برترین های کسب و کارپزشکی

بررسی مراحل و هزینه کاشت مو به روش FUT در تهران

کاشت مو به روش FUT در تهران یکی از روش‌های قدیمی و پرکاربرد در پیوند مو برای کسانی است که دچار ریزش موی گسترده‌ای شده‌اند. کلینیک‌های زیادی در کاشت مو به روش  FUT در تهران  فعالیت دارند.

اما برای کسانی که دوست دارند کاشت موی موفقی با روش اف یو تی داشته باشند، این پرسش مطرح است که برای کاشت مو بهتر است به کدام کلینیک بروند. با ما همراه باشید تا نگاهی به این روش پیوند مو داشته باشیم و بدانیم چرا کلینیک کاشت مو VIP بهترین کلینیک کاشت مو در تهران است.

آشنایی با کاشت مو به روش FUT در تهران:

کاشت مو به روش FUT در تهران روشی مناسب برای همۀ کسانی است که بخش زیادی از موهای سر خود را از دست داده‌اند. کاشت مو به روش اف یو تی با با برداشتن نوار باریکی از پوست سر آغاز می‌شود. این بخش از بافت پوست سر به‌گونه‌ای انتخاب می‌شود که دارای بیشترین تراکم مو باشد.

برداشتن این بخش از بافت پوست سر با برش پوست انجام می‌شود، در نتیجه با خون‌ریزی همراه است. پس از برداشتن بافت نواری مورد نظر، پوست سر بخیه می‌شود.

برش پوست و بخیه زدن پس از آن خطی در سرتاسر پشت سر فرد باقی می‌گذارد که البته با موهای دوروبر آن پوشانده می‌شود. کاشت مو به روش FUT از موثرترین روش‌های پیوند مو است و برتری‌های بسیاری دارد.

ابزار | تهران

ویژگی‌های کاشت مو به روش FUT در تهران:

  • کاشت مو به روش FUT در تهران برتری‌ها و معایب مختلفی دارد:
  •  کاشت مو در تهران با روش اف یو تی در کلینیک کاشت موVIP نیازی به تراشیدن موی سر ندارد.
  •  جداسازی بافت پوست سر باعث حفظ کیفیت گرافت‌های مو می‌شود و نتیجۀ پیوند با این روش بهتر از بسیاری از روش‌های دیگر است.
  •  نتیجۀ پیوند مو در این روش بسیار عادی و طبیعی است.
  •  FUT روشی مناسب برای کسانی است که بخش زیادی از موهای سر خود را از دست داده‌اند.
  •  هزینه کاشت مو به روش FUT در تهران ارزان‌تر از روش‌های دیگر کاشت مو در تهران است.
  •  زمان کاشت مو با این روش کمتر از روش‌های دیگر است.
  • امکان آسیب رسیدن به فولیکول‌های مو در این روش کمتر از روش‌های دیگر است. بدین ترتیب کیفیت فولیکول‌های مو که با روش FUT به دست می‌آیند، بهتر از فولیکول‌هایی است که با روش‌های دیگر پیوند مو به دست می‌آیند.
  •  به‌دلیل برداشت یک نوار از پوست سر و بخیه شدن جای آن، جای زخمی در پشت سر باقی می‌ماند. با اینکه این خط با موهای دوروبر آن پوشیده می‌شود، اما باز هم برخی از افراد را از این روش گریزان می‌کند.
  •  جای زخم و بخیه‌ها در روش اف یو تی عوارضی مانند خارش و قرمزی پوست سر را به دنبال دارد.
  •  امکان عفونت در کاشت مو با این روش وجود دارد.
  • دوره بهبودی کاشت مو با روش FUT بین 10 تا 14 روز است که نسبت به روش‌های دیگر پیوند مو طولانی‌تر است.

فرایند کاشت مو به روش FUT در تهران چگونه است؟

در کلینیک کاشت مو VIP این روش کاشت مو در چند مرحله انجام می‌گیرد:

1- معاینه و مشاوره رایگان:

پیش از کاشت مو در تهران، یک جلسه معاینه و مشاوره با متخصص پیوند مو در کلینیک کاشت مو VIP برای شما گذاشته می‌شود. در این جلسه الگوی ریزش موهای شما بررسی می‌شود. بهترین روش کاشت مو برای ریزش موی گسترده، روش اف یو تی و روش‌های ترکیبی است.

در صورت تشخیص روش FUT به‌عنوان بهترین روش پیوند مو برای شما، نوبت جراحی شما تعیین می‌شود. پس از آن شما وارد مرحله آماده‌سازی پیش از کاشت مو می‌شوید. هزینه کاشت مو به روش FUT هم در همین جلسه مشخص می‌شود.

2- آماده‌سازی پیش از کاشت مو:

گاهی لازم است تا پیش از شروع روند کاشت مو، مصرف برخی از داروها قطع شود، یا داروهای دیگری جایگزین آنها شود. سیگاری‌ها لازم است دو هفته پیش از پیوند مو، سیگار را کنار بگذارند. همچنین موارد مختلف دیگری مطرح است که در جلسه مشاوره درباره آنها با شما گفت‌وگو می‌شود.

عکس‌برداری از چهره و موی شما نیز جزو مواردی است که پیش از کاشت مو صورت می‌گیرد تا چهره شما قبل و پس از رشد موها با هم مقایسه شود.

3- تعیین خط رویش مو در جلسه کاشت مو در تهران:

در آغاز پیوند مو، ابتدا خط رویش موی شما کشیده و مشخص می‌شود. خوشبختانه کاشت مو به روش FUT در تهران نیازی به تراشیدن کل موها ندارد. موها تنها در بخش نوار بانک مو کوتاه می‌شوند.

4- بی‌حسی موضعی پوست سر در بخش بانک مو و بخش پیوند مو:

مرحله بعد بی‌حسی موضعی پوست سر است. در این مرحله، بانک مو و بخش بی‌موی سر شما با استفاده از داروهای مخصوص بی‌حس می‌شوند تا شما در روند جراحی دردی احساس نکنید.

5- برداشتن نواری از بافت پوست سر:

پس از بی‌حسی موضعی، نوار باریکی از بافت پوست سر شما که دارای بیشترین تراکم مو است جدا می‌شود. جدا شدن این بافت با برش دادن پوست سر شما صورت می‌گیرد و پس از جداسازی این بافت، پوست سر شما بخیه می‌شود.

6- پالایش پیازهای مو در زیر میکروسکوپ و آماده‌سازی آنها:

در ادامه روند کاشت مو به روش FUT در تهران، فولیکول‌های مو نیاز به جداسازی، پالایش و نگهداری دارند. در ابتدا پیازهای مو با ابزار ویژه از بافت پوست سر جدا می‌شوند و در زیر میکروسکوپ بهترین آنها انتخاب می‌شوند. پس از آن نوبت به آماده‌سازی فولیکول‌های انتخاب‌شده برای پیوند می‌رسد.

7- کاشت فولیکول‌های انتخاب‌شده در بخش بدون موی سر شما:

برای پیوند فولیکول‌های مو در بخش بدون موی سر شما، ابتدا با ابزار مخصوص، برش‌های ریزی در روی بافت پوست سر شما ایجاد می‌شود. پس از آن پزشک متخصص ما در کلینیک کاشت مو VIP فولیکول‌های آماده را در این برش‌ها قرار می‌دهد.

8- پایان روند کاشت مو:

همه این مراحل بین 5 تا 8 ساعت به درازا می‌کشد و پس از آن، متخصص پیوند مو نکته‌های مراقبتی را برای شما بازگو می‌کند. داروهایی هم برای جلوگیری از عفونت و پیشگیری از درد برای شما تجویز می‌شود. زخم‌های سر شما هم ضدعفونی شده، با باند پوشانده می‌شود.

9- پس از کاشت مو:

حدود 5 تا 7 روز پس از کاشت مو، ساقه موهای کاشته‌شده دچار ریزش می‌شوند که مسئله‌ای عادی است و نباید به خاطر آن نگران شوید.

ریشه موها در بافت سر شما باقی است و پس از حدود هشت هفته شروع به رشد می‌کند. پس از آن موهای شما همانند موهای طبیعی قبلی برای همیشه رشد خواهند کرد. از بهترین ویژگی‌های کاشت مو به روش FUT در تهران، تراکم بالای آن است.

ابزار | تهران

مراقبت‌های پس از کاشت مو به روش FUT در تهران:

هر زخم و بخیه‌ای ممکن است در صورت مراقبت نکردن دچار عفونت شود. در واقع مراقبت‌های پس از کاشت مو به روش FUT نتیجه نهایی پیوند مو را برای شما رقم می‌زند. نکته‌های مهمی وجود دارد که پس از کاشت مو باید به آنها توجه داشته باشید:

* از دست زدن به کف سر و ماساژ دادن آن پرهیز کنید.

* در نقطه‌های کاشت مو، خون‌های دلمه‌بسته‌ای شکل گرفته که نباید آنها را دست‌کاری و جدا کنید.

* در برابر تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید.

* برای شست‌وشوی مو از شامپوهای ملایم که پزشک شما در کلینیک VIP پیشنهاد می‌دهد استفاده کنید.

* تا چند هفته از ورزش کردن و فعالیت‌های سنگین پرهیز کنید.

* داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده را به‌صورت منظم استفاده کنید.

کاشت مو به روش FUT در تهران مناسب چه کسانی است؟

  • افراد بسیاری شرایط کاشت مو در تهران با روش FUT را دارند:
  •  افرادی که ریزش موی گسترده‌ای داشته‌اند.
  • کسانی که زمان کمتری برای کاشت مو دارند.
  •  افرادی که دنبال نتیجه سریع‌تر هستند.
  •  کسانی که می‌خواهند مبلغ کمتری برای کاشت مو در تهران هزینه کنند.

ابزار | تهران

هزینه کاشت مو به روش FUT در تهران:

هزینه کاشت مو به روش FUT ارزان‌تر از روش‌های دیگر پیوند مو است، اما مبلغ کلی آن به چند گزینه مختلف بستگی دارد:

1 مقدار گستردگی سطح بی‌موی سر شما:

اولین گزینه موثر در هزینه کاشت مو به روش FUT آن است که سر شما نیاز به چه تعداد گرافت‌های مو دارد. هرچقدر گستردگی سطح بی‌موی سر شما بیشتر باشد، هزینه پیوند مو هم بیشتر می‌شود.

2   بانک موی شما:

نکته دیگر موثر در هزینه کاشت مو به روش FUT بانک موی شما است. اگر شما از بانک موی خوبی برخوردار باشید، پیوند موی شما نیز آسان‌تر خواهد بود. در نتیجه زمان و انرژی ‌کمتری برای آن صرف خواهد شد. این نکته هم از عوامل مهم و موثر در هزینه کاشت مو در تهران است.

3 پزشک کاشت موی شما:

دستمزد پزشک هم عامل دیگری در برآورد هزینه کاشت مو به روش FUT است. در راستای جلب رضایت داوطلبان پیوند مو، پزشکان متخصص در کلینیک کاشت مو VIP هزینه‌های معقولی برای کاشت موی شما در نظر گرفته‌اند.

 4 کلینیک کاشت موی شما:

تعرفه‌های کلینیک کاشت مو هم عامل دیگری در تعیین هزینه کاشت مو به روش FUT است. نخستین هدف ما ما در کلینیک کاشت مو VIP رضایت داوطلبان پیوند مو، و پس از آن جلب داوطلبان دیگر است. به همین دلیل تعرفه‌ها در این کلینیک پایین‌تر از برخی از کلینیک‌های دیگر در نظر گرفته شده است.

بهترین مرکز کاشت مو به روش FUT در تهران کجا است؟

بهترین مرکز کاشت مو به روش FUT در تهران کلینیکی است که با سال‌ها سابقه و هزاران نمونه پیوند موی موفق، کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته باشد.

بررسی پیشینه و نمونه‌های موفق کاشت موی کلینیک‌ها تردیدی برای شما باقی نمی‌گذارد که کلینیک کاشت مو VIP بهترین مرکز کاشت مو به روش FUT در تهران است.

پرسش‌های متداول:

1- نتیجه کاشت مو به روش FUT چه زمانی مشخص می‌شود؟

بین چهار تا شش ماه پس از کاشت مو با این روش، شما می‌توانید نتیجه آن را ببینید.

2- آیا در کاشت مو به روش FUT امکان عفونت زخم وجود دارد؟

بله، اگر جراحی در کلینیک غیراستاندارد و در شرایط غیراستریل صورت گیرد، امکان عفونت وجود دارد. البته مراقبت شخصی شما پس از کاشت مو با این روش نیز در پیشگیری از عفونت اهمیت زیادی دارد.

3- آیا کاشت مو به روش FUT در تهران بهترین روش کاشت مو است؟

برای کاشت مو هیچ روش به‌طور مطلق خوب یا بدی وجود ندارد. انتخاب روش مناسب کاشت مو به گستردگی ریزش مو، ویژگی‌های بدنی شما، هزینه‌ای که برای این کار در نظر دارید و برخی گزینه‌های دیگر بستگی دارد.

4- آیا می‌توان از روش دیگری هم در کنار روش FUT در پیوند مو استفاده کرد؟

بله، در صورت تشخیص پزشک، می‌توان ابتدا از روش FUT برای پوشاندن سطح گسترده بدون موی سر شما استفاده کرد. پس از آن نیز با روش دیگری مانند روش اف آی تی، فولیکول‌های مو را از بخش‌های دیگر سر به بخش پیوندی انتقال داد.

سخن پایانی:

شناخت همه روش‌های پیوند مو دید شما را نسبت به درمان ریزش موی خود روشن‌تر می‌کند. اما هرگاه به این نتیجه رسیدید که درمان قطعی ریزش موی شما فقط پیوند مو در کلینیک کاشت مو VIP است، انتخاب بهترین روش پیوند مو را به پزشکان این کلینیک واگذار کنید.

در جلسه مشاوره، بهترین روش درمانی برای شخص شما مشخص می‌شود و تصمیم نهایی برای روش پیوند مو گرفته می‌شود. اگر تصمیم نهایی برای شما کاشت مو به روش FUT در تهران بود، پس بین شما تا چهره‌ای زیباتر و جذاب‌تر راهی نمانده است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا