برتون سنت لئوناردز در هاستینگز نخستین عملیات اضطراری برنامه ریزی شده جلوی دریا بود

[ad_1]

شهر سنت لئوناردز در سال 1828 در امتداد ساحل متروک و در دو مایلی غرب هاستینگز تأسیس شد. سنت لئوناردس مدرن اکنون بخشی از هاستینگس بورو در ساسکس است و قلب تاریخی به نام Burton St Leonard Hastings معروف است.

در اواخر قرن هجدهم جیمز برتون برخی پزشکان را مشاهده کرد که مزایای استفاده از هوای دریا و آب دریا را تجویز می کردند و نیاز به مکانی برای آبیاری را برای تأمین سلامتی و لذت بردن از ثروتمندان و شناخته شده ها می دیدند.

محلی که وی انتخاب کرد یک دره چوبی کوچک بود که در آن زمان به عنوان تاپشاو قدیمی شناخته می شد و پس از خرید این زمین و برخی از اراضی اطراف آن از مزرعه جنسینگ وی توانست شروع به کار کند.

برتون سنت لئوناردز در ساحل Hastings ساسکس اولین نمونه از شهر برنامه ریزی شده Regent Seaside بود. شهر جدید توسط جیمز برتون ساخته و با هماهنگی صورت گرفت سپس توسط پسرش و نوزاد دهم به نام Decimus گسترش یافت. پدر و پسر معماری بسیار مشهور بودند و شاهد کارهایشان در لندن بات و لمبربریج ولز و همچنین بسیاری از مناطق دیگر انگلیس بودند.

این مرکز تفریحی در یک پارک مسکونی خصوصی که اکنون به عنوان باغهای سن لئوناردز معروف است و خود مرکز جدیدترین برنامه نوسازی 1 میلیون پوند بود محور بود. این باغ ها درست در پشت هتل رویال ویکتوریا واقع شده است که در ابتدا هتل St Leonards نام داشت.

به احتمال زیاد مهمترین ساختمان تاریخی که امروزه دیده می شود اسکله های La 57 است که ویلای شخصی بارتون و اولین بنایی که ساخته شده است. موفقیت طرح جاه طلبانه بارتون در شهر ساحلی جدیدش تضمین شد وقتی وی خانه خود را در اختیار شاهزاده ویکتوریا 16 ساله قرار داد وقتی بخشی از زمستان این شهر را با مادرش دوشس کنت در سال 1834/5 گذراند. هنگامی که آنها از خانه خارج شدند نام وی ویکتوریا هاوس و دو سال بعد هنگامی که ویکتوریا در تخت سلطنت موفق شد نام او به کراون هاوس تغییر یابد نامی است که امروزه وی شناخته شده است.

تحت تأثیر کارش با جان نش در پارک رجنتس جیمز برتون تراس هایی در امتداد ساحل و ویلاها به سبک های مختلف معماری در باغ ها از جمله گوتیک و ایتالیایی ساخت. ادامه کار وی در مورد سنت لئوناردز توسط پسرش Decimus مشارکت در جوانتر بارتون برای تبدیل شدن به یک معمار بزرگ در اواخر دوره Regent و Victorian بود که مسئولیت بسیاری از پروژه های برجسته مانند بیمارستان Charing Cross بیمارستان Kew Gardens باغ وحش لندن Wellington Arch و Calverley Park را بر عهده داشت. در Tonbridge Wells.

این شهر به مدت شصت سال به عنوان یک استراحتگاه ساحلی مستقل از پذیرایی از نیازهای ویکتوریا ثروتمند رونق گرفت تا اینکه رونق مسکن در اواخر قرن نوزدهم که شهرهای هاستینگس و سنت لئوناردز را با هم جمع کرده بود در سالهای 1880 میلادی شهر جدید ساسکس را در Borough of Hastings تشکیل داد. بیشتر شهر اصلی برای استقبال بازدید کنندگان و نسل های بعدی باقی مانده است. سنت لئوناردز امروزه به عنوان بخش مهم و مهمی از هاستینگس با قرنها تاریخ و زندگی مدرن شکوفا می شود که با یک شهر واقعاً بی نظیر و با چیزی به معنای واقعی کلمه برای همه متحد می شود.

در شهر اصلی بارتون هاستینگز بنیانگذاران و سردبیرهای Active Hastings را تاسیس کرده و جامع ترین راهنما برای هاستینگز بصورت آنلاین برای افراد محلی و ساکنان است. بازدید کنندگان از Active Hastings می توانند یک منبع واحد برای کلیه اطلاعات مربوط به منطقه از جمله اطلاعات مربوط به جامعه و گردشگری پیدا کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا