بهترین بازی های Ps3

بهترین بازی های PS3: از ماجراجویی های حماسی تا نبردهای نفس گیر

بازی | بهترین بازی

بازی | بهترین بازی

PS3 کنسولی که دوران طلایی صنعت بازی های ویدیویی را رقم زد و خاطرات شیرین بسیاری را برای گیمرها رقم زد. اما با وجود دنیای وسیع بازی های PS3 انتخاب بهترین ها می تواند چالش برانگیز باشد. ما در این مقاله به بررسی بهترین بازی های PS3 می پردازیم بازی هایی که نه تنها به خاطر گرافیک و گیم پلی جذابشان بلکه به خاطر داستان های فراموش نشدنی و شخصیت های دوست داشتنی جاودانه شده اند.

بازی | بهترین بازی

در دنیای PS3 هر گیمری یک ژانر مورد علاقه دارد: از علاقمندان به ماجراجویی و اتاق فرار تا طرفداران اکشن و نبرد و البته عاشقان بازی های ورزشی. در ادامه با جدیدترین و منحصر به فردترین بازی های این کنسول آشنا می شویم و رازهای آنها را فاش می کنیم.

1. The Last of Us (2013)

The Last of Us یک اثر هنری در دنیای بازی هاست که همگان را تحت تاثیر خود قرار داده. این بازی با داستانی غنی و احساساتی که گیمر را در عمق خود فرو می برد احساسات را به اوج می رساند. داستان در جهانی پسا آخرالزمانی می گذرد که ویروس کشنده بشریت را به نابودی کشانده و زمینی را تاریک و وحشتناک کرده است.

جوئل قهرمان بازی ناچار می شود الی دختر ۱۴ ساله ایمنی را به خاطر هدف مبهمی به سراسر کشور ببرد. رابطه ی پدرانه ی جوئل و دخترانه ی الی در طول مسیری پرافت و خیز توسعه پیدا می کند.

گرافیک The Last of Us واقع گرایانه است و جزئیات محیط و شخصیت ها به خوبی به چشم می آیند. موسیقی بازی احساسات را به اوج می رساند و همراه با داستان گریه آور بازی تجربه فراموش نشدنی را به گیمر هدیه می کند.

2. Grand Theft Auto V (2013)

GTA V یکی از پرطرفدارترین و عجیب ترین بازی های تاریخ است. گیم پلی بازی آزاد است و گیمر آزادانه می تواند در جهان بازی اقدام کند. محیط بازی شهر Los Santos است که الهام گرفته از شهر لس آنجلس است. گیمر می تواند رانندگی کند موتور سواری کند سلاح به دست بگیرد مأموریت انجام دهد و در فعالیت های جنایی شرکت کند.

GTA V سه شخصیت اصلی دارد: مايكل یک جانی مورد تعقیب ترور یک جانی وحشی و فرانکلین یک جوان که به دنبال یک زندگی جدید است. گیم پلی بازی منحصر به فرد است و گیمر می تواند هر شخصیتی را که می خواهد انتخاب کند و داستان را از دیدگاه او به پیش ببرد. گرافیک GTA V در زمان خود خارق العاده بود و جزئیات محیط و شخصیت ها به خوبی به چشم می آیند.

3. Red Dead Redemption (2010)

Red Dead Redemption ماجراجویی epici در غرب وحشی است. گیمر نقش جان مارستون را بازی می کند یک جانی مورد تعقیب که برای نجات خانواده اش با دولت همکاری می کند. داستان بازی در سال 1911 می گذرد و گیمر با عناصر غرب وحشی مثل جانی ها کاوبوی ها و شهرهای رو به رو روبرو می شود.

گیم پلی Red Dead Redemption ترکیبی از اکشن و ماجراجویی است. گیمر می تواند در مأموریت ها شرکت کند با سلاح نبرد کند رانندگی کند و به دنبال گنج بگردد. گرافیک بازی در زمان خود خارق العاده بود و جزئیات محیط و شخصیت ها به خوبی به چشم می آیند.

4. Uncharted 2: Among Thieves (2009)

Uncharted 2 بازی اکشن ماجراجویی است که طرفداران را به جهانی پر از هیجان و ماجراجویی می برد. داستان بازی در مورد یک شکار گنج است که نATHAN DRAKE قهرمان بازی با گروه اش در آن شرکت می کند. Uncharted 2 با گیم پلی سریع و شخصیت های قابل تحسین و داستانی ممتاز تجربه فراموش نشدنی را برای گیمر فراهم می کند.

گرافیک بازی به خوبی جزئیات محیط و شخصیت ها را به چشم می آورد. موسیقی بازی همراه با گیم پلی سریع و داستان هیجان انگیز تجربه فراموش نشدنی را برای گیمر فراهم می کند.

5. God of War III (2010)

God of War III آخرین بخش از سه گانه God of War است که بر روی PS3 منتشر شد. داستان بازی در مورد کratos یک جنگجو است که برای انتقام از خدایان المپ به نبرد می رود. God of War III با گیم پلی اکشن و خشن خود گیمر را به جنگ افسانه ای با خدایان می برد.

گرافیک بازی در زمان خود خارق العاده بود و جزئیات محیط و شخصیت ها به خوبی به چشم می آیند. موسیقی بازی همراه با گیم پلی خشن و داستان هیجان انگیز تجربه فراموش نشدنی را برای گیمر فراهم می کند.

6. Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (2008)

Metal Gear Solid 4 آخرین بخش از سری Metal Gear Solid است که بر روی PS3 منتشر شد. داستان بازی در مورد Solid Snake یک جاسوس است که برای مقابله با یک سازمان تروریستی به نبرد می رود. Metal Gear Solid 4 با گیم پلی استیلت مانند و داستانی عميق و چند وجهی تجربه منحصر به فردی را برای گیمر فراهم می کند.

گرافیک بازی در زمان خود خارق العاده بود و جزئیات محیط و شخصیت ها به خوبی به چشم می آیند. موسیقی بازی همراه با گیم پلی استیلت مانند و داستان هیجان انگیز تجربه فراموش نشدنی را برای گیمر فراهم می کند.

7. LittleBigPlanet (2008)

LittleBigPlanet بازی پلتفرمر خلاقانه و منحصر به فردی است که گیمر را به دنیایی پر از رنگ و خلاقیت می برد. گیمر در LittleBigPlanet می تواند شخصیت خود را طراحی کند سطح خود را بسازد و با سطح های ساخته شده توسط بازیکنان دیگر بازی کند.

گیم پلی بازی ساده و سرگرم کننده است و مناسب برای تمام سنین است. گرافیک بازی رنگارنگ و زیبا است و جزئیات محیط و شخصیت ها به خوبی به چشم می آیند. موسیقی بازی شاد و انرژی بخش است و همراه با گیم پلی خلاقانه و داستان هیجان انگیز تجربه فراموش نشدنی را برای گیمر فراهم می کند.

8. Infamous (2009)

Infamous بازی اکشن ماجراجویی است که گیمر را به جهانی ابر قهرمانی می برد. داستان بازی در مورد Cole MacGrath یک مرد معمولی است که به طور تصادفی قدرت ابر انسانی پیدا می کند. گیمر در Infamous می تواند انتخاب کند که Cole یک ابر قهرمان باشد یا یک شرور.

گیم پلی بازی سریع و هیجان انگیز است و گیمر می تواند از قدرت های ابر انسانی Cole برای نبرد با دشمنان استفاده کند. گرافیک بازی در زمان خود خارق العاده بود و جزئیات محیط و شخصیت ها به خوبی به چشم می آیند. موسیقی بازی همراه با گیم پلی هیجان انگیز و داستان فراموش نشدنی تجربه فراموش نشدنی را برای گیمر فراهم می کند.

9. Motorstorm: Pacific Rift (2009)

Motorstorm: Pacific Rift بازی مسابقه ای است که گیمر را به دنیایی پر از هیجان و سرعت می برد. گیمر در Motorstorm: Pacific Rift می تواند با انواع ماشین ها در مسیرهای پر خطر مسابقه دهد.

گیم پلی بازی ساده و سرگرم کننده است و مناسب برای تمام سنین است. گرافیک بازی در زمان خود خارق العاده بود و جزئیات محیط و ماشین ها به خوبی به چشم می آیند. موسیقی بازی شاد و انرژی بخش است و همراه با گیم پلی سرعت بخش و داستان هیجان انگیز تجربه فراموش نشدنی را برای گیمر فراهم می کند.

10. Resistance 3 (2011)

Resistance 3 بازی اکشن ماجراجویی است که گیمر را به جهانی پسا آخرالزمانی می برد. داستان بازی در مورد Joseph Capelli یک جنگجو است که برای مقابله با یک تجاوز بیگانه به نبرد می رود. Resistance 3 با گیم پلی سریع و سلاح های منحصر به فرد تجربه منحصر به فردی را برای گیمر فراهم می کند.

گرافیک بازی در زمان خود خارق العاده بود و جزئیات محیط و شخصیت ها به خوبی به چشم می آیند. موسیقی بازی همراه با گیم پلی سریع و داستان فراموش نشدنی تجربه فراموش نشدنی را برای گیمر فراهم می کند.

جدول بهترین بازی های PS3

عنوان بازی ژانر سال انتشار
The Last of Us ماجراجویی 2013
Grand Theft Auto V اکشن 2013
Red Dead Redemption ماجراجویی 2010
Uncharted 2: Among Thieves اکشن 2009
God of War III اکشن 2010
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots اکشن 2008
LittleBigPlanet پلتفرمر 2008
Infamous اکشن 2009
Motorstorm: Pacific Rift مسابقه ای 2009
Resistance 3 اکشن 2011

نتیجه گیری:

PS3 کنسولی بود که خاطرات شیرین بسیاری را برای گیمرها رقم زد. بهترین بازی های PS3 با داستان های فراموش نشدنی و گیم پلی های جذاب هر گیمری را به خود جذب می کند. از ماجراجویی های حماسی تا نبرد های نفس گیر PS3 تنوع زیادی را برای گیمر فراهم می کند. امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب بهترین بازی های PS3 کمک کند.

پرسش و پاسخ:

1. چگونه می توانم بازی های PS3 را بر روی PS4 یا PS5 بازی کنم ؟

متأسفانه بازی های PS3 را به طور مستقیم بر روی PS4 یا PS5 نمی توانید بازی کنید. PS4 و PS5 از بازی های PS3 پشتیبانی نمی کنند. با این حال می توانید از خدمات PlayStation Now استفاده کنید که امکان بازی برخط برخی از بازی های PS3 را فراهم می کند.

2. چه بازی هایی بر روی PS3 موجود هستند ؟

PS3 یک کتابخانه بازی بزرگ و تنوع آمیز دارد. از بازی های اکشن و ماجراجویی تا بازی های ورزشی و استراتژیک. برای مشاهده لیست کامل بازی های PS3 می توانید به وبسایت PlayStation مراجعه کنید.

3. آیا هنوز می توانم PS3 را خریداری کنم ؟

PS3 دیگر توسط Sony تولید نمی شود. با این حال هنوز می توانید PS3 را از فروشگاه های آنلاین و فیزیکی خریداری کنید. اما ممکن است که PS3 نو در دسترس نباشد و باید به دنبال PS3 کارکرده بگردید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا