برترین های کسب و کارفناوری اطلاعات

بست فلزی لوله چقدر محکم هستند؟

امروزه بست های فلزی کاربردهای بسیار بسیار متنوعی دارند و بسته به نیاز شما طراحی آنها متفاوت است دسته های فلزی کاربردهای بسیاری دارند به طور مثال در صنعت خودروسازی ساختمان سازی کشاورزی و دیگر امور کاربردهای زیادی دارد ما امروز قصد داریم برخی از بسته های فلزی را به شما معرفی کنیم روش تشخیص بسته های خوب به شما توضیح دهیم

بست گازی پر مصرف ترین بست فلزی

بست گازی این نوع بست ها یکی از پرمصرف ترین بست فلزی می باشد که در سایز ها و اندازه های مختلف کاربرد های فراوانی دارد به دلیل اینکه این نوع بست های فلزی برای شیلنگ های گاز استفاده میشود به بحث های گازی نیز معروف شدند اما این تنها کاربرد این نوع وابسته ها نمی باشد بلکه در صنعت خودروسازی و سند تهویه مطبوع این نوع بسته ها کاربرد های فراوانی دارد که این صنعت ها را نمی توان بدون این بحث ها تصور کرد. در بست سرا شما می توانید انواع بست گازی را تهیه کنید.

ابزار | زمین

انواع بست گازی

بست کمپرسوری یا بست چدنی

این نوع بست ها برای جریان فشار قوی کاربرد دارد و به صورت دو قطعه طراحی شده است که توسط دو پیج و مهره به هم وصل می شوند البته شایان ذکر است این نوع بست ها به دلیل اینکه داخل آنها به شکل بیضی هستند از دو قطعه دیگر که به اصطلاع به گوشواره های آن معروف هستند برای گرد کردن داخل بست نیز استفاده می شود بست کمپرسوری از محصولات پر فروش فروشگاه بست سرا می باشد. شایان ذکر است که این بست های از آلیاژ محکم چدن نیز ساخته شده است که همین دلیل به بست چدنی معروف شده است.

کد فنی سایز به اینچ سایز داخلی به میلی متر ردیف
SL22 3/8 20-22 1
SL29 1/2 22-29 2
SL34 3/4 27-32 3
SL40 1 32-39 4
SL49 1/4 1 39-49 5
SL60 1/2 1 48-60 6
SL76 2 60-70 7
SL94 3 77-94 8
SL115 1/2 3 94-115 9
400 3 88-96 10
463 1/2 3 96-103 11
525 4 103-125 12
550 1/2 4 114-128 13
600 5 130-144 14
675 1/2 5 151-165 15
769 6 165-192 16
818 7 195-208 17
875 8 210-225 18
988 9 227-239 19
1125 10 252-289 20
1275 12 300-330 21

بست آچاری

این نوع بست فلزی هم برای جریان فشار قوی نیز استفاده می شود که به دلیل استفاده از آچار برای بستن آن به بستهای آچاری نیز معروف شده اند این نوع بست های سایز متفاوت عرضه می شود که شما می توانید به بسته به نیاز خود آن را انتخاب کنید. همچنین ناگفته نماند که جنس این بست ها از گالوانیزه و استیل می باشد که طبیعی است که جنس استیل آن گرانتر باشد اما در مقابل رطوبت و دمای بالا نسبت به جنس گالوانیزه مقاوم تر می باشد. بست آچاری در بست سرا قیمت های مناسبی دارند

بست هندلی

این نوع بست ها بسیار شبیه به بست های آچاری می باشد و تنها تفاوت آنها در قفل آنها می باشد که بدین صورت می باشد که به جای پیج آچار خور یک اهرم قرار گرفته است که به راحتی و بدون استفاده از هیچ ابزاری شما می توانید آن را سفت کنید که این مزیت باعث شده است که کشاورزان که به مانند فنی کاران توانایی حمل ابزار با خود را ندارند از این نوع بست استفاده کنند  که برای آبیاری زمین های  کشاورزی جهت مهار شیلنگ های آبیاری از این بست استفاده کنند.

البته به دلیل استفاده از تجهیز بیشتر در این بست ها قیمت آن به نسبت به بست آچاری کمی گرانتر می باشد. از عمده فروش های فروشگاه بست سرا بست هندلی می باشد

بست کابل برق

کابل های برق به دلیل اینکه از حجم بالایی برخوردار می شود برای اینکه بتوانند به آنها نظم ببخشند از بست های کابل برق نیز استفاده می کنند این نوع بست های فلزی برای اینکه به کابل های  برق آسیب نرسانند از روکش های ایپوکسی نیز استفاده می کنند .

بست فلزی لوله

بست فلزی لوله همانطور که از نام آن پیداست برای مهار لوله استفاده می شود این نوع بست ها بیشتر از جنس فولاد ساخته شده است و برای مهار لوله در مسافت های طولانی استفاده می شود. به دلیل انکه لوله های فلزی در مسیر های طولانی حالت یکنواختی خود را از دست می دهند و کج می شوند از بست های لوله استفاده می کنند.

ابزار | زمین

البته به دلیل استفاده از تجهیز بیشتر در این بست ها قیمت آن به نسبت به بست آچاری کمی گرانتر می باشد.

بست فلزی لوله چیست؟

بست فلزی لوله نوعی تجهیزات محلول ثابت هستند که به ویژه در بخش ساخت و ساز به عنوان جابجایی لوله ها، شلنگ ها و غیره به صورت ایمن و محکم استفاده می شود. این بهترین مکانیسم پشتیبانی برای تثبیت لوله با براکت های دایره ای یا نیم دایره است.

بست فلزی لوله برای چه مواردی استفاده می شود؟

بست فلزی لوله عمدتاً در پشتیبانی از قرار دادن لوله های طولانی استفاده می شود. با کمک گیره های لوله می توان لوله های بلندتر را به هم وصل کرد و می توان یک لوله کامل برای ساخت و ساز، صنایع چوبی و لوله کشی ساخت.

بست فلزی لوله ترکیه

Tork Clamps در تولید گیره لوله و همچنین ظرفیت تولید سایر قطعات اتصال قوی است. تورک بهترین محصولات گیره لوله را با انواع و کارکردهای مختلف ارائه می دهد. ترک یکی از برترین تولید کنندگان و تامین کنندگان گیره لوله ترکیه است که بهترین کیفیت را با محصولات و خدمات نوآورانه ارائه می دهد.

بست فلزی لوله  توسعه یافته

گیره های لوله کشیده نوع دیگری از گیره ها هستند که به شما امکان می دهند در شرایط مختلف تعمیر شوند. گیره های لوله توسعه یافته در اندازه های مختلف و همچنین گزینه های مختلف تکمیل رنگ مانند پرداخت مشکی ارائه می شوند.

بست فلزی لوله پی وی سی

ترک علاوه بر گزینه های گیره لوله، گیره لوله پی وی سی با بهترین کیفیت را با اندازه های مختلف ارائه می دهد. گیره لوله پی وی سی محصولی مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و ضد خوردگی است که در صنایع مختلف قابل استفاده می باشد.

کاربردهای گیره لوله

گیره های لوله یک راه آسان و سریع برای ثابت کردن لوله ها هستند. با انواع مختلف با لاستیک و بدون گزینه لاستیکی، آنها را به هر زمینه ای برای تثبیت به روشی مطمئن تنظیم می کنند.

بست های فلزی لوله چگونه کار می کنند؟

هدف گیره لوله عمدتاً محکم نگه داشتن لوله ها در حالی که لوله ها را صاف یا عمودی با سیستم نگهدارنده خود قرار می دهد. از آنجایی که انواع مختلفی وجود دارد، برای مطمئن ترین نتیجه باید بهترین مناسب را انتخاب کرد.

ابزار | زمین

بست فلزی لوله چقدر محکم هستند؟

بسته به اینکه از چه چیزی استفاده شود و کجا از بست فلزی لوله استفاده شود، می توان از لوله های رزوه دار استفاده کرد. به لطف نوارهای لاستیکی و مکانیزم قفل، لوله ها را محکم نگه می دارد.

برخی از مزایای بست کابل برق

1-فرم راحت، باند قابل تنظیم

2- انتهای نوار تقویت شده – ساختار نواری قوی از پارگی یا شل شدن قطعات چسبنده در هنگام قرار گرفتن در معرض بارهای مکانیکی بسیار بالا جلوگیری می کند.

3- به صورت اختیاری با روکش لاستیکی موجود است – بسته شدن صحیح به لطف فرم بهبود یافته بین گیره و دستگاه گیره.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا