تاریخ شگفت انگیز جدول

[ad_1]

این جدول بیش از 5000 سال سابقه خیره کننده دارد که باعث می شود آن را به یکی از قدیمی ترین بازی های تمدن تبدیل کند. اولین بازی تخته از نسخه اولیه بازی در حدود 3000 سال قبل از میلاد پیدا شد. در گورستان سلطنتی Ur of Chaldeans در بین النهرین جنوبی (که اکنون عراق نامیده می شود) محل تولد ابراهیم است.

این بازی در سراسر جهان و در طول تاریخ ثبت شده انجام می شود. فرعونیان مصری از نوعی بازی لذت بردند. نقاشی هایی که قدمت آن به 1500 قبل از میلاد باز می گردد. در مقبره پادشاه توت پیدا شده است. نقاشی های دیواری در بسیاری از مقبره های مصر افرادی را که در حال بازی هستند نشان می دهد و نشان می دهد که آنها توسط عموم مردم و همچنین فرعونی ها بازی شده اند. هزار سال بعد یونانی ها به نوعی بازی را بازی می کردند. هومر سوفوکلس و افلاطون از این بازی در آثار خود یاد می کنند. در رم این بازی برای مدت طولانی یکی از محبوب ترین در بین اشرافی ها باقی ماند. طبق گزارش ها امپراتور کلودیوس کتابی را درباره بازی تخته نرد نوشت.

کاوشگرهای Pompeii در حیاط تقریباً هر ویلا یک میز پیدا کردند. نسخه های مختلف اولیه بازی در بریتانیا محبوب بودند و قدمت آن به جنگ های صلیبی باز می گردد. همیشه یک بازی انگلیسی مورد علاقه بوده است. اعتقاد بر این است که شکل فعلی این بازی در قرن دهم توسعه یافته است. تخته نرد از قرن 17th در ایالات متحده بازی می کند.

با این حال مکعب دابل تنها در اوایل دهه 1920 توسط یک نبوغ ناشناخته به بازی معرفی شد. این امر باعث افزایش کیفیت تخته نرد و افزایش محبوبیت آن در ایالات متحده شد. این بازی در دهه 1970 شاهد افزایش دیگری از علاقه بود اما محبوبیت آن در سالهای اخیر به دلیل ظهور بازی های ویدیویی و رایانه ای در وهله اول کاهش یافته است.

هنگام بازی تخته نرد با افراد مناسب و استراتژی می تواند یک بازی بسیار جالب و اعتیاد آور برای همه باشد. امیدواریم که در آینده نزدیک علاقه به این بازی قدیمی بیشتر شود. شاید اگر بیشتر افراد بازی تخته نرد واقعی را کشف کنند محبوبیت موردعلاقه خود را بازیابی می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تخته نرد را به صورت آنلاین بازی کنیدقوانین جدول را بیاموزید یک تخته میز بگیریدلطفا به وب سایت زیر مراجعه کنید: راهنمای تخته نرد

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا