بیسمیر (bessemer) شهری صنعتی با ریشه های تاریخی

بیسمر: شهری صنعتی با ریشه های تاریخی

صنعت

شاید اسم بیسمر به گوشتون نخورده باشه اما اگه یه علاقه مند به تاریخ و فرهنگ صنعتی هستین این شهر می تونه یه مقصد جذاب و منحصر به فرد براتون باشه. یه شهر با تاریخ غنی معماری شگفت انگیز و حس و حال خاص خودش بیسمر یک شهر صنعتی در آمریکا است که در شمال غربی پنسیلوانیا قرار داره و حدود 50 هزار نفر جمعیت داره.

صنعت

با یه قدم به عقب برگردیم

صنعت

برای سفر به بیسمر خودتون رو آماده یه سفر به گذشته کنید. تصور کنید خودتون رو در هوای سرد و دلچسب صبح یک روز پاییزی در شهر پرتردد بیسمر می بینید. هوای خنک و مرطوب لباستون رو مرطوب میکنه و صدای شلوغی مغازه ها و کارخونه ها گوشتون رو پر میکنه. قدم زدن در خیابانهای باریک و کوبیک شده سقف خانه های قدیمی و آجرهای قرمز ساختمانها همه یه حس نوستالژیک و خاطره انگیز به شما میدهند.

جاذبه های اصلی بیسمر

بیسمر با تاریخ صنعتی خودش معروف است. چند تا از جاذبه های تاریخی این شهر شامل موزه صنعت و تاریخ بیسمر موزه ریخته گری آهن و موزه ملی هواپیماهای نظامی است. موزه صنعت و تاریخ بیسمر به تاریخ صنعتی این شهر می پردازه و نمایشگاه هایی درباره تولید آهن فولاد و صنایع دیگه داره.

خاطرات آهنین

موزه ریخته گری آهن هم یه موزه تخصصی در زمینه ریخته گری آهن است و با نمایش ماشین آلات قدیمی و حجم مختلف ریخته گری آهن شما رو به یک دوره تاریخی و شگفت انگیز میره. موزه ملی هواپیماهای نظامی هم با نمایش هواپیماهای نظامی قدیمی و معاصر حافظه تاریخ هواپیما در این موزه حفظ میشه.

رستوران ها و غذاهای محلی

غذا در بیسمر مزه و کیفیت خاص خودشو داره. یک رستوران محبوب در بیسمر به اسم "رستوران خانوادگی پیتزا و ماکارونی" است که غذاهای ایتالیایی با مزه و کیفیت عالی ارائه میده. این رستوران در بین محلی ها خیلی محبوب است و یه فضای صمیمی و گرم داره.

سفر به بیسمر

برای سفر به بیسمر می تونید با هواپیما به فرودگاه بین المللی پیتسبورگ (PIT) برید و بعد با ماشین به بیسمر برید. فاصله فرودگاه تا بیسمر حدود 45 دقیقه است.

نکات مهم

  • در فصل زمستون هوا در بیسمر خیلی سرد است. لباس گرم به همراه خودتون برید.
  • در بیسمر تاکسی زیاد نیست. استفاده از ماشین یا اتوبوس بهتر است.
  • در بیسمر مکانهای دیدنی زیادی وجود داره. یه نقشه به همراه خودتون داشته باشید.

نتیجه گیری

بیسمر یه شهر صنعتی با تاریخ غنی و جاذبه های تاریخی زیاد است. موزه ها رستوران ها و حس و حال خاص این شهر میتونه یه تجربه شگفت انگیز برای شما به وجود بیاره.

پرسش و پاسخ

1. چه زبانهایی در بیسمر صحبت میشه؟

*   زبان  انگلیسی   زبان  رسمی   بیسمر   است.  

2. آیا در بیسمر خرید می تونم بکنم؟

*   بله   در   بیسمر   مغازه ها   و   فروشگاههای   زیادی   وجود   داره   و   شما   می  تونید   لوازم   و   سوغاتی   را   خریداری   کنید.  

3. چه غذای محلی در بیسمر وجود داره؟

*   غذاهای   محلی   بیسمر   عبارتند   از  :  پیتزا   ماکارونی   برگر  و  غذاهای   آمریکایی   دیگر.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا