تصفیه فاضلاب و بازیابی مجدد پساب صنعتی

تصفیه فاضلاب و تصفیه فاضلاب صنعتی

رشد جامعه انسانی و در نتیجه گسترش فعالیت های انسانی و صنعتی در جامعه منجر به مصرف بی رویه آب و در نتیجه افزایش تولید فاضلاب در جامعه بشری شده است. انتقال فاضلاب به منابع طبیعی زمین این منابع را آلوده کرده است به طوری که آلودگی محیط زیست در حال حاضر یکی از بزرگترین چالش های جوامع مختلف است. آلودگی ناشی از هجوم آلاینده ها و آلاینده ها از جوامع انسانی به منابع طبیعی یک تهدید جدی برای محیط زیست است.

تصفیه فاضلاب و بازیابی مجدد پساب صنعتی

گفتند: جنگ بعدی در زمین جنگ آب است. با توجه به کمبود منابع آب در جهان، یکی از وظایف عمده دولت ها در کشورهای پیشرفته، تصفیه فاضلاب و استفاده مجدد از آب تصفیه شده در فرآیندهای مختلف تولید است. امروزه بیشتر کشورهای در حال توسعه جهان در صنعت آب و فاضلاب سرمایه گذاری می کنند. در این کشورها با احیا و استفاده مجدد از پساب در ابتدای راه، برخی از مشکلات آب حل شده است.

در ایران نیز مانند بسیاری از کشورهای پیشرفته، صنعت تصفیه فاضلاب سال‌هاست که فعال بوده و به یکی از فعالیت‌های اصلی دولت تبدیل شده است و برای این منظور بودجه مشخصی در بودجه عمرانی دولت تعیین می‌شود.

تلاش های تصفیه فاضلاب انرژی آتیه

از این رو شرکت آتیه انرژی تلاش در کنار سایر شرکت های فعال در حوزه صنعت آب و فاضلاب کشور سال هاست که با استفاده از کادر فنی متخصص و مجرب در این بخش فعالیت می کند. این شرکت با بهره گیری از بهترین روش ها و فناوری های روز دنیا در طراحی و اجرای پروژه های مختلف تصفیه آب و تصفیه فاضلاب و حصول اطمینان از رعایت استانداردهای زیست محیطی مجوزهای معدنی و در نتیجه تداوم فعالیت های جاری صنعت، می باشد. آماده خدمت رسانی به شرکت گروه های صنعتی و اشخاص حقیقی و حقوقی عبارتند از:

  1. مشاوره، طراحی، ساخت و اجرای سیستم های تصفیه و تصفیه فاضلاب صنعتی، شهری
  2. مشاوره، طراحی، ساخت و اجرای سیستم های پیش تصفیه فاضلاب (سپتیک تانک، چربی گیر و …)
  3. مشاوره، طراحی، ساخت و کاربرد سیستم های پیش ساخته تصفیه فاضلاب سیمانی و فلزی
  4. مشاوره، طراحی، ساخت و اجرای سیستم های احیا و استفاده مجدد فاضلاب در ابتدای راه
  5. درمان خشکشویی آب کثیف، شستشوی فرش، آب خاکستری، گلوکوم و قابل استفاده مجدد…
تصفیه فاضلاب و تصفیه فاضلاب صنعتی

پدال تمیز کردن دست

هزینه تجهیزات فقط صد و دویست میلیون است. این دستگاه دارای مخزن 5 لیتری زیرین بوده و با هر بار پر شدن حداقل 3000 بار مخزن قابل تعویض به صورت دستی می باشد.

شستن دستها

منبع :

منبع در سایت تصفیه فاضلاب و بازیابی مجدد پساب صنعتی | atie-energy.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا