بهترین زمان برای سفر به انگلیس چه وقتی است؟

بهترین زمان برای سفر به انگلیس به نوع سفر تون بستگی داره. اگر علاقه به آب و هوای خنک دارید بهتر است که در فصل بهار یا پاییز به انگلیس سفر کنید. اما اگر به آب و هوای گرم علاقه دارید بهتر است در تابستان به این کشور سفر کنید.

3. برای سفر به انگلیس به چه نوع پوشاکی نیاز داریم؟

برای سفر به انگلیس به لباس های راحتی نیاز دارید که بتونید با اونها پیاده روی کنید و در مکان های مختلف سرگرم بشید. همچنین یک لباس گرم برای هوای سرد و بارانی هم با خود تون ببرید.

نتیجه گیری

سفر به انگلیس یک تجربه فراموش نشدنی است. این کشور با تاریخ فرهنگ طبیعت و مردم مهمان نواز حسی فوق العاده رو به شما هدیه می ده. با یک ویزای انگلیس شما می تونید به دنیای زیبا و شگفت انگیز انگلیس سفر کنید و از هر لحظه این سفر لذت ببرید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا