بنتونویل (bentonville) زادگاه والمارت و موزه های هنری

بنتونویل زادگاه والمارت و موزه های هنری

هنر

همیشه فکر می کردم که "بنتونویل" اسم یه شهر کوچیکه که جزو نقشه های جغرافیایی فقط یه نقطه ریز رو نشون می ده. اما وقتی برای اولین بار پا به این شهر گذاشتم انگار وارد یه دنیای دیگه شدم! یه دنیای پر از رنگ طراوت و خلاقیت که نه تنها به خاطر مغازه های معروف "والمارت" بلکه به خاطر موزه های هنری بی نظیرش شهرت داره. بنتونویل جزو اون شهرهایی هست که با هر قدم و هر نگاه حسی جدید رو به شما هدیه می کنه.

هنر

والمارت: از یه مغازه کوچک تا غول تجارت

هنر

در سال 1962 سام والتون با ایده ساخت یه مغازه کوچک در شهر بنتونویل انقلابی در تجارت جهان به راه انداخت. والمارت با ارائه محصولات با قیمت مناسب و خدماتی با کیفیت بالا به سرعت به یه غول تجاری تبدیل شد. امروزه والمارت با بیش از 10500 مغازه در 24 کشور یه نام آشنا برای هر کسی هست.

مغازه اولیه "والمارت" در بنتونویل هنوز هم وجود داره و به عنوان یه موزه تاریخ این شرکت موفق رو به نمایش می گذاره.

بنتونویل قلب هنر و خلاقیت

اما بنتونویل فقط "والمارت" نیست! این شهر مرکز هنر و خلاقیت هم محسوب میشه. در سال های اخیر موزه های هنری زیبایی در این شهر تاسیس شدن که با معماری جدید و نمایشگاه های بین المللی توجه هنر دوستان رو به خودشون جلب کردن.

موزه هنری کریستال بریجز: معماری منحصر به فرد و نمایشگاه های مختلف

موزه هنری کریستال بریجز به عنوان یکی از موزه های برجسته بنتونویل با معماری شگفت انگیزش لبخندی رو روی لب هر بیننده ای می نشونه. موزه در شکل یه ساختمان مربع طراحی شده و دیوارهاش با سطحی منحنی به طور طبیعی نور رو به داخل هدایت می کنه. این موزه مجموعه ای از آثار هنری معاصر از هنرمندان مشهور رو به نمایش می ذاره.

موزه هنری همیشه رو به جلو: یک گالری باز و نمایشگاهی پویا

"همیشه رو به جلو" یه گالری باز هست که در مرکز شهر بنتونویل واقع شده. این گالری با نمایشگاه های مختلف فضای خلاقیت رو به روی هنرمندان جوان باز گذاشته. به طور منظم نمایشگاه های مختلف در این موزه برگزار میشه و به طور میانگین هر دو ماه یک بار نمایشگاه جدید معرفی میشه.

تجربه های شخصی در بنتونویل

من در یکی از صبح های خنک و خورشیدی با یه فنجان قهوه در دست در خیابان های بنتونویل قدم زدم. نگاه کردم به ساختمان های با معماری قدیمی و زیبا و احساس کردم که تاریخ در اطرافم نفس می کشه. در بعدازظهر در یکی از کافه های دنج بنتونویل یک کتاب خوندم و در غروب در یکی از موزه های شهر ساعاتی رو با هنر معاصر گذروندم.

بنتونویل یه شهر کوچیک اما پر از جاذبه هست. از مغازه های والمارت تا موزه های هنری این شهر به طور قطع تجارب جدید و فراموش نشدنی رو به شما هدیه می ده.

نکات عملی برای سفر به بنتونویل

  • بهترین زمان برای سفر به بنتونویل بهار و پاییز هست که آب و هوای مطبوعی داره.
  • از طریق سایت "Visit Bentonville" می تونید اطلاعات کامل درباره موزه ها جاذبه های گردشگری و هتل ها رو به دست بیارید.
  • به صورت میانگین هزینه اقامت در بنتونویل بین 75 تا 150 دلار در شب هست.
  • برای رسیدن به بنتونویل می تونید از فرودگاه بین المللی Northwest Arkansas Regional Airport (XNA) استفاده کنید.
  • بنتونویل یه شهر پیاده رو هست و می تونید از پیاده روی در خیابان های شهر لذت ببرید.

سوالات متداول درباره بنتونویل

1. برای سفر به بنتونویل به چه مدتی نیاز دارم؟
برای سفر به بنتونویل حداقل دو روز زمان لازم هست. در این مدت می تونید از موزه ها جاذبه های گردشگری و محل های خرید و غذا خوردن دیدن کنید.

2. بهترین هتل در بنتونویل کدومه؟
هتل های متعددی در بنتونویل وجود دارن که می تونید با توجه به بودجه و نیازتون انتخاب کنید.

3. غذاهای محلی بنتونویل چطور هست؟

بنتونویل غذاهای محلی مختلفی رو ارائه می ده و می تونید از فست فود تا رستوران های لوکس انتخاب کنید.

نتیجه گیری

بنتونویل یه شهر پر از تعجب هست. این شهر نه تنها زادگاه والمارت بلکه مرکز هنر و خلاقیت هم هست. موزه های هنری زیبایی در این شهر وجود داره و بنتونویل با ارائه تجربه های متنوع تجربه سفر فراموش نشدنی رو به شما هدیه می ده.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا