تأثیر آژانس های مسافرتی آنلاین بر روی هتل و هتل های اقامتی تعطیلات

[ad_1]

اگر برخی از اقامتگاه ها را بصورت آنلاین برنامه ریزی کرده و رزرو کرده اید خواه برای تعطیلات یا سفر کاری باشد مطمئناً در بعضی از آژانس های مسافرتی آنلاین (OTA’s) روبرو شده اید به عنوان مثال شرکت هایی مانند Agoda مشاور مشاور Expedia و Booking.com. این OTA از اواخر دهه نود و اوایل دهه 2000 میلادی شروع شده است و هر سال به اندازه قدرت و محبوبیت رشد می کند به حدی که امروز در بازار آنلاین آنلاین قرار دارید که نمی توانید هنگام رزرو هر نوع ترتیبات سفر آنلاین از چیزهای زیادی جلوگیری کنید. از هتلها ویلا ها اتاق ها اتومبیل ها دوچرخه ها و همچنین پروازها – همیشه تعداد معدودی OTA را در صفحه اول نتایج Google مشاهده خواهید کرد و بر سایت های Google Adspace نیز تسلط خواهد یافت. البته با ظهور آژانس های مسافرتی در مقیاس بزرگ نگرانی فزاینده و فزاینده ای از سوی دارندگان هتل ها شرکت های کرایه اتومبیل و سایر شرکت ها وجود داشت که برای گرفتن اعتماد به طور کامل یا تقریباً به طور کامل در دروازه های رزرو شخص ثالث نیاز به گرفتن رزرو مستقیم بیشتر داشتند. البته دلیل نگرانی این است که ناشی از از دست دادن سود است که شرکت ها هنگام دریافت رزرو خود از نمایندگی های رزرو باید به جای مستقیم از مصرف کنندگان تحمل کنند. نرخ ها برای هر آژانس کمی متفاوت است هرچند هرگز آنقدر کوچک نخواهد بود که تأثیر قابل توجهی در سود ارائه دهندگان خدمات نداشته باشد. به عنوان مثال مالکان هتل و املاک برای هر نوع رزرو دریافت شده باید هرکجا از 15-35٪ کمیسیون به OTA بپردازند و درصد درصد آن معمولاً به محل املاک / محل هتل و همچنین به تعداد اتاقهایی که در داخل OTA قرار دارند بستگی دارد. آنها لیست می کنند کمیسیونی که باید به OTA بپردازند پایین تر است).

با توجه به این هزینه های هنگفت که از همکاری با OTA حاصل می شود ممکن است با خودتان فکر کنید چرا هتل ها و استراحتگاه ها همچنان می توانند به نمایندگی های رزرو شخص ثالث اعتماد کنند زیرا آنها می توانند از حاشیه سود بسیار بیشتر از دریافت مستقیم رزرو برخوردار شوند؟ این چیزی است که همه شرکتهای ارائه دهنده خدمات مسکن به آن توجه خواهند کرد در مورد خودشان فکر کرده و با تیم خود بحث و گفتگو می کنند و جواب این است که اکثر آنها اکنون در شرایطی هستند که بدون رزرو OTA نمی توانند زندگی کنند. مگر اینکه هتل یا تفرجگاهی که به طور خودجوش شهرت بسیار بدی کسب کرده است و آنقدر محبوب است که می توانند اتاق خود را با موفقیت در طول سال پر کنند وضعیت پیوستن به OTA یا معدودی است تا بتوانند زنده بمانند. در حقیقت حتی با وجود هتل ها و استراحتگاه های مشهور و پرطرفدار ذکر شده فصلی کم و سایر زمانها و رویدادها در صورت کم بودن تعداد رزرو و وجود مجوز اضافی برای ورود به اتاق یا ویلا مورد نیاز خواهد بود. بنابراین همکاری با OTA برای همه سازندگان تعطیلات واقعاً ضروری است.

این OTA از کجا آمده و چه کسی مالک آن است؟

وقتی در مورد بیشتر OTA صحبت می کنیم چند شرکت فیلمبرداری می شوند و آنها واقعاً اصلی ترین بازیکنان هستند که فعالیت های بازاریابی بسیار شدیدی را انجام می دهند تا اطمینان حاصل کنند که همه مسافران اغلب مارک ها و تبلیغات خود را بصورت آنلاین یا آفلاین مشاهده می کنند. چهار تور مشهور OTA Expedia TripAdvisor Agoda و Booking.com هستند. این سکوهای رزرو اتاق هستند که بیشترین تحول را در بازار ایجاد می کنند و آنهایی هستند که در لیست مالکان هتل برای همکاری با آنها قرار می گیرند. از بین این چهار آژانس قدیمی ترین دو شرکت Expedia هستند که در سال 1996 توسط یک بخش کوچک در مایکروسافت شکل گرفت سپس Booking.com که در سال 1996 نیز در آمستردام سرچشمه گرفته است. TRIP ADVISOR در سال 2000 در سال 2000 آمد و از یک دفتر تشکیل شد کوچک در ماساچوست ایالات متحده و آخرین و مهمترین چیز آگودا بود که در سال 2002 تشکیل شد و از بانکوک تایلند سرچشمه گرفت. در حقیقت تقریباً تمام سیستم های اصلی رزرو آنلاین و پلتفرم OTA اکنون متعلق به هستند و تحت پوشش چتری فقط دو شرکت بزرگ به اندازه یک هیولا قرار دارند. Expedia Inc یکی است و دیگری گروه Priceline است.

بنابراین برای پاسخ به سوال اصلی این پست که می پرسید چگونه OTA در صنعت اقامت تعطیلات تأثیر می گذارد ؛ برای مصرف کننده در واقع باعث می شود همه اقامتگاه ها راحت تر شود و تجربه کاربر به طور چشمگیری بهبود یافته باشد در حالی که برای مقایسه مکان های مختلف بسیار ساده تر و کارآمد تر است. یکی دیگر از مزیت های شما امکان بررسی بررسی ها در همه جا قبل از هرگونه رزرو تغییر مثبت دیگری است که مصرف کنندگان می توانند از آن لذت ببرند. از طرف دیگر برای ارائه دهندگان اقامت تأثیرات منفی و برخی مثبت داشتند. کمیسیون ها و هزینه های اضافی لیست های با موقعیت بهتر در سایت های OTA تا حد زیادی سودهایی را که دلالان می توانند از آن استفاده کنند مصرف می کنند اما از طرف دیگر برای بسیاری از هتل ها استراحتگاه ها و سایر ارائه دهندگان اقامتگاه با قرار گرفتن در معرض لیست از وب سایت های OTA این بدان معنی است که آنها می توانند اکنون اتاقهای بیشتری رزرو شده اند و در عین حال مارک / مکان آنها به همین ترتیب روی نقشه است تا بتوانند صحبت کنند و تا زمانی که اتاق های خوبی را با قیمت مناسب فراهم کنند با خدمات کارآمد آنها به دلیل پشتیبانی از شرکای خود از طریق هوا می توانند با گذشت زمان رشد کنند. .

به طور کلی من فکر می کنم OTA برای این صنعت مثبت است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا