برکنریج (breckenridge) ترکیبی از تاریخ معدن کاری و اسکی

برکنریج جایی که کوه ها نفس می کشند و روح انسان پرواز می کند

احتمالا تا به حال اسم برکنریج (Breckenridge) را شنیده اید. این شهر کوچک و دلنشین در قلب کوه های راکی در ایالت کلرادو آمریکا به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد اسکی در دنیا شناخته می شود.

اما داستان برکنریج به اسکی و ورزش های زمستانی محدود نمی شود. این شهر دارای تاریخی غنی و جذاب است که به گذشته ای دور به زمانی که انسان ها برای یافتن ثروت به دل کوه ها می زدند برمی گردد.

از معدن تا دامنه کوه های پوشیده از برف

در سال ۱۸۵۹ زمانی که هنوز طلا در این منطقه کشف نشده بود برکنریج به عنوان یک دهکده کوچک و آرام با حدود ۲۰۰ نفر جمعیت در پای کوه های سر به فلک کشیده آرام زندگی خود را می گذراند.

اما در سال ۱۸۵۹ نخستین تکه طلای در این منطقه کشف شد. خبر به سرعت در منطقه پیچید و در عرض چند ماه جمعیت برکنریج به هزاران نفر رسید. طلا باعث شد تا شهر به سرعت رشد کند و معدن ها یکی پس از دیگری در اطراف این دهکده کوچک تاسیس شد.

در آن زمان برکنریج به یک شهر شلوغ و پر از ماجراجویان تبدیل شد. مردم از هر سوی ایالات متحده به امید یافتن ثروت به این شهر سفر می کردند. اما زندگی در معدن سخت و پر خطر بود. در طول سال ها صدها نفر در معدن ها جان خود را از دست دادند.

با این حال طلای برکنریج در نهایت به پایان رسید و در اوایل قرن بیستم معدن کاری در این منطقه به طور کامل متوقف شد. اما در همین زمان یک صنعت جدید در برکنریج شکل گرفت: اسکی.

اسکی یک انقلاب در برکنریج

برکنریج به لطف کوه های بلند و پوشیده از برف و زمستان های طولانی به سرعت به یکی از بهترین مقاصد اسکی در ایالات متحده تبدیل شد. در دهه 1950 اولین پیست اسکی در برکنریج تاسیس شد و از آن زمان به بعد این شهر با سرعت شگرفی رشد کرد.

امروزه برکنریج با پنج پیست اسکی مختلف و بیش از 2900 هکتار زمین پوشیده از برف به عنوان یکی از بهشت های اسکی در دنیا شناخته می شود.

تجربه اسکی در برکنریج

با رسیدن به برکنریج بلافاصله حس شادمانی و انرژی به شما هجوم می آورد. هوای طراوت بخش و کوه های سر به فلک کشیده احساس آزادی و شور و نشاط را در شما برانگیخته می کنند.

پیست اسکی برکنریج با بیش از 187 مسیر اسکی مختلف و دامنه های وسیع تجربه ای فراموش نشدنی را برای اسکی بازان با هر سطح مهارتی ارائه می دهد. چه اسکی باز حرفه ای باشید و چه علاقه مند به تجربه اسکی برای اولین بار باشید در برکنریج مطمئناً محلی برای انجام این ورزش فوق العاده پیدا خواهید کرد.

و اما شاید از همه جذاب تر طبیعت حیرت انگیز این منطقه باشد. با پیاده روی در جنگل های سرسبز یا صعود به قله های پوشیده از برف شگفت زده خواهید شد. در شب ستاره ها در آسمان شب می درخشند و بر کوه های پوشیده از برف تاب می خورند. این مناظر زیبا احساس سکوت و صلح درونی را در شما برانگیخته و شما را به دنبال یافتن خود و ارتباط با طبیعت هدایت می کنند.

نکاتی برای سفر به برکنریج

  • بهترین زمان سفر به برکنریج از اواخر نوامبر تا اوایل آوریل است. در این مدت زمستان و برف در این منطقه حاکم است و شما می توانید از اسکی و سایر ورزش های زمستانی لذت ببرید.
  • هتل ها و منزل های اجاره ای را به طور آنلاین رزرو کنید. به ویژه در فصل اسکی اتاق ها به سرعت پر می شوند.
  • لباس های گرم و مناسب برای زمستان را به همراه داشته باشید. هوای برکنریج در زمستان سرمای زیادی دارد.
  • برای سوار شدن به تله کابین و اسکی باید بلیط خریداری کنید. قیمت بلیط ها متفاوت است و بستگی به مدت زمان اسکی و نوع بلیط دارد.
  • با خود کرم ضد آفتاب به همراه داشته باشید. حتی در زمستان آفتاب در کوه ها قوی است.
  • با رعایت قوانین محیط زیست و حفاظت از طبیعت به این زیبایی طبیعی کمک کنید. زباله های خود را در سطل زباله بریزید و از آتش سوزی در جنگل جلوگیری کنید.

برکنریج بیشتر از یک مکان

برکنریج به طور قطع بیشتر از یک مکان است. این شهر یک تجربه است یک حس است. حس آزادی شور و نشاط و اتصال با طبیعت.

اگر به دنبال یک ماجراجویی فراموش نشدنی هستید اگر می خواهید روح خود را آزاد کنید و با طبیعت ارتباط برقرار کنید برکنریج انتظار شما را می کشد.

پرسش و پاسخ

1. آیا برکنریج فقط برای اسکی مناسب است؟

خیر برکنریج در طول سال جذاب است. در تابستان می توانید از پیاده روی دوچرخه سواری کوهستان ماهیگیری و سایر فعالیت های در فضای باز لذت ببرید.

2. چه طوری به برکنریج سفر کنم؟

برای رسیدن به برکنریج می توانید با هواپیما به فرودگاه ایگل (EGE) سفر کنید و سپس با اتوبوس یا ماشین به برکنریج بروید. همچنین می توانید با ماشین از سایر شهرهای ایالات متحده به برکنریج سفر کنید.

3. هزینه سفر به برکنریج چقدر است؟

هزینه سفر به برکنریج بستگی به زمان سفر نوع اقامت و فعالیت های شما دارد. اما به طور کلی برکنریج یک مقصد گران قیمت است.

نتیجه گیری

برکنریج یک مکان بسیار زیبا و جذاب است که به شما تجربه ای فراموش نشدنی را ارائه می دهد. از تاریخ غنی این شهر و معدن کاری گذشته آن تا اسکی و فعالیت های زمستانی در آن این شهر با تمام وجود شما را به خود جذب می کند. اگر به دنبال یک سفر پر ماجرا و فراموش نشدنی هستید حتماً به برکنریج سفر کنید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا