بهترین استراحتگاه های تفریحی والت دیزنی

بهترین حمام آبگرم

قایقرانی دیزنی و فروشگاه خلیج Bay در امتداد دیزنی خلیج ، پارک آبی مینی سه هکتاری؛ آتشفشان نانا در Resort Polynesian Disney با آبشار مجلل ، قله سیگار کشیدن و منظره کاملی از قلعه سیندرلا. یک استخر سنگی نقره ای Creek Springs در هتل دیزنی Wilderness با چشمه مخصوص خود.

دیزنی | والت

بهترین تفرجگاه لوکس

در سالن های دیزنی ، اماکن عمومی تنیس گراند فلوریدیان توچال و اسپا با فضای عالی ویکتوریا و تنظیمات کنار دریاچه روبروی Magic Kingdom® (اتاقهای مهمان در اینجا مجدداً راه اندازی می شوند ، برای اوایل سال 2014 آماده شده اند). در خارج از ملک والدورف آستوریا اورلاندو قرار دارد که ممکن است شما را وسوسه کنید که از رفت و آمد مکرر خارج نشود. با ما همراه باشید تا در Resort Orlando Four Four Season در Walt Disney World Resort ، حتما در صدر این لیست قرار بگیرید!

بهترین استراحتگاه ویلا لوکس دیزنی

ویلا های Grand Floridian Resort و Spa ، دیزنی ، جدیدترین ویلای تفریحی دیزنی لوکس در رپرتوار خود. مقام دوم Bay Lake Tower در مجموعه تفریحی معاصر دیزنی با منظره های مدرن ، دسترسی به تک و منظره های خیره کننده از پادشاهی جادو است.

بهترین جو

Lodge Kingdom Kingdom حیوانات دیزنی ، جایی که صدها حیوان در ساوانا و هوا پرسه می زنند و ضرب و شتم طبل های آفریقایی را لرزاند.

بهترین لابی

چگونه انتخاب می کنید؟ سه قطعه: دیزنی Wilderness Lodge ، دیزنی Grand Floridian Resort و Spa و حیوانات دیزنی Animal Kingdom Lodge که همه اینها از نظر عظمتشان قابل توجه است.

بهترین دسترسی به پارک ها

تفرجگاه معاصر دیزنی با دسترسی تک به پادشاهی جادویی بلکه پیاده روی پیاده روی. توچال Polynesian Disney که در آن دسترسی مستقیمی به قطارهای مونو و بدون نیاز به حمل و نقل برای رسیدن به Epcot® و Magic Kingdom (دسترسی سریع به حمل و نقل و مرکز بلیط و Epcot Monorail Direct لازم است) وجود دارد. هر مکان تفریحی Epcot در فاصله پیاده روی Epcot ، قایق سواری یا قدم زدن طولانی با استودیوی Hollywood Hollywood Disney Disney قرار دارد.

بهترین برای عاشقانه

تفرجگاه پلینزی دیزنی که زمین های روشن آن آتش سوزی است Tiki و سواحل شنی سفید با چشم انداز قلعه سیندرلا به راحتی رویایی است.

بهترین برای دوستداران طبیعت

بیابان به دلیل آبشارهای جویبار ، آب گرمکن های درخشان و جریانهای درخشان ، از دیزنی فرود آمد که همه با درختان کاج لوکس و دریاچه ای درخشان احاطه شده بودند.

بهترین سالن های تفریحی

سالن کالیفرنیا گریل در تفرجگاه معاصر دیزنی با موقعیت مکانی عالی در طبقه 15 ، منظره ای بی نظیر از جادوی پادشاهی ، دریاچه هفت دریا ، و تمایلات نمایش آتش بازی (نیاز به ثبت نام در مرحله اول در سکو در طبقه دوم دارید). Bluezoo Lounge در دلفین دنیای والت دیزنی ، شگفت انگیزترین مکان در اطراف شما. سالن ایل مولوینو در Swan Walt Disney World که در آن می توانید از تماشای یک نوار زنده با موسیقی زنده در شبهای جمعه و شنبه لذت ببرید.

بهترین پیشنهادات

مجموعه های دو طبقه ریاست جمهوری دلفین دنیای والت دیسنی که نماهای گسترده آنها قابل غلبه نیست. سوئیت های طبقه چهاردهم در یک تفرجگاه معاصر دیزنی که مشرف به دریاچه خلیج یا بهتر است از جادوی پادشاهی باشد ، منظره هایی که ذهن شما را خیره می کند ریاست جمهوری سلطنتی Assante و Royal Kuba V.P. سوئیت در Lodge Animal Kingdom دیزنی با مناظر خیره کننده ای از ساوان عجیب و غریب تفریحگاه. مجموعه Grand Spiderman Grand Floridian Resort و Spa که در آن می توانید از چهار تراس از پنج تراس آتش بازی تماشا کنید. Suite ریاست جمهوری Steeplechase و Sonora V.P. غرفه در هتل BoardWalk دیزنی دیوانه با بالکن های عمیق خود مشرف به دریاچه هلال و اپکوت. ریاست جمهوری یلوستون ، یوسمیتیت V.P. از دیزنی Wilderness Lodge ، سوئیت ها از استخر حیاط زیبا در استراحتگاه و خلیج دریاچه Phwara دیدن می کنند.

بهترین نمای اتاق مهمان

اتاقهایی که مشرف به پارک مباحث تفریحی معاصر دیزنی ، از بالا به بالا (کتاب اتاق دربان آتیوم کلوپ در طبقه دوازدهم) ، دارای نمای نزدیک از دریاچه هفت دریا ، پادشاهی جادو ، قلعه ، و آرزوها آتش بازی است. Savannah View اتاقهایی در Lodge Kingdom Kingdom Disney که حیوانات عجیب و غریب به طور مستقیم در زیر بالکن شما پرسه می زنند. اتاق هایی که از پارک تفریحی در توچال پولینزی دیزنی مشرف به هفت دریا تالاب ، یک ساحل زیبا با شنی سفید ، قلعه و آتش بازی با فاصله است. اتاق های باشگاه لوکس در هتل BoardWalk Inn Disney با چشم اندازی عالی از دریاچه کرسنت و Epcot.

بهترین سالن دربان

Palm Grand Floridian Resort دیزنی یک Royal Palm Resort و Spa است که طیف گسترده ای از موسیقی و موسیقی از لابی بزرگ در زیر پخش می شود.

بهترین بالها

سوئیت ریاست جمهوری Royal Kingdom Assante در دیزنی Kingdom Kingdom Animal Lodge Lodge با سقف خاردار ، اثاثیه دست تراشیده شده ، منسوجات آفریقایی و منظره های گسترده از سونا توچال. مجموعه های دو طبقه ریاست جمهوری والت دیسنی دلفین که به سبک معاصر الهی و با مایل دیدنی تزئین شده اند. مجموعه دو طبقه King Kamehameha در Disney Polynesian Resort به سبک معاصر آسیا با طرفداران ساحلی دریای جنوبی تزئین شده است که فضای زندگی در فضای باز را خنک می کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا