بولدر (boulder) ترکیب هنر تحصیل و طبیعت خیره کننده

بولدر: جایی که هنر تحصیل و طبیعت در هم تنیده می شوند

هنر

تصور کنید در دل طبیعت بکر و خیره کننده ای قدم می زنید هوای تازه و دلپذیر به ریه هایتان می نشیند و منظره کوه های پوشیده از برف و جنگل های سرسبز چشم هایتان را خیره می کند. بعد از یک روز پرماجرا در دل طبیعت به یک کافه دنج با فنجان قهوه ای داغ در دست می نشینید و به تماشای غروب خورشید می پردازید. در کنار این همه زیبایی بولدر شهری پر از زندگی و هنر است که دانشگاهی معتبر موزه های جذاب و گالری های هنری متنوع را در خود جای داده است.

هنر

اگر به دنبال سفری هستید که ترکیبی از هنر تحصیل و طبیعت خیره کننده را به شما ارائه دهد بولدر در ایالت کلرادو آمریکا مقصدی ایده آل برای شماست.

هنر

گشت و گذار در شهر

بولدر شهری زنده و پویا است که در دامنه کوه های راکی قرار دارد. قدم زدن در خیابان پر از درخت و خانه های با معماری زیبا و جذابیت بولدر از اولین لحظات شما را مسحور خودش می کند. قدم زدن در "پارک پرل استریت" (Pearl Street Mall) با فروشگاه های جذاب و رستوران های متنوع تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود.

در این پارک می توانید از تماشای هنرمندان خیابانی موزیسین ها و مجسمه های زیبا لذت ببرید. "پارک شهر بولدر" (Boulder City Park) مکانی ایده آل برای یک روز آفتابی است جایی که می توانید در فضای سبز به استراحت بپردازید در کنار آبنما و مجسمه ها عکس بگیرید و در "موزه علوم و هنر بولدر" (Boulder Museum of Science and Art) به تماشای آثار هنری جذاب بپردازید.

سفر به طبیعت بکر

اما زیبایی بولدر به همین جا ختم نمی شود. در اطراف شهر طبیعت خیره کننده ای وجود دارد که شما را به سفری خاطره انگیز دعوت می کند. "پارک ملی راکی ماونتین" (Rocky Mountain National Park) در فاصله کوتاهی از بولدر قرار دارد و با کوه های بلند و چشمگیر دریاچه های آبی رنگ و جنگل های سرسبز شما را به دنیایی دیگر خواهد برد.

در این پارک می توانید از پیاده روی در مسیرهای کوهستانی دوچرخه سواری در جاده های خاکی و ماهیگیری در دریاچه ها لذت ببرید. اگر عاشق صخره نوردی هستید کوه های راکی ماونتین بهشت شما خواهد بود. "رودخانه بولدر کریک" (Boulder Creek) در دل شهر جاری است و مکانی مناسب برای قایق سواری ماهیگیری و پیک نیک در کنار آب است.

تحصیل در دانشگاه بولدر

بولدر همچنین زادگاه "دانشگاه کلرادو" (University of Colorado Boulder) است یکی از معتبرترین دانشگاه های آمریکا. این دانشگاه با محوطه ای بزرگ و زیبا و امکانات آموزشی پیشرفته سالانه هزاران دانشجو از سراسر دنیا را جذب خود می کند. اگر به دنبال تحصیل در رشته ای خاص در آمریکا هستید دانشگاه بولدر با رشته های متنوع و اساتید برجسته انتخابی مناسب برای شما خواهد بود.

تجربیات شخصی

در سفرم به بولدر من فرصتی برای بازدید از "موزه تاریخ طبیعی بولدر" (Boulder Museum of Natural History) داشتم. این موزه با مجموعه ای غنی از فسیل ها سنگ ها و گیاهان شما را به دنیای جذاب علوم طبیعی خواهد برد.

همچنین من یک روز در "مزرعه گل رز بولدر" (Boulder Rose Garden) گذراندم. این باغ با صدها نوع گل رز زیبا و رنگارنگ به یک بهشت برای عاشقان طبیعت تبدیل شده است.

نکات عملی

برای سفر به بولدر بهتر است در فصل بهار یا پاییز به این شهر سفر کنید. در این دو فصل آب و هوای بولدر معتدل تر است و از شلوغی فصل تابستان خبری نیست.

برای گشت و گذار در شهر می توانید از دوچرخه یا اتوبوس های شهری استفاده کنید. در بولدر به دلیل وجود کوه ها امکان آلودگی هوا کمتر است و می توانید از طبیعت بکر و هوای تازه لذت ببرید.

پاسخ به پرسش ها

1. برای سفر به بولدر چه مدارکی مورد نیاز است؟

برای سفر به آمریکا نیاز به ویزای آمریکا (B1/B2) دارید. برای دریافت ویزا باید فرم DS-160 را تکمیل کنید مدارک مورد نیاز را ارائه دهید و در مصاحبه با افسر کنسولی شرکت کنید.

2. هزینه سفر به بولدر چقدر است؟

هزینه سفر به بولدر بستگی به زمان سفر نوع اقامت هزینه بلیط هواپیما و هزینه های گشت و گذار شما دارد. به طور کلی می توان گفت که هزینه سفر به بولدر حدود 2000 دلار برای هر نفر است.

3. چه نوع غذاهایی در بولدر سرو می شود؟

در بولدر انواع غذاهای آمریکایی مکزیکی ایتالیایی آسیایی و گیاهی را می توانید پیدا کنید. اما غذاهای مخصوص بولدر شامل ساندویچ "بولدر کوآ " (Boulder Cuo) "شکر قهوه ای " (Coffee Sugar) و "چای روسی " (Russian Tea) است.

نتیجه گیری

بولدر با ترکیب زیبایی طبیعت هنر و تحصیل یک مکانی مناسب برای سفر شما خواهد بود. از قدم زدن در خیابان های شهر و تماشای منظره های خیره کننده کوه های راکی تا بازدید از موزه ها و گالری های هنری و تحصیل در دانشگاه بولدر شما در این شهر تجربه های فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا