برای رشد وب سایت و فروش خود ، راهنمایی های بیشتری کسب کنید

[ad_1]

سایت | فروش

9 راه آسان برای افزایش تبدیل های آنلاین

بنابراین یک وب سایت عالی با گرافیک های حرفه ای ، ناوبری با کاربرد آسان و مطالب قانع کننده ایجاد کردم. اما به جای جریان مداوم ترافیک و خریدهایی که انتظار داشتید ، کم می شوید.

چه می دهد؟

بسیاری از تجار و صاحبان مشاغل کوچک این طرز فکر را دارند که “اگر آن را بسازید ، آنها به ذهنیت می رسند.” آنها فکر می کنند ساختن چیزی که زیبا به نظر برسد ، تمام چیزی است که برای جذب خریداران لازم است.

حقیقت این است که ایجاد یک وب سایت ، صرف نظر از جذابیت بصری آن ، حتی نیمی از نبرد نیست.

دشوارترین مشاغل پس از بهره برداری از سایت شما ایجاد می شود و هنگامی که زمان آن رسیده است که محصول یا خدمات خود را به بازار عرضه کنید ، مشتریان بالقوه را درگیر کنید و آنها را به سرب و فروش تبدیل کنید.

این که آیا شما در تلاش برای نظارت بر پیشنهادات خود ، ایجاد لیست خود هستید یا می خواهید فروش خود را افزایش دهید ، این نکات به شما کمک می کند تا از بهترین ابزار بازاریابی خود استفاده کنید: وب سایت خود.

1. به زیر کاپوت نگاه کنید.

آیا خطای فنی وجود دارد؟ بسیاری از توسعه دهندگان Wannabe وجود دارد که نمی دانند برای ساختن یک سایت قوی و پاسخگو چه کاری لازم است.

مسیری را که مشتری از زمان رسیدن به صفحه اصلی شما در کل مراحل خرید ، طی می کند ، دنبال کنید. ممکن است هنگام تلاش برای قرار دادن یک محصول خاص در سبد خرید خود ، یک پیام خطایی وجود داشته باشد ، یا صفحه 404 در جایی که اطلاعات حمل و نقل و بازگشت باید باشد.

حتماً سایت خود را در بسیاری از مرورگرها و دستگاههای مختلف بررسی کنید و از پاسخ خوب در همه جا و نه فقط در مرورگر معمولی خود اطمینان حاصل کنید.

بررسی سرعت سایت شما مکان خوبی برای شروع است. اگر صفحه بارگیری طولانی شود ، افراد منتظر نخواهند ماند.

2. به آدرس خود توجه کنید.

متوسط ​​مرورگر وب با استفاده از موتور جستجو فقط در 3-4 دقیقه 25 وب سایت بازدید می کند. این زمان زیادی برای جلب توجه کسی نیست.

برای افزایش تبدیل آنلاین و افزایش فروش:

  • از گفتن “به وب سایت من خوش آمدید …” یا سایر کاربران فضای نازک خودداری کنید. شما نمی خواهید ثانیه های گرانبهایی را صرف کلماتی کنید که بازدید کنندگان را از انجام اقدامات منع می کند.

  • کوتاه و ملایم باشید. آدرس شما در هر جزئیات جایی برای شما نیست. برای جلب توجه ، روی 6 تا 12 کلمه حاوی کلمات کلیدی هدفمند خود تمرکز کنید.

  • توضیحات من را بگیرید استفاده از اصطلاحنامه بهترین راه برای یافتن راههای مختلف گفتن چیزهایی است که باعث سوء استفاده از احساسات مردم خواهد شد. به فراتر از کلماتی مانند “خوب” و “فوق العاده” فکر کنید و بازدید کنندگان خود را به دست آورید.

3. به مردم نشان دهید که چگونه این محصول یا خدمات شما سود خواهد برد.

در توضیح مکانیسم های آنچه می فروشید درگیر نشوید. درعوض ، به سؤالاتی که بازدیدکنندگان از شما خواهند پرسید ، پاسخ دهید ، از جمله: چگونه زندگی افراد را به سمت بهتر تغییر می دهد؟ چرا آنها به آن احتیاج دارند؟ از نکات دردناک بازدید کنندگان خود استفاده کرده و در یک فیلم ، پست وبلاگ یا عنوان آنها داستان صحیحی را برای آنها بگویید …

در اینجا مثالی از یکی از مشتری های ما آورده شده است ، موسسه بازیابی مالی. کارن به جای اینکه اسامی دوره ها یا روشی را که به شما می آموزد به مردم بگویید ، مزایایی را که از آموزش مربیگری Money دریافت می کنید ، توصیف می کند.

4. از بازدید کنندگان خود الهام بخشید تا اقدامی انجام دهند.

استفاده از افعال تجاری خاص می تواند به افزایش تبدیل آنلاین کمک کند. بازدید کنندگان خود را نسبت به آنچه می فروشید هیجان زده کنید و احساس فوری کنید.

به عنوان مثال ، به جای گفتن “ثبت نام اکنون” برای یک سمینار آنلاین ، می توانید از “صندلی خود را در اینجا ذخیره کنید” استفاده کنید. به جای “گرفتن یک دوره” برای برنامه ای که در حال تحصیل هستید ، چیزی مانند “شروع به یادگیری امروز” را امتحان کنید.

برای ایجاد انگیزه در مردم برای استفاده از پیشنهاد شما ، گزاره هایی با ارزش جذاب را بیش از فقط “خرید” یا “خرید اکنون” ایجاد کنید.

5- تماس های محکمی برای اقدام داشته باشید.

به کاربران بگویید که در مرحله بعد ، چه پر کردن فرم آنلاین ، چه کلیک کردن بر روی یک دکمه ، چه کاری می توانند انجام دهند. مانند عنوان و کپی بدن ، عبارات تماس با عمل باید مختصر و دارای ویژگی باشد.

با این حال ، عبارات CTA را در همه جا در بدن خود قرار ندهید ، فکر کردن بهتر است. شما می خواهید یک عبارت تماس با عمل در هر صفحه یا “عملی” را که می خواهید کسی از آن استفاده کند ، نه یک مورد در هر بند از محتوا.

خواندن CTA برای هر مرحله خرید برای به حداکثر رساندن تبدیل ها در سایت ما

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی وب سایت ها نسبت به سایرین بهتر شده اند؟ شما می توانید بهترین نویسندگی را در جهان داشته باشید ، اما اگر در هر صفحه تماس عملی برای اقدام ندارید ، به فروش نمی رسید.

این مقاله CTA های موثری را برای دستیابی به خریداران در هر مرحله از چرخه خرید برای تقویت تبدیل فراهم می کند.

۶- اطلاعات بازدید کنندگان را برای شما آسان کنید.

مردم دوست ندارند فرم های طولانی را برای بارگیری کتاب الکترونیکی یا اشتراک در خبرنامه های ایمیل پر کنند. نیل پاتل ، پیشگام مشهور بازاریابی دیجیتال ، با حذف یک قسمت از فرم ، نرخ تبدیل در NeilPatel.com را تنها 26٪ افزایش داد.

برای به دست آوردن مشتریان بالقوه بیشتر برای سایت ، از کمترین تعداد ممکن در زمینه ممکن بپرسید. ما فقط از بازدید کنندگان خود نام و آدرس ایمیل می خواهیم قبل از اینکه به آنها راهنمای سودآوری نهایی و بهینه سازی تبدیل رایگان را به آنها بدهید.

7. تصور بصری مناسب را ایجاد کنید.

وقت آن است که عکس های سهام خود را ارزیابی کنید ، و به عکس هایی که برای نشان دادن نام تجاری خود استفاده می کنید نگاهی طولانی و سخت بیندازید.

نام تجاری قابل مشاهده شما باید در کلیه مطالب بازاریابی شما ، از عکس های وبلاگ شما تا ایمیل های خبرنامه سازگار باشد. بسیاری از دارندگان مشاغل کوچک فقط به دلیل راحتی و دسترسی به آنها از تصاویر ذخیره شده یا با کیفیت پایین استفاده می کنند.

تصاویر هزار کلمه ارزش دارند و اگر به دقت تصویری را انتخاب نکنید که نشانگر برند شما باشد ، هیچکدام از این کلمات “منجر” یا “فروش” نمی شوند.

و لطفاً در مورد تصاویر سهام صحبت کنید – هرگز از وب سایت ، رسانه های اجتماعی و یا خبرنامه خود ، از تصویر ذخیره شده ای که خریداری نشده است استفاده کنید ، و هنوز هم یک علامت چاپ روی آن استفاده نکنید. این کار نه تنها غیر حرفه ای به نظر می رسد ، بلکه استفاده غیرقانونی از تصویر سهام است و ممکن است در صورت کشف جریمه شوید.

8- از بررسی ها و گواهینامه ها به عنوان یک راهنمای اجتماعی استفاده کنید.

ما هر روز از فهرست اجتماعی استفاده می کنیم تا تصمیمات خود را بصورت آنلاین و در دنیای واقعی هدایت کنیم. یک مثال واقعی وجود دارد: وقتی مکانی را برای غذا خوردن انتخاب می کنید ، بیشتر از یک رستوران سرزنده پر از مشتری های خوشحال ، یا یک رستوران خالی در خیابان ، احساس وسوسه می کنید؟

حال در مورد نحوه خرید آنلاین فکر کنید. من مطمئن هستم که شما برای تأثیرگذاری در تصمیم از یک بررسی مثبت یا منفی استفاده کرده اید. جستجو از BrightLocal بررسی های مثبت نشان می دهد 91٪ از مصرف کنندگان بیشتر از مشاغل استفاده می کنند ، در حالی که 82٪ با بررسی های منفی به تأخیر می افتند. مصرف کننده متوسط ​​قبل از احساس اطمینان در مشاغل محلی ، 10 نظر را می خواند.

روشی بی نظیر برای بستر بازاریابی آنلاین TrustPulse خریداران با اشتراک گذاری پویا نام و مکان افرادی که در خدمات خود مشترک شده اند ، راهنمای اجتماعی خود را ارائه می دهند.

9- آزمایش و تعویض را متوقف نکنید.

برای به دست آوردن مشتریان بالقوه بیشتر وب سایت ، باید بدانید چه عواملی مؤثر است و چه کاری انجام نمی شود. برای تهیه نسخه های مختلف بازدید کننده از سایت خود از آزمون A / B استفاده کنید یا آدرس های متنوعی را طی چند ماه امتحان کنید.

به یاد داشته باشید آنچه که به یکی از صاحبان وب سایت کمک می کند تا تبدیل های آنلاین خود را افزایش دهد ، ممکن است برای دیگری با بدبختی ناکام بماند.

ایجاد کپی ، عکس و عبارات که باعث می شود کاربر بتواند با موفقیت اقدام کند ، می تواند دشوار باشد ، بنابراین برای استخدام یک شرکت بازاریابی حرفه ای در نظر بگیرید تا به شما در رسیدن به نتایج کمک کند.

از هر روشی که استفاده کنید ، باید آزمایش ، آزمایش و آزمایش بیشتری داشته باشید … دریافت فرمول مناسب برای افزایش فروش خود فرایندی مداوم است.

برای موفقیت در شغل خود ،

سوزان

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا