برای اجاره ویلا پول صرفه جویی کنید

خرید در اطراف

پول

برای رزرو اولین برخورد عجله نکنید. ممکن است ترسیده باشید که بعداً دوباره نگاه کنید. درست است ، گزینه های ویلا به سرعت رزرو می شود. با این حال ، بهتر است به جای پرداخت هزینه برای مکانی که واقعاً لذت بردن از ماندن را ندارد ، چیزی را که واقعاً می خواهید نگه دارید و پیدا کنید. خرید کنید و آنچه را که می خواهید پیدا خواهید کرد. صبور باشید و در جای خود قرار بگیرید.

تکرار مشتریان

اگر قبلاً ویلا خاصی را اجاره کرده اید ، ممکن است بتوانید آن را به عنوان یک مشتری مکرر با تخفیف دریافت کنید. بسیاری از نمایندگان مسکن دوست دارند به کسانی که کار زیادی به آنها می دهند پاداش دهند. این نمادی از قدردانی است. ممکن است بتوانید برای بازدیدهای مکرر چنین پس انداز کنید و به افراد دیگر مراجعه کنید تا در آنجا بمانند.

معاملات

در نظر بگیرید ویلا ، پرواز و حمل و نقل خود را از نمای بسته دریافت کنید. این هزینه برای شما ارزان تر از خرید هر کالای به تنهایی خواهد بود. همچنین باید بتوانید بسته را سفارشی کنید تا دقیقاً همان چیزی را که می خواهید بسازید. شما می توانید ببینید که چگونه گزینه های مختلف بر کل قیمت تأثیر می گذارد. این می تواند سفر را ممکن کند.

فصل او

گزینه های ویلا در بهار و تابستان عالی هستند. در طول پاییز و زمستان بازدید کنید و در همان مکان بسیار کمی صرفه جویی خواهید کرد. در حقیقت ، شما ممکن است از این زمان سال بیشتر لذت ببرید. در اطراف شما تعداد افراد کمتری وجود خواهد داشت و می توانید استراحت از دمای سردتر را برای شما بدست آورید.

همچنین می توانید با ماندن در ویلا در طول هفته ، اندکی پس انداز کنید. هنگامی که برنامه های تعطیلات آخر هفته شما شامل می شود ، به دلیل تقاضا در آن روزهای هفته قیمت ها افزایش می یابد. تعطیلات گرانترین زمانها هستند ، بنابراین اگر می خواهید مکانی عالی برای اقامت کمتر داشته باشید از آنها جلوگیری کنید. شاید بتوانید با قیمت بسیار کمی بهترین ویلای آنجا را بدست آورید.

کدهای تبلیغاتی

همیشه وقتی که صفحه نمایش تبلیغی را می بینید ، یک مرورگر دوم روی رایانه خود باز کنید. این یک کد تخفیف است که شما آن را کپی و چسباندن کرده و پس انداز فوری را مشاهده خواهید کرد. ارزش دلار ممکن است یک درصد معین یا درصدی معین باشد. گاهی اوقات مقدار یک بروزرسانی رایگان است ، بنابراین این مرحله ساده را از دست ندهید. برای انجام این کار فقط چند دقیقه از وقت شما طول می کشد.

هزینه های اشتراک

اگر با مکانی بزرگتر بروید و هزینه های خود را به اشتراک بگذارید ، هزینه ویلا می تواند کمتر باشد. به عنوان مثال ، اگر با خانواده دیگری در حال مسافرت هستید ، به جای غذا خوردن یک ویلای متوسط ​​، مکان بزرگی کسب کنید. با به اشتراک گذاشتن هزینه ، همه حق رای دادن را می گیرید اما مبلغی که هر خانواده از جیب خود می پردازد کاهش می یابد.

اطمینان حاصل کنید که با افرادی که منطقی می توانید در کنار آنها باشید و مشکلی ندارید ، می روید. شما نمی خواهید پس انداز کنید اما نگرانی در مورد نحوه زندگی و یا تفاوت در رفتار دارید. هدف کلی از آمدن به اینجا آرامش و تفریح ​​همیشه است. از هر موقعیت استرس زا جلوگیری کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا