برنامه های خانه – الزامات اولویت دار

[ad_1]

برنامه های خانه به توجه زیادی نیاز دارند زیرا عناصر اساسی وجود دارد که ورودی های اساسی برای یک برنامه خانه هستند و نمی توان آنها را از دست داد. دانش اساسی در مورد دستورالعمل های معماری و برنامه های ساختمانی به شما امکان می دهد تا طرح های اولیه را به تنهایی تهیه کنید. حتی در غیر این صورت یک برنامه تقریبی برای کلیه فضاهایی که می خواهید در یک خانه جدید ادغام شوید و با یک مهندس حرفه ای مشورت کنید اطمینان حاصل می کند که برنامه ها سالم و کارآمد هستند.

برخی از مفاهیم و عناصر طراحی اساسی وجود دارد که باید هنگام تهیه یک طرح خانه در نظر بگیرید. عامل اصلی مشترک بسیاری از برنامه های خانه در نظر گرفتن آینده است. تأمین تغییرات در شیوه زندگی باید صریح و روشن باشد و فضای کافی برای آنها فراهم شود. همه این موارد را باید در فضایی که تخصیص کافی از یک باغ حیاط فضای بازی کودکان یا فضای باز فقط برای استراحت در یک عصر تابستانی در نظر گرفته شده در نظر گرفت.

برخی از الزامات اساسی مربوط به تهیه برنامه های خانه شامل موارد زیر می باشد تا بتوانید بودجه تهیه کنید و ببینید که آیا با پول شما مطابقت دارد یا خیر.

• مقدار فضای موجود برای ساخت و ساز را اندازه گیری کنید

• طرح را در برابر تعداد طبقات تجسم کنید

پیش از ورود به خانه یعنی تعداد اتاق ها و وضعیت اتاق در خانه

مناطق کودکان – با توجه به اینکه رشد می کنند و به فضای بیشتری احتیاج دارند

• والدین یا وابستگان سالمندان

راهروها

مناطق نرم افزار – شامل مناطق ذخیره سازی مانند فروشگاه شستشو باغ ریخته شده و غیره.

نردبان

نصب عوامل محیطی سبز / اقدامات سازگار با محیط زیست – تهیه آب باران پانل های خورشیدی و غیره

انعطاف پذیری در تنظیم مجدد اتاق ها بر اساس ورودی های معماری / ساختمان

کلمه کلیدی در ترسیم برنامه های خانه اولویت است. جنبه هایی از قبیل تهیه یک پایه و اساس کاملاً ضروری است حتی اگر برنامه های فعلی بیش از یک یا دو طبقه در زمان کنونی را شامل نشود. طبقه های اضافی را می توان در زمان های بعدی اضافه کرد اما پایه و اساس عاملی مهم است که همه برنامه ها به آن بستگی دارند. به همین ترتیب اقدامات و دستگاههای صرفه جویی در مصرف انرژی باید در مرحله اول نصب شود. اولویت بندی ضروریات به تأمین هزینه های بودجه کمک می کند. با وجود اختلافات جزئی. موارد اضافی که در اولویت اول قرار ندارند می توانند بعداً اضافه شوند مشروط بر اینکه شرایط مالی شما اجازه این کار را می دهد اما باید در صورت لزوم بتوانید جریمه را بدون آن مدیریت کنید. این یکی از موارد مهمی است که باید به خاطر بسپارید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا