تاریخ اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۳

تیراندازی به هدف: تاریخ اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۳!

هر سال با نزدیک شدن به فصل بهار انرژی جدیدی در هوا حس میشه. بوی گل های تازه گرماي ملایم خورشید و صدای پرندگان همگی نشانه ای از رسیدن بهارن. اما برای خیلی از ما بهار با احساس امید و شور برای زندگی جدید همراه میشه. امید به تحقق رویایی که سالهاست در ذهن داریم. بله صحبت از لاتاری ۲۰۲۳ است. اون تیراندازی سالیانه که قلب خیلی از ما رو به لرزه درمیاره و با احساس ناامیدی یا شوق و هیجان مواجه میشه!

تاریخ اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۳

برای همیشه این سوال تو ذهن هر کس که در لاتاری شرکت کرده وجود داره " کی نتایج اعلام میشه؟" خب با خوشحالی باید بگم که نتایج لاتاری ۲۰۲۳ در تاریخ ۶ می ۲۰۲۳ ( ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲) اعلام شد. بله همون طوری که انتظار داشتیم! و این تاریخ توسط وزارت خارجة ایالات متحده اعلام شد و به طور رسمی در سایت وزارتخانه نیز ثبت شده است.

تیراندازی به هدف اما با انرژی مثبت!

حالا با اعلام نتایج سفر جدیدی شروع میشه. سفر برای بررسی نتایج سفر برای انتظار و امید سفر برای احساس شوق و هیجان و شاید هم سفر برای تغییر سرنوشت! و این سفر برای هر کس با احساسات متفاوتی همراه است. برای بعضی از ما احساس امید و شادی و برای بعضی دیگر حس ناامیدی و غم.

تیراندازی به هدف اما با چشم انداز جدید

اما به هر حال همیشه به یاد داشته باشید که لاتاری تنها یک فرصت است. یک فرصت برای تغییر و رشد و پیشرفت. فرصتی که شاید برای خیلی از ما شروع یک زندگی جدید باشد. و حتما همیشه به یاد داشته باشید که زندگی ادامه داره و مهم ترین مساله امید و ایمان به خود و توانایی هایتان است. و اگر هم امسال نتایج به نفع شما نبود ناامید نشوید. هر سال فرصتی جدید برای حضور در لاتاری و شروع یک سفر جدید است.

سفر به آمریکا رویای خیلی ها

از بچگی با دیدن فیلم و مستند آمریکا رو با چشم یک کشور با فرصت های بی شمار و شهرهای لوکس و زیبا می دیدیم. کشوری با مردم خندان و مهربان و شهرهایی با معماری منحصر به فرد و جاذبه های توریستی شگفت انگیز.

سفر از رویای تا واقعیت

هر کس با فکر به آمریکا احساس متفاوتی داره. یکی با یاد آوري جنگ یکی با یاد آوري فیلمهای اکشن و یکی با یاد آوري داستان مهاجران موفق اما همه با اتفاق نظر میدونن که آمریکا کشوری با فرصت های بی شمار و زندگی با کیفیت بالاست.

سفر به قلب آمریکا

شاید با خودتون بپرسید " خب اگر نتایج به نفع من باشه کجا باید برم؟" خب این یک سوال کاملا شخصی است و بستگی به علاقه و هدف هر کس داره. اما من به عنوان کسی که چند سال در آمریکا زندگی کردم برای شما چند تا شهر زیبا و جذاب رو معرفی میکنم.

نیویورک : شهر رویاها

نیویورک شهر رویاها جایی که همیشه شلوغ و پرهیاهو است. میدان تایمز مجسمه آزادی ساختمان امپایر استیت همگی نشانه ای از یک شهر با هویت مختلف و مهم تر از همه مرکز اقتصاد و فرهنگ آمریکاست. اما زندگی در نیویورک گران است و با شرایط سخت و چالش برانگیز رو به رو هستید. و این مهم ترین موضوع برای هر مهاجری است.

لس آنجلس : شهر فرشته ها

لس آنجلس شهر فرشته ها جایی که همیشه گرم و آفتابی است. هالیوود بیور ساحل و کلی جاذبه توریستی منحصر به فرد که شما رو به خودش مجبور میکنه. اما این شهر هم با هزینه های زندگی بالا و شرایط چالش برانگیز مواجه است. و مهم ترین موضوع برای هر مهاجری است.

سان فرانسیسکو : شهر خلاقیت

سان فرانسیسکو شهر خلاقیت جایی که هوا همیشه سرد و بارانی است اما با این حال شهر زیبا و جذاب و پر از انرژی است. پل طلایی جزیره آلکاتراز خیابان لومبارد همگی نشانه ای از یک شهر زیبا و جذاب و پر از انرژی است. و این مهم ترین موضوع برای هر مهاجری است.

مهم ترین موضوع برای هر مهاجری

هر شهر در آمریکا با مزایا و معایب خودش رو به رو است. اما مهم ترین موضوع برای هر مهاجری انتخاب یک شهر با شرایط مناسب برای زندگی و کار است. شرایطی که با هدف و توانایی هر کس مطابقت داشته باشه.

نکاتی برای مهاجران جدید به آمریکا

اگر نتایج به نفع شما بود قبل از سفر به آمریکا چند تا نکته رو به یاد داشته باشید:

  • انتخاب شهر مناسب برای زندگی: مطابق با هدف و توانایی خود شهری رو انتخاب کنید که با شرایط شما مطابقت داشته باشه.
  • یادگیری زبان انگلیسی: یادگیری زبان انگلیسی مهم ترین قدم برای یک مهاجر است. با یادگیری زبان انگلیسی میتونید بهتر با مردم ارتباط برقرار کنید و به آسانی به کار و زندگی در آمریکا عادت کنید.
  • تهیه ویزا و مدارک لازم: قبل از سفر به آمریکا مطمئن شید که ویزا و مدارک لازم برای مهاجرت رو تهیه کرده اید.
  • برنامه ریزی برای هزینه های زندگی: هزینه های زندگی در آمریکا بالاست پس قبل از سفر برای هزینه های زندگی و کار برنامه ریزی دقیقی داشته باشید.
  • مطالعه فرهنگ آمریکایی: آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم آمریکا به شما کمک میکنه تا با راحتی به زندگی جدید در آمریکا عادت کنید.

نتیجه گیری نهایی

لاتاری ۲۰۲۳ یک فرصت جدید برای شروع یک زندگی جدید در آمریکا است. اما به یاد داشته باشید که مهم ترین موضوع امید و ایمان به خود و توانایی هایتان است. و اگر هم نتایج به نفع شما نبود ناامید نشوید. هر سال فرصتی جدید برای حضور در لاتاری و شروع یک سفر جدید است.

پرسش و پاسخ

سوال ۱ : چند سال است که لاتاری برگزار میشه؟
پاسخ : لاتاری از سال ۱۹۹۰ میلادی تا الان برگزار میشه.

سوال ۲ : چند تا گرین کارت در لاتاری ۲۰۲۳ اعطا شد؟
پاسخ : حدود ۵۵ هزار تا گرین کارت در لاتاری ۲۰۲۳ اعطا شد.

سوال ۳ : کجا میتونم در مورد لاتاری اطلاعات بیشتر بدست بیارم؟
پاسخ : سایت وزارت خارجة ایالات متحده بهترین منبع برای اطلاعات در مورد لاتاری است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا