بسته های گلف و مقصد: نکاتی حرفه ای برای برنامه ریزی سفر ایده آل

[ad_1]

برای یک گلف باز جدی هیچ تعطیلات بهتر از هزینه کردن در پیوندها رقابت در آب و هوای زیبا در برابر یک گروه از دوستان در هم تنیده وجود ندارد. راه های زیادی برای سازماندهی تعطیلات گلف وجود دارد و بسیاری از مقصد و بسته های گلف را باید هنگام برنامه ریزی یک گشت و گذار ایده آل در نظر گرفت. در اینجا چند نکته حرفه ای در مورد چگونگی انجام درست آن آورده شده است:

خدمه خود را در همان طول موج بگیرید

اولین قدم برای یک سفر موفق این است که اطمینان حاصل کنید که همه در مورد چگونگی سازماندهی زمان تعطیلات شما موافق هستند. دوستان و سر خود را با هم جمع کنید تا دقیقاً نوع تجربه مورد نظر خود را تعیین کنید. همه نمی خواهند که سحر از خواب بیدار شوند و هجده سوراخ را قبل از ناهار بازی کنند. همین امر در مورد فعالیت های خارج از جلسه نیز صدق می کند: اگر قصد دارید چند شب را در شهر بگذرانید هنگام بازگشت به اتاق در ساعات اولیه اطمینان حاصل کنید که گروه های شما شلوغ نمی شوند.

جاده را کمتر طی کنید

سایت های محبوب مانند Pebble Beach و Myrtle Beach مقصد هایی هستند که می بینید هر گلف باز جدی باید در برخی از نقاط از آن بازدید کند. با این حال برخی از تحقیقات را در دوره های کمتر شناخته شده انجام دهید. ایالت های سراسر ایالات متحده دارای زمین های بازی های زیبا هستند که هر کدام بر اساس اقلیم و مناظر منطقه ای احساس متفاوتی دارند. از راهنماها و مجلات مربوط به گلف باز بخواهید تا گوهر پنهانی را که در تصور شما قرار دارد پیدا کنید. این ممکن است کمتر از آن سایت های بزرگ دارای شلوغ باشد

استراحتگاه های گلف در مقابل بسته های بازی در اطراف

بسته های گلف معمولاً در دو دسته اصلی قرار می گیرند: بسته های تفریحی و بسته های بازی. تنوع قبلی در رفت و آمد مکرر شما را مستقیماً بر روی پیوندها قرار می دهد و به شما امکان می دهد برای مدت اقامت خود به این دوره دسترسی داشته باشید در مقابل گزینه بازی و مهمانی شما شما را در هتلی قرار می دهد که نزدیک چند چرخش قرار دارد. این بسته شامل اسلات هایی است که در چند دوره رزرو شده اند بنابراین برنامه سفر شما باعث می شود تا در نقشه گشت بزنید تا بازی کنید. باز هم با گروه خود مشورت کنید تا نوع تجربه مورد نظر خود را تعیین کنید.

گزینه های مسکن جایگزین

اگر می خواهید از تجربه هتل بگذرید ممکن است سرگرم کننده و ارزان باشد تا پول خود را استخر کنید و یک آپارتمان یا ویلای گلف را اجاره کنید. این به شما آزادی بیشتری می دهد تا در جای خود گسترش دهید. در حالی که سرویس اتاق و تماسهای بیداری را از دست می دهید دیگر نیازی به التماس آشپزخانه هتل ندارید تا هنگامی که می خواهید میان وعده در اواخر شب باز داشته باشید. همچنین به شما و دوست شما فضایی دنج برای چت و استراحت در طول استراحت می دهد.

از پیش برنامه ریزی

گلف بازان زیادی در این دنیا وجود دارند و مکانهای کافی برای بازی هم زمان وجود ندارد. دوره ها از ماه ها قبل بخصوص در فصول بالا محفوظ است. وقتی تصمیم گرفتید به کجا بروید بدانید که باید پرواز خود را از قبل رزرو کنید. مزیت اضافه شده از رزروهای اولیه این است که در صورت خرید همزمان آن قیمت بلیط ارزان تر خواهد بود.

با تحقیق هماهنگی و کمی شجاعت شما و تیمتان می توانید برای زندگی یک تعطیلات گلف بگذرانید – حتی اگر مقداری از آن را در دام ماسه ای بگذرانید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا