تعطیلات در بالی

[ad_1]

هر کس پس از تلاش سخت سال تعطیلات خوبی را دوست خواهد داشت. گزینه های زیادی برای یک تعطیلات مناسب برای افراد مختلف وجود دارد اما به نظر می رسد که بهشت ​​گرمسیری در لیست تعطیلات مورد علاقه اکثر مردم قرار دارد. هیچ مکانی بهتر از بالی کامل اندونزی وجود ندارد.

بهشت گرمسیری

بالی یک جزیره معروف اندونزیایی است که دارای سواحل عالی مناظر خیره کننده و مهمان نوازی توسط افراد محلی است. این خانه بیش از 3000000 نفر از ساکنان با آفتاب شگفت انگیز در تمام طول سال زندگی می کند.

در اطراف جزیره هاله آرام وجود دارد زیرا از نظر دین و سنت بسیار شیب دار است. در نتیجه بازدید کنندگان لباس های متوسط ​​را بهبود می بخشند و با سبک محلی لباس و رفتار سازگار می شوند.

نقاط جذابیت

بالی اگرچه جزیره ای است اما بالی مکان های گردشگری بسیار خوبی دارد که می تواند حواس شما را غافلگیر کند. برای تفریح ​​و روشنگری می توانید از کوتا سمینیاک یا سانور دیدن کنید. از سواحل شنی تمیز و زیبا و شنی در همه جای بالی با صخره های مرجانی و زندگی دریایی متنوع استقبال کنید تا به تعطیلات خود رنگ اضافه کنید. در شب نسیم دریا خنک باعث می شود این جزیره بت پرنده برای عاشقانه های واقعی مناسب تر باشد.

اقامتگاه

اقامتگاه های زیادی در بالی وجود دارد. بسته به اندازه جیب شما می تواند از بودجه تا لوکس باشد. ویلاهای 5 ستاره و هتل ها برای راحتی مجلل شما به وفور پخش می شوند اگرچه هتل های با بودجه باعث حفظ حریم خصوصی و خدمات کمتری در اتاق می شوند. ویلاهای بالی برای خانواده ای مناسب است که در آن می توانید راحتی حفظ حریم خصوصی و فرصتی برای تهیه غذای خود داشته باشید که این یک صرفه جویی در هزینه عالی در طول تعطیلات به خصوص در بالی است.

شگفت انگیز است که چگونه این بهشت ​​گرمسیری به روش های بیشتری از خورشید و سرگرمی به نام خود زندگی می کند. در این جزیره میزان جرم و جنایت وجود ندارد. این همه در مورد لمس پایه با طبیعت اطراف شما با آتشفشانهای در حال چرخش و درختان نخل است.

جاذبه ها

بالی به دلیل جذابیت و زیبایی طبیعی به عنوان بهترین جزیره جهان شناخته شده است. معابد عجیب و غریب زیادی وجود دارد که با مناجات تسکین دهنده که هوا صبح را پر می کند کاوش می کنید در حالی که سواحل شنی و مزارع سرسبز در میان آنها جاذبه های اغوا کننده ای ایجاد می کنند. بالی سرزمینی است که فرهنگ هایی مانند بودیسم ژاپنی و پالی را از آن دور می کند.

برای علاقه مندان به غواصی چند سایت شیرجه محبوب در Amed Tulamben و Nusa Dua وجود دارد که می توانید از غواصی خوب لذت ببرید. گشت و گذار یکی دیگر از سرگرمی های مورد علاقه با استفاده از windsurfing گلف دوچرخه سواری و سفرهای دریایی است. اینها روشهای زیبایی برای گذراندن روزهای خود در بالی عجیب و غریب علاوه بر گرفتن برنزه خاصی است.

از آنجا که این یک بهشت ​​گرمسیری است بوته متراکم و سرشار از حیوانات و گیاهان است و آن را به عنوان یک روش درمانی واضح برای دوستداران طبیعت در نظر گرفته است. تماشاگران پرنده یک روز میدانی را با تماشای گونه های پرنده بسیاری تجربه می کنند. اگر اینگونه نباشد پارک پرنده مطمئناً ناامید نخواهد شد. یک راه برای لذت بردن از جنگل های بالی روی یک فیل. Monster Burden Monster برای یک سواری زیبا در بوته و نزدیک شدن به طبیعت و آسمان بسیار مناسب است.

بازسازی

بالی به دلیل داشتن بسیاری از استراحتگاه های عجیب و غریب و همچنین ماساژ با طراوت بسیار شناخته شده است. به هر بازدید کننده توصیه می شود که یک ماساژ سنتی بالی را امتحان کند تا جلوه تازه اش را بگیرد. بسیار متفاوت و درمانی است.

میهمان نوازی در بالی باید مورد استقبال واقع شود زیرا برای مردم محلی به وضوح قابل مشاهده است. این همان چیزی است که بالی را از سایر استراحتگاه های تعطیل متمایز می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا